TOYOTA SUPRA JZA80 - další úpravy

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:Dextron 4 neexistuje když už tak je to Dexron a ten se dělá v označení Dexron III/ Mercon - tak neplácej kokotiny ty mechaniku ...
Ty plácáš píčoviny dextron 4 existuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Můžeš se klidně zeptat v nějakém servisu toyoty je to origo díl Toyota T4 cena cca 1,600 kč/litr :wink:
jen pro info dělá se i pětka

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Kurna zas se tu hádaj anonymové - má to nějakej smysl?:)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

jinak k tomu dextronu - u mercedesu je k dostání ( respektive loni byl ) Dextron 4 a cena byla kolem 300 / litr..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:14, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Nebudu se hadat, nema to smysl... Oba zijeme v jinem svete - ja jsem z JPN, Ty z USA. A ja vychazim z reality, ktera je v JPN.
Mel jsem Te rad, ze se nam tu snazis radit, ale ta Tvoje ironice typu "Nissan Skyline GT-R R34 (ktery by te proto zcela urcite nenadchnul taky) " je fakt trapna. Sam dobre vis, ze to auto je zcela jine, ze Skyline GT-R pochazi z okruhovych zavodu.
A OMLOUVAM SE TI, ZE SE MI NEZAMLUOUVA AUTO Z TVE MILOVANE ZNACKY MITSUBISHI!
Mel jsi u me veliky respekt, protoze Tve vedomosti jsou sakra velike a mas hafo know-how a mnoho novych veci jsem se od Tebe dozvedel, ale mluvit se mnou jako s totalnim idiotem nebudes. :x Je videt, ze uz nejsi schopen se mnou komunikovat na inteligentni urovni, tudiz si s Tebou nemam uz co rict.
Zklamal jsi me, zdar.
A dekuju za poskytnute know-how.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Anonymous píše:
Anonymous píše:Dextron 4 neexistuje když už tak je to Dexron a ten se dělá v označení Dexron III/ Mercon - tak neplácej kokotiny ty mechaniku ...
Ty plácáš píčoviny dextron 4 existuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Můžeš se klidně zeptat v nějakém servisu toyoty je to origo díl Toyota T4 cena cca 1,600 kč/litr :wink:
jen pro info dělá se i pětka
Teď jsem chvilku nevěděl jestli nejezdím v převodovce na vzduch když ATF Dexron IV prej neexistje :lol: já ho totiž mám v mojem Getragu v160 :?:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTRunner »

No ja se tady hadat nechci ale pravda je, ze jsem taky nic dobryho neslysel na 3000GT..
Mel jsem obdobi kdyz jsem si chtel taky poridit 3000GT nebo Nissan 300ZX a vsichni mi rozmlouvali prave 3000GT..... :(
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

Uživatelský avatar
Violator
Příspěvky: 216
Registrován: 28 čer 2005 17:28
Bydliště: Praha inteligence : pravděpodobná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Violator »

