Mám feldu, 1.3 MPi něco cca 60Kw a chci se zeptat na informace ohledně snížení hlavy, dokážu si to udělat sám /jsem celkem zručnej Nebo s tim musim někam kde jsou na to zaměřený? Chci to jen tak třeba o 1mm. Tak mě zajímá jestli pak k tomu musim měnit těsnění, kroužky a tak, nebo jestli to "ošmirglim a přišroubuju zpátky" ?? díky za info
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
Ten motor je skoro shodnej s Favoritem, takže snížit hlavu o 1 mm nebude problém, měl by to udělat někdo kdo to umí, sám to s pilníkem v ruce určitě neuděláš Po tom snížení bych doporučoval možná seštelovat ventily, tvrdší pružiny ventilů bys zatím potřebovat neměl. Zvýšení výkonu není ale nijak výrazný.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Beaver píše:Ten motor je skoro shodnej s Favoritem, takže snížit hlavu o 1 mm nebude problém, měl by to udělat někdo kdo to umí, sám to s pilníkem v ruce určitě neuděláš Po tom snížení bych doporučoval možná seštelovat ventily, tvrdší pružiny ventilů bys zatím potřebovat neměl. Zvýšení výkonu není ale nijak výrazný.
mno, to jsem právě doufal že to pilníkem udělám a jak moc je to nevýrazný?
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
Beaver píše:Ten motor je skoro shodnej s Favoritem, takže snížit hlavu o 1 mm nebude problém, měl by to udělat někdo kdo to umí, sám to s pilníkem v ruce určitě neuděláš Po tom snížení bych doporučoval možná seštelovat ventily, tvrdší pružiny ventilů bys zatím potřebovat neměl. Zvýšení výkonu není ale nijak výrazný.
mno, to jsem právě doufal že to pilníkem udělám a jak moc je to nevýrazný?
Tuším, že se to snižuje na rovinné frézce nebo jak se ta mašina menuje, takže buď někoho znáš kdo to má a umí s tím dělat nebo to umíš sám. Mě u Favoucha to trochu zlepšilo krouťák, takže to líp jezdilo do kopců, ale v podstatě jsem jen pozdějí řadil dolů. Teprve až když se to zkombinovalo s přetryskovaným karbecem (u tebe by to byl nejspíš asi chip) a ostrou vačkou, tak to začalo trochu jezdit, ale zas to už pak naroste spotřeba, takže jsem se na to vyprd a koupil Supru Tím tě nechci odrazovat od toho, abys tu hlavu snížil, jen nečekej žádný zázraky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
příští tejden to v pondělí na parkovišti rozeberu, vezmu si to domu a tam si zašmirgluju
mno, kolik si za to muzou tak říct v nějakym podniku kde se tim zabejvaj?
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
CharlitoCZ píše:příští tejden to v pondělí na parkovišti rozeberu, vezmu si to domu a tam si zašmirgluju
mno, kolik si za to muzou tak říct v nějakym podniku kde se tim zabejvaj?
-len to nie! musi to byt zbrusene rovnomerne a presne..... urcite najdes niekoho, kto tu frezu ma a ak nie, drahe by to nemalo byt ani v nejakej firme. skus do nejakej zvolat.
CharlitoCZ: no většinou se rozumnej limit udává 1,5mm ale de i o něco víc, šmirglem bych to fakt nedělal sežeň někoho s tou frezou.
Beaver: ty tvrdší pružinky by byli spíš potřeba k ostřejší vačce, kterou by tam moh taky dát a taky ten chip, ale asi bych začal spolu s tim sníenim vyleštit hlavu a kanálky což muže i spotřebu lehce snížit.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Na frézce nee,ta má problém s přechodem z hliníku(hlava) přes ventily(ocel) a uskakuje....Nejlepší je to na magnetový brusce,bude to perfektně rovný....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
mnooo, dobrý budu počítat 6 kil, co je v poho, tak už jen zjistit kde to dělaj a co to leštění kanálků, to stojí by oko kolik a má to nějakej znatelnej efekt??
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
podivej tohle sou takovy upravy vonicem...jedno bez druhy ho nema zadnej moc velikej vliv ale komplet upravy ti muzou prinest vice nez 70procent vykonu navrch....ale pravidlo zni....cim vic benzinu a vzduchu tim lepe to jede ale taky vice zere:-)....
2Ivan: aby si se nedivil:)
hobborg píše:podivej tohle sou takovy upravy vonicem...jedno bez druhy ho nema zadnej moc velikej vliv ale komplet upravy ti muzou prinest vice nez 70procent vykonu navrch....ale pravidlo zni....cim vic benzinu a vzduchu tim lepe to jede ale taky vice zere:-)....
2Ivan: aby si se nedivil:)
to je mi jasný, taky nezkončim jen u upravený hlavy
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
Všechno v motoru souvisí se vším.
Nikdy není na škodu slícování a leštění, na starším Škodováckém motoru obzvlášť (to ani není tuning, spíš poslední fáze výroby - odbrousit otřepy atd. ). Kompresní poměr a úhly na vačce spolu úzce souvisejí, pro dosažení nejlepších výsledků je dobré se držet v minulosti osvědčených témat - nejlépe specifikace závodních motorů v nižších skupinách (např. Rally A1) nebo zaručeně a dlouhodobě funkčních řešení odvážnějších kolegů (např. motor 742.12X - hlava snížit o -0.8mm to je 10.1:1, vačka 260°/260°).
A hlavně, nikdy nezapomínat na to, že úpravy motorů s ECU jsou podmíněny výměnou čipu. Naproti tomu motory s karburátorem úmožňují zvednout (podstatně) výkony úpravou nebo výměnou karburátoru.
ty woe....na frezce....pokud vim tak to snizeni se provadi jako jedna z nutnych uprav pri zvysovani vykonu...ale je to spise navazovaci uprava, cili napomaha jinym upravam k dosazeni chteneho( mozneho) vykonu
na frezce to neni problem, stejne jako na magnetce (rovinne brusce), jde jen o presne vyrovnani a upevneni...u Fa nebo Feli otazka max 20minut (a to hodne prehanim)...
az budete mit sundanou hlavu, juknete na povrch...vsadim se, ze pokud je to neprebrusovany, budou na nem zretelne videt kruhove drahy po frezovani..
nevim ale na frezce bys 0,5 mm...delal tak tak...pokud teda nemas spesl Sk platky ci keramiku....jinak pokud je to treba 1 mm...tak udelas tak 0.4 na frezce a zbytek na bruzce...nekteri jonsoni to je jeste fakaj superfinisem...ale to je jiz v risi dokonalosti