
Felicia 1,3Mpi kompresor
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Maraudere,uz sem nechtel reagovat,ale ze ses do me znova navez tak musim. Muzu te poslat s chuti do prdele?Ty si tady predved ze ses peknej debil,tak drz hubu,protze co sem tady napsal se potvrdilo jako pravda,jenom chytracek marauder se mohl posrat kdyz se nekdo dotkl tjeho kompresoru,divny ze uz ho nasa nepouziva,protoze to bysme uz diky nemu byli nekde v jiny galaxii zejo. 

- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
bohužel debil seš a velkej neb prd o tom víš, ale chytrej seš až na půdu 1, o kompresorech nevíš absolutně nic neb bys tu nepindal píčoviny 2, USA auta jsou nevýkonný to zajímavý, že si to myslej převážně lidi co maj v autě motor o objemui 1,5 litru apod. Někdy se podívej kolik HP má Corvette C5 a C6 chytráčku a nebo Viper - vím proti Tvýmu autu je to vážně málo 3, auta s kompresorem oproti atmosférám, žerou víc ale v porovnání s autama s turbem to je značně nastejno stačí se juknout na G60 a třeba Oktávu 1,8T - zase kecals. 4, keci jak mi ujede Camaro co bude mít turbo - jel jsi v nějakým, víš jaký maj Camara s turbem hodnoty a jaký maj hodnoty s kompresorem ? Víš hovno takže opět si ze sebe už po několikátý udělal troubu ... Takže teď mi ukaž kde já sem řekl v celý technický diskuzi jednu jedinou neptravdu nebo lež, narozdíl od Tebe. Poslat mě můžeš kam chceš každopádně narozdíl od Tebe se ze sebe nedělám vševěda a nepouštím se do diskuze o kterým vím hovno asi jako kdybych se míchal u Hondy do VTEC systému o kterým vím jen, že existuje a nějaký základy ...
a opravdu poslední věc Tvoje a Zemiho chytrý keci o tom jak se kdo dotýká amerik nebo kompresorů - trapnost .. Předpokládám, že kdyby jsem se v diskuzi o věcech který vy dva rozumíte dopouštěl plácání takovejch hovadin co jsi tu psal tuším, že by jste to jistě taky tak nenechali a co bych Vám na to měl pak říct, že když Vám někdo šáhne na Hondy, že jste mimo ? Ne tady vůbec nejde o ameriky nebo kompresory - pokud by do Camara šlo lehce turbo klidně ho tam budu mít mě je to fuk, ale jde o to, že prostě píčovat očividný nesmysly - sorry, ale to prostě nežeru a budu se navážet do kohokoli když vím, že to tak je a mám pravdu. Zemiho nekomentuju ten prostě zas měl pocit, že se křivdí Hondám respektive malejm motorům .... Připomenu jak Taboo jednou o Hondě CRX řekl že to je nákupní taška, prdítko - Zemi se mohl posrat co dělal vztekal se jak děcko, já aspoň uvedl poravdivý argumenty a Ty snůšku keců .....
MZ28
MZ28
to marauder: Mozna ze uz ses trochu klidnejsi.Ja to tady trochu rozvedu,protoze mozna si jenom zbytecne vypenil.
K americkym autum: Americky motory maji velky objem a k nemu podle meho maly vykon.Beru,zivotnost a kroutak maji vice nez solidni.Kdyz pridam na osmival turbo nebo kompresor,udela to vzdy divy kvuli velkemu objemu.Jako u jinejch motoru je zastavba turba slozitejsi,uvedl si to vyse i ty.Porad si vsak myslim,ze s turbem z toho vymacknes vic,i z Camara,ted se nebavim o zivotnosti samozrejme.
Ke kompresoru: zezacatku sem psal toto: "rodinny auto" = uvozovky.Jo vim,ze se kompresory uzivaj uspesne u sportaku,treba celica nebo tvy camaro - opet ale uvedu ze by se turbem dostalo vic.Turbokity jsou ale ve svete oblibenejsi,.
Funkce kompresoru: podle prevodu od klikove hridele je zavisly tlak preplnovani,vyhoda jakou jsem napsal,proc pro "rodinna auta" - ve meste ti zabere hned odspodu,jak se rozjedes,uz preplnuje.Turbo-zalezi na velikosti- se roztoci az nekde treba ve 2000, je to ruzny. Kompresor se da taky nastavit,ze bude tlacit treba od 2000 (vyse psal treba street) ,ale treba u felicie kera jezdi prevazne mesto bych to urcite nevolil.Tusim ze tobe to taky tlaci uz od spoda. Do teto felicie bych nasadil kompresor,ale omezil bych tlak,nevim co vydrzi klika atd. Oproti zastavbe turba o hodne jednodussi.
