Snížení hlavy motoru

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Snížení hlavy motoru

Příspěvek od CharlitoCZ »

Nazdárek

Mám feldu, 1.3 MPi něco cca 60Kw a chci se zeptat na informace ohledně snížení hlavy, dokážu si to udělat sám /jsem celkem zručnej :wink: Nebo s tim musim někam kde jsou na to zaměřený? Chci to jen tak třeba o 1mm. Tak mě zajímá jestli pak k tomu musim měnit těsnění, kroužky a tak, nebo jestli to "ošmirglim a přišroubuju zpátky" ?? :oops: díky za info 8)
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
Brutus
Moderátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 23 pro 2004 22:47
Bydliště: Crash bar
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brutus »

OT: Jen tak o 1mm :lol: Mám pocit, že se to snižuje o desetiny :twisted:
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

-felicia 1.3MPi a 60KW :shock: ?????? nieco som zaspal???

-a co to znizenie pomoze? zvysi to kompresny pomer, to viem. kolko kw by to pridalo?

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

Brutus píše:OT: Jen tak o 1mm :lol: Mám pocit, že se to snižuje o desetiny :twisted:
když upravíš ŘJ tak mužeš až o 2mm, ale to pak chce už rozsáhlejší změny, kovaný písty, atd...
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

OndrejGTi píše:-felicia 1.3MPi a 60KW :shock: ?????? nieco som zaspal???

-a co to znizenie pomoze? zvysi to kompresny pomer, to viem. kolko kw by to pridalo?
no to právě chci zjistit :D
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ten motor je skoro shodnej s Favoritem, takže snížit hlavu o 1 mm nebude problém, měl by to udělat někdo kdo to umí, sám to s pilníkem v ruce určitě neuděláš :D Po tom snížení bych doporučoval možná seštelovat ventily, tvrdší pružiny ventilů bys zatím potřebovat neměl. Zvýšení výkonu není ale nijak výrazný.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

Beaver píše:Ten motor je skoro shodnej s Favoritem, takže snížit hlavu o 1 mm nebude problém, měl by to udělat někdo kdo to umí, sám to s pilníkem v ruce určitě neuděláš :D Po tom snížení bych doporučoval možná seštelovat ventily, tvrdší pružiny ventilů bys zatím potřebovat neměl. Zvýšení výkonu není ale nijak výrazný.
mno, to jsem právě doufal že to pilníkem udělám :D a jak moc je to nevýrazný? :roll:
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

úúú ty si zmenil foto :D
mozno by na to stacila nejaka freza......mozno

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

CharlitoCZ píše:
Beaver píše:Ten motor je skoro shodnej s Favoritem, takže snížit hlavu o 1 mm nebude problém, měl by to udělat někdo kdo to umí, sám to s pilníkem v ruce určitě neuděláš :D Po tom snížení bych doporučoval možná seštelovat ventily, tvrdší pružiny ventilů bys zatím potřebovat neměl. Zvýšení výkonu není ale nijak výrazný.
mno, to jsem právě doufal že to pilníkem udělám :D a jak moc je to nevýrazný? :roll:
Tuším, že se to snižuje na rovinné frézce nebo jak se ta mašina menuje, takže buď někoho znáš kdo to má a umí s tím dělat nebo to umíš sám. Mě u Favoucha to trochu zlepšilo krouťák, takže to líp jezdilo do kopců, ale v podstatě jsem jen pozdějí řadil dolů. Teprve až když se to zkombinovalo s přetryskovaným karbecem (u tebe by to byl nejspíš asi chip) a ostrou vačkou, tak to začalo trochu jezdit, ale zas to už pak naroste spotřeba, takže jsem se na to vyprd a koupil Supru :o) Tím tě nechci odrazovat od toho, abys tu hlavu snížil, jen nečekej žádný zázraky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

příští tejden to v pondělí na parkovišti rozeberu, vezmu si to domu a tam si zašmirgluju :) :)
mno, kolik si za to muzou tak říct v nějakym podniku kde se tim zabejvaj?
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

CharlitoCZ píše:příští tejden to v pondělí na parkovišti rozeberu, vezmu si to domu a tam si zašmirgluju :) :)
mno, kolik si za to muzou tak říct v nějakym podniku kde se tim zabejvaj?
-len to nie! musi to byt zbrusene rovnomerne a presne..... urcite najdes niekoho, kto tu frezu ma a ak nie, drahe by to nemalo byt ani v nejakej firme. skus do nejakej zvolat.

