Idaho píše:OK streete .) počítám s tím jak se liší ten lexusík a supra??
jinak ten motor z lexuxu je také s řj a kabeláží?
jinak DPH - předpokládám že jste také plátci, takže DPH nepočítám

Opět ti street.racer zatajil, že jak k tomu motoru 1JZ, tak k tomu 2JZ budeš potřebovat další dvě položky.
1. uchycení motoru 1JZ (dá se do nich uložit i 2JZ a pasujou do MA70 kastle)
2. 1JZ bellhousing, tj. ten mezikus mezi motorem a převodovkou R154. Opět pasuje kupodivu na oba motory a nedá se ničím nahradit.
Bez tady těch dvou položek se nedá fyzicky motor zastavět. Ten 2JZ i 1JZ motor sice vyžadujou kabeláž, ale tu budeš muset stejně prodlužovat tak je potřeba na to být psychicky ready

A když už by se kupoval ten 2JZ z JPN, budeš ve výhodě v tom, že MAP, kterej Karel pracně nakupoval spolu s ECU už tam máš sériově - Japonský 2JZ nepoužívají k měření vzduchu AFM. Ostatní součástky toho 2JZ (byť jsou teda poněkud jiný) tě už nemusí zajímat, protože na 320 koní se dostaneš boost controllerem a na víc už bys stejně měnil všechno jako Karel. Navíc už pak tak jako tak rozerveš spojku na jednotlivý součástky
