V Performance se ještě moc nevyznám a anglicky taky moc neumím, takže doufám, že nevadí, když se zeptam co to je a když tak pro jistotu, k čemu slouží? Možná vím, ale raději nebudu říkat
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
street.racer : musím se přiznat že je to na M7GE .. už jsem to viděl na M7GTE , ale nemám kontakt na majitele té supry..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
no takhle to mám napsáno v techičáku, zase na pulley case je napsáno 7M tak nevím co je správně
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Na 7M motory se dělají taky, AEM je vyrábí a pak jsem viděl ještě od nějakýho výrobce. Mezi uchycením toho kola nebude rozdíl (GE/GTE) a určitě to budou i stejný kola. Akorát že takový "zboží" je pak škoda schovávat pod kryt rozvoďáku a ideálně by na nich měl běžet rozvoďák s aramidovýma vláknama - když už, tak už
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Beaver píše:Na 7M motory se dělají taky, AEM je vyrábí a pak jsem viděl ještě od nějakýho výrobce. Mezi uchycením toho kola nebude rozdíl (GE/GTE) a určitě to budou i stejný kola. Akorát že takový "zboží" je pak škoda schovávat pod kryt rozvoďáku a ideálně by na nich měl běžet rozvoďák s aramidovýma vláknama - když už, tak už
ja to chtel nechat taky volny bez krytu, ale Lada 367 mi rekl aby me to nenasalo nekde nejakej papir ze silnice nebo tak neco a nepotkalo se to, tak teda nevim ale asi to zakreju
Beaver píše:Na 7M motory se dělají taky, AEM je vyrábí a pak jsem viděl ještě od nějakýho výrobce. Mezi uchycením toho kola nebude rozdíl (GE/GTE) a určitě to budou i stejný kola. Akorát že takový "zboží" je pak škoda schovávat pod kryt rozvoďáku a ideálně by na nich měl běžet rozvoďák s aramidovýma vláknama - když už, tak už
ja to chtel nechat taky volny bez krytu, ale Lada 367 mi rekl aby me to nenasalo nekde nejakej papir ze silnice nebo tak neco a nepotkalo se to, tak teda nevim ale asi to zakreju
Sikovny lidi umi vyrobit kryt z pruhlednyho plastu. Nebo aspon tu vrchni cast...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Beaver píše:Na 7M motory se dělají taky, AEM je vyrábí a pak jsem viděl ještě od nějakýho výrobce. Mezi uchycením toho kola nebude rozdíl (GE/GTE) a určitě to budou i stejný kola. Akorát že takový "zboží" je pak škoda schovávat pod kryt rozvoďáku a ideálně by na nich měl běžet rozvoďák s aramidovýma vláknama - když už, tak už
ja to chtel nechat taky volny bez krytu, ale Lada 367 mi rekl aby me to nenasalo nekde nejakej papir ze silnice nebo tak neco a nepotkalo se to, tak teda nevim ale asi to zakreju
Jo, to je jistý riziko, že se to bude zasírat nebo do toho něco vletí. Podle informací z technickýho manuálu pro Mk.III má ten motor výhodu v tom, že by se neměl potkat ani kdyby se na hlavu stavěl (nezkoušel jsem ). Jinak viz. Zemi - minimálně nějaký okýnko v krytu aby se pak mohli špičkově opracovaným materiálem kochat i lidi na srazech
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
street.racer píše:Beaver: Motor a jine mechanicke casti jsou zamluveny. Ale napr. kozene sedacky jsou volne
Cena je top secret, kazdopadne papiry jsou za 50 na prodej.
A ty sedačky jsou naprodej hned dvoje
Ale co není ToSecret je, že už mi to VRČÍ !!!!!!!!!!!!!
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Anonymous píše:leon:doufam ze to stihnes na paneskeho tynec
Myslíš jako jestli tam do té doby dojedu? To asi, ale závodit rozhodně nebudu, musí se to zajet a doladit a to já zatím nezvládám. Nechci riskovat další damage na motoru a proto to nechám někomu kdo to už zvládá.
Musím jí tam ale už vzít jinak by z té mojí Supry byl jen něco jako mýtus. Tak dlouho už o ní povídám, že za chvilku by mi ani nikdo nevěřil že ji mám.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;