Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Georgeos
Příspěvky: 726
Registrován: 15 kvě 2004 17:39
Kontaktovat uživatele:

podvozek

Příspěvek od Georgeos »

Potrebuju poradit s podvozkem na Mazdu 626 GD (r.v. 1990)
Prakticky žádná firma nevyrábí na tohle auto sportovní tlumiče (a když už tak pouze dovoz z USA nebo Japonska a to je sakra drahý).
Takže by mě zajímalo:
Koupím-li úplně nový tlumiče (normální) a na ně dám sportovní pružiny Eibach -40mm obě osy, jak moc ty tlumiče budu kurvit a kolik vydrží?
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím :)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

dělaj se tlumiče občas se sehnat daj v de
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

moje představa byla něco takovýhleho - omluvte zpracování kreslím to u večeře a třeba proporce scoopu jsou větší něž by byly, jde mi o vysvětlení jak bych si to představoval ...


Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:05, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:06, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

ono to fakt není prdel, jako můžu rvát dva malý do stran nárazníku, ale to se mi ani maličko nechce to by bylo děsně složitý, tady by to odizolovat myslím šlo nějakou deskou co bude mezi sáním a IC + samo tam dát nějakou izolaci ... a nebo zmiňovaný AC :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Nevim, jak to vypada detailne pod kapotou, takze nemam predstavu, jak by to bylo slozity tahat to do stran, ale asi bych se k tomu priklonil... Mozna ta "trocha" slozitosti stoji za to, ze budes mit jistotu, ze to bude odizolovane od motoru. Udelat to jako TMIC, a pak zjistit, ze to neni ok, to tedy nevim. Zbytecna prace cloveka vzdycky nastve nejvic... 8)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

když spočítám náklady na FMIC neskutečnej voser a problémy tak to radši použiju aftercooler a vyjde to levnějc a jednodušejc...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:06, celkem upraveno 2 x.
IQ stylingem nenahradis.

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Jasne, to urcite, sam jsem to tak chtel udelat s aftercoolerem a mam jej dokonce uz pripraveny, ale Taboo mne zviklal...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jejda jejda to se mi líbí ....

for Taboo nemáš přístup k nějakejm vstřikům (injectors) ? potřebuju je vyměnit za nějaký větší ..
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:06, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

jestli to teda dobře chápu,neni až tak důležité pod jakým tlakem turbo tlačí vzduch,ale jaký objem ho dokáže nasát a dále přetransformovat.Logicky s větším tlakem stoupá teplota toho vzduchu.... :?

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

Co takhle použít pro to oddělení desku (nebo přesný výlisek) z karbonu. Vlastnosti má dobré, velmi lehký a dnes už i dostupný!?

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:07, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:07, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Aha,takže pokud mám v motoru komponenty zvládající větší zátěž,než serie,můžu si dovolit zvolit větší turbo a taky potřebuju dostat víc paliva,tudíž čerpadlo a jiný vstřiky,nebo použít jako u dílů v motoru ty ze závodní verse....
Ale asi bych to viděl tak,že se zatim smířim s plánovanými úpravami abych se dostal na 300PS a to bude prozatim dost....
Pak až bude časem jiná lancie AWD....TAk do ní pude tenhle motor a pude se s výkon kam až mi to peněženka a konstrukce auta dovolí....

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:07, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

for Taboo: viděl jsi někdy ceny v evropě ? hahaha to bych mohl do USA letět tam to nakoupit a ještě bych ušetřil, taky poměr 31,50 euro vs 23 USD hmm hmm :o) neboj já si z USA na auto nechávám posílat i matice takže tohle pro mě není problém mám kamaráda v US a to je moje "přebalovací služba" cenu poštovnýho na 8 injectorů odhaduju na max 20 USD a to je sranda, jen musím zjistit jaký tam maj bejt ... ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

něco takovýhleho mám na mysli - otázka může se něco až moc velkejma injectorama zkurvit a nebo PCM nadávkuje kolik je třeba ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33554
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 27 pro 2004 00:49, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

Myslel jsem na vytvoření nečeho takové nad sání s tím, že zeleně vyznačený obdelník by představoval tesnící gumu doléhající ke kapotě. Tím by vznikl zcela izolovaný prostor pro IC. Nedívejte se prosím na zpracování tohoto obrázku je to na rychlo pouze pro ilustraci :lol:
Vím, že kreslí se to lépe než realizuje, ale co když?
Obrázek

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jo tak nějak bych si to představoval :O)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

MarauderZ28 píše:jo tak nějak bych si to představoval :O)
Tak už ber flexu a začni dělat tu díru do kapoty :D
Škoda, že kdybys to takhle udělal tak už se nikdo nebude moct kochat krásou toho motoru který by se tím zakryl :cry:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Taboo píše: Vpodstate ano. Clovek muze zjistit z mapy toho tovarniho turba, pro kolik HP je dobre. To same z velikosti tech tovarnich injectoru a cerpadla. Ten prutok tech injectoru se da zvysit zvysenim tlaku paliva, ale zalezi na tom, kolik paliva to cerpadlo je schopno dodat pri tom zvysenem tlaku. Vetsina tech tovarnich komponentu ma vzdycky aspon nejakou rezervu, u nekterych aut mensi a u nekterych vetsi, ale uplne u kazdeho turba auta clovek muze bezpecne a velice levne zvysit ten vykon toho motoru jen zvysenim tlaku toho turba a nejake 2-3 psi (a dale pak zalezi jen na tom, co bude prvni "maxed out" - jestli to turbo, nebo ten palivovy system).
JAk vlastně poznám,že sem na limitu turba???A toho palivovýho systému.Existuje někde ventil,kterej reguluje tlak v paliv soustavě???Asi jo,měl by jít buď poopravit,nebo vyměnit.Může se to zvýšení tlaku nějak negativně podílet na samotnym motoru?Nebo je to spíš otázka velikosti toho tlaku.....Uvidíme,asi by to chtělo mít nějakýho TABOO tady v praze,abych to s nim moh konzultovat v realu.Sem limitován tlakem 1.4Bar turba,potom se vypíná přívod paliva....Neni problém se dá vyřešit.... :?:
Naposledy upravil(a) Krosmen dne 27 pro 2004 01:24, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

MarauderZ28 píše:něco takovýhleho mám na mysli - otázka může se něco až moc velkejma injectorama zkurvit a nebo PCM nadávkuje kolik je třeba ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33554
Kdyz das prilis velke injectory tak nic nezkurvis, ale budes mit horsi vykon, jelikoz se to palivo malo rozprasi ;)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:09, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

To taboo:To sou cenný informace.
Ještě takovej dotaz,viděl sem u upravenejch turbomotorů,že mají filtr vzduchu přímo na turbu,to nepoužívaj váhu vzduchu????Něco sem vo tom někde čet,že se dá nahradit programem ECU,která je závislá na tlaku turba a otáčkách atd...á má už předem nastavený mapy....Co je na tom pravdy...? :?

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

krosmen: používaj MAP senzor
taboo: neměl bys prosím compresorovou mapu na garrett T25 trim 45, A/R 0.48
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Pokud se teda vyřadí váha vzduchu,tak musim použít programovatelnou řj,nebo ten map senzor umí spolupracovat i s standartní řj????

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

jo použijou programovatelnou rj ... já už k ní pomalu taky dospívám ... tebe to čeká taky, když se budeš chtít rejpat v motoru a nebudeš se držet přesný specifikace pro kterou už někdo někdy datovou mapu vymyslel :-)
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“