V6 od PSA a RENAULT

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

JonnY píše:to jo, len seriovy ostane tak maximalne blok :D
neviem. o seriovom V6 tociacom 8k som nepocul. ale netvrdim ze to byt nemoze....
There is simply excellent throttle response and torque on offer from the transversely-mounted 24 valve quad cam 3.0 V6. Pushing out a lively 140kW at 5500 rpm, the ES9J4 engine also hasn't got the torque shorts - 267Nm at 4,000 rpm, with 88 percent of those Nm available from as low as 2000 revs. The supremely flexible V6 allows the Xantia to easily keep up with traffic from standstill up to 60 km/h without ever needing to go over 2000 rpm!
:? tak teda akych 8000 ? :?
najveci kopanec dava 3500-5500 a potom to uz len taha jak jebnute ale ziadna divocina

Uživatelský avatar
GeeTee
Příspěvky: 68
Registrován: 25 říj 2005 15:37
Bydliště: Komárno

Příspěvek od GeeTee »

Anonymous píše:
JonnY píše:to jo, len seriovy ostane tak maximalne blok :D
neviem. o seriovom V6 tociacom 8k som nepocul. ale netvrdim ze to byt nemoze....
There is simply excellent throttle response and torque on offer from the transversely-mounted 24 valve quad cam 3.0 V6. Pushing out a lively 140kW at 5500 rpm, the ES9J4 engine also hasn't got the torque shorts - 267Nm at 4,000 rpm, with 88 percent of those Nm available from as low as 2000 revs. The supremely flexible V6 allows the Xantia to easily keep up with traffic from standstill up to 60 km/h without ever needing to go over 2000 rpm!
:? tak teda akych 8000 ? :?
najveci kopanec dava 3500-5500 a potom to uz len taha jak jebnute ale ziadna divocina
Este jeden detail to mas udaje asi zo stareho motora pretoze tento ma seria 142kW Viem to na 100% pretoze som to chcel dat poistit podla vykonu a akurat do 140kW je za 10.000 a ja mam 142kW tak musim platit 15.000 rocne (vzdy lepsie ako podla objemu co platil otec doteraz (26.000))
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej :-D
hlada sa nahrada za xantijku

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

tych 8000 bude nejaky bug.
ak mas cervene na 6500 tak obvykle je obmedzovac na max 7000...

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

JonnY píše:tych 8000 bude nejaky bug.
ak mas cervene na 6500 tak obvykle je obmedzovac na max 7000...
tak
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
GeeTee
Příspěvky: 68
Registrován: 25 říj 2005 15:37
Bydliště: Komárno

Příspěvek od GeeTee »

Zemi píše:
JonnY píše:tych 8000 bude nejaky bug.
ak mas cervene na 6500 tak obvykle je obmedzovac na max 7000...
tak
8000 ot/min
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej :-D
hlada sa nahrada za xantijku

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

GeeTee píše:
Zemi píše:
JonnY píše:tych 8000 bude nejaky bug.
ak mas cervene na 6500 tak obvykle je obmedzovac na max 7000...
tak
8000 ot/min
Tolik nema ani M3 E36... :lol: Jako Xantia ho mit muze takhle vysoko, ale je to totalni nesmysl navadejici odpalit motor. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
GeeTee
Příspěvky: 68
Registrován: 25 říj 2005 15:37
Bydliště: Komárno

Příspěvek od GeeTee »

a)tak sem slepej a nevim rozoznat 7 od 8
b)od vyroby je vadny otackomer
c)nije to BMW
d)paranormalni jav
Ted kera je spravna odpoved uz neviem vdaka vam ani ja.

PS: Moc vam dakujem ze mi pomahate v hladani hardcore tuning dielov na toto ojedinele auto.
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej :-D
hlada sa nahrada za xantijku

Uživatelský avatar
Taszi
Příspěvky: 336
Registrován: 02 úno 2005 17:42
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od Taszi »

ja som skusal :?:

Uživatelský avatar
GeeTee
Příspěvky: 68
Registrován: 25 říj 2005 15:37
Bydliště: Komárno

Příspěvek od GeeTee »

Taszi píše:ja som skusal :?:
co? :?
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej :-D
hlada sa nahrada za xantijku

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=91399
udaj o redline tam chyba.
takze zacinam mat pocit ze v citroene nevedia spravit obmedzovac otacok.... :)

Uživatelský avatar
GeeTee
Příspěvky: 68
Registrován: 25 říj 2005 15:37
Bydliště: Komárno

Příspěvek od GeeTee »

