Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Nio

Příspěvek od Nio »

Chtel bych se zeptat co se stane kdyz na Octavii TDi pouziji mezichladic z Octavie RS ma vetsi, tak by me zajimalo zda to bude mit nejake pozitivni primos pro auto nebo je to naprd.
Dik za info.

Ladislav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav »

milde11 píše:Ladislav: no to máš pravdu, jenže já chci po chipu dát kit sání, svíčky a taky vačku, takže si myslím, že by to pak nemuselo přijít vniveč co myslíš?
Nejsem ten co by měl dělat chytrého, ale myslím si že pokud chceš vyměnit vačky tak soft by se měl udělat až po výměně vaček a přímo na konkrétní vačku. Jsou tady jiní odborníci, zkus se zeptat uživatele Maca. :wink:

CharlitoCZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

Milde11: souhlasim s Ladislavem, taky nejsem odborník, ale je logický že nejdřív mechanická úprava a nakonec to doladit na konkrétní typ úpravy, obráceně to možná taky něco udělá, ale rozhodně bych nejdřív motor a pak až ECU :wink:
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

NTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

pozor je treba rozlisovat "chip" a "chip" :o) ... Jde o to ze vetsina firem ktere nabizi "chip" ma soft pouze pro seriove motory, soft s upravou pro infividulani upravu motoru tezko u nas sezenes, pokud najdete nekoho kdo to dela (dobrzdeni na brzde) dejte vedet ;) ... nemluve o tom ze to bude slusna palka ;)

Samo jsou renovovane firmy ktere treba vyrabi ostre vacky a k nim dodavaji chip odlazeny na seriovy motor s ostrou vackou (napr. pipercams)

Arwell

Příspěvek od Arwell »

Cus all
Dlouuuuuuho jsem tu nebyl tak nevim jestli jsem v obraze

mám dotaz na Power box tdi 66kW je to tady správně nebo jsem se zmílil :zapomel:
CRU153 MY C4R 4EVER

Ghost82

Příspěvek od Ghost82 »