Golf - poraďte koupi
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
já myslím, že Taboo chtěl říct, že Golf jako takovej je pro budoucí ladění vhodnější neb jeho motor má větší potenciál pro úpravy. Zatímco Honda je vyladěná sama o sobě a pokud chceš upravovat výkon čeká Tě mnohem větší investice ... To jsem z toho vyčetl já a ne to, že by Honda byla šmejd ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
koho by to případně zajímalo tady je to quad turbo Camaro
http://www.popularhotrodding.com/engine ... _turbo_bb/
http://www.popularhotrodding.com/engine ... _turbo_bb/
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Ja jsem nikde nevypalil, ze Hondy jsou fuj auta. Naopak jsem rekl, ze mam Hondy rad a mnohokrat jsem taky rekl, ze Hondy jsou dobre auta. Ja se jen snazim dat veci o Hondach na pravou miru, protoze nekteri lidi maji z nejakeho neznameho duvodu nazor, ze Hondy jsou nejake luxusni superauta nebyvale performance - a nekteri lidi tomu proste diky jejich ignoranci nejak porad nemuzou porozumet a stale si budou myslet, ze Civic je high performance sports car a NSX to uplne nejlepsi auto, ktere kdo kdy vyrobil. I presto, ze Civic i NSX jsou dobre auta, v jejich cenovych kategoriich jsou tam proste lepsi. S vyjimkou toho predrazeneho Type-R, Civic je jen ekonomicke auto prumerne performance a NSX je predrazena rado-by exotika s ne tak exotickou performanci - a tak je potreba se na to divat.Kapka píše:ale Taboo vypali ze Hondy jsou fuj auta a uz to jede...

IQ stylingem nenahradis.
PresneMarauderZ28 píše:já myslím, že Taboo chtěl říct, že Golf jako takovej je pro budoucí ladění vhodnější neb jeho motor má větší potenciál pro úpravy. Zatímco Honda je vyladěná sama o sobě a pokud chceš upravovat výkon čeká Tě mnohem větší investice ... To jsem z toho vyčetl já a ne to, že by Honda byla šmejd ....

IQ stylingem nenahradis.
Nejrychlejší Hondu, ve smyslu ježdění v zatáčkách, udělali asi Japonští AMUSE a jak to udělali? Vzali S2000 trochu polechtali stávajících 240koní (nevím jestli aspoň na 260koní) a servali z ní 100kg tím že dali titanové díly na velmi sportovní podvozek a na karoserii vyměnili vše co šlo za karbon. Ale ani je nenapadlo dávat tam turboTaboo píše:PresneMarauderZ28 píše:já myslím, že Taboo chtěl říct, že Golf jako takovej je pro budoucí ladění vhodnější neb jeho motor má větší potenciál pro úpravy. Zatímco Honda je vyladěná sama o sobě a pokud chceš upravovat výkon čeká Tě mnohem větší investice ... To jsem z toho vyčetl já a ne to, že by Honda byla šmejd ..... Honda je lepsi v tovarni podobe nez ten Golf. Ale cim rychlejsi chce nekdo obe dve auta udelat, tim vice ten Golf bude mit proti te Honde vyhodu z financniho hlediska. Obe dve auta se daji udelat velice rychle, ale u Hondy to bude stat mnohem vice penez. Hondy proste nemaji dostatek prostoru pro budouci upravy bez toho, aby clovek brzy nenarazil na limitace toho potencialu toho motoru. Z tohoto hlediska Hondy nejsou proste tou nejlepsi volbou anebo platformou pro rychle auto.