Taboo píše:
street.racer píše:Taboo: Policie v JPN to auto sice pouziva, ale mj. ma i auta s obsahem 600cc :D Realita je takova, ze 3000GT se na okruzich, ani na drag neradi mezi auto co zajizdeji dobry cas...
Tim toto auto neodsuzuju, ale jak pocit ze svezeni v seriovce tak casy co zajizdi me nenadchly. Takze ja bych si radeji vybral evíčko nez 3000GT ;)
Ja to Evo mam - a radeji bych si vybral Ferrari Enzo. Kde je v tom ale nejaka logika :? ? My porovnavame Toyota Supra a Mitsu 3000GT VR4... A japonska policie pouziva i auta s obsahem 600cc na stihani na dalnicich? Tezko. Opet, jestli japonska policie taky pouziva mopedy anebo chodi i pesky nema nic spolecneho s tim, ze pouziva to Mitsu 3000GT VR4 jako stihaci vuz pro jeho silu, rychlost, jizdni vlastnosti a spolehlivost...
A kam na tu "realitu", ze 3K VR4 se na okruzich, ani na drag neradi mezi auta, ktere zajizdeji dobry cas, chodis? To NENI realita, ale, s prominutim, naprosta blbost anebo snad neinformovanost... Ja osobne mezi temi Suprama, Mitsu 3000GT VR4, Acura NSX, Corvette C5 - a ostatnimi silnymi sportovnimi auty - na okruzich pri SCCA akcich a take i pri drag zavodech jezdim - a tvoje "realita" se nejak neshoduje s tim, co casto na vlastni oci vidim, protoze ty 3K VR4 casto zajizdeji velice dobre casy a nemaji problemy porazit mnohe Supry. Tady jsou TUNY Mitsu 3K VR4, ktere jezdi 1/4 mili pod 12 sekund. Mitsubishi 3000GT VR4 NENI zadnymi meritky nijak pomale anebo tezkopadne auto bez potencialu. Ono je v seriovce jen o 0.2 sekundy pomalejsi v 1/4 mile nez treba 1999 Nissan Skyline GT-R R34 (ktery by te proto zcela urcite nenadchnul taky) a dostat ho do 12i sekund je jen otazkou tech nezakladnejsich uprav v podobe vyfuku, vzduchoveho filtru a zvyseni preplnovaciho tlaku, NIC vic. My tady mluvime o investici $1000 a jedno odpoledne prace, po kterem to 3K VR4 snadno napraska kazde seriove R34, Supre, RX7, NSX, Evo anebo C5.
no docela rád bych to viděl na vlastní oči. jedna VR4 se prej tady chystá na min. 600koní..tak sem na to zvědavej jak mě vypráší. jinak mišivbuši 3000 opravdu nejsou žádný spolehlivky. znám minimálně 4lidi co je měli a každej si stěžoval na to že se furt něco sere. celkově elektrika, ramena atd. je to stejný jako s dodge stealth..nikdo ho nechce.
až bude FAJFKA chtít.......tak všem ujedu Obrázek

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

To jsem rád,že v tom nejsem sám :lol:

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Violator píše:
Taboo píše:
street.racer píše:Taboo: Policie v JPN to auto sice pouziva, ale mj. ma i auta s obsahem 600cc :D Realita je takova, ze 3000GT se na okruzich, ani na drag neradi mezi auto co zajizdeji dobry cas...
Tim toto auto neodsuzuju, ale jak pocit ze svezeni v seriovce tak casy co zajizdi me nenadchly. Takze ja bych si radeji vybral evíčko nez 3000GT ;)
Ja to Evo mam - a radeji bych si vybral Ferrari Enzo. Kde je v tom ale nejaka logika :? ? My porovnavame Toyota Supra a Mitsu 3000GT VR4... A japonska policie pouziva i auta s obsahem 600cc na stihani na dalnicich? Tezko. Opet, jestli japonska policie taky pouziva mopedy anebo chodi i pesky nema nic spolecneho s tim, ze pouziva to Mitsu 3000GT VR4 jako stihaci vuz pro jeho silu, rychlost, jizdni vlastnosti a spolehlivost...
A kam na tu "realitu", ze 3K VR4 se na okruzich, ani na drag neradi mezi auta, ktere zajizdeji dobry cas, chodis? To NENI realita, ale, s prominutim, naprosta blbost anebo snad neinformovanost... Ja osobne mezi temi Suprama, Mitsu 3000GT VR4, Acura NSX, Corvette C5 - a ostatnimi silnymi sportovnimi auty - na okruzich pri SCCA akcich a take i pri drag zavodech jezdim - a tvoje "realita" se nejak neshoduje s tim, co casto na vlastni oci vidim, protoze ty 3K VR4 casto zajizdeji velice dobre casy a nemaji problemy porazit mnohe Supry. Tady jsou TUNY Mitsu 3K VR4, ktere jezdi 1/4 mili pod 12 sekund. Mitsubishi 3000GT VR4 NENI zadnymi meritky nijak pomale anebo tezkopadne auto bez potencialu. Ono je v seriovce jen o 0.2 sekundy pomalejsi v 1/4 mile nez treba 1999 Nissan Skyline GT-R R34 (ktery by te proto zcela urcite nenadchnul taky) a dostat ho do 12i sekund je jen otazkou tech nezakladnejsich uprav v podobe vyfuku, vzduchoveho filtru a zvyseni preplnovaciho tlaku, NIC vic. My tady mluvime o investici $1000 a jedno odpoledne prace, po kterem to 3K VR4 snadno napraska kazde seriove R34, Supre, RX7, NSX, Evo anebo C5.
no docela rád bych to viděl na vlastní oči. jedna VR4 se prej tady chystá na min. 600koní..tak sem na to zvědavej jak mě vypráší. jinak mišivbuši 3000 opravdu nejsou žádný spolehlivky. znám minimálně 4lidi co je měli a každej si stěžoval na to že se furt něco sere. celkově elektrika, ramena atd. je to stejný jako s dodge stealth..nikdo ho nechce.
To bude asi tím jakou rezervu mají sériové díly. Z vlastních zkušeností vím, že sériová supra se dá s BPU dostat někam k 450-500ti Amerických koní ... českých asi tak 400. Co mi ale říkali kluci s GT3000 to končí s BPU mnohem dříve¨. Mnohem dřív se dostaví dominoefekt který odtartuje šílenství kdy se mění komplet všechno. Pak je asi Mitsi trochu dražší. Je to tím že je ten motor do "V" a proto je tam dvakrát víc vaček atd..... Jinak pohon 4x4 je super ale těch 300kg navíc už není tak fajn. Proto bych řekl, že na BPU je vhodnější Supra MKIV a na hardcore úpravy si můžete vzít co chcete stejně to bude stát ranec a úspěch je jen otázkou schopností.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

