Boost controller+video

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Lolek
Příspěvky: 505
Registrován: 26 led 2005 20:23
Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lolek »

No koukam že jste se do toho všichni pustili. Škoda že nejsou peníze a pořádný auto.
Fáčko taky dobrý :roll:

Prodej a servis čtyřkolek - www.access-motor.cz
- www.aspauto.cz

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Lolek: si stěžuj na fáčko seženeš 10x víc věcí
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

barbucha píše: To víš že tam pojedu na srat :lol: Ne vážně, 23.4 by neměl být problém. Bude to v Mimoni, nebo u toho Kamene?
teď to je na kameni, doufám, že nebude počasí jako když sme tam jeli minule :-)
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
Marty
Příspěvky: 4
Registrován: 06 dub 2005 00:08
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marty »

whaw, no pekne jste to rozjeli.
divny ze jsem vas tam nevidel, v nedeli odpoledne jsem se v miste vaseho tuneni zrovna pohyboval s corollou :D i kdyz .. v tech vasich rychlostech se ani nedivim :D
TOYOTA COROLLA E11 1.6 16V 81kW

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

No jak jsem to tak pocital 0-160 mas zhruba za 9,5s (dejme tomu 10s no)... Ted kdyz tu mam na papire testy superauticek tak jsi na tom slusne... :lol:

M3 CSL - 10,82s
NSX Type-R - 11,41s
GT3 - 9,20s
Rally Ford Focus - 4,74s :smich:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Zemi píše:No jak jsem to tak pocital 0-160 mas zhruba za 9,5s (dejme tomu 10s no)... Ted kdyz tu mam na papire testy superauticek tak jsi na tom slusne... :lol:

M3 CSL - 10,82s
NSX Type-R - 11,41s
GT3 - 9,20s
Rally Ford Focus - 4,74s :smich:
Zemi ale napiš za kolik má ten Rally Ford Focus z 160-260 .... nikdy :lol:

To není porovnatelné, když to má krátkou špajsku jako sviňa.

A ještě se musím Barbuchy zastat, vždyť je to auto téměž sériové! Jen A048 gumy jiný vejfuk a trochu zvednutý tlak.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:
Zemi píše:No jak jsem to tak pocital 0-160 mas zhruba za 9,5s (dejme tomu 10s no)... Ted kdyz tu mam na papire testy superauticek tak jsi na tom slusne... :lol:

M3 CSL - 10,82s
NSX Type-R - 11,41s
GT3 - 9,20s
Rally Ford Focus - 4,74s :smich:
Zemi ale napiš za kolik má ten Rally Ford Focus z 160-260 .... nikdy :lol:

To není porovnatelné, když to má krátkou špajsku jako sviňa.

A ještě se musím Barbuchy zastat, vždyť je to auto téměž sériové! Jen A048 gumy jiný vejfuk a trochu zvednutý tlak.
Přesně tak. Pořád je to jen decentně upravená sériovka. Tohle auto má na víc :wink:

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

barbucha, leon4x4: no proste 8)
zemi: lol :lol:

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Martin_534 píše:
barbucha píše: To víš že tam pojedu na srat :lol: Ne vážně, 23.4 by neměl být problém. Bude to v Mimoni, nebo u toho Kamene?
teď to je na kameni, doufám, že nebude počasí jako když sme tam jeli minule :-)
Domluvím se s Ondrou. Jestli půjčí Jeepa, tak Skye naložím a zajedu tam :wink: Bude tam i Raddy? Docela bych zase vyzkoušel ten G-tech

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

jo ten jede .-)
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8750
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Ja toho Focuse dodal pro pobaveni... :wink:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Firearms
Příspěvky: 490
Registrován: 18 bře 2005 17:37
Bydliště: NBK

Příspěvek od Firearms »

Focus :lol:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeRoX »

barbucha píše:Přesně tak. Pořád je to jen decentně upravená sériovka. Tohle auto má na víc :wink:
a co tam pak dela atesa, mine´s, atd...:)

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

GeRoX píše:
barbucha píše:Přesně tak. Pořád je to jen decentně upravená sériovka. Tohle auto má na víc :wink:
a co tam pak dela atesa, mine´s, atd...:)
Pokud se nemýlím tak Atesa je vlastně něco jako Haldex a je u jistých aut sériovka. Co se týká úpravy od Mines nevím zda to může někdo potrvdit. Dokud cena úprav nepřevýší nákupní cenu dvojnásobně, nedá se o úpravách vlastně vůbec mluvit. :wink:

