Úpravy malých obsahů
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mazda Miata 1,6 litr. Úpravy laděný svody, kit přímýho sání, chip, nerez vejfuk s minimálnímá ohybama, rezonátor, mugen, cat out, dle mě tohle vše udělalo jednu jedinou věc auto ztratilo vespod krouťák od 4000 ot to jede o něco líp, ale musí se to točit. Přínos koní vidím + - 3 až 5.
Honda Civic 1,5 VTEC. Laděný svcdy, kit přímýho sání, laděnej vejfuk, VTEC controler - +HP - 00 nic díky kontroleru znatelnej nástup přečasování a větší zátah v 6000 ot ...
Honda Civic 1,5 VTEC. Laděný svcdy, kit přímýho sání, laděnej vejfuk, VTEC controler - +HP - 00 nic díky kontroleru znatelnej nástup přečasování a větší zátah v 6000 ot ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Jo a tady jsou oficialni parametry...
http://www.civic4g.com/specs.htm
btw. ted jsem zkousel 0-100 na ledu a 9,8s... Myslim ze me das... Tesim se na shledanou...
http://www.civic4g.com/specs.htm
btw. ted jsem zkousel 0-100 na ledu a 9,8s... Myslim ze me das... Tesim se na shledanou...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
tesit se muzes, ale ja uz minimalne rok nesprintuju .... prijed na slalom, tam je vetsi sranda.Zemi píše:Jo a tady jsou oficialni parametry...
http://www.civic4g.com/specs.htm
btw. ted jsem zkousel 0-100 na ledu a 9,8s... Myslim ze me das... Tesim se na shledanou...
Ford Escort RS2000 MK5


- sotomaior
- Příspěvky: 1217
- Registrován: 12 úno 2004 22:09
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
a jakou tam más vacku??? me standartni vacka nepusti pres 5500(5000),ale mozna to bude tim,ze mam oproti serii o dost vyssi tlaky.waci píše:tak konkrátně u mě se spotřeba zvedla asi tak o litr na sto, ale já většinou z auta dostanu tu větší spotřebuTa ostrá vačka je znát. Když je to studený tak se dusí, když se to ohřeje tak je volnoběh kolem 900 otáček a do tří tisíc to moc nejede. Od tří do čtyř tisíc se začne rozdýchávat a od čtyř tisíc to teprve pořádně zabere a končí kolem 7000.
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
Re: .
u tebe se daji udelat akorat vstriky, chip a tusim jeste turbo .... kdyz na to dojde, tak necelejch 150ps a bude to rozumny .... muzes udelat jeste vic, ale motor pujde do kopru.Tyckar píše:Ty voe. A priblizne kolik koni by se dalo vymackat z meho serioveho passatu 1,896 TDI asi 74kw .
Ford Escort RS2000 MK5


Mám 1.3 Feldu do Rapida, a za docela rozumný peníze jsem z toho dostal cca 80 kobylek. Vačka 260/260, snížená hlava (2,1 mm) zvětšený spalovací prostory, vyleštěný kanály, odlehčenej a vyváženej setrvák, svody 4 do 1 a příčnej výfuk a ještě musím vyzkoušet nějaký kerburátory.... nárůst výkonu oproti serii je asi o třetinu, a to není špatný... 

Škoda Rapid 130
no já mam parametry: 1398ccm turbo diesel-HDi, 4válec , 8ventilů => 50kW / 68 PS / 150Nm
chiptuning zařídí 71kW / 95 PS / 185Nm
mám tam teď přímý sání - konus green .V celém výfukovém potrubí je jen kat a koncový tlumič,prakticky je celé rovné,na montáž tedy připravuji koncový díl bez jákýhkoli záhybů které má standartní.Dále chci přidat intercooler který tam není a zvednout plnící tlak turbodmychadla.
chtěl bych se těmito úpravami dostat blízko k 81kW / 110 HP / 210 Nm
nevím,jestli je to moc smělé,ale přes 100 HP se určitě dostanu
chiptuning zařídí 71kW / 95 PS / 185Nm
mám tam teď přímý sání - konus green .V celém výfukovém potrubí je jen kat a koncový tlumič,prakticky je celé rovné,na montáž tedy připravuji koncový díl bez jákýhkoli záhybů které má standartní.Dále chci přidat intercooler který tam není a zvednout plnící tlak turbodmychadla.
chtěl bych se těmito úpravami dostat blízko k 81kW / 110 HP / 210 Nm
nevím,jestli je to moc smělé,ale přes 100 HP se určitě dostanu
Renaul Megane 1,5 dci a 100 koní v serii....eric píše:no já mam parametry: 1398ccm turbo diesel-HDi, 4válec , 8ventilů => 50kW / 68 PS / 150Nm
chiptuning zařídí 71kW / 95 PS / 185Nm
mám tam teď přímý sání - konus green .V celém výfukovém potrubí je jen kat a koncový tlumič,prakticky je celé rovné,na montáž tedy připravuji koncový díl bez jákýhkoli záhybů které má standartní.Dále chci přidat intercooler který tam není a zvednout plnící tlak turbodmychadla.
chtěl bych se těmito úpravami dostat blízko k 81kW / 110 HP / 210 Nm
nevím,jestli je to moc smělé,ale přes 100 HP se určitě dostanu
Škoda Rapid 130
Re: Úpravy malých obsahů
PJ píše:No tady by se měly psát informace pro ty co nemaj zrovna motory co by trhaly asfalt. Jde o to vědět jaký úpravy maj u malejch obsahů smysl a co je jen vyhození peněz. Takže kdo má nějaký rady tak sem s nima. Co bych měl třeba na autě udělat nejdřív a co nedělat. Když už to má něco stát tak ať to má smysl
nej. uprava auta s malym obsahem je prodat ho a koupit silnejsi !! ... objem nicim nenahradis (stary ale dobry pravidlo)
BMW E36 328i coupé M52 DOHC 193PS - lepší je bejt první v pekle, než druhej v nebi !!! www.paintballnachod.cz
Re: Úpravy malých obsahů
No to je zase rada jako fikpatras píše:nej. uprava auta s malym obsahem je prodat ho a koupit silnejsi !! ... objem nicim nenahradis (stary ale dobry pravidlo)




