
jak nejlépe instalovat vzduchový filtr
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
spousta lidí tvrdí, že nejlepší přívod vzduchu už vymyslela Honda sama
sám jsem nikdy "tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem" v autě neměl, tak nemůžu sloužit z vlastní zkušenosti
ale slyšel jsem o šalamounskym řešení
a do toho půjdu, místo toho papírovího filtru v boxu dám hřib/kužel a zase ho tam hezky zavřu... bude celkem stíněnej a přívod vzduchu ani řešit nemusim (jedna targa už tak jezdí)
a výhody oproti sportovní vložce? ten filtr je levnější, můžeš to jednoduše vrátit do původního stavu a použít ho jinde...
sice to nebude vypadat tak "cool", ale funkci to bude plnit určitě
snad jsem to napsal srozumitelně...

sám jsem nikdy "tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem" v autě neměl, tak nemůžu sloužit z vlastní zkušenosti
ale slyšel jsem o šalamounskym řešení

a výhody oproti sportovní vložce? ten filtr je levnější, můžeš to jednoduše vrátit do původního stavu a použít ho jinde...
sice to nebude vypadat tak "cool", ale funkci to bude plnit určitě
snad jsem to napsal srozumitelně...
- Přílohy
-
- motor.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1190 x
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
Je vzdy zimny vzduch lepsi ak teply? Na Lade mame prepinac sania mimo motora a od motora (teply). Alebo je to urcene len pre Rusov ked maju -40???Ivan píše:Proč to musíme řešit pořád do kola????
Hlavně, aby k tomu šel studenej vzduch...

ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
dost aut při startování, hlavně v zimě a hlavně diesely saje odněkud teplej vzduch...
u starejch velkejch dieselu je to vetsinou nutny, někdy se tem motorum dava taky "dejchnout" tim ze se strcej zmuchlany noviny do sani a pri startu se zapalej.... a pomaha to
u benzinu bych v tom ale nehledal problem, pokud nejde o nejakou extremni teplotu...
u starejch velkejch dieselu je to vetsinou nutny, někdy se tem motorum dava taky "dejchnout" tim ze se strcej zmuchlany noviny do sani a pri startu se zapalej.... a pomaha to
u benzinu bych v tom ale nehledal problem, pokud nejde o nejakou extremni teplotu...
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
-hej, do bagra sme davali horiacu faklu
par krat vzblkli aj nezaduce casti motora, ale nakolko kopa piesku je nablizku, tak bager stale ide ako hodinky.....
-o vysoku teplotu nepojde urcite, ale vsetci si tlacia filtre do co najchladnejsej casti, tak mi to je dost cudne
-a este sa opitam na naporove sanie: nieje problem napriklad v zime so snehom, pri hustom dazdi tam cez tie diery na kapote netecie voda ???

-o vysoku teplotu nepojde urcite, ale vsetci si tlacia filtre do co najchladnejsej casti, tak mi to je dost cudne

