jak nejlépe instalovat vzduchový filtr

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_


Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

mel by byt co nejvic izolovanej od tepla a mel by mit privod studenyho vzduchu

tojebordel

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

a co delat s tim zakladnim filtrem? Mam hondu civic a tam jsou same podtlaky. Poradili mi, ze mam zachovat ten cely kryt zakl. filtr.. A vyndat z toho krytu pouze ten kulaty zakladni filtr. A pripevnit k tomu tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No to by byla celkem prasarna jestli sem te pochopil spravne, jinak to chce ho napojit za tema pripojkama a udelat jeho odstineni a privod
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Obrázek
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xenon04 »

spousta lidí tvrdí, že nejlepší přívod vzduchu už vymyslela Honda sama :wink:
sám jsem nikdy "tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem" v autě neměl, tak nemůžu sloužit z vlastní zkušenosti
ale slyšel jsem o šalamounskym řešení :D a do toho půjdu, místo toho papírovího filtru v boxu dám hřib/kužel a zase ho tam hezky zavřu... bude celkem stíněnej a přívod vzduchu ani řešit nemusim (jedna targa už tak jezdí)
a výhody oproti sportovní vložce? ten filtr je levnější, můžeš to jednoduše vrátit do původního stavu a použít ho jinde...
sice to nebude vypadat tak "cool", ale funkci to bude plnit určitě
snad jsem to napsal srozumitelně...
Přílohy
motor.jpg
motor.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1198 x
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

xenon04: tohle je dobrý řešení
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Ja to mam takhle. Puvodni air box jsem uz davno vyhodil.
Přílohy
igor_10.jpg
igor_10.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1170 x
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Je castecne odstinen baterkou. Vzduch je k nemu privedeny zespod pruduchem od vozovky, zvrchu pres otevrene sani v kapote a kolem svetla.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 575
Registrován: 30 bře 2004 11:58
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

Hlavně dál od tepla!

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 44
Registrován: 28 úno 2005 09:02

Příspěvek od Milda »

Dalsi moznost je, vytahnout ho ven z motoroveho prostoru a umistit do pred nebo vedle chladice (do predniho spoileru), ale tady bacha na necistoty "cakajici" z vozovky...

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Proč to musíme řešit pořád do kola????

Hlavně, aby k tomu šel studenej vzduch...

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 44
Registrován: 28 úno 2005 09:02

Příspěvek od Milda »

Ivan píše:Proč to musíme řešit pořád do kola????
...pac jsou tu lide jenz nemaji prehled co uz se resilo a co ne, co takhle zridit nejaky "Tech FAQ"? :wink:

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

Ivan píše:Proč to musíme řešit pořád do kola????
Hlavně, aby k tomu šel studenej vzduch...
Je vzdy zimny vzduch lepsi ak teply? Na Lade mame prepinac sania mimo motora a od motora (teply). Alebo je to urcene len pre Rusov ked maju -40??? :)
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

dost aut při startování, hlavně v zimě a hlavně diesely saje odněkud teplej vzduch...

u starejch velkejch dieselu je to vetsinou nutny, někdy se tem motorum dava taky "dejchnout" tim ze se strcej zmuchlany noviny do sani a pri startu se zapalej.... a pomaha to

u benzinu bych v tom ale nehledal problem, pokud nejde o nejakou extremni teplotu...
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

-hej, do bagra sme davali horiacu faklu :lol: par krat vzblkli aj nezaduce casti motora, ale nakolko kopa piesku je nablizku, tak bager stale ide ako hodinky.....
-o vysoku teplotu nepojde urcite, ale vsetci si tlacia filtre do co najchladnejsej casti, tak mi to je dost cudne :?
-a este sa opitam na naporove sanie: nieje problem napriklad v zime so snehom, pri hustom dazdi tam cez tie diery na kapote netecie voda ???

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ve studeném vzduchu je více kyslíku.

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

jeden takovy postreh, pokud ho vedete hodne nizko nekde ve predu ke kolu, dost casto se prave pouziva stit, ktery je po celem obvodu filtru, protoze se rychleji zaspini a potom se hodne rychle snizuje jeho funkcnost
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

Ivan: ve studenem vzduchu je kysliku stejne jako v teplem - jenom studenej ma mensi objem a proto se ho do valce dostane vic

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ano, máš pravdu, zapomněl jsem dodat, že při stejném objemu... ;-)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

dynomax píše:jeden takovy postreh, pokud ho vedete hodne nizko nekde ve predu ke kolu, dost casto se prave pouziva stit, ktery je po celem obvodu filtru, protoze se rychleji zaspini a potom se hodne rychle snizuje jeho funkcnost
Dobrým ukazatelem je čistota auta v tom místě instalace filtru - pokud je tam bahno, tak je to špatný, ale jinak to není tak kritický. Ještě bych možná hleděl na možnost, že v případě průtrže mračen se můžou některý místa auta dostat pod nápor vody a pochopitelně sání zalitý vodou je na houby, takže pozor na to.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

