Boost controller+video
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8750
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
No jak jsem to tak pocital 0-160 mas zhruba za 9,5s (dejme tomu 10s no)... Ted kdyz tu mam na papire testy superauticek tak jsi na tom slusne...
M3 CSL - 10,82s
NSX Type-R - 11,41s
GT3 - 9,20s
Rally Ford Focus - 4,74s
M3 CSL - 10,82s
NSX Type-R - 11,41s
GT3 - 9,20s
Rally Ford Focus - 4,74s
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Zemi ale napiš za kolik má ten Rally Ford Focus z 160-260 .... nikdyZemi píše:No jak jsem to tak pocital 0-160 mas zhruba za 9,5s (dejme tomu 10s no)... Ted kdyz tu mam na papire testy superauticek tak jsi na tom slusne...
M3 CSL - 10,82s
NSX Type-R - 11,41s
GT3 - 9,20s
Rally Ford Focus - 4,74s
To není porovnatelné, když to má krátkou špajsku jako sviňa.
A ještě se musím Barbuchy zastat, vždyť je to auto téměž sériové! Jen A048 gumy jiný vejfuk a trochu zvednutý tlak.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Přesně tak. Pořád je to jen decentně upravená sériovka. Tohle auto má na vícleon4x4 píše:Zemi ale napiš za kolik má ten Rally Ford Focus z 160-260 .... nikdyZemi píše:No jak jsem to tak pocital 0-160 mas zhruba za 9,5s (dejme tomu 10s no)... Ted kdyz tu mam na papire testy superauticek tak jsi na tom slusne...
M3 CSL - 10,82s
NSX Type-R - 11,41s
GT3 - 9,20s
Rally Ford Focus - 4,74s
To není porovnatelné, když to má krátkou špajsku jako sviňa.
A ještě se musím Barbuchy zastat, vždyť je to auto téměž sériové! Jen A048 gumy jiný vejfuk a trochu zvednutý tlak.
Domluvím se s Ondrou. Jestli půjčí Jeepa, tak Skye naložím a zajedu tam Bude tam i Raddy? Docela bych zase vyzkoušel ten G-techMartin_534 píše:teď to je na kameni, doufám, že nebude počasí jako když sme tam jeli minulebarbucha píše: To víš že tam pojedu na srat Ne vážně, 23.4 by neměl být problém. Bude to v Mimoni, nebo u toho Kamene?
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud se nemýlím tak Atesa je vlastně něco jako Haldex a je u jistých aut sériovka. Co se týká úpravy od Mines nevím zda to může někdo potrvdit. Dokud cena úprav nepřevýší nákupní cenu dvojnásobně, nedá se o úpravách vlastně vůbec mluvit.GeRoX píše:a co tam pak dela atesa, mine´s, atd...barbucha píše:Přesně tak. Pořád je to jen decentně upravená sériovka. Tohle auto má na víc
Barbucha a StreetRacer ví o čem mluvím
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale jo, pár věcí už tam v Japanu udělali, jako třeba to M´S ovládání pro ATTESU, předělaný zavěšení kol, spojka, ECU a další. Ale výkonově je to pořád braný jako skoro neupravenej SkylineGeRoX píše:a co tam pak dela atesa, mine´s, atd...barbucha píše:Přesně tak. Pořád je to jen decentně upravená sériovka. Tohle auto má na víc
Tak si odpověděl i za mně Jinak je tam opravdu zaplombovaná řídící jednotka Mines, ale programovat se to nedá, takže časem se vymění za Reytecleon4x4 píše:Pokud se nemýlím tak Atesa je vlastně něco jako Haldex a je u jistých aut sériovka. Co se týká úpravy od Mines nevím zda to může někdo potrvdit. Dokud cena úprav nepřevýší nákupní cenu dvojnásobně, nedá se o úpravách vlastně vůbec mluvit.GeRoX píše:a co tam pak dela atesa, mine´s, atd...barbucha píše:Přesně tak. Pořád je to jen decentně upravená sériovka. Tohle auto má na víc
Barbucha a StreetRacer ví o čem mluvím
Jinak to Zetko by chtělo nejdřív oturbit, ale kit už dělá nekolik firem a tak by to neměl být problém. Není to lehké, ale řešit to lze. Stačí se obrátit na správné lidi.Šubi píše:PJ: nevěděl jsem jestli 32 nebo 33....
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
víc info a fota na pavlikovejch(street.racer) stránkách Kageki-Racing
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
to je mi jasný....ale každý auto má jinej motor....leon4x4 píše:Jinak to Zetko by chtělo nejdřív oturbit, ale kit už dělá nekolik firem a tak by to neměl být problém. Není to lehké, ale řešit to lze. Stačí se obrátit na správné lidi.Šubi píše:PJ: nevěděl jsem jestli 32 nebo 33....
a mě by zajímalo jestli má 350Z stejnej nebo třeba větší výkonovej (tuningovej) potenciál jako jednotka ze Skye např. GT-R 34
Jo, Pavel už bude vědět co se s tím dá dělat. To Zetko by mělo mít už dost silnej motor v základu, takže se dá s kompresorem vyladit dost vysoko bez nutnosti měnit něco uvnitř motoruPJ píše:víc info a fota na pavlikovejch(street.racer) stránkách Kageki-Racing
ale na 500+ asi jen kompresor nestačí!barbucha píše:Jo, Pavel už bude vědět co se s tím dá dělat. To Zetko by mělo mít už dost silnej motor v základu, takže se dá s kompresorem vyladit dost vysoko bez nutnosti měnit něco uvnitř motoruPJ píše:víc info a fota na pavlikovejch(street.racer) stránkách Kageki-Racing
to by bylo moc muziky za málo peněz