-a este sa opitam na naporove sanie: nieje problem napriklad v zime so snehom, pri hustom dazdi tam cez tie diery na kapote netecie voda ???
jeden takovy postreh, pokud ho vedete hodne nizko nekde ve predu ke kolu, dost casto se prave pouziva stit, ktery je po celem obvodu filtru, protoze se rychleji zaspini a potom se hodne rychle snizuje jeho funkcnost
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
Dobrým ukazatelem je čistota auta v tom místě instalace filtru - pokud je tam bahno, tak je to špatný, ale jinak to není tak kritický. Ještě bych možná hleděl na možnost, že v případě průtrže mračen se můžou některý místa auta dostat pod nápor vody a pochopitelně sání zalitý vodou je na houby, takže pozor na to.dynomax píše:jeden takovy postreh, pokud ho vedete hodne nizko nekde ve predu ke kolu, dost casto se prave pouziva stit, ktery je po celem obvodu filtru, protoze se rychleji zaspini a potom se hodne rychle snizuje jeho funkcnost
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
JO JO PRESNE TAKBeaver píše:Dobrým ukazatelem je čistota auta v tom místě instalace filtru - pokud je tam bahno, tak je to špatný, ale jinak to není tak kritický. Ještě bych možná hleděl na možnost, že v případě průtrže mračen se můžou některý místa auta dostat pod nápor vody a pochopitelně sání zalitý vodou je na houby, takže pozor na to.dynomax píše:jeden takovy postreh, pokud ho vedete hodne nizko nekde ve predu ke kolu, dost casto se prave pouziva stit, ktery je po celem obvodu filtru, protoze se rychleji zaspini a potom se hodne rychle snizuje jeho funkcnost
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
Já ti nevim mě to příjde jako naprostá blbost. Víc vzduchu se tam nedostane a nepříjde mi že přes tu obyč vložku se dostane víc vzduchu než přes kužel. Naopak si myslim že přes vložku toho projde víc. takže je jednoduší tam dát rovnou vložku třeba od K&N. Ale stejně si myslim že tohle prostě nepomůže.xenon04 píše:spousta lidí tvrdí, že nejlepší přívod vzduchu už vymyslela Honda sama![]()
sám jsem nikdy "tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem" v autě neměl, tak nemůžu sloužit z vlastní zkušenosti
ale slyšel jsem o šalamounskym řešenía do toho půjdu, místo toho papírovího filtru v boxu dám hřib/kužel a zase ho tam hezky zavřu... bude celkem stíněnej a přívod vzduchu ani řešit nemusim (jedna targa už tak jezdí)
a výhody oproti sportovní vložce? ten filtr je levnější, můžeš to jednoduše vrátit do původního stavu a použít ho jinde...
sice to nebude vypadat tak "cool", ale funkci to bude plnit určitě
snad jsem to napsal srozumitelně...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
@Ritchma:
sem to myslel jinak
když ten box zrušim tak tam projde (možná) míň vzduchu a určitě i teplejšího....
co se týče vložky, tak přes ten papírák co tam je taky projde míň vduchu než přes sportovní vložku/kužel
a jestli vložku nebo kužel? za vložku mi řekli ať počítám kolem 2000,- někde na netu jsem jí našel za 1540,- vs. kužel za kterej dám půlku a navíc si ho při prodeji auta vezmu sebou
pochybuju, že by mi dal někdo za auto o dvojku víc jenom kvůli vložce takže pro mě je to 3:0 ve prospěch toho řešení co jsem popsal
sem to myslel jinak

když ten box zrušim tak tam projde (možná) míň vzduchu a určitě i teplejšího....
co se týče vložky, tak přes ten papírák co tam je taky projde míň vduchu než přes sportovní vložku/kužel
a jestli vložku nebo kužel? za vložku mi řekli ať počítám kolem 2000,- někde na netu jsem jí našel za 1540,- vs. kužel za kterej dám půlku a navíc si ho při prodeji auta vezmu sebou
pochybuju, že by mi dal někdo za auto o dvojku víc jenom kvůli vložce takže pro mě je to 3:0 ve prospěch toho řešení co jsem popsal
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
tak tam dej jeno filtr od KNDan Mag píše:Zdravim, řešil někdo záměnu vzduchového potrubí u Fordu Cougar 2,5 V6? Jsem z toho dost bezradný, protože box je nad podběhem a blokován ze všech stran. Z žádnou trubkou nelze v tak omezeným prostoru vymanévrovat.
Dalším problémem je teplotní čidlo klapky sání umístěné hned v boxu filtru.
Mas pravdu, neprida to ani "Ň", je to k nicemu, motor si vezme jen tolik vzduchu kolik potrebuje.Ritchma píše:Já ti nevim mě to příjde jako naprostá blbost. Víc vzduchu se tam nedostane a nepříjde mi že přes tu obyč vložku se dostane víc vzduchu než přes kužel. Naopak si myslim že přes vložku toho projde víc. takže je jednoduší tam dát rovnou vložku třeba od K&N. Ale stejně si myslim že tohle prostě nepomůže.xenon04 píše:spousta lidí tvrdí, že nejlepší přívod vzduchu už vymyslela Honda sama![]()
sám jsem nikdy "tu rouru (hlinikovou) se sportovnim filtrem" v autě neměl, tak nemůžu sloužit z vlastní zkušenosti
ale slyšel jsem o šalamounskym řešenía do toho půjdu, místo toho papírovího filtru v boxu dám hřib/kužel a zase ho tam hezky zavřu... bude celkem stíněnej a přívod vzduchu ani řešit nemusim (jedna targa už tak jezdí)
a výhody oproti sportovní vložce? ten filtr je levnější, můžeš to jednoduše vrátit do původního stavu a použít ho jinde...
sice to nebude vypadat tak "cool", ale funkci to bude plnit určitě
snad jsem to napsal srozumitelně...