spotreba: u turba se da jezdit i pod zaberem.Jiste,i tam turbo nepatrne tlaci,zase zalezi na velikosti a nastaveni boostu.Obecne vim,ze motory s kompresorem ztraci ten "vykon navic" co vyprodukuji opet na svuj vlastni pohon,takze zvedaji spotrebu, turbo zveda jen kdyz se vyuziva jeho boostu - chce to proste vice paliva umerne ke vzduchu.Takze mi to vychazi chte nechte u spotreby : kompresor > turbo ,nevim o kolik, pokud nepocitam extremy nebo vyjimky.
Jinak ameriky mam rad, co se tyka myho motoru,myslim ze je slusny dostat z 1,6ky 160hp,nebo ne?hadat se uz nechci,je to o nicem.
K americkym autum: Americky motory maji velky objem a k nemu podle meho maly vykon.Beru,zivotnost a kroutak maji vice nez solidni.Kdyz pridam na osmival turbo nebo kompresor,udela to vzdy divy kvuli velkemu objemu.Jako u jinejch motoru je zastavba turba slozitejsi,uvedl si to vyse i ty.Porad si vsak myslim,ze s turbem z toho vymacknes vic,i z Camara,ted se nebavim o zivotnosti samozrejme.
Ke kompresoru: zezacatku sem psal toto: "rodinny auto" = uvozovky.Jo vim,ze se kompresory uzivaj uspesne u sportaku,treba celica nebo tvy camaro - opet ale uvedu ze by se turbem dostalo vic.Turbokity jsou ale ve svete oblibenejsi,.
Funkce kompresoru: podle prevodu od klikove hridele je zavisly tlak preplnovani,vyhoda jakou jsem napsal,proc pro "rodinna auta" - ve meste ti zabere hned odspodu,jak se rozjedes,uz preplnuje.Turbo-zalezi na velikosti- se roztoci az nekde treba ve 2000, je to ruzny. Kompresor se da taky nastavit,ze bude tlacit treba od 2000 (vyse psal treba street) ,ale treba u felicie kera jezdi prevazne mesto bych to urcite nevolil.Tusim ze tobe to taky tlaci uz od spoda. Do teto felicie bych nasadil kompresor,ale omezil bych tlak,nevim co vydrzi klika atd. Oproti zastavbe turba o hodne jednodussi.
spotreba: u turba se da jezdit i pod zaberem.Jiste,i tam turbo nepatrne tlaci,zase zalezi na velikosti a nastaveni boostu.Obecne vim,ze motory s kompresorem ztraci ten "vykon navic" co vyprodukuji opet na svuj vlastni pohon,takze zvedaji spotrebu, turbo zveda jen kdyz se vyuziva jeho boostu - chce to proste vice paliva umerne ke vzduchu.Takze mi to vychazi chte nechte u spotreby : kompresor > turbo ,nevim o kolik, pokud nepocitam extremy nebo vyjimky.
Jinak ameriky mam rad, co se tyka myho motoru,myslim ze je slusny dostat z 1,6ky 160hp,nebo ne?hadat se uz nechci,je to o nicem.
sláva konečně rozumnej text ... jistě z 1,6 160 HP je víc jak obdivuhodný dokonce sem četl, že jp CTR maj z 1,6 185 HP či co měl by to bejt stejnej typ jako je Tvůj avatar...
jinak instalace kompresorů na ameriky je dána taky véčkem ono cpát singl turvo na V8 je docela maso s trubkama, pak jedině twin turbo což používá hlavně Callaway ....
jinak instalace kompresorů na ameriky je dána taky véčkem ono cpát singl turvo na V8 je docela maso s trubkama, pak jedině twin turbo což používá hlavně Callaway ....
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hele ale živě si pamatuju jak jsi dával tu úžasnou zástavbu singl-turba, který bylo umístěný na laufu někde u zadní nápravyAnonymous píše:sláva konečně rozumnej text ... jistě z 1,6 160 HP je víc jak obdivuhodný dokonce sem četl, že jp CTR maj z 1,6 185 HP či co měl by to bejt stejnej typ jako je Tvůj avatar...
jinak instalace kompresorů na ameriky je dána taky véčkem ono cpát singl turvo na V8 je docela maso s trubkama, pak jedině twin turbo což používá hlavně Callaway ....