JonnY píše:http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=91399
udaj o redline tam chyba.
takze zacinam mat pocit ze v citroene nevedia spravit obmedzovac otacok.... :)
ja tam nikde nevidim max ot alebo nie to si chcel povedat tim odkazom :?
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej :-D
hlada sa nahrada za xantijku

Uživatelský avatar
GeeTee
Příspěvky: 68
Registrován: 25 říj 2005 15:37
Bydliště: Komárno

Příspěvek od GeeTee »

inak ta maximalka moze bit real (v tom odkaze) pretoze ked na 4 dam po cervene a dam 5 tak motor nevladze a pomali sa rozbieha, a ked dosiahnem cervene pole na 5 tak sa rucicka ide opriet na konci tacho co by malo bit 250 (ale asi treba dat odchilku -10%) ale ked tocim 4 po tych 8000 tak mi 5 padne nieco pod 5000 a uz sa hned taha do otacok a max som to usoferoval po 7500 ot ale to uz je mazec teda fakt.
Toto som samozrejme robil na sukromnej ceste za asistencie zachranneho zboru, na verejnej komunikacii by ma to ani nenapadlo :?: )
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej :-D
hlada sa nahrada za xantijku

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shr3k »

Ladit toto auto je IMHO nesmysl a nejlepší radou je ta "prodat a koupit jiné":
-s dostatkem místa pod kapotou nebo s turbodmychadlem už v základu
-s pohonem na správná kola (tzn. zadní, nebo všechny čtyři)
-bez hydropneumatiky
Gr33N MoNsT3R

Uživatelský avatar
Taszi
Příspěvky: 336
Registrován: 02 úno 2005 17:42
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od Taszi »

GeeTee píše:
Taszi píše:ja som skusal :?:
co? :?
napisal si, ze:
PS: Moc vam dakujem ze mi pomahate v hladani hardcore tuning dielov na toto ojedinele auto.

Ja som zacal hladat nejake Turba na nete...Viem ze som s tym h*vno pomohol, ale aspon neradil, aby si predal svoje oblubene auticko...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Shr3k píše:Ladit toto auto je IMHO nesmysl a nejlepší radou je ta "prodat a koupit jiné":
-s dostatkem místa pod kapotou nebo s turbodmychadlem už v základu
-s pohonem na správná kola (tzn. zadní, nebo všechny čtyři)
-bez hydropneumatiky
:pistolnik: buzi vzivote si nesiel v aute s hydraulikou (alebo aspon fungujucou) a to auto nepredam a nepredam. :vztek:

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

ako GeeTee, s tvojim coraz prijemnejsim a empatickejsim pristupom si tu narobis plno kamaratov...

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shr3k »

Anonymous píše:
Shr3k píše:Ladit toto auto je IMHO nesmysl a nejlepší radou je ta "prodat a koupit jiné":
-s dostatkem místa pod kapotou nebo s turbodmychadlem už v základu
-s pohonem na správná kola (tzn. zadní, nebo všechny čtyři)
-bez hydropneumatiky
:pistolnik: buzi vzivote si nesiel v aute s hydraulikou (alebo aspon fungujucou) a to auto nepredam a nepredam. :vztek:
Cool down kámo, naposledy jsem měl na týden půjčený na test C5 2.0 HDI v plné výbavě ( http://automix.centrum.sk/testy/clanek.phtml?id=6530 ). Táta měl asi čtyři XMka co se pamatuju, z toho to první v roce 1990, z toho dvě ještě má a jedno je dokonce registrovaný na mě. Já ti jen sdělil realistický pohled na věc a vůbec ti neberu, že Xantie V6 je super kára (na cestování - ne na tuning).
Gr33N MoNsT3R

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Shr3k píše:
Anonymous píše:
Shr3k píše:Ladit toto auto je IMHO nesmysl a nejlepší radou je ta "prodat a koupit jiné":
-s dostatkem místa pod kapotou nebo s turbodmychadlem už v základu
-s pohonem na správná kola (tzn. zadní, nebo všechny čtyři)
-bez hydropneumatiky
:pistolnik: buzi vzivote si nesiel v aute s hydraulikou (alebo aspon fungujucou) a to auto nepredam a nepredam. :vztek:
Cool down kámo, naposledy jsem měl na týden půjčený na test C5 2.0 HDI v plné výbavě ( http://automix.centrum.sk/testy/clanek.phtml?id=6530 ). Táta měl asi čtyři XMka co se pamatuju, z toho to první v roce 1990, z toho dvě ještě má a jedno je dokonce registrovaný na mě. Já ti jen sdělil realistický pohled na věc a vůbec ti neberu, že Xantie V6 je super kára (na cestování - ne na tuning).
Hehe, ber to tak, že jsi ho varoval, můžeš mít klid v duší, on na to přijde časem sám :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“