leon4x4 píše:
Violator píše:
Taboo píše: Ja to Evo mam - a radeji bych si vybral Ferrari Enzo. Kde je v tom ale nejaka logika :? ? My porovnavame Toyota Supra a Mitsu 3000GT VR4... A japonska policie pouziva i auta s obsahem 600cc na stihani na dalnicich? Tezko. Opet, jestli japonska policie taky pouziva mopedy anebo chodi i pesky nema nic spolecneho s tim, ze pouziva to Mitsu 3000GT VR4 jako stihaci vuz pro jeho silu, rychlost, jizdni vlastnosti a spolehlivost...
A kam na tu "realitu", ze 3K VR4 se na okruzich, ani na drag neradi mezi auta, ktere zajizdeji dobry cas, chodis? To NENI realita, ale, s prominutim, naprosta blbost anebo snad neinformovanost... Ja osobne mezi temi Suprama, Mitsu 3000GT VR4, Acura NSX, Corvette C5 - a ostatnimi silnymi sportovnimi auty - na okruzich pri SCCA akcich a take i pri drag zavodech jezdim - a tvoje "realita" se nejak neshoduje s tim, co casto na vlastni oci vidim, protoze ty 3K VR4 casto zajizdeji velice dobre casy a nemaji problemy porazit mnohe Supry. Tady jsou TUNY Mitsu 3K VR4, ktere jezdi 1/4 mili pod 12 sekund. Mitsubishi 3000GT VR4 NENI zadnymi meritky nijak pomale anebo tezkopadne auto bez potencialu. Ono je v seriovce jen o 0.2 sekundy pomalejsi v 1/4 mile nez treba 1999 Nissan Skyline GT-R R34 (ktery by te proto zcela urcite nenadchnul taky) a dostat ho do 12i sekund je jen otazkou tech nezakladnejsich uprav v podobe vyfuku, vzduchoveho filtru a zvyseni preplnovaciho tlaku, NIC vic. My tady mluvime o investici $1000 a jedno odpoledne prace, po kterem to 3K VR4 snadno napraska kazde seriove R34, Supre, RX7, NSX, Evo anebo C5.
no docela rád bych to viděl na vlastní oči. jedna VR4 se prej tady chystá na min. 600koní..tak sem na to zvědavej jak mě vypráší. jinak mišivbuši 3000 opravdu nejsou žádný spolehlivky. znám minimálně 4lidi co je měli a každej si stěžoval na to že se furt něco sere. celkově elektrika, ramena atd. je to stejný jako s dodge stealth..nikdo ho nechce.
To bude asi tím jakou rezervu mají sériové díly. Z vlastních zkušeností vím, že sériová supra se dá s BPU dostat někam k 450-500ti Amerických koní ... českých asi tak 400. Co mi ale říkali kluci s GT3000 to končí s BPU mnohem dříve¨. Mnohem dřív se dostaví dominoefekt který odtartuje šílenství kdy se mění komplet všechno. Pak je asi Mitsi trochu dražší. Je to tím že je ten motor do "V" a proto je tam dvakrát víc vaček atd..... Jinak pohon 4x4 je super ale těch 300kg navíc už není tak fajn. Proto bych řekl, že na BPU je vhodnější Supra MKIV a na hardcore úpravy si můžete vzít co chcete stejně to bude stát ranec a úspěch je jen otázkou schopností.
Ale to bylo moudrý :potlesk:

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

A pak se říká ještě jedna věc:

"Z hovna bič neupleteš"