BTW: Taboo BoostLogic T67 P-trim .68 A/R bude OK? a můžeš mi prosí vysvětlit kolik ccm mají vstřiky které nají 75lb ?? Díky
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Takze CRX je pomala mrdka a NSX prevlecenej Trabant. To se z toho poseru. Ukaz mi v dane kubature rychlejsi auta jak jsou tyhle dve. Ukazes hovno. Neser me furt s tim ze kdo kam narve vic penez a dalsi blaboly. Proste tady v CR jsou to rychly auta. Proc je NSX rychlejsi jak vsichni Skylini a Supry (v seriove podobe)??? Tady nejde o to narvat do motoru vsechny prachy a pak plasit: Hele ja tam narval min penez a presto jsem rychlejsi. Tohle mi rict nejaka vopice na srazu tak mu utrhnu hlavu a naseru do krku, protoze mi to je uplne u prdele a je to kazdyho vec. Tvuj problem je ze jsi zakomplexovany hovado ktery nesnese Hondy. Sorry za vyraz, ale ja z toho mam takovej pocit. Statistiky mluvi jinak a ty taky. Ja mohl mit jiny auta nez CRX, ale nenabidly mi to co jsem chtel. Proste ja v CRX vidim surovou malou svini. Co treba Toyota Corolla AE86? Ta je na tom vykonove jeste hur jak CRX a jak je slavna! Uz me nebavi to ponizovani HONDY jako znacky... Mam ji rad a vim co dokaze. Tim jsem skoncil.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Ja se k tomu brzo dostanu...leon4x4 píše:BTW: Taboo BoostLogic T67 P-trim .68 A/R bude OK? a můžeš mi prosí vysvětlit kolik ccm mají vstřiky které nají 75lb ?? Díky



IQ stylingem nenahradis.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
9,5 litru kubatura... To umi jen amici...MarauderZ28 píše:jinak já bych prašule (mít je) nasypal do Camara ZL-1, kterou stavěly proti SL-65 na okruhu i na sprintu a ZL-1 absolutně kralovala a to nemá žádný turba nic "jen" atmosféru a nebo do úpravy na quad turbo ten motor má 2000 - 2200 HP, ale to už asi nebude k normoš jízdě))
770 HP
Quarter Mile: 9.55 sec @ 144 mph
Skidpad: .90g
Slalom Speed: 66.3 mph
a to jsou tovární hodnoty žádnej tuning nebo úpravy ....