Turbo z liazky vypadá hezky, ale by woko má kompresorvou část menší, asi to bude tím, že je místo na V8 určený na řadovej šestiválec, to abych začal uvažovat, jestli se mi tam nevejde

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mám ho někde v Havl. Brodě v garáži neb sem ho dostal
a v Koněprusích se někde válí na dílně turbo z Renaulta taky tahače ...

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
To uz je trochu davno nemyslis? A pritom to byla a je dokonala picovina...Anonymous píše:a opravdu poslední věc Tvoje a Zemiho chytrý keci o tom jak se kdo dotýká amerik nebo kompresorů - trapnost .. Předpokládám, že kdyby jsem se v diskuzi o věcech který vy dva rozumíte dopouštěl plácání takovejch hovadin co jsi tu psal tuším, že by jste to jistě taky tak nenechali a co bych Vám na to měl pak říct, že když Vám někdo šáhne na Hondy, že jste mimo ? Ne tady vůbec nejde o ameriky nebo kompresory - pokud by do Camara šlo lehce turbo klidně ho tam budu mít mě je to fuk, ale jde o to, že prostě píčovat očividný nesmysly - sorry, ale to prostě nežeru a budu se navážet do kohokoli když vím, že to tak je a mám pravdu. Zemiho nekomentuju ten prostě zas měl pocit, že se křivdí Hondám respektive malejm motorům .... Připomenu jak Taboo jednou o Hondě CRX řekl že to je nákupní taška, prdítko - Zemi se mohl posrat co dělal vztekal se jak děcko, já aspoň uvedl poravdivý argumenty a Ty snůšku keců .....
MZ28



(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Ha, že by Zemi Toyoťák ? 
Marauder: Já ještě žádný turbo z tahače nedostal, tudíž na to nemám žádný měřítka, až mi někdo nějaký daruje, tak pak taky někdy lupnu srovnávací fotku CT26 vs LiazTurbo, asi to bude jako David vs. Goliáš

Marauder: Já ještě žádný turbo z tahače nedostal, tudíž na to nemám žádný měřítka, až mi někdo nějaký daruje, tak pak taky někdy lupnu srovnávací fotku CT26 vs LiazTurbo, asi to bude jako David vs. Goliáš

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
třeba to turbo z renaulta je vodporně těžký, to by jsi měl zároveň zadačo snížení přední nápravy 

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- UDO BIERHANZEL von RS
- Příspěvky: 155
- Registrován: 26 črc 2005 18:46
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
To asi nebylo. Změna motoru!!! Já bych to viděl na 1.8T 20V. Jsem na ten motor prostě uchylnej...Musím ho mít prostě všude! A potom nahradit sériové turbodmychadlo KKK pozdějc výkonějším turbodmychadlem Garrett TR30R..... a to by byl mazec. Používá se na WRC vozy
Toto turbo je ještě větší než-li na té Liazce
Troufnu si tvrdit. Ale cena asi. Jináč kdyby jste chtěly mame na skladě turba na Zetory a crystaly. Ale to sou eště docela drobečci...
Jinak jen tak mimo. Hoši hádky způsobené zde na forum jsou zpusobeny zejmena tím, že řada lidí je chytrá tak nějak jen na papíře. Nedokáži to zformulovat dobře. Prostě chybí praxe...Mluvit je sice hezké, ale činy!!
Toto turbo je ještě větší než-li na té Liazce

Jinak jen tak mimo. Hoši hádky způsobené zde na forum jsou zpusobeny zejmena tím, že řada lidí je chytrá tak nějak jen na papíře. Nedokáži to zformulovat dobře. Prostě chybí praxe...Mluvit je sice hezké, ale činy!!
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Upravit ECU... Jednoduchej duvod - potrebuje dodat vice paliva...Luckyboy-L píše:Čistě teoreticky kdybych dal do svého GIII 1.8-8v,ten kompresor tak s řídící jednotkou nemusím dělat nic?? O tomhle ještě moc nevím tak se ptám jestli to bude v pohodě fachat...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Čistě teoreticky nemusíš, ale čistě teoreticky ti to auto potom třeba taky vůbec nepojede vůbec, nebo jen v určitých otáčkách a nebo namícháš chudou směs a potom bye bye písty. Pokud taky nevhodně přeženeš tlak, budeš zbytky těsnění zpod hlavy seškrabávat ze stěn motorovýho prostoru.Luckyboy-L píše:Čistě teoreticky kdybych dal do svého GIII 1.8-8v,ten kompresor tak s řídící jednotkou nemusím dělat nic?? O tomhle ještě moc nevím tak se ptám jestli to bude v pohodě fachat...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Beaver píše:Čistě teoreticky nemusíš, ale čistě teoreticky ti to auto potom třeba taky vůbec nepojede vůbec, nebo jen v určitých otáčkách a nebo namícháš chudou směs a potom bye bye písty. Pokud taky nevhodně přeženeš tlak, budeš zbytky těsnění zpod hlavy seškrabávat ze stěn motorovýho prostoru.Luckyboy-L píše:Čistě teoreticky kdybych dal do svého GIII 1.8-8v,ten kompresor tak s řídící jednotkou nemusím dělat nic?? O tomhle ještě moc nevím tak se ptám jestli to bude v pohodě fachat...
Tak to bych neriskoval a radši si ecu nechal někde poupravit,o.k. díky chlapi