Sorry za sprostá slova
Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 13 črc 2005 08:15, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
EU_CZE_KILLER
Příspěvky: 478
Registrován: 08 led 2005 22:01
Bydliště: Prague 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EU_CZE_KILLER »

A taky mitsu je pekne nehezky a vubec neprinuti cloveka aby se na nej podival, pricemz na supru se podivam vzdy i kdyby byla rozsekana a nebyla vubec slyset
323ci

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

leon4x4 píše:A pak se říká ještě jedna věc:

"Z hovna byč neupleteš"

Sorry za sprostá slova
Tak to ještě víc :potlesk:
:lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

leon4x4 píše:A pak se říká ještě jedna věc:

"Z hovna byč neupleteš"

Sorry za sprostá slova
Ale fuj teda...

Ještě si zapoměl na to, že 4x4 si navíc z pracně nahoněných koníků něco málo ukousne pro sebe.

Doplnil bych ještě to, že díky pohonu 4x4 je podvozek auta komplikovanější, vepředu obsahuje podobnej setup jako auta s náhonem na předek a tudíž lze očekávat opotřebování stejnoběžných kloubů. Nevím jak velký vychýlení má ta natáčecí zadní náprava, ale vliv na klouby by tam mohl být pak taky. Z toho celkově plynou větší nároky na údržbu, stejně tak jako ty dvě turba co jsou pro motor do V optimální pravděpodobně nejdou snadno nahradit singlem (tipuju, nevím) a při potřebě repase pak tím pádem dvojnásobný náklady (nebo při upgrade na lepší). No a pak fajnšmekři kupujou řadový šestiválce (Supra, Aston Martin, BMW M3, Nissan Skyline,...) díky kultivovanosti motoru :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Mad Chick
Příspěvky: 276
Registrován: 06 črc 2005 22:49
Bydliště: Praha , Věk: 22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mad Chick »

EU_CZE_KILLER píše:A taky mitsu je pekne nehezky a vubec neprinuti cloveka aby se na nej podival, pricemz na supru se podivam vzdy i kdyby byla rozsekana a nebyla vubec slyset
Já teda nevím, ale myslím, že je to dost subjektivní věc. Mně se třeba mitsu 3000 líbí , uznávám , že nemá třeba takové charisma jako Skylane nebo Supra, ale je to pěkný auto.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Když jste zabrousili do to zda s elíbí či ne, mě osobně se GT3000 líbí moooooc .. supra je také hezká ( ted mluvím o MKIV ) ale subjektivně mi jeji design připadá trošku usedlejší ( to nic nemění na tom že je také nádherná ).
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Skala
Příspěvky: 436
Registrován: 18 kvě 2004 10:41
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skala »

to EU_CZE_KILLER No tak to je tvuj nazor,ze se ti nelibi,ale jinejm se libi 8)

a to jak tady nekdo rikal,ze odchazi na elektriku,tak o tom nic nevim a ze sem uz mluvil s hodne lidma,co maji 3000GT...

No a mozna by bylo lepsi poslechnout se neci nazor,kdo supru i vr4 vlastnil.
Taboo to napsal dobre,ale jelikoz sou na nej tady nektery jedinci vysazeny,tak jeho nazor je jim putna.
Tak treba clen Placenta mel uz 2 supry a ted ma 3000GT,tak se treba k tomu taky vyjadri..
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Skala píše:to EU_CZE_KILLER No tak to je tvuj nazor,ze se ti nelibi,ale jinejm se libi 8)

a to jak tady nekdo rikal,ze odchazi na elektriku,tak o tom nic nevim a ze sem uz mluvil s hodne lidma,co maji 3000GT...

No a mozna by bylo lepsi poslechnout se neci nazor,kdo supru i vr4 vlastnil.
Taboo to napsal dobre,ale jelikoz sou na nej tady nektery jedinci vysazeny,tak jeho nazor je jim putna.
Tak treba clen Placenta mel uz 2 supry a ted ma 3000GT,tak se treba k tomu taky vyjadri..
Taky ty máš mnohem novější auto,jestli si pamatuješ na to červený,jak jsme jeli do brna,tak tam fungovalo akorát rádio a topení ,co se týká vnitřního komfortu :lol:

Uživatelský avatar
Skala
Příspěvky: 436
Registrován: 18 kvě 2004 10:41
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skala »

No_name píše:
Skala píše:to EU_CZE_KILLER No tak to je tvuj nazor,ze se ti nelibi,ale jinejm se libi 8)

a to jak tady nekdo rikal,ze odchazi na elektriku,tak o tom nic nevim a ze sem uz mluvil s hodne lidma,co maji 3000GT...