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
To nejsou blaboly. Anebo jestli si myslis, ze ano, proc si teda tu NSX nekoupis - kdyz to je za ty penize tak skvela koupe, anebo ti nezalezi na tom, co za sve penize dostanes? Jake IQ to opravdu vyzaduje si uvedomit, ze za 90 tisic clovek dostane auto, ktere ma jen 14HP vice, ale taky 62 ft.lbs krouticiho momentu min, horsi spotrebu, horsi zaruku, horsi performanci ve slalomu a na skid pad a vazi jen 100 lbs min nez nejaky blby 30 tisicovy sedan? To je pravda - a ja s ni nic delat nemuzu, ja si ji nevymyslel. Napis Honde.Zemi píše:Takze CRX je pomala mrdka a NSX prevlecenej Trabant. To se z toho poseru. Ukaz mi v dane kubature rychlejsi auta jak jsou tyhle dve. Ukazes hovno. Neser me furt s tim ze kdo kam narve vic penez a dalsi blaboly.
A co to ma delat s kubaturou? 290HP je 290HP a 13.4 sekund je 13.4 sekund - bez ohledu na to, z jakeho motoru anebo auta to prijde. Na kubature muze mozna zalezet pri nejakych zavodech, kde lidi z malymi motory breci, ze nemuzou konkurovat autum z vetsimi motory, ale kdyz jsi s tim autem nekde sam anebo na ulici, tak na kubature nezalezi. Ohanet se kubaturou je to same jako se ohanet tim, ze to auto je FWD anebo ze to nema VTEC, turbo, nitrous, water injection, spoiler anebo cokoliv jineho. Proste jen smesna vymluva. Kdyz prohrajes zavod, protoze mas maly motor, tak to je tvoje chyba, protoze sis mel poridit vetsi. Anebo by ti mel nekdo dat 3-sekundovy naskok jen proto, ze mas maly motor? Anebo nejaka Honda by pak mela dat nekomu naskok, protoze on nema VTEC? Jestli tam jsou tridy pro kubaturu, proc tam taky nejsou tridy pro vahu, pro VTEC, pro vykon, pro pocet ventilu, pro pneumatiky, pro wheelie bars - a uplne pro vsechno? Jedno auto bude mit vzdycky vyhodu nad tim druhym - at uz v podobe vetsiho motoru, lehci vahy, vice krouticiho momentu, lepsi trakci a cokoliv jinym, tak proc jenom ta kubatura by mela byt nejak zvyhodnovana? Brecet, ze nekdo ma vetsi motor je uplne to same, jako brecet, ze nekdo ma vetsi turbo anebo lepsi svicky anebo pneumatiky.
Chces ty auta porovnavat jen podle kubatury?
OK. Porovnej Honda S2000 s Evo VIII. To S2000 ma vetsi motor, nez to Evo. Ted zacnes brecet, ze to Evo ma turbo a ze je AWD - takze najednou to uz neni jen o kubature, ale taky N/A versus turbo a RWD versus AWD, ale pritom se nejak zapomenes zminit, ze to S2000 je 300 lbs lehci a ma vetsi VTEC motor s vyssi kompresi.
Zadne auto neni stejne. Zadne auto nema ten samy motor s tou samou kompresi, ten samy podvozek a nevazi presne tolik, jako nejake jine auto, tak proc by melo zalezet jenom na kubature?
Performance je merena jenom skutecnymi jizdnimi vlastnostmi kazdeho auta, ne tim, jakou ten motor ma kubaturu, kolik to auto vazi, jestli to ma VTEC anebo turbo, jestli to je FWD, RWD anebo AWD. Na tom vubec nezalezi. To auto budto jede a sedi, anebo nejede a nesedi. Jak to udelas jet a sedet je na tobe a vymlouvat se proc to nejde a nesedi je proste smesne.
IQ stylingem nenahradis.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Neskoncim... 
Za prve S2000 neni o 300lbs lehci jak EVO...
Za druhe ja nemam VTEC ani jiny picoviny. Ted mi rekni kolik vazi VW Golf II? Jel jsem proti Golf VR6 (odlehcenej - myslim ze nemel tapecirunk a zadni sedacky). Ja jel bez rezervy, sedacky spolujezdce a se zimnima gumama 175/65 na predni ose. Ten Golf ma vykon neco pres 170HP a pres 230Nm... No a casy na 400m byly nasledovne:
VR6 14,40s
Zemi 14,52s
Ted mam rozdelanej motor. Vyplaznu cca 15000kc (cca 600$) za upravu a rekni mi jak ten Golf dopadne potom. A taky treba Civic VI VTEC 170HP ode me dostal (to jsem byl na sjetych letnich gumach a neodlehcenej)... Ze 3 pokusu jen jednou vyhral (to mel podstatne lepsi pneu a navic 14ky)...
No a podle tvych uvah si muzu myslet ze VR6 je kripl coz si ale NEMYSLIM!!!

Za prve S2000 neni o 300lbs lehci jak EVO...

VR6 14,40s
Zemi 14,52s
Ted mam rozdelanej motor. Vyplaznu cca 15000kc (cca 600$) za upravu a rekni mi jak ten Golf dopadne potom. A taky treba Civic VI VTEC 170HP ode me dostal (to jsem byl na sjetych letnich gumach a neodlehcenej)... Ze 3 pokusu jen jednou vyhral (to mel podstatne lepsi pneu a navic 14ky)...
No a podle tvych uvah si muzu myslet ze VR6 je kripl coz si ale NEMYSLIM!!!
Naposledy upravil(a) Zemi dne 18 led 2005 14:42, celkem upraveno 1 x.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
To je presne, co ja nachazim velice zabavneZemi píše:9,5 litru kubatura... To umi jen amici...MarauderZ28 píše:jinak já bych prašule (mít je) nasypal do Camara ZL-1, kterou stavěly proti SL-65 na okruhu i na sprintu a ZL-1 absolutně kralovala a to nemá žádný turba nic "jen" atmosféru a nebo do úpravy na quad turbo ten motor má 2000 - 2200 HP, ale to už asi nebude k normoš jízdě))
770 HP
Quarter Mile: 9.55 sec @ 144 mph
Skidpad: .90g
Slalom Speed: 66.3 mph
a to jsou tovární hodnoty žádnej tuning nebo úpravy ....![]()

