Brzdy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Re: Brzdy
Klasika koncern VW, taky je na skodovce mam.
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Brzdy
Jenom chci přidat zkušenost s deskami Ferodo DS Performance a kotouči Brembo (Max)
Prémiové výrobky ale brzdný účinek je uplně stejný jako s těmi nejlevnějšími šunty=vyhozené peníze...
Takže se bude šetřit na čtyřpístkový big brake kit...
Jsem rád že sem neinvestoval do ještě dražších rádoby premiových tuningových brzd jako třeba Black Diamond. Věřím že výsledek by byl úplně stejný.
Prémiové výrobky ale brzdný účinek je uplně stejný jako s těmi nejlevnějšími šunty=vyhozené peníze...
Takže se bude šetřit na čtyřpístkový big brake kit...
Jsem rád že sem neinvestoval do ještě dražších rádoby premiových tuningových brzd jako třeba Black Diamond. Věřím že výsledek by byl úplně stejný.
Cléon & Fonte
Re: Brzdy
NJ bude to něco staršího, teď na to koukám na PC, na tel. to nebylo moc poznat. Takhle vypadá novější z Octavie: http://img.skoda-virt.cz/vase_auta_uplo ... -22_12.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Sova píše:
Jsem rád že sem neinvestoval do ještě dražších rádoby premiových tuningových brzd jako třeba Black Diamond. Věřím že výsledek by byl úplně stejný.
JJ,věř tomu. U BDP je alespon záruka že dostaneš skutečně jejich výrobek,narozdíl od polského brembo max
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... k#p1972259" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Brzdy
Myslím si, že Brembo Max nelze stavět na podobnou úroveň jako Ferodo DS. Brembo Max mi přijde jako o něco lepší základní řada. Jako prémiové bych spíš označil řadu Sport a Turismo, pokud budeme označovat Ferodo DS jako prémiové. Ale je to jen můj názor
S BD zkušenost nemám, ale podobné zkušenosti najdeš i k EBC, že jejich kotouče stojí za prd. Ale třeba s DS2500 údajně fungují velice dobře.
S BD zkušenost nemám, ale podobné zkušenosti najdeš i k EBC, že jejich kotouče stojí za prd. Ale třeba s DS2500 údajně fungují velice dobře.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
ja mam BD kotuce a momentalne "seriove" desky TRW..
a vcera to okruh prezilo bez problemov...
na kotucoch uz co to poznat za tych par rokov, ale stale nepopraskali, ani sa "neskrutili" ..
a vcera to okruh prezilo bez problemov...
na kotucoch uz co to poznat za tych par rokov, ale stale nepopraskali, ani sa "neskrutili" ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Sova píše:.konkrétně u Black Diamond jsem se na britském fóru setkal s názory jako overpriced shit
Asi někdo kdo nedostal slevu. Jinak jsem jich prodal nekolik desítek setů a nebyla jediná reklamace,zákazníci se vracejí znovu,tak to znamená že to je shit a oni ho stále chtějí.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Brzdy
Ta fotka těch rožhavených kotoučů-co jako?Takhle by se rozžhavily jakékoli kotouče.
Nikdo mi nevymluví že by to brzdilo stejně...furt je to stejná litina, stejný průměr. Důležitější je počet pístků než nějaké vyjebané drážkování nebo desky.
Nikdo mi nevymluví že by to brzdilo stejně...furt je to stejná litina, stejný průměr. Důležitější je počet pístků než nějaké vyjebané drážkování nebo desky.
Cléon & Fonte
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Zeptej se místních fotografů jak "dobře" se tohle fotí. Rozsvítí se každé,jen to zkus 50x za sebou. Dělalo se to tak dlouho az začala téct vazelína z homokinetaku ven. Jen ty tvoje by to asi nerozdejchaly. Tady se druhy den vyměnily desky a cajk.Sova píše:Ta fotka těch rožhavených kotoučů-co jako?Takhle by se rozžhavily jakékoli kotouče.
Zeptej se tady v cryocentru za kolik ti touto metodou ošetří kotouče.Sova píše:furt je to stejná litina,
Začínáš zdatně konkurovat některým zdejším členům s takovým názorem. Ten asi nemyslíš vážně,ještě o něm popřemýšlej.Sova píše:Důležitější je počet pístků než nějaké vyjebané drážkování nebo desky.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Brzdy
Mohu se zeptat co si pod tim pojmem "brzdny ucinek" predstavujes a jak jsi ho meril?Sova píše:Jenom chci přidat zkušenost s deskami Ferodo DS Performance a kotouči Brembo (Max)
Prémiové výrobky ale brzdný účinek je uplně stejný jako s těmi nejlevnějšími šunty=vyhozené peníze...