No a mozna by bylo lepsi poslechnout se neci nazor,kdo supru i vr4 vlastnil.
Taboo to napsal dobre,ale jelikoz sou na nej tady nektery jedinci vysazeny,tak jeho nazor je jim putna.
Tak treba clen Placenta mel uz 2 supry a ted ma 3000GT,tak se treba k tomu taky vyjadri..
Taky ty máš mnohem novější auto,jestli si pamatuješ na to červený,jak jsme jeli do brna,tak tam fungovalo akorát rádio a topení ,co se týká vnitřního komfortu :lol:
Jo to si pamatuju,a este myslim si rikal,ze nefunguje stahovani okynka a kridlo se nenataci :lol:
p.s. Ja kdyz sem ho koupil,tak taky nefungovalo stahovani okynka :lol:
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Mno,to je pravda,ani štelovat zrcátka nešlo,vůbec nic :) :lol:
p.s. Tak nekecej,že jsi neslyšel o poruchách el. :lol:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:14, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:Ja bych rekl, ze to zalezi na cili. Tak jako vpodstate zadne produkcni auto neni vhodna platforma pro petinasobne zvyseni vykonu jeho tovarniho motoru a 6 sekund v 1/4 mile, to VR4 neni vhodna platforma ani pro 10i sekundove auto zejmena kvuli jeho vyssi vaze (i presto, ze treba Dodge Stealth je o 500 lbs lehci, nez Supra [a seriova Supra s manualem je ve skutecnosti jen o 100 kg lehci, nez to seriove VR4] a lehci, nez i AWD Eclipse anebo NSX, takze ta vaha se da podstatne snizit i u toho VR4 a dostat ho pod 3000 lbs) a zejmena kvuli jeho krehke prevodovce, ktera nebyla zbytecne predimenzovana, aby bezduvodne vydrzela pres 500 HP. Naprosta vetsina lidi si ale nevybira to VR4 jen proto, aby z neho udelali 10i-sekundove auto a proto je pro ne nerozhoduje a je nepodstatne, co by mohli potrebovat u toho VR4 ve srovnani s jinymi auty k dosahnuti 800 HP, protoze nemaji zadne plany se k te hranici ani priblizit. Clovek se proste musi rozhodnout, jak daleko s tim autem pujde a pro ten limitujici faktor anebo komponent, ktery bude diktovat, kde s temi upravami prestanou. Pro nekoho to muze byt tovarni turbo, pro nekoho tovarni ECU, anebo tovarni system zasoby paliva. Pro vetsinu vlastniku VR4 vozu nema smysl jit do vetsiho turba, protoze pak zacnou lamat jejich $6000 prevodovky, ktere se az do nedavna nedaly opravit a musely se vymenit jako celek. I s temi tovarnimi turby se ale to VR4 da celkem levne, snadno a spolehlive dostat do 12i a i 11i sekund, coz naproste vetsine vlastniku tech VR4 staci. Samozrejme, nejde jen o to, kolik to stoji ten vuz nekam dostat - at uz to je nejaka hranice vykonu anebo casu ve sprintu, ale jak ho tam taky trvale a spolehlive nechat. I nejaka mala Honda se da dostat do 11i sekund jen za $500 - kdyz na ni clovek placne 200 HP nitrous, ale ten zniceny motor za tu jednu jizdu nestoji. Vlastnikum VR4 naopak nestoji obcasne 10i sekundove jizdy za znicene prevodovky a vetsina z nich se radeji rozhodne pro relativni spolehlivost, nez pro nespolehlivy vykon a rychlost.
Ja bych proto rekl, ze to VR4 neni o nic horsi platforma pro 12i anebo 11i sekundove auto, nez treba Supra, Skyline a vpodstate kazde jine auto s turbo motorem, protoze je to stale daleko levnejsi, nez se snazit neco podobneho dosahnout s N/A vozem, a jen proto, ze jedno auto potrebuje treba vacky o 0.2 sekundy v 1/4 mile drive a stoji ho to $600 vice pak uz prestava byt takovym rozhodujicim faktorem, protoze dostat kazde do 10i sekund je drahe - at uz to je VR4, RX7, Supra, Skyline anebo Corvette.
Taboo nevím vlastně jestli jsi mi chtěl vynadat nebo zda souhlasíš s tím co jsem napsal. J8 se snažil jen říci, že "možná" více lidí zvolí SUpru pokud by chtěli zůstat u BPU protože jejich cesta bude vést k většímu výkonu a lepším výsledkům. Pokud už se dělají APU pak je to asi opravdu jedno.