To je asi tak stejna logika, jako by se nekdo, kdo vazi 100kg a zvedne 100kg smal nekomu, kdo vazi 200kg a zvedne jenom 150kg namisto 200kg. Muzes se mu smat jak chces, ale on stejne zvedne vic, nez ty - takze nakonec se on bude smat tobe.

Stejne tak, vlastnik pomale Hondy se muze smat 9-sekundovemu autu jak chce. To 9-sekundove auta mu da vzdycky na prdel a bude se smat nejlip...

IQ stylingem nenahradis.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Ale ja se nesmal tomu autu...Taboo píše:To je presne, co ja nachazim velice zabavne. Vlastnik 140HP 14-sekundove Hondy se smeje 770HP 9-sekundovemu autu.
To je asi tak stejna logika, jako by se nekdo, kdo vazi 100kg a zvedne 100kg smal nekomu, kdo vazi 200kg a zvedne jenom 150kg namisto 200kg. Muzes se mu smat jak chces, ale on stejne zvedne vic, nez ty - takze nakonec se on bude smat tobe.
Stejne tak, vlastnik pomale Hondy se muze smat 9-sekundovemu autu jak chce. To 9-sekundove auta mu da vzdycky na prdel a bude se smat nejlip...




(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
ZEMI dej už pokoj !Zemi píše:Neskoncim...
Za prve S2000 neni o 300lbs lehci jak EVO...Za druhe ja nemam VTEC ani jiny picoviny. Ted mi rekni kolik vazi VW Golf II? Jel jsem proti Golf VR6 (odlehcenej - myslim ze nemel tapecirunk a zadni sedacky). Ja jel bez rezervy, sedacky spolujezdce a se zimnima gumama 175/65 na predni ose. Ten Golf ma vykon neco pres 170HP a pres 230Nm... No a casy na 400m byly nasledovne:
VR6 14,40s
Zemi 14,52s
Ted mam rozdelanej motor. Vyplaznu cca 15000kc (cca 600$) za upravu a rekni mi jak ten Golf dopadne potom. A taky treba Civic VI VTEC 170HP ode me dostal (to jsem byl na sjetych letnich gumach a neodlehcenej)... Ze 3 pokusu jen jednou vyhral (to mel podstatne lepsi pneu a navic 14ky)...
No a podle tvych uvah si muzu myslet ze VR6 je kripl coz si ale NEMYSLIM!!!
Co se tu čílíš? Já ti taky nespu do hlav, že jezdím s dielem skoro stejné časy jako ty! Mám s totálně sériovým dielsem 15,11s (jen úprava ECU) a to váží 1530kg !!!
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Evo VIII = 3263Zemi píše:Za prve S2000 neni o 300lbs lehci jak EVO...
S2000 = 2835
3263 - 2835= 428
OK, to S2000 neni jen 300 lbs ale dokonce 428 lbs lehci, nez to Evo VIII.

