Co máš za auto???Anonymous píše:Jinak pro Krosmena:chystaj se velký změny, nevím zda vše vyjde - uvidíme. Chci jít kapku s tlakem nahoru, no trochu na dvojnásobek, což už nezkousnou origo díly v motoru takže dostane kapku nějakýho upgrade. Podvozek přijde Bilstein + Eibach, ramena K-Member, Panhardská tyč, stabilizátory atd od SLP engineering, brzdy Brembo neb origo nestíhaly ani už teď. No uvidíme jak to dopadne
Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No kdyby nekoho ten Lotus zajímal tak něco o něm je na :
http://opel-omega.wz.cz/Lotus.htm
PS: co myslíte, že má cenu dělat za úpravy na mim autě??
Nějaký tech info je na webu: http://www.ibiza021a.de.vu v sekci technik
, ale notak to mi nikdo nic neřekne 
http://opel-omega.wz.cz/Lotus.htm
PS: co myslíte, že má cenu dělat za úpravy na mim autě??
Nějaký tech info je na webu: http://www.ibiza021a.de.vu v sekci technik


Naposledy upravil(a) PJ dne 25 pro 2004 22:09, celkem upraveno 1 x.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
dobře to se dá pochopit, ale vysvětli mi proč teda Lotus zvolil tenhle systém do Omegy, když teda z toho jak píšeš vyplývá, že je to k prdu, max hodící se na krátký časy. A můžu Ti říct, že sem s měl tu čest jet s tou Omegou cca 30 minut a žádnýho poklesu výkonu sem si ani maličko nevšim a to jsme to rvaly 15 minut totálně natvrdo po okreskách a pak 15 minut po dálnici na plnej knedlík ...
no a teď se můžem vrhnout na ten vstřik vody jak se někdo ptal. Myslím, že predtím Taboo myslel ostřik IC vodou, ale ten dotyčnej pak psal o vstřiku vody do sání. Tenhle systém používaly už za 1. světový dvouplošníky jako forsáž, pak co vím ho měla nějaká nabušená starší Audina. Na ebay v DE občas tenhle systém vidím, nevstřikuje se čistá H2O, ale je v tom myslím nějaký "alkohol" nebo jiná příměs. Přínos je asi každýmu jasnej - voda se změní na páru ta má větší objem, dál to ochlazuje motor a taky psali něco o výhodách pro použití s turbem, ale to sem už nevím přesně co ...
JJ ten ostřik IC je dobrá věc, konstukčně nenáročná, výsledný efekt dobrý, dobře měritelná účinnost. Otázka jaké nejlepší chladící médium použít? byla tady řeč o alkoholu a ledu - jaký poměr, jaký alkohol - předpokládám, že čístý technický nejlépe 100% (nejlepší na ledu je prý Fernet Citrus
) je samozřemě řeč o krátkodobém použití na sprint. A jak je to s ostřikem IC s použitím N2O?
2 Taboo: Nissan už frčí, nebyl to žádný problém. Ještě jsem se pobavil, když mi kolega donesl novou vložku do fitru ať mu to vyměním a když jsem ho otevřel tak jsem zjistil, že tam patří ty vložky dvě

2 Taboo: Nissan už frčí, nebyl to žádný problém. Ještě jsem se pobavil, když mi kolega donesl novou vložku do fitru ať mu to vyměním a když jsem ho otevřel tak jsem zjistil, že tam patří ty vložky dvě

Myslim, ze Taboo urcite myslel vstrik do sani - "water injection". Ostrik intercooleru je neco jineho, neco jako "water spray intercooler".
Ten vstrik vody do sani byl popsany i nekde na cz strankach ohledne aut fiat uno. Byly tam i nejake fota, a jako cerpadlo na tu vodu bylo doporucene napr. palivove cerpadlo z tech fiatu... Na vstrik te vody, bude mozno pouzit napr. vstrikovac z nejakeho benzinaku?

Ty www stranky: http://www.turbo.wz.cz/Technika/Waes/waes.php 

Hm, je to mozne. Ale kdyz bude ta vody smichana s alkoholem, doporucuje se metanol +- 1:1, tak by to ani rezavet nemuselo. A clovek to taky nepouziva porad, ze. Dejme tomu na sprinty apod., takze snad tak rychle se to nemusi zadrit. Nemam s tim osobni zkusenost, takze muzu placat kraviny. Ale jak bylo napsano vyse, naklady nejsou moc velke, tak proc to nezkusit. Jen treba pak zlaborovat vstrikovane mnozstvi, coz zatim nemam predstavu...
Ovšem krátkodobě jak jsem psal - na sprint jinak s tím CO2 máš pravdu myslím že se to označuje jako N-Tercooler - každopádně je to cesta nejmenšího zla. A v účinnost tohodle systému docela věřím - má to logiku!Marcos píše:CCCO 1.8T:Ale ten ostrik intercooleru muze byt taky ucinny, ale jen na kratkou dobu... dokud nedojde voda... Na jednom slovenskem foru to probirali, ostrikovali to tusim CO2, ale nejak bez vysledku... Tak nevim, kde byla chyba.
jj, pouziva se prave bud to CO2 nebo N2O. Obodvoje se normalne prodava na ruznych zahranicnich www strankach, u nas ten N-tercooler myslim taky nekdo nabizi. Taky verim v ucinnost, a v podstate to je bezpecne pro motor, takove "blbuvzdorne"...
Nemyslim to na nikoho osobne, jen tim chci rict to, ze neni treba nic serizovat, zadne pridavani paliva atd., jen namontujes a jedes. 


To je na tom to nejlepší můžeš experimentovat a jít do extrému což např. u direct port N2O určitě nehrozíMarcos píše:jj, pouziva se prave bud to CO2 nebo N2O. Obodvoje se normalne prodava na ruznych zahranicnich www strankach, u nas ten N-tercooler myslim taky nekdo nabizi. Taky verim v ucinnost, a v podstate to je bezpecne pro motor, takove "blbuvzdorne"...Nemyslim to na nikoho osobne, jen tim chci rict to, ze neni treba nic serizovat, zadne pridavani paliva atd., jen namontujes a jedes.

Dělá to určitě NX, FaF, Cryogenics atd. V Ostravě mimo jiné tyhle věci dělá Lukáš Piačin z CARTIME, možná znáš.