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

Ok, půjdu do toho :)
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

CharlitoCZ: no většinou se rozumnej limit udává 1,5mm ale de i o něco víc, šmirglem bych to fakt nedělal sežeň někoho s tou frezou.
Beaver: ty tvrdší pružinky by byli spíš potřeba k ostřejší vačce, kterou by tam moh taky dát a taky ten chip, ale asi bych začal spolu s tim sníenim vyleštit hlavu a kanálky což muže i spotřebu lehce snížit.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Na frézce nee,ta má problém s přechodem z hliníku(hlava) přes ventily(ocel) a uskakuje....Nejlepší je to na magnetový brusce,bude to perfektně rovný....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Na voze, na kterém to budeš dělat, je to zbytečná námaha za málo muziky, kolego.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ohledně ceny - udávaná cena za to "sjetí" byla zhruba 3 stovky, ale devalvace a inflace to mohly ovlivnit, takže bych teď počítal radši víc.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

mnooo, dobrý budu počítat 6 kil, co je v poho, tak už jen zjistit kde to dělaj :) a co to leštění kanálků, to stojí by oko kolik a má to nějakej znatelnej efekt??
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
hobborg
Příspěvky: 109
Registrován: 31 črc 2004 08:33
Bydliště: B r N o
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hobborg »

podivej tohle sou takovy upravy vonicem...jedno bez druhy ho nema zadnej moc velikej vliv ale komplet upravy ti muzou prinest vice nez 70procent vykonu navrch....ale pravidlo zni....cim vic benzinu a vzduchu tim lepe to jede ale taky vice zere:-)....
2Ivan: aby si se nedivil:)
Obrázek

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

hobborg píše:podivej tohle sou takovy upravy vonicem...jedno bez druhy ho nema zadnej moc velikej vliv ale komplet upravy ti muzou prinest vice nez 70procent vykonu navrch....ale pravidlo zni....cim vic benzinu a vzduchu tim lepe to jede ale taky vice zere:-)....
2Ivan: aby si se nedivil:)
to je mi jasný, taky nezkončim jen u upravený hlavy :D
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

magor ze smirglem utoci :-)

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

nemyslim ze by to malo nejaky zaujimavi ucinok.
okrem toho, ze po znizeni hlavy a este aj chipe do toho budes muset liat 98oktanov.....

Uživatelský avatar
Falcon
Příspěvky: 24
Registrován: 19 srp 2005 09:52
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Falcon »

Všechno v motoru souvisí se vším.
Nikdy není na škodu slícování a leštění, na starším Škodováckém motoru obzvlášť (to ani není tuning, spíš poslední fáze výroby - odbrousit otřepy atd. :D). Kompresní poměr a úhly na vačce spolu úzce souvisejí, pro dosažení nejlepších výsledků je dobré se držet v minulosti osvědčených témat - nejlépe specifikace závodních motorů v nižších skupinách (např. Rally A1) nebo zaručeně a dlouhodobě funkčních řešení odvážnějších kolegů (např. motor 742.12X - hlava snížit o -0.8mm to je 10.1:1, vačka 260°/260°).
A hlavně, nikdy nezapomínat na to, že úpravy motorů s ECU jsou podmíněny výměnou čipu. Naproti tomu motory s karburátorem úmožňují zvednout (podstatně) výkony úpravou nebo výměnou karburátoru.
Škoda 110R coupé - Sportovní vůz pro náročné

Uživatelský avatar
xer
Příspěvky: 274
Registrován: 28 črc 2004 15:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xer »

CharlitoCZ píše:příští tejden to v pondělí na parkovišti rozeberu, vezmu si to domu a tam si zašmirgluju :) :)
tak ty si husto vul :lol: ale jak je to v oku není problém :D
Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

teda na fréze sem tohle vživotě neviděl dělat jen a pouze na rovinný brusce
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

MarauderZ28 píše:teda na fréze sem tohle vživotě neviděl dělat jen a pouze na rovinný brusce
tak tak, rovina nebo magneticka bruska 8)

na ostatni se vyserte...

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

ty woe....na frezce....pokud vim tak to snizeni se provadi jako jedna z nutnych uprav pri zvysovani vykonu...ale je to spise navazovaci uprava, cili napomaha jinym upravam k dosazeni chteneho( mozneho) vykonu
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

smirek :-D

na frezce to neni problem, stejne jako na magnetce (rovinne brusce), jde jen o presne vyrovnani a upevneni...u Fa nebo Feli otazka max 20minut (a to hodne prehanim)...

az budete mit sundanou hlavu, juknete na povrch...vsadim se, ze pokud je to neprebrusovany, budou na nem zretelne videt kruhove drahy po frezovani..

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

hmm tak na Probe, Camaru i 205GTi je broušenej
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

nevim ale na frezce bys 0,5 mm...delal tak tak...pokud teda nemas spesl Sk platky ci keramiku....jinak pokud je to treba 1 mm...tak udelas tak 0.4 na frezce a zbytek na bruzce...nekteri jonsoni to je jeste fakaj superfinisem...ale to je jiz v risi dokonalosti
VW PASSAT B5

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“