Nechci se ti do toho plest, ale zasahujes do jednoho z nejvice kritickych systemu tveho vozu. Nemyslis, ze by bylo dobre se o nem nejdrive neco naucit, aby jsi vedel jak ten system vubec pracuje a proc neco delas ?Sova píše:Důležitější je počet pístků než nějaké vyjebané drážkování nebo desky.
IQ stylingem nenahradis.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Brzdy
Sova: Ono hlavně ať dáš jakékoliv destičky nebo kotouče sériového rozměru, tak auto prostě nebude brzdit líp, jen můžeš zlepšit kolik "prasení" ty brzdy snesou než je uvaříš
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Brzdy
Nechci se tu hádat s lidmi jako Libor nebo Taboo...je pravda že v těchto věcech nemám znalosti. Pravdou je že jsem koupil prémiové destičky a když chcete tak tedy trochu lepší kotouče (padělky to nejsou), nechal sem repasovat brzdiče, vyměnil brzdovku a tak tak jsem skrz brzdy prošel STK.
Brzdí mi to jak Fabia SDI-tupě.
Prostě jsem čekal víc. Chci ostrý, jedovatý brzdy jaké byly třeba na 306 S16, které jsem měl...
Proto pořídím big brake kit čtyřpístky.
Brzdí mi to jak Fabia SDI-tupě.
Prostě jsem čekal víc. Chci ostrý, jedovatý brzdy jaké byly třeba na 306 S16, které jsem měl...
Proto pořídím big brake kit čtyřpístky.
Cléon & Fonte
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
A co hlavní brzdový válec? Všichni dělají všechno možné, montují a repasují brzdiče z kamionů, dávají kotouče velikosti víka od sudu, ale nikde jsem tu nečetl, že by někdo vyměnil nebo repasoval brzdový válec. Tuto problematiku nemám moc nestudovanou, ale myslím si, že je to nedílná součást a nemělo by se na ní zapomínat... respektive by se měla řešit dříve než nějaké výměny a vymýšlení úchytů.
Edit: Tom to napsal dřív, než jsem to poslal...
Edit: Tom to napsal dřív, než jsem to poslal...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
...este dpolnim... "pojmy"
koeficient trenia
uhlove zrychlenie
pracovna tepota
koeficient trenia
uhlove zrychlenie
pracovna tepota
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Brzdy
Mě brzdový válec po výměně předních brzd za ty velké k*rvy co tam mám stíhá, zabírá to sice o chlup níž, ale nástup brzdného účinku je zase o dost jedovatější.
Jinak co jsem dělal brzdy na jiném autě, tak po namontování 4 pístků na předek i zadek už brzdový válec nestíhá a brzdy napno zabírájí až fakt u podlahy. Ale s tím se počítalo, takže na auto půjde větší brzdový válec včetně posilovače. Z origo průměru 22mm na 27mm včetně
Jinak co jsem dělal brzdy na jiném autě, tak po namontování 4 pístků na předek i zadek už brzdový válec nestíhá a brzdy napno zabírájí až fakt u podlahy. Ale s tím se počítalo, takže na auto půjde větší brzdový válec včetně posilovače. Z origo průměru 22mm na 27mm včetně
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Pro začatek bych začal tady. http://www.stoptech.com/technical-suppo ... ite-papers" onclick="window.open(this.href);return false; pak tadyhttp://www.amazon.com/High-Performance-Brake-S ... JB93RN2DNC" onclick="window.open(this.href);return false; a dál http://www.amazon.com/Brake-Systems-OEM ... 1557882819" onclick="window.open(this.href);return false; informace jsou sakra drahé a tady si lidi nevážili toho,jak jim je Taboo servíroval na zlatém podnose zdarma a v češtině.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Brzdy
Ja se o to uz pokusil, ale zda se, ze vyzbrojeni se patricnymi vedomosti predtim, nez nekdo zacne zasahovat do neceho tak kritickeho jako brzdovy system (anebo podvozek) je na tomto foru zcela neprijatelna alternativa (a proto naprosta ztrata casu o tom psat).Sova píše:Místo výsměchu bys mohl spíš poradit...
Ono ti to sice nijak lepe zastavit auto nepomuze (protoze ve skutecnosti to nejsou brzdy, ktere to auto zastavi), ale pokud chces "ostre" a "jedovate" brzdy, tak zadny big brake kit a ctyrpistky nepotrebujes. K zvyseni toho, co si predstavujes pod pojmem "brzdny ucinek", ti staci vyvrtani jedne diry. Zjisti si, cemu se rika "mechanicky pomer pedalu" (ktery se v pripadech produkcnich vozu pohybuje mezi 4:1 a 9:1).
+1Libor12 píše:......................
IQ stylingem nenahradis.