Mám feldu, 1.3 MPi něco cca 60Kw a chci se zeptat na informace ohledně snížení hlavy, dokážu si to udělat sám /jsem celkem zručnej
Snížení hlavy motoru
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
Snížení hlavy motoru
Nazdárek
Mám feldu, 1.3 MPi něco cca 60Kw a chci se zeptat na informace ohledně snížení hlavy, dokážu si to udělat sám /jsem celkem zručnej
Nebo s tim musim někam kde jsou na to zaměřený? Chci to jen tak třeba o 1mm. Tak mě zajímá jestli pak k tomu musim měnit těsnění, kroužky a tak, nebo jestli to "ošmirglim a přišroubuju zpátky" ??
díky za info 
Mám feldu, 1.3 MPi něco cca 60Kw a chci se zeptat na informace ohledně snížení hlavy, dokážu si to udělat sám /jsem celkem zručnej
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
Ten motor je skoro shodnej s Favoritem, takže snížit hlavu o 1 mm nebude problém, měl by to udělat někdo kdo to umí, sám to s pilníkem v ruce určitě neuděláš
Po tom snížení bych doporučoval možná seštelovat ventily, tvrdší pružiny ventilů bys zatím potřebovat neměl. Zvýšení výkonu není ale nijak výrazný.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
mno, to jsem právě doufal že to pilníkem udělámBeaver píše:Ten motor je skoro shodnej s Favoritem, takže snížit hlavu o 1 mm nebude problém, měl by to udělat někdo kdo to umí, sám to s pilníkem v ruce určitě neudělášPo tom snížení bych doporučoval možná seštelovat ventily, tvrdší pružiny ventilů bys zatím potřebovat neměl. Zvýšení výkonu není ale nijak výrazný.
Tuším, že se to snižuje na rovinné frézce nebo jak se ta mašina menuje, takže buď někoho znáš kdo to má a umí s tím dělat nebo to umíš sám. Mě u Favoucha to trochu zlepšilo krouťák, takže to líp jezdilo do kopců, ale v podstatě jsem jen pozdějí řadil dolů. Teprve až když se to zkombinovalo s přetryskovaným karbecem (u tebe by to byl nejspíš asi chip) a ostrou vačkou, tak to začalo trochu jezdit, ale zas to už pak naroste spotřeba, takže jsem se na to vyprd a koupil SupruCharlitoCZ píše:mno, to jsem právě doufal že to pilníkem udělámBeaver píše:Ten motor je skoro shodnej s Favoritem, takže snížit hlavu o 1 mm nebude problém, měl by to udělat někdo kdo to umí, sám to s pilníkem v ruce určitě neudělášPo tom snížení bych doporučoval možná seštelovat ventily, tvrdší pružiny ventilů bys zatím potřebovat neměl. Zvýšení výkonu není ale nijak výrazný.
a jak moc je to nevýrazný?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
-len to nie! musi to byt zbrusene rovnomerne a presne..... urcite najdes niekoho, kto tu frezu ma a ak nie, drahe by to nemalo byt ani v nejakej firme. skus do nejakej zvolat.CharlitoCZ píše:příští tejden to v pondělí na parkovišti rozeberu, vezmu si to domu a tam si zašmirgluju![]()
![]()
mno, kolik si za to muzou tak říct v nějakym podniku kde se tim zabejvaj?
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
CharlitoCZ: no většinou se rozumnej limit udává 1,5mm ale de i o něco víc, šmirglem bych to fakt nedělal sežeň někoho s tou frezou.
Beaver: ty tvrdší pružinky by byli spíš potřeba k ostřejší vačce, kterou by tam moh taky dát a taky ten chip, ale asi bych začal spolu s tim sníenim vyleštit hlavu a kanálky což muže i spotřebu lehce snížit.
Beaver: ty tvrdší pružinky by byli spíš potřeba k ostřejší vačce, kterou by tam moh taky dát a taky ten chip, ale asi bych začal spolu s tim sníenim vyleštit hlavu a kanálky což muže i spotřebu lehce snížit.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Ohledně ceny - udávaná cena za to "sjetí" byla zhruba 3 stovky, ale devalvace a inflace to mohly ovlivnit, takže bych teď počítal radši víc.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
to je mi jasný, taky nezkončim jen u upravený hlavyhobborg píše:podivej tohle sou takovy upravy vonicem...jedno bez druhy ho nema zadnej moc velikej vliv ale komplet upravy ti muzou prinest vice nez 70procent vykonu navrch....ale pravidlo zni....cim vic benzinu a vzduchu tim lepe to jede ale taky vice zere:-)....
2Ivan: aby si se nedivil:)
Všechno v motoru souvisí se vším.
Nikdy není na škodu slícování a leštění, na starším Škodováckém motoru obzvlášť (to ani není tuning, spíš poslední fáze výroby - odbrousit otřepy atd.
). Kompresní poměr a úhly na vačce spolu úzce souvisejí, pro dosažení nejlepších výsledků je dobré se držet v minulosti osvědčených témat - nejlépe specifikace závodních motorů v nižších skupinách (např. Rally A1) nebo zaručeně a dlouhodobě funkčních řešení odvážnějších kolegů (např. motor 742.12X - hlava snížit o -0.8mm to je 10.1:1, vačka 260°/260°).
A hlavně, nikdy nezapomínat na to, že úpravy motorů s ECU jsou podmíněny výměnou čipu. Naproti tomu motory s karburátorem úmožňují zvednout (podstatně) výkony úpravou nebo výměnou karburátoru.
Nikdy není na škodu slícování a leštění, na starším Škodováckém motoru obzvlášť (to ani není tuning, spíš poslední fáze výroby - odbrousit otřepy atd.
A hlavně, nikdy nezapomínat na to, že úpravy motorů s ECU jsou podmíněny výměnou čipu. Naproti tomu motory s karburátorem úmožňují zvednout (podstatně) výkony úpravou nebo výměnou karburátoru.
Škoda 110R coupé - Sportovní vůz pro náročné
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
smirek 
na frezce to neni problem, stejne jako na magnetce (rovinne brusce), jde jen o presne vyrovnani a upevneni...u Fa nebo Feli otazka max 20minut (a to hodne prehanim)...
az budete mit sundanou hlavu, juknete na povrch...vsadim se, ze pokud je to neprebrusovany, budou na nem zretelne videt kruhove drahy po frezovani..
na frezce to neni problem, stejne jako na magnetce (rovinne brusce), jde jen o presne vyrovnani a upevneni...u Fa nebo Feli otazka max 20minut (a to hodne prehanim)...
az budete mit sundanou hlavu, juknete na povrch...vsadim se, ze pokud je to neprebrusovany, budou na nem zretelne videt kruhove drahy po frezovani..
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:

