Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
evo500
Příspěvky: 132
Registrován: 05 dub 2004 18:45
Bydliště: Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo500 »

CCCO 1.8T píše:Předpokládám, že si to fotil už doma na stole :D
:D No skoro....Jeste cekam na Intake Manifold.....pak bude nasledovat Water Injection.Musim vyuzit vsech zpusobu jak snizit teplotu nasavane smesi...... :( problemy s celkovou kompresi - na benzinkach porad malooktanovej benzin ).

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

for CCCT sem asi já Marauder kdo jinej, jenže nejsem doma, ale v prdelákově a tady to PC je rádo, že se udrží v case a zlobí to proto sem anonym ...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

for Taboo: jaká je cca teplota vzduchu mezi sáním a IC ?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

co myslíte vzít tuhlecten IC dát ho naplocho nad sání V8 a do kapoty udělat nějaký žebrování ? :o)

Obrázek

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:58, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No sání je takovej rozvod vzduchu od filtru (z hliníku)
něco jako svody ale vzduch de k jednotlivejm válcum
(Docela lamácký vysvětlení)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:59, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Taboo píše: Ahhh... Intake manifold. :lol:
To je wono já si na teen eng. název nemoh vzpomenout :oops:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

PJ píše:No kdyby nekoho ten Lotus zajímal tak něco o něm je na :
http://opel-omega.wz.cz/Lotus.htm
PS: co myslíte, že má cenu dělat za úpravy na mim autě??
Nějaký tech info je na webu: http://www.ibiza021a.de.vu v sekci technik :D, ale notak to mi nikdo nic neřekne :evil:
Smutně koukám :cry:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:59, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

Anonymous píše:for CCCT sem asi já Marauder kdo jinej, jenže nejsem doma, ale v prdelákově a tady to PC je rádo, že se udrží v case a zlobí to proto sem anonym ...
sem si říkal podle :o) ale pořádek musí být i v bordelu! :lol:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

sorry za zkomolení nicku ...

for Taboo, jojo mám stejnej motor jako Vette, sání zaplňuje celej prostor V - tedy mezi hlavama ... do nárazníku IC nedám to nejde tak jedině top mount jako nad to sání ...

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

evo500 píše:
CCCO 1.8T píše:Předpokládám, že si to fotil už doma na stole :D
:D No skoro....Jeste cekam na Intake Manifold.....pak bude nasledovat Water Injection.Musim vyuzit vsech zpusobu jak snizit teplotu nasavane smesi...... :( problemy s celkovou kompresi - na benzinkach porad malooktanovej benzin ).
To by mohl vyřešit ELF :D Jinak když jsem dělat do motokrosu tak jsme brali AVGAS je to palivo do malých letadel se spalovacími motory - je to hukot! Možná by ho v Mošnově mohli mít, protože ten ELF je brutálně drahý(mám ještě trochu doma - pěkně voní :lol: )
Obrázek

2 Marauder: neříkej, že to ještě nemáš vymyšlené :) když tak sem pak hoď alespoň foto motorového prostoru, ať můžeme bádat společně :lol:
Už vídím tu díru v té kapotě :lol: http://www.camaro.cz/detail_18.html

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

tady je motorek
Obrázek

na kapotu pak něco takovýhleho třeba
Obrázek

nebo tohle to by šlo vykoumat i tak, že předem by se honil vzduch na IC
Obrázek

a zadem ten teplej vyfukoval ven
Obrázek

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

Já jsem věděl, že už máš něco připraveno!
Ten boční pohled je super
Obrázek
Těžko z obrázku říct jaká bude průchodnost vzduchu, ale esteticky se to jeví opravdu dobře a při pohledu na ten motorový prostor mnoho variant a řešení nebude :( A kdyby nic tak to bude alespoň v zimě rozmražovat čelní sklo :lol:
Možná bych ten průchozí otvor ještě zvětšil, ale s rozumem ať přes to jde vidět na cestu. Třeba když jsem jezdil s Imprezou tak sem si na to nemohl zvyknou a docela mi to vadilo, ale to je asi o zvyku.
Asi bych šel do tohodle (jinak po chvilce surfovani jsem zjistil, že USA to mají snad všichni)
Obrázek
trochu změna
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) CCCO 1.8T dne 26 pro 2004 03:30, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:00, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

dík za odkazy, tenhle systém dvou IC v bocích nárazníku jsem už taky viděl. každopádně mě by se líbilo narvat IC co nejblíž mezi kompresor a sání a pokud by to fungovalo tak by to bylo super

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No tak hlavně ať se povede, jinak to černý vypadá efektivnějc a to modrý líp esteticky :-D
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Viděl sem někde,kde měřili 400m sieře RS500,tak před starten naběhli s co2 hasičákem a zchladili mu IC,že na něm měl jinavatku.....TAky dobrej způsob ochlazení :nx: ,ale čas měl tušimže deset rovnejch a rychlost tam byla přes 200.

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:D to dělá břéta chladí hasičákem ale úspěch to má jenom u diváků :lol:
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Ještě pár dotazů.Podle jakýho klíče zjistim,o kolik větší můžu zvolit turbo?Jestli mě chápete.....Ste chytrý,takže určitě.... :?:
Existuje výpočet,podle kterýho bych moh zjistit,jak vysoko můžu jít s tlakem turba????

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

YANEK píše::D to dělá břéta chladí hasičákem ale úspěch to má jenom u diváků :lol:
sem na něj myslel,jemu tak pěkně kouká ven....
:plaz:
Teda ten IC... :?:

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:lol: Žádnej I.C normálně mu kouká ŽLÁBEK
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

YANEK píše::lol: Žádnej I.C normálně mu kouká ŽLÁBEK
:smich2: sem si nevšim :smich2:

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Se zájmem čtu Vaši zasvěcenou debatu... opravdu zajímavé. Jen tak dál!!

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Ivan píše:Se zájmem čtu Vaši zasvěcenou debatu... opravdu zajímavé. Jen tak dál!!
:smich2: hlavně ta moje s YANKEM.... :obchod:

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Tak ta je samozřejmě bohužel o ničem... :mad:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

chtělo by tady potom trochu promazat,aby tady bylo vopravdu jenom to,co tady bejt má,aby tady člověk moh najít nějakou inspiraci a taky hlavně technický info,který nikde jinde nenajde!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:00, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jaká je cca. vstupní teplota vzduchu před sáním u turbomotoru s IC ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“