-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Když se řeší malé objemy, tak bych k tomu snad mohl taky něco říci
. Mám tříválec s objemem 796ccm, 2 ventily na válec, vícebodový vstřik paliva. Konstrukční původ motoru je v polovině 80. let v Suzuki Alto. Sériově udávaný výkon je 38kW/51HP. Motor má najeto přes 106.000km a oproti sérii je opatřen konickým filtrem s poctivným přívodem vzduchu od nárazníku a svíčkami Brisk LGS. Jezdí výhradně na V-power. Na brzdě jsem to neměl, ale mám přesně změřen čas na 1/4 míle (19.53s) a hmotnost (943kg vč. řidiče), což dává 41kW/55HP. Takže velice lehkou úpravou nějakých 8% výkonu nahoru, což IMHO není zlé... 
Co se týče možných úprav, tak v atmosférické verzi není problém dosáhnout 70HP ( konus, porting a snížení hlavy, iridiové svíčky, vačka, sesazení tolerancí ze sériové výroby, chip a sériový(!!) výfuk ). Tuhle úpravu dělá třeba Tommy Kaira. V turbu začínají výkony někde na 80HP. A to jsou úpravy pro každodenní ježděí


Co se týče možných úprav, tak v atmosférické verzi není problém dosáhnout 70HP ( konus, porting a snížení hlavy, iridiové svíčky, vačka, sesazení tolerancí ze sériové výroby, chip a sériový(!!) výfuk ). Tuhle úpravu dělá třeba Tommy Kaira. V turbu začínají výkony někde na 80HP. A to jsou úpravy pro každodenní ježděí
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
muzes mi prosimte vysvetlit jak podle vahy a casu na 400 metru muzes vypocitat vykon?????Ondras píše:Na brzdě jsem to neměl, ale mám přesně změřen čas na 1/4 míle (19.53s) a hmotnost (943kg vč. řidiče), což dává 41kW/55HP. Takže velice lehkou úpravou nějakých 8% výkonu nahoru, což IMHO není zlé...
Ford Escort RS2000 MK5


- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Haha...jr píše:muzes mi prosimte vysvetlit jak podle vahy a casu na 400 metru muzes vypocitat vykon?????Ondras píše:Na brzdě jsem to neměl, ale mám přesně změřen čas na 1/4 míle (19.53s) a hmotnost (943kg vč. řidiče), což dává 41kW/55HP. Takže velice lehkou úpravou nějakých 8% výkonu nahoru, což IMHO není zlé...


http://www.turbofast.com.au/drag.html
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
muzes mi jeste prozradit, co je zkratka ET? doufam, ze to neni cas na 1/4 mile .....Zemi píše:Haha...jr píše:muzes mi prosimte vysvetlit jak podle vahy a casu na 400 metru muzes vypocitat vykon?????Ondras píše:Na brzdě jsem to neměl, ale mám přesně změřen čas na 1/4 míle (19.53s) a hmotnost (943kg vč. řidiče), což dává 41kW/55HP. Takže velice lehkou úpravou nějakých 8% výkonu nahoru, což IMHO není zlé...
Tak to toho moc nevis...
![]()
http://www.turbofast.com.au/drag.html
Ford Escort RS2000 MK5


-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
End Trap - čas na 1/4 míle. Doufáš marně...jr píše:muzes mi jeste prozradit, co je zkratka ET? doufam, ze to neni cas na 1/4 mile .....
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Je to tak... Do vahy musis zadat vahu v librach (napr 900kg x 2,2 = 1980 liber)jr píše:muzes mi jeste prozradit, co je zkratka ET? doufam, ze to neni cas na 1/4 mile .....Zemi píše:Haha...jr píše: muzes mi prosimte vysvetlit jak podle vahy a casu na 400 metru muzes vypocitat vykon?????Tak to toho moc nevis...
![]()
http://www.turbofast.com.au/drag.html
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
chcete mi teda tvrdit, ze kdyz postavim vedle sebe dve auta o stejny vaze a o stejnym vykonu, budou mit stejnej cas na 400 metru???? To snad panove ne
Co treba pocitat s necim jako je kroutak (na ten se tady dost zapomina) a hlavne co treba pocitat taky s prevodovkou a prevodovym pomerem?? Co pocitat treba s tim jaky jsou na aute pneu? Jednak jakyho rozmeru a pak jakyho slozeni??
Jestli opravdu pocitate vykony podle tyhle kalkulacky, tak ja to tady balim a podle slov Miloshe uz fakt tohle forum zacnu pomlouvat .....



