Úpravy malých obsahů
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
co se týče motoru Zetec a Zetec-s(puma) maj společnej jenom název.Motor du pumy dělala Yamaha a taky proto má jinej objem než všechny jiný fordy a už se do jinýho fordu nepoužil....Licenční smlouva...
Puma a puma racing rizdíly v motoru:podle údajů výrobce jiný výfuk a software,jiný tvar sání.Tyhle úpravy maj za následek zvednutí výkonu ze 125 na 155 což je slušmej nášup.....
Moje představa o úpravách:vačky,svody+výfuk,soft-cena 1000 liber.....Nárůst výkonu na min 160 koníků,s tim se spojují lepší brzdy,seriové z fiesty nic moc.....
Puma a puma racing rizdíly v motoru:podle údajů výrobce jiný výfuk a software,jiný tvar sání.Tyhle úpravy maj za následek zvednutí výkonu ze 125 na 155 což je slušmej nášup.....
Moje představa o úpravách:vačky,svody+výfuk,soft-cena 1000 liber.....Nárůst výkonu na min 160 koníků,s tim se spojují lepší brzdy,seriové z fiesty nic moc.....
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:

1040kg/160HP (1,7)
0.15HP / kg
0-100 - ???
Jen jsem zjistil ze Puma s 123HP ma 0-60Mph za 8,6s - 8,8s a Vmax 203km/h...
Co se Fiesty tyce (bylo psano RS Turbo a 133HP) ma 0-100 za 7,9s...

Jen jsem nemel co delat tak jsem se schvalne mrknul...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Tovární údaj moc nesedí na zrychlení,několikrát sme to měřili a 0-100 je do osmi sekund maximálně.....Teda pokud to neni díky lehčím modifikacím,které sou na sání a výfuck....
Puma je stejně těžká jako fiesta....Tohodle by mě zajímalo zrychlení,teda tý s těma 460PS....
http://www.pumaspeed.co.uk/intro.htm

Puma je stejně těžká jako fiesta....Tohodle by mě zajímalo zrychlení,teda tý s těma 460PS....
http://www.pumaspeed.co.uk/intro.htm
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No podle www.conceptcarz.com ma puma z 1999 92.0 Kw / 125 HP 0-60 mph za 8.8
podle jnych zdroju ma Fiesta RS1800 coz je vpodstate akorad prejmenovana XR2i 1.8i 16V 0-60 mph za 8.1
co se tyce toho mereni pokud nemas presny meric rychlosti tak se podle toho moc orientovat neda
podle jnych zdroju ma Fiesta RS1800 coz je vpodstate akorad prejmenovana XR2i 1.8i 16V 0-60 mph za 8.1

co se tyce toho mereni pokud nemas presny meric rychlosti tak se podle toho moc orientovat neda

jako že by sme se sekli v pár desetinách beru,ale opakovaně skoro vo sekundu se mi věřit nechce....Mluvil sem i s klukem co má pumu a taky to vidí při zrychlení jinak.....
Pokud to neni oficiální,tak sou to jenom dohady.Jestli chceš vidět zrychlení,tak si stáhni.
http://tuning.hocek.net/tunel.wmv
Pokud to neni oficiální,tak sou to jenom dohady.Jestli chceš vidět zrychlení,tak si stáhni.
http://tuning.hocek.net/tunel.wmv
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem si meril 0-100 na ledu (namrzly asfalt jemne zasnezeny)...NTI píše:Jo ten udaj na webu muze byt chybny
co se tyce mereni tak tachometr ukazuje s nejakou odchylkou![]()
ale ja si za tim uvedenym udajem nestojim ... jen jsem to nasel na webu... dalo by se to krasne zjistit neke na sprintu



