Taboo píše:Ja bych rekl, ze to zalezi na cili. Tak jako vpodstate zadne produkcni auto neni vhodna platforma pro petinasobne zvyseni vykonu jeho tovarniho motoru a 6 sekund v 1/4 mile, to VR4 neni vhodna platforma ani pro 10i sekundove auto zejmena kvuli jeho vyssi vaze (i presto, ze treba Dodge Stealth je o 500 lbs lehci, nez Supra [a seriova Supra s manualem je ve skutecnosti jen o 100 kg lehci, nez to seriove VR4] a lehci, nez i AWD Eclipse anebo NSX, takze ta vaha se da podstatne snizit i u toho VR4 a dostat ho pod 3000 lbs) a zejmena kvuli jeho krehke prevodovce, ktera nebyla zbytecne predimenzovana, aby bezduvodne vydrzela pres 500 HP. Naprosta vetsina lidi si ale nevybira to VR4 jen proto, aby z neho udelali 10i-sekundove auto a proto je pro ne nerozhoduje a je nepodstatne, co by mohli potrebovat u toho VR4 ve srovnani s jinymi auty k dosahnuti 800 HP, protoze nemaji zadne plany se k te hranici ani priblizit. Clovek se proste musi rozhodnout, jak daleko s tim autem pujde a pro ten limitujici faktor anebo komponent, ktery bude diktovat, kde s temi upravami prestanou. Pro nekoho to muze byt tovarni turbo, pro nekoho tovarni ECU, anebo tovarni system zasoby paliva. Pro vetsinu vlastniku VR4 vozu nema smysl jit do vetsiho turba, protoze pak zacnou lamat jejich $6000 prevodovky, ktere se az do nedavna nedaly opravit a musely se vymenit jako celek. I s temi tovarnimi turby se ale to VR4 da celkem levne, snadno a spolehlive dostat do 12i a i 11i sekund, coz naproste vetsine vlastniku tech VR4 staci. Samozrejme, nejde jen o to, kolik to stoji ten vuz nekam dostat - at uz to je nejaka hranice vykonu anebo casu ve sprintu, ale jak ho tam taky trvale a spolehlive nechat. I nejaka mala Honda se da dostat do 11i sekund jen za $500 - kdyz na ni clovek placne 200 HP nitrous, ale ten zniceny motor za tu jednu jizdu nestoji. Vlastnikum VR4 naopak nestoji obcasne 10i sekundove jizdy za znicene prevodovky a vetsina z nich se radeji rozhodne pro relativni spolehlivost, nez pro nespolehlivy vykon a rychlost.
Ja bych proto rekl, ze to VR4 neni o nic horsi platforma pro 12i anebo 11i sekundove auto, nez treba Supra, Skyline a vpodstate kazde jine auto s turbo motorem, protoze je to stale daleko levnejsi, nez se snazit neco podobneho dosahnout s N/A vozem, a jen proto, ze jedno auto potrebuje treba vacky o 0.2 sekundy v 1/4 mile drive a stoji ho to $600 vice pak uz prestava byt takovym rozhodujicim faktorem, protoze dostat kazde do 10i sekund je drahe - at uz to je VR4, RX7, Supra, Skyline anebo Corvette.
Taboo nevím vlastně jestli jsi mi chtěl vynadat nebo zda souhlasíš s tím co jsem napsal. J8 se snažil jen říci, že "možná" více lidí zvolí SUpru pokud by chtěli zůstat u BPU protože jejich cesta bude vést k většímu výkonu a lepším výsledkům. Pokud už se dělají APU pak je to asi opravdu jedno.
Jinak já už jsem trochu dál než u výměny vzduchového fitru
Boost Logic T67Ptrim turbokit
Boost Logic FuelKit, 2x Walbro, 75lbs injector, Titan fuel rail
EXEDY Twin Disk Carbon / Carbon clutch
TMS SS Clutch Line
Crower Valve Springs w-Titanium Retainers - single spring
ARP Head Studs 2JZ - U-Cut
AEM EMS Stan alone ECU
AEM 3Bar MAP sensor
FJO Wideband O2 Kit with 2-1/16'' Gauge
HKS Ignition Systems Twin Power DLI Gold & Red (New Series)
HKS Iridium sparks
HKS Super SQV Blow Off Valve
HKS 272/272 cams
Greddy strut bar
Greddy shifter knob
Greddy Full Turbo Timer
Greddy Air/Fuel Ratio Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy EGT Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy Boost Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Apexi GT-Spec Exhaust
Blitz V-Spec 3" FMIC
Kayaba AGX shocks
Eibach lowered progressive springs
Brembo Front Rotors
Brembo / Hawk HPS Pads
O.Z. 18" Supperleggera Rims
BFG Drag radials 275/35 R18
98" Style Front Lights
98" Style Rear Lights
Clear Front Turn Signals
HID Light Conversion
Removed Trac system
Removed EGR system
Swaped from 4sp auto -> 6sp man transmision
Proto vím, že dělat rychlé auto je drahé