Barbucha a StreetRacer ví o čem mluvím
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

GeRoX píše:
barbucha píše:Přesně tak. Pořád je to jen decentně upravená sériovka. Tohle auto má na víc :wink:
a co tam pak dela atesa, mine´s, atd...:)
Ale jo, pár věcí už tam v Japanu udělali, jako třeba to M´S ovládání pro ATTESU, předělaný zavěšení kol, spojka, ECU a další. Ale výkonově je to pořád braný jako skoro neupravenej Skyline :lol:

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:
GeRoX píše:
barbucha píše:Přesně tak. Pořád je to jen decentně upravená sériovka. Tohle auto má na víc :wink:
a co tam pak dela atesa, mine´s, atd...:)
Pokud se nemýlím tak Atesa je vlastně něco jako Haldex a je u jistých aut sériovka. Co se týká úpravy od Mines nevím zda to může někdo potrvdit. Dokud cena úprav nepřevýší nákupní cenu dvojnásobně, nedá se o úpravách vlastně vůbec mluvit. :wink:

Barbucha a StreetRacer ví o čem mluvím
Tak si odpověděl i za mně :lol: Jinak je tam opravdu zaplombovaná řídící jednotka Mines, ale programovat se to nedá, takže časem se vymění za Reytec :wink:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeRoX »

souhlas ve vsem...cili neni to az takova seriovka... :lol:

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

GeRoX: taková lepší sériovka :-)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šubi »

Barbucha: myslíš, že to co provádíte a to co se dá provís se Skyem by se dalo uplatnit i na 350Z, aby dosáhl podobných výkonů?

Mimochodem....můžu se zeptat jaký typ vlastníš?

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Šubi: NISSAN SKYLINE GT-R (BNR32)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šubi »

PJ: nevěděl jsem jestli 32 nebo 33....

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Šubi píše:PJ: nevěděl jsem jestli 32 nebo 33....
Jinak to Zetko by chtělo nejdřív oturbit, ale kit už dělá nekolik firem a tak by to neměl být problém. Není to lehké, ale řešit to lze. Stačí se obrátit na správné lidi. :wink:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

víc info a fota na pavlikovejch(street.racer) stránkách Kageki-Racing
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šubi »

leon4x4 píše:
Šubi píše:PJ: nevěděl jsem jestli 32 nebo 33....
Jinak to Zetko by chtělo nejdřív oturbit, ale kit už dělá nekolik firem a tak by to neměl být problém. Není to lehké, ale řešit to lze. Stačí se obrátit na správné lidi. :wink:
to je mi jasný....ale každý auto má jinej motor....
a mě by zajímalo jestli má 350Z stejnej nebo třeba větší výkonovej (tuningovej) potenciál jako jednotka ze Skye např. GT-R 34

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

leon4x4: wo fous pane učiteli :-D , jinak souhlas že s turbem to pak naskakuje víc 8-)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

PJ píše:víc info a fota na pavlikovejch(street.racer) stránkách Kageki-Racing
Jo, Pavel už bude vědět co se s tím dá dělat. To Zetko by mělo mít už dost silnej motor v základu, takže se dá s kompresorem vyladit dost vysoko bez nutnosti měnit něco uvnitř motoru :wink:

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Šubi: chceš prostě vědět kolik snesou například vnitřnosti motoru než se musej vyměnit za kovaný :o)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šubi »

barbucha píše:
PJ píše:víc info a fota na pavlikovejch(street.racer) stránkách Kageki-Racing
Jo, Pavel už bude vědět co se s tím dá dělat. To Zetko by mělo mít už dost silnej motor v základu, takže se dá s kompresorem vyladit dost vysoko bez nutnosti měnit něco uvnitř motoru :wink:
ale na 500+ asi jen kompresor nestačí! :(
to by bylo moc muziky za málo peněz

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Slyšel sem že strop se sériovým motorem je okolo 450-500koní, ale nevím to jistě :D

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šubi »

barbucha: ouuuuu!
to je slušná porcička.....takže s trochu (moc) větší investicí by se dalo 700-1000 kobyl...........
btw nevíš na kolik vyjde závodní převodovka (se spojkou)?

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“