(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Nejak sa mi to nezda. Ved sa tam neuvazuje PRIEBEH krivky krutaku a ta mi urcuje priebeh vykonu....Taboo píše: Taky, NIC neni vic spolehlive, nez zjistit HP z trap speed...
mozem mat 500hp v 10000rpm ale ak je to atmosfera tak nez tam vytocim motor to chvilu trva. Ale to zavysi od zprevodovania....
Tj vysoky krutak v nizkych otackach mi dost pomaha na zrychlenie ne?.
Priklad:
Tuareg V8
hp 310 / 6200
nm 410 / 3000
0-100 8,1
Tuareg V10 TDi
hp 313/3750
nm 750/2000
0-100 7,8
Prevodovka je myslym rovnaka, staly prevod ma diesel natiahnuty nech stacia otacky (3750 fuuuuuj) a diesel je celkom tazsi.
tj tie 3 kone mi 0.3sekundy nespravia.
A naozaj sa mi dost nezda ze by to zavyselo len od max vykonu. Ak by bolo idealne sprevodovanie tak hej ale nic nieje idealne.....
Zrychlenie mi urcuje vykon pri otackach v ktorych sa motor pohybuje(priebeh) nie len maximum ktore je vacsinou v "bode".
Tu maju bezstupnove prevodovky vyhodu

Ak sa mylim tak ma poucte...
Cisla su z VW webu....
Thx uz tomu chapem.
Nikdy som nerozumel preco pri dragsteroch je casto zhruba rovnaka rychlost a uplne iny cas
Alebo aj vytaz ma nizsiu rychlost.... Ten druhy to proste posral.......
Inac kamarati maju Mitsubishi Galant GTi 16V (starsi model okolo 1988 (jeden ma airride
) to je podvozok.....)) nemas nejake skusenosti, rady na co dat pozor.... Alebo co jednoducho upravit.....
JonnY
Nikdy som nerozumel preco pri dragsteroch je casto zhruba rovnaka rychlost a uplne iny cas

Inac kamarati maju Mitsubishi Galant GTi 16V (starsi model okolo 1988 (jeden ma airride

JonnY
No konecne som sa zaregistroval...
Inac tie motory su nadherne tocit to do 7000...
)))))))
Ako na tom boly tie sestvalce? Moc sa mi to nepozdava, takmer totozny vykon ale spotreba eti do vysin........
Inac, Taboo, mas SUPER caru
Na slovensku by sa za taku upravu asi rovno strielalo...
nie eti ale LETI
Inac tie motory su nadherne tocit to do 7000...

Ako na tom boly tie sestvalce? Moc sa mi to nepozdava, takmer totozny vykon ale spotreba eti do vysin........
Inac, Taboo, mas SUPER caru

Na slovensku by sa za taku upravu asi rovno strielalo...

nie eti ale LETI

- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Je to takova ta dirka v ojnici? Nebo je to neco jinyho...Taboo píše:Dik za pochvaluJonnY píše:No konecne som sa zaregistroval...
Inac tie motory su nadherne tocit to do 7000...)))))))
Ako na tom boly tie sestvalce? Moc sa mi to nepozdava, takmer totozny vykon ale spotreba eti do vysin........
Inac, Taboo, mas SUPER caru![]()
Na slovensku by sa za taku upravu asi rovno strielalo...
nie eti ale LETI
Ty 4G63 motory se daji vytocit i pres 9000 RPM, ale tem prevodovkam se to zrovna moc nelibi. Ja sam mam redline nastavenou na 8500 RPM, ale tocim to tak vysoko jen kdyz opravdu musim, protoze ty synchra v te prevodovce nejsou na takove vysoke otacky stavene.
Ty sestivalve nejsou nic moc, ja je moc rad nemam. Jestli ale chces zvysit vykon na tech Galantech s tim 4G63, tak se ten motor da velice snadno a levne predelat na tu turbo verzi, anebo tam muzes dat 2.4L 4G64 block s tou 4G63 hlavou - anebo muzes pouzit ten 4G63 2.0L block, 4G64 kliku a udelat z toho 2.3L stroker (coz ale vyzaduje custom pisty). Ty 4G63 motory (a zvlaste ta 6-bolt 89-92.5 verze) jsou velice silne a snesou bez jakychkoliv vnitrnich uprav pres 450HP. My ty N/A 4G63 bloky pouzivame (po vymene pistu) casto i pro turbo aplikace, protoze jediny rozdil mezi tema turbo a non-turbo verzema jsou olejove trysky ke chlazeni pistu umistene na te oil gallery.

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848