Jinak já už jsem trochu dál než u výměny vzduchového fitru :wink:

Boost Logic T67Ptrim turbokit
Boost Logic FuelKit, 2x Walbro, 75lbs injector, Titan fuel rail
EXEDY Twin Disk Carbon / Carbon clutch
TMS SS Clutch Line
Crower Valve Springs w-Titanium Retainers - single spring
ARP Head Studs 2JZ - U-Cut
AEM EMS Stan alone ECU
AEM 3Bar MAP sensor
FJO Wideband O2 Kit with 2-1/16'' Gauge
HKS Ignition Systems Twin Power DLI Gold & Red (New Series)
HKS Iridium sparks
HKS Super SQV Blow Off Valve
HKS 272/272 cams
Greddy strut bar
Greddy shifter knob
Greddy Full Turbo Timer
Greddy Air/Fuel Ratio Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy EGT Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy Boost Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Apexi GT-Spec Exhaust
Blitz V-Spec 3" FMIC
Kayaba AGX shocks
Eibach lowered progressive springs
Brembo Front Rotors
Brembo / Hawk HPS Pads
O.Z. 18" Supperleggera Rims
BFG Drag radials 275/35 R18
98" Style Front Lights
98" Style Rear Lights
Clear Front Turn Signals
HID Light Conversion

Removed Trac system
Removed EGR system
Swaped from 4sp auto -> 6sp man transmision


Proto vím, že dělat rychlé auto je drahé :twisted:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

taboo: moj pocit je, ze si im to povedal troska ostrejsie nez si musel.
ale podla vsetkeho mas pravdu.
a myslim, ze pre 400hp a viac, je 4x4 lepsia platforma nez RWD

leon4x4: no WOW
:respect:
co tam mas seriove? :D
a kedy sa to bude menit? 8) :smich:

Uživatelský avatar
Celica2.0GTI
Příspěvky: 1030
Registrován: 23 čer 2005 21:43

Příspěvek od Celica2.0GTI »

Supry jsou taky 4wd ne? Tedy u mk3 některý byli

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:15, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Jenom malá zarážka....jak může být nsx těžkopádnější ,jak 3000gt?? :twisted:
NSX je auto rwd (váha nižší) , non tjurbo (váha nižší,dokonce o dvě tjurba míň) , motor uprostřed (docela zajímavý rozložení váhy,i když kapku zákeřný,ale je to blízké formulovým vozům) , stavět jim to údajně pomáhal Ayrton Senna a ten jezdil ve formuli a ta těžkopádná určitě není :?:

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

kua tady se to rozjelo, kdyz jsem tu predhodil VR-4 , me totiz naprosto dostala po jednom srazu v L.A. na sprintech a i kdyz davam prednost lehcim autum, ihned jsem ho zaradil do sveho hledacku do budoucna a oproti "ciste" verzi je to hodne velky rozdil
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Taboo: Sakra chlape vzdyt jsem Ti psal Skyline pochazi z okruhu, a srovnavat tady tyhle 2 auta pouze na sprintech je podle me nesmysl. Ty se fakt chovas jako dite, kteremu nekdo rozslapl auticko!
Rikam sakra svuj nazor na 3000GT, realita v JPN je takova ze na okruzich se neradi mezi nejrychlejsi auta, jezdi jich tam oproti ostatnim vozum dost malo a dilu na to tolik jako napr. Supru, Skyline, RX-7, Evo apod.
A co pises o NSX jak je tezkopadne atd., nemuzu si pomoct ale kam na to chodis??
Nebo snad nemas v hlave nic jineho nez udaje 0-400m??

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

Pánové, rád bych vám všem poděkoval (zejména Mr. Taboo a Mr. Skala ale i Mr. No_name a Mr. street.racer) za rady a doporučení. Elektriky bych se v tomhle případě nebál, je třeba vzít v úvahu, že M3000 není už žádný nováček a elektrika postupně může odejít. Jediný z čeho mám teď trochu obavy je převodovka. Dávat eventualních 200.000 Kč za novou se mi moc nechce. :snooty:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“