
TOYOTA SUPRA JZA80 - další úpravy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ma stelovatelny tak at si s tim vyhraje... Proste mu upousti i kde nema.GReddy píše:mam dotaz..ptam se tady pac tady se pohybuje nespocet profikukamos ma na svoji audine 1.8T nove blow off..co se musi pri koupi ventilu sestelovat?pac rika ze mu to snad jede hur.sice odfukuje hezky ale nastup prej nic moc.tak diky

Hehe. To už tady taky bylo - pokud ventil zůstane otevřený déle, tak z toho máš N/A motorstreet.racer píše:Pokud ma stelovatelny tak at si s tim vyhraje... Proste mu upousti i kde nema.GReddy píše:mam dotaz..ptam se tady pac tady se pohybuje nespocet profikukamos ma na svoji audine 1.8T nove blow off..co se musi pri koupi ventilu sestelovat?pac rika ze mu to snad jede hur.sice odfukuje hezky ale nastup prej nic moc.tak diky
Nebo je tam moc mekka pruzinka.

A některé ECU počítají i s tím vzduchem, který se v sérii vypouští do sání, prostě mto není pr*el.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.
No to počítají každopádně, ten vzduch buď zůstane před klapkou, nebo se přepustí před turbo, ale vždycky až za AFM, kterým už jednou prošel a proto se dle toho nadávkuje palivo. ECU nemá možnost nějak poznat, že se otevřel BOV, ona ani neví, jestli tam nějakej je nebo ne.BlackHole píše:Hehe. To už tady taky bylo - pokud ventil zůstane otevřený déle, tak z toho máš N/A motorstreet.racer píše:Pokud ma stelovatelny tak at si s tim vyhraje... Proste mu upousti i kde nema.GReddy píše:mam dotaz..ptam se tady pac tady se pohybuje nespocet profikukamos ma na svoji audine 1.8T nove blow off..co se musi pri koupi ventilu sestelovat?pac rika ze mu to snad jede hur.sice odfukuje hezky ale nastup prej nic moc.tak diky
Nebo je tam moc mekka pruzinka.
A některé ECU počítají i s tím vzduchem, který se v sérii vypouští do sání, prostě mto není pr*el.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
pokud se ale nemejlim,tak váha vzduchu neni jediná řídící věc v motoru,sice vzduch zváží jako těžší,ale lambda zase určí jinou hodnotu a poloha škrtící klapky je taky v jiný poloze....Beaver píše:
No to počítají každopádně, ten vzduch buď zůstane před klapkou, nebo se přepustí před turbo, ale vždycky až za AFM, kterým už jednou prošel a proto se dle toho nadávkuje palivo. ECU nemá možnost nějak poznat, že se otevřel BOV, ona ani neví, jestli tam nějakej je nebo ne.
Ale můžu se mejlit....auto s rozbitou váhou jede taky.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Na odtahovce nebo na laně jo. Ono taky záleží čemu říkáš "rozbitá" váha vzduchu.Krosmen píše:pokud se ale nemejlim,tak váha vzduchu neni jediná řídící věc v motoru,sice vzduch zváží jako těžší,ale lambda zase určí jinou hodnotu a poloha škrtící klapky je taky v jiný poloze....Beaver píše:
No to počítají každopádně, ten vzduch buď zůstane před klapkou, nebo se přepustí před turbo, ale vždycky až za AFM, kterým už jednou prošel a proto se dle toho nadávkuje palivo. ECU nemá možnost nějak poznat, že se otevřel BOV, ona ani neví, jestli tam nějakej je nebo ne.
Ale můžu se mejlit....auto s rozbitou váhou jede taky.....
BTW na škrtící klapku se koukájen kvůli akcelerační a decelerační mapě. Co se týká lambdy tak na tu motor v podstatě taky dost sere. takže opravdu nejužší svazek je mezi AFM a podle toho se přiřazuje množství paliva. zbytek věcí má jen minoritní vliv
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
dobře,pak zní otázka jasně,je problém dodatečná montáž otevřeného BOV bez problému se životností turba????Pokud to dobře chápu jestli ECU počítá s tím množstvím vzduchu které bylo nasáto ale opětovně vypuštěno BOV což ECU neví,nebude přebytečné palivo které bude vstříknuto hořet až ve výfuku,protože ten vzduch se tam prostě nedostane????









krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
4Taboo-jak sem se dozvěděl,mám na lancii VAF s klapkou....je namontován BOV z rallyové integrale(je nainstalován v systému těsně před klaprku,ale je utažen a je nenastaven takže je nefunkční....) a pokud je moje úvaha správná tak bych si moh jeho zprovozněním zničit turbo protože mu asi nijak neprospěje když v něm hoří benzín....
Zajímá mě ještě jak odstranit váhu vzduchu,pomůže nějaká piggy-back jednotka???Nebo mám moc zastaralej systém řízení motoru....
Zajímá mě ještě jak odstranit váhu vzduchu,pomůže nějaká piggy-back jednotka???Nebo mám moc zastaralej systém řízení motoru....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Zas tak blbej nejsem a ty taky ne určitě si pochopil,že sem myslel to že vzduchu při kompresi a vstřiku paliva neni dostatek k tomu aby prohořelo ve spalovacim prostoru a tudíž se nespálené při otevření výfukových ventilů dostane do výfuku repektive turba a tam následně shoří.....street.racer píše:Krosmen: Palivo nemuze horet bez vzduchu - zasada
Thats all......

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Krosmen: Jasan pochopil
No u nekterych seriovych modelu kdyz das otevreny BOV, tak to muze vest i k zaduseni motoru... ze je ta smes tam tak bohata, ze se motor zakucka a chcipne to. Treba HKS na to prodava zarizeni, ktere se zapojeni k ECU, a pri podminkach kdy facha BOV tak to ubere palivo, aby to vyrovnalo pomer s tim upustenym vzduchem.
Jinak co se tyce poskozovani turba... Chuda smes (a nasledne vysoke hodnoty EGT...) skodi turbu, to je jasne. Ale prave kdyz je smes bohata a je to uchcany, tak to vede spis ke snizeni EGT... A jestli se to vzniti u turba, nemyslim si, protoze v motoru to neshori kvuli nedostatku kysliku... a ze by bylo ve svodech dostatek O2 na vzniceni - to uz je otazka ale nemyslim sito... Kazdopadne mozna se mylim, pac to je pouha ma uvaha

Jinak co se tyce poskozovani turba... Chuda smes (a nasledne vysoke hodnoty EGT...) skodi turbu, to je jasne. Ale prave kdyz je smes bohata a je to uchcany, tak to vede spis ke snizeni EGT... A jestli se to vzniti u turba, nemyslim si, protoze v motoru to neshori kvuli nedostatku kysliku... a ze by bylo ve svodech dostatek O2 na vzniceni - to uz je otazka ale nemyslim sito... Kazdopadne mozna se mylim, pac to je pouha ma uvaha

Osobně bych se taky přikláněl spíš k tomu, že většina směsi shoří až ve výfuku, kde to má víc možností se rozptýlit a promíchat s O2. Vzhledem k četnosti výskytu případných "explozí" v turbu bych navíc řekl, že to není až tak tragický a dá se s tím žítstreet.racer píše:Krosmen: Jasan pochopilNo u nekterych seriovych modelu kdyz das otevreny BOV, tak to muze vest i k zaduseni motoru... ze je ta smes tam tak bohata, ze se motor zakucka a chcipne to. Treba HKS na to prodava zarizeni, ktere se zapojeni k ECU, a pri podminkach kdy facha BOV tak to ubere palivo, aby to vyrovnalo pomer s tim upustenym vzduchem.
Jinak co se tyce poskozovani turba... Chuda smes (a nasledne vysoke hodnoty EGT...) skodi turbu, to je jasne. Ale prave kdyz je smes bohata a je to uchcany, tak to vede spis ke snizeni EGT... A jestli se to vzniti u turba, nemyslim si, protoze v motoru to neshori kvuli nedostatku kysliku... a ze by bylo ve svodech dostatek O2 na vzniceni - to uz je otazka ale nemyslim sito... Kazdopadne mozna se mylim, pac to je pouha ma uvaha

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"