Beaver píše:
dynomax píše:jeden takovy postreh, pokud ho vedete hodne nizko nekde ve predu ke kolu, dost casto se prave pouziva stit, ktery je po celem obvodu filtru, protoze se rychleji zaspini a potom se hodne rychle snizuje jeho funkcnost
Dobrým ukazatelem je čistota auta v tom místě instalace filtru - pokud je tam bahno, tak je to špatný, ale jinak to není tak kritický. Ještě bych možná hleděl na možnost, že v případě průtrže mračen se můžou některý místa auta dostat pod nápor vody a pochopitelně sání zalitý vodou je na houby, takže pozor na to.
JO JO PRESNE TAK
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

xenon04 píše:spousta lidí tvrdí, že nejlepší přívod vzduchu už vymyslela Honda sama :wink:
sám jsem nikdy "tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem" v autě neměl, tak nemůžu sloužit z vlastní zkušenosti
ale slyšel jsem o šalamounskym řešení :D a do toho půjdu, místo toho papírovího filtru v boxu dám hřib/kužel a zase ho tam hezky zavřu... bude celkem stíněnej a přívod vzduchu ani řešit nemusim (jedna targa už tak jezdí)
a výhody oproti sportovní vložce? ten filtr je levnější, můžeš to jednoduše vrátit do původního stavu a použít ho jinde...
sice to nebude vypadat tak "cool", ale funkci to bude plnit určitě
snad jsem to napsal srozumitelně...
Já ti nevim mě to příjde jako naprostá blbost. Víc vzduchu se tam nedostane a nepříjde mi že přes tu obyč vložku se dostane víc vzduchu než přes kužel. Naopak si myslim že přes vložku toho projde víc. takže je jednoduší tam dát rovnou vložku třeba od K&N. Ale stejně si myslim že tohle prostě nepomůže.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xenon04 »

@Ritchma:
sem to myslel jinak :D
když ten box zrušim tak tam projde (možná) míň vzduchu a určitě i teplejšího....
co se týče vložky, tak přes ten papírák co tam je taky projde míň vduchu než přes sportovní vložku/kužel
a jestli vložku nebo kužel? za vložku mi řekli ať počítám kolem 2000,- někde na netu jsem jí našel za 1540,- vs. kužel za kterej dám půlku a navíc si ho při prodeji auta vezmu sebou
pochybuju, že by mi dal někdo za auto o dvojku víc jenom kvůli vložce takže pro mě je to 3:0 ve prospěch toho řešení co jsem popsal
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Příspěvek od Dan Mag »

Zdravim, řešil někdo záměnu vzduchového potrubí u Fordu Cougar 2,5 V6? Jsem z toho dost bezradný, protože box je nad podběhem a blokován ze všech stran. Z žádnou trubkou nelze v tak omezeným prostoru vymanévrovat.
Dalším problémem je teplotní čidlo klapky sání umístěné hned v boxu filtru.

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Příspěvek od Bulda »

Dan Mag píše:Zdravim, řešil někdo záměnu vzduchového potrubí u Fordu Cougar 2,5 V6? Jsem z toho dost bezradný, protože box je nad podběhem a blokován ze všech stran. Z žádnou trubkou nelze v tak omezeným prostoru vymanévrovat.
Dalším problémem je teplotní čidlo klapky sání umístěné hned v boxu filtru.
tak tam dej jeno filtr od KN

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Příspěvek od Dan Mag »

Záměný filtr od KN je varianta na jistotu, ale přesto mě láká jít dále. KN dokonce dělá kompletní sadu na můj motor, ale přestože jsem si stáhl instalační manuál některý kroky ohledně přívodu vzduchu k filtru mi stále nejsou jasný.

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

Ritchma píše:
xenon04 píše:spousta lidí tvrdí, že nejlepší přívod vzduchu už vymyslela Honda sama :wink:
sám jsem nikdy "tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem" v autě neměl, tak nemůžu sloužit z vlastní zkušenosti
ale slyšel jsem o šalamounskym řešení :D a do toho půjdu, místo toho papírovího filtru v boxu dám hřib/kužel a zase ho tam hezky zavřu... bude celkem stíněnej a přívod vzduchu ani řešit nemusim (jedna targa už tak jezdí)
a výhody oproti sportovní vložce? ten filtr je levnější, můžeš to jednoduše vrátit do původního stavu a použít ho jinde...
sice to nebude vypadat tak "cool", ale funkci to bude plnit určitě
snad jsem to napsal srozumitelně...
Já ti nevim mě to příjde jako naprostá blbost. Víc vzduchu se tam nedostane a nepříjde mi že přes tu obyč vložku se dostane víc vzduchu než přes kužel. Naopak si myslim že přes vložku toho projde víc. takže je jednoduší tam dát rovnou vložku třeba od K&N. Ale stejně si myslim že tohle prostě nepomůže.
Mas pravdu, neprida to ani "Ň", je to k nicemu, motor si vezme jen tolik vzduchu kolik potrebuje.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Nejlepsi bude dat K&N vlozku do puvodniho airboxu a k nemu zespoda privest pokud mozno pod proudem vzduch...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xenon04 »

Čejda píše:
Mas pravdu, neprida to ani "Ň", je to k nicemu, motor si vezme jen tolik vzduchu kolik potrebuje.
to se ale přeci nevylučuje...
co když ten motor potřebuje víc vzduchu než propouští ten papírák a práve toho docílim tou výměnou :twisted:
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“