http://automobiles.honda.com/models/spe ... tegory=ALL
http://www.mitsucars.com/MMSA/jsp/lance ... .jsp?t=all
IQ stylingem nenahradis.
ani trosku arogance z toho neni citit ...Taboo píše:To nejsou blaboly. Anebo jestli si myslis, ze ano, proc si teda tu NSX nekoupis - kdyz to je za ty penize tak skvela koupe, anebo ti nezalezi na tom, co za sve penize dostanes? Jake IQ to opravdu vyzaduje si uvedomit, ze za 90 tisic clovek dostane auto, ktere ma jen 14HP vice, ale taky 62 ft.lbs krouticiho momentu min, horsi spotrebu, horsi zaruku, horsi performanci ve slalomu a na skid pad a vazi jen 100 lbs min nez nejaky blby 30 tisicovy sedan? To je pravda - a ja s ni nic delat nemuzu, ja si ji nevymyslel. Napis Honde.Zemi píše:Takze CRX je pomala mrdka a NSX prevlecenej Trabant. To se z toho poseru. Ukaz mi v dane kubature rychlejsi auta jak jsou tyhle dve. Ukazes hovno. Neser me furt s tim ze kdo kam narve vic penez a dalsi blaboly.
A co to ma delat s kubaturou? 290HP je 290HP a 13.4 sekund je 13.4 sekund - bez ohledu na to, z jakeho motoru anebo auta to prijde. Na kubature muze mozna zalezet pri nejakych zavodech, kde lidi z malymi motory breci, ze nemuzou konkurovat autum z vetsimi motory, ale kdyz jsi s tim autem nekde sam anebo na ulici, tak na kubature nezalezi. Ohanet se kubaturou je to same jako se ohanet tim, ze to auto je FWD anebo ze to nema VTEC, turbo, nitrous, water injection, spoiler anebo cokoliv jineho. Proste jen smesna vymluva. Kdyz prohrajes zavod, protoze mas maly motor, tak to je tvoje chyba, protoze sis mel poridit vetsi. Anebo by ti mel nekdo dat 3-sekundovy naskok jen proto, ze mas maly motor? Anebo nejaka Honda by pak mela dat nekomu naskok, protoze on nema VTEC? Jestli tam jsou tridy pro kubaturu, proc tam taky nejsou tridy pro vahu, pro VTEC, pro vykon, pro pocet ventilu, pro pneumatiky, pro wheelie bars - a uplne pro vsechno? Jedno auto bude mit vzdycky vyhodu nad tim druhym - at uz v podobe vetsiho motoru, lehci vahy, vice krouticiho momentu, lepsi trakci a cokoliv jinym, tak proc jenom ta kubatura by mela byt nejak zvyhodnovana? Brecet, ze nekdo ma vetsi motor je uplne to same, jako brecet, ze nekdo ma vetsi turbo anebo lepsi svicky anebo pneumatiky.
Chces ty auta porovnavat jen podle kubatury?
OK. Porovnej Honda S2000 s Evo VIII. To S2000 ma vetsi motor, nez to Evo. Ted zacnes brecet, ze to Evo ma turbo a ze je AWD - takze najednou to uz neni jen o kubature, ale taky N/A versus turbo a RWD versus AWD, ale pritom se nejak zapomenes zminit, ze to S2000 je 300 lbs lehci a ma vetsi VTEC motor s vyssi kompresi.
Zadne auto neni stejne. Zadne auto nema ten samy motor s tou samou kompresi, ten samy podvozek a nevazi presne tolik, jako nejake jine auto, tak proc by melo zalezet jenom na kubature?
Performance je merena jenom skutecnymi jizdnimi vlastnostmi kazdeho auta, ne tim, jakou ten motor ma kubaturu, kolik to auto vazi, jestli to ma VTEC anebo turbo, jestli to je FWD, RWD anebo AWD. Na tom vubec nezalezi. To auto budto jede a sedi, anebo nejede a nesedi. Jak to udelas jet a sedet je na tobe a vymlouvat se proc to nejde a nesedi je proste smesne.

when I grow up, I want to be a racing driver
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ještě doplním váhu tý ZL-1 pro zajímavost ....... 3523 lbs téměř 1600 Kg
top speed 370 km/hod
top speed 370 km/hod
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 18 led 2005 15:03, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Ja porad rikam ze jsi mimo. Ty ukazujes S2000 s 2,2l motorem a ne S2000 s 2,0.Taboo píše:Evo VIII = 3263Zemi píše:Za prve S2000 neni o 300lbs lehci jak EVO...
S2000 = 2835
3263 - 2835= 428
OK, to S2000 neni jen 300 lbs ale dokonce 428 lbs lehci, nez to Evo VIII.
![]()
http://automobiles.honda.com/models/spe ... tegory=ALL
http://www.mitsucars.com/MMSA/jsp/lance ... .jsp?t=all

