Kedysi sa na Subaru klube riešili kotúče Tarox G88 a debata sa točila viacmenej o tom že sú to také štandardné kotúče za trojnásobnú cenu vhodné na použitie v bežnej premávkeGooder píše:Nemáte někdo zkušenost s EBC Redstuff? Mám kotouče 312mm Tarox G88 a zmíněné desky a po dvou kolech v Mostě je cítit vadnutí brzd. Přemýšlel jsem, jestli by nepomohlo je vyměnit za DS2500. Co myslíte? Nebo jiné možnosti:
Další volba je výměna za 323mm kotouče a 4pístky Brembo, bohužel na současné OZ Superleggera by byly potřeba 5mm podložky. Což asi není ideální.
Bez podložek by pasovaly dvoupístky s kotoučem 334mm. Ale kotouč 334mm váží 16kg (současný 8kg) a třmen 5kg (současný 3kg). Takže navýšení neodpružené hmotnosti mi přijde velké i přes použití zmíněných kol.
Plocha pístků je víceméně stejná u všech třmenů. Brzdy pasují kus za kus.
Brzdy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Re: Brzdy
Re: Brzdy
Když jsem se o ně kdysi zajímal, tak vyloženě negativní recenze jsem na ně nečetl (čerpal jsem z Anglie). Oproti serii jsou rozhodně lepší, seriové brzdy tolik nevydržely, ale na okruhu jsem od nich čekal víc. Spíš než měnit např. za chválená Bremba (cena tak rozdílná nebude), lepší sehnat jiné kotouče?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
..skus najprf ine desky. ....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 10 čer 2014 09:57
Re: Brzdy
Myslím, že můj dotaz patří sem. Při upgrade brzd např. na 6 pístové. Jak zjistit další potřebné díly, Např.jaký použít brzdový válec, případně nádobku na brzd kapalinu atd....