Co treba pocitat s necim jako je kroutak (na ten se tady dost zapomina) a hlavne co treba pocitat taky s prevodovkou a prevodovym pomerem?? Co pocitat treba s tim jaky jsou na aute pneu? Jednak jakyho rozmeru a pak jakyho slozeni??
Jestli opravdu pocitate vykony podle tyhle kalkulacky, tak ja to tady balim a podle slov Miloshe uz fakt tohle forum zacnu pomlouvat .....
Ford Escort RS2000 MK5


- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
je fakt, že měřit výkon dle času na sprintu je kapku nereálný už jen proto, že každá časomíra na každým sprintu měří úplně jinak ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Je to odhad, ale kvalifikovaný odhad. Vypočtená hodnota je výkon na kolech, který pochopitelně zohledňuje veškeré komponenty mezi motorem a asfaltem, tzn. vše o čem tady rozhořčeně píšeš. IMHO je tahle kalkulačka lepší než třeba měření 0-100 podle tachometru. Brzdu, G-metr nebo měření výkonu a krouťáku přes EOBD tohle samozřejmě nenahradí
Pokud budou mít stejný výkon na kolech(!), nebudou mít extrémně odlišně poskládáné kvalty a oba řidiči budou stejně schopní, pak budou ty časy velice podobné.jr píše:chcete mi teda tvrdit, ze kdyz postavim vedle sebe dve auta o stejny vaze a o stejnym vykonu, budou mit stejnej cas na 400 metru???? To snad panove ne![]()
![]()
![]()
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
je to odhad, ale zdaleka ne velmi zhruba a dost od oka. Dost od oka by to bylo, kdyby vypočtená hodnota byla +/-30% od reálné hodnoty. Pro určení jaké to je auto skutečně postačí hmotnost, protože všechny ostatní věci jako zpřevodování, gumy apod. ovlivní čas a vypočtený výkon je výkon na kolech. Tzn. pokud by na autě byly 1.5x širší gumy, jelo by to jak s hnojem, čas by byl o 5s delší, tak i výkon, který je auto schopno koly přenést na cestu by byl nižší (resp. by byly vyšší ztráty valivým odporem)jr píše:takze teda beres, ze je to jen velmi zhruba odhadnuty a streleny dost od oka, kdyz to nevi jaky mas auto? Beres doufam i to, ze podle toho dle pocitat, ze ti to pridalo 5 koni je dost blbost.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
obávám se, že se tady stejně nepodaří přijít na žádný supr zlepšovák, protože všechny klasické metody už jsou vymyšleny 
je samo více variant - tedy ve stručnosti
light - vzduchový filtr (u těchto motorů pouze placebo efekt), chip, svíčky
medium - jako předešlé plus - snížit hlavu, poladit výfukový systém a dát ostrou vačku a k ní odpovídající program
hard & heavy
- to samé, ale ještě si pohrát s vnitřkem motoru (zvětšení spalovacích komor), vyměnit namáhané komponenty kvalitnějšími, průchodnější vstřiky, řídící jednotku flexibilně programovatelnou
anebo turbo/kompresor - snížení komprese, turbo/kompresor, spešl řídící jednotka a spousta dalších úprav

je samo více variant - tedy ve stručnosti
light - vzduchový filtr (u těchto motorů pouze placebo efekt), chip, svíčky
medium - jako předešlé plus - snížit hlavu, poladit výfukový systém a dát ostrou vačku a k ní odpovídající program
hard & heavy

anebo turbo/kompresor - snížení komprese, turbo/kompresor, spešl řídící jednotka a spousta dalších úprav
Naposledy upravil(a) DC dne 27 pro 2004 11:59, celkem upraveno 1 x.
Shark Racing team
Re: Úpravy malých obsahů
No bohužel nejlevnější a nejefektivnější úprava malého obsahu je :vyměnit ho za větší obsahPJ píše:No tady by se měly psát informace pro ty co nemaj zrovna motory co by trhaly asfalt. Jde o to vědět jaký úpravy maj u malejch obsahů smysl a co je jen vyhození peněz. Takže kdo má nějaký rady tak sem s nima. Co bych měl třeba na autě udělat nejdřív a co nedělat. Když už to má něco stát tak ať to má smysl

DOVOZ A MONTÁŽ TUNINGOVÝCH, ZÁVODNÍCH DÍLŮ OD VŠECH JAPONSKÝCH FIREM, INDIVIDUÁLNÍ ÚPRAVY A DOVOZ AUTOMOBILŮ Z JAPONSKA.