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
A ty mas 4x4 to jediny te zachranuje...leon4x4 píše:ZEMI dej už pokoj !Zemi píše:Neskoncim...
Za prve S2000 neni o 300lbs lehci jak EVO...Za druhe ja nemam VTEC ani jiny picoviny. Ted mi rekni kolik vazi VW Golf II? Jel jsem proti Golf VR6 (odlehcenej - myslim ze nemel tapecirunk a zadni sedacky). Ja jel bez rezervy, sedacky spolujezdce a se zimnima gumama 175/65 na predni ose. Ten Golf ma vykon neco pres 170HP a pres 230Nm... No a casy na 400m byly nasledovne:
VR6 14,40s
Zemi 14,52s
Ted mam rozdelanej motor. Vyplaznu cca 15000kc (cca 600$) za upravu a rekni mi jak ten Golf dopadne potom. A taky treba Civic VI VTEC 170HP ode me dostal (to jsem byl na sjetych letnich gumach a neodlehcenej)... Ze 3 pokusu jen jednou vyhral (to mel podstatne lepsi pneu a navic 14ky)...
No a podle tvych uvah si muzu myslet ze VR6 je kripl coz si ale NEMYSLIM!!!
Co se tu čílíš? Já ti taky nespu do hlav, že jezdím s dielem skoro stejné časy jako ty! Mám s totálně sériovým dielsem 15,11s (jen úprava ECU) a to váží 1530kg !!!





(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
no jen to staci natankovat a hned budes mit pres dve tunyZemi píše:To je docela malo!MarauderZ28 píše:ještě doplním váhu tý ZL-1 pro zajímavost ....... 3523 lbs téměř 1600 Kg


Naposledy upravil(a) sic dne 18 led 2005 15:06, celkem upraveno 1 x.
when I grow up, I want to be a racing driver
A cemu ses smal? Tomu motoru?Zemi píše:Ale ja se nesmal tomu autu...![]()
![]()
![]()


IQ stylingem nenahradis.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
pekna debataZemi píše:taboo >< Zemi




http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Takze ta S2000 s tim 2.2L motorem neni S2000? Muzes mi tu S2000 s tim 2.0L motorem na oficialni strance Hondy najit? Tady je:Zemi píše:Ja porad rikam ze jsi mimo. Ty ukazujes S2000 s 2,2l motorem a ne S2000 s 2,0.Taboo píše:Evo VIII = 3263Zemi píše:Za prve S2000 neni o 300lbs lehci jak EVO...
S2000 = 2835
3263 - 2835= 428
OK, to S2000 neni jen 300 lbs ale dokonce 428 lbs lehci, nez to Evo VIII.
![]()
http://automobiles.honda.com/models/spe ... tegory=ALL
http://www.mitsucars.com/MMSA/jsp/lance ... .jsp?t=all
http://automobiles.honda.com
Mozna by jsi jim mel napsat a rict jim, ze jsou uplne mimo...
Ta S2000 s tim 2.0L motorem vazi dokonce 513 lbs min, nez to Evo VIII, ale na tom prece nezalezi, protoze jenom kubature je dulezita, ze jo? Takze i presto, ze ta 2.0L S2000 ma tu samou kubaturu jako to Evo a vazi 500 lbs min, tak ona je stejne i nadale pomalejsi nez to Evo.



IQ stylingem nenahradis.
Takhle to dopadne, kdyz Honda boys dojdou inteligentni argumenty...Zemi píše:taboo >< Zemi

http://www.angelfire.com/tn3/kaitlyn/McNasty
IQ stylingem nenahradis.
http://www.honda.cz/models.asp?mid=8Taboo píše: Takze ta S2000 s tim 2.2L motorem neni S2000? Muzes mi tu S2000 s tim 2.0L motorem na oficialni strance Hondy najit? Tady je:
http://automobiles.honda.com
Mozna by jsi jim mel napsat a rict jim, ze jsou uplne mimo...
T
