Vodou chlazený motor má nyní ve svém objemu 3,6 l potenciál na výkon 305 kW, což je v přepočtu 84,7 kW na jeden litr! Maximum výkonu má k dispozici při 7600 ot./min, ale agregát dokáže točit až 8400 ot./min, tedy o 200 otáček víc, než dokázala předchozí generace. GT3 se na stokilometrovou rychlost z nuly dostane za 4,3 s, 160 km/h pokoří za 8,7 s a ručička rychloměru se zastaví na hodnotě 310 km/h.
ten předek je krásnej. měl jsem asi před rokem a pul vidět tohle novy porshe 911 u nas v kutny hoře na parkovišti u kauflandu potom do něj vlezl nějakej mladej kluk se zmrzlinou a vodjel na druhej konec parkoviste, aby sem na nej tak necumnel...ten predek je peknej, je dost podobnej ty nejhezci 911, co se kdy vyrabela...
Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
zvlastni, Turbo je napriklad nejrychlejsi auto z A do B mimo dalnici. Myslim ze to platilo u starejch porschaku, dnes to je trochu jinak
Vsichni rikaji ze urvat Porsche ze silnice je pekelne tezky, pokud teda nejsi sebevrah.
Nebo nevim jak liny? Nedotacivy? Malo vykonu?
nj, M5 to neni
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
to neřikej protože co jsem viděl testy z okruhu tak GT3 je stejně rychlá na kolo jako Modena i přes její výkonový handicap. takže problem s pomalostí v zatáčkách konkrétně u tohodle auta žádnej asi nebude. prej je to vynikající trakcí zadní nápravy u GT3 ale přitom to neni nedotáčivý. nechápu jak to v tom Stuttgartu dělaj, ale asi vědí co dělaj
zrovna tenhle kousek se jim poved moc dobře
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
to neřikej protože co jsem viděl testy z okruhu tak GT3 je stejně rychlá na kolo jako Modena i přes její výkonový handicap. takže problem s pomalostí v zatáčkách konkrétně u tohodle auta žádnej asi nebude. prej je to vynikající trakcí zadní nápravy u GT3 ale přitom to neni nedotáčivý. nechápu jak to v tom Stuttgartu dělaj, ale asi vědí co dělaj
zrovna tenhle kousek se jim poved moc dobře
jak jsem nakoupil tak prodávám
u závodních GTček má přeci jen Modena motor před zadní nápravou a 550 GTC motor v předu a pohon zadku......kdežto GT3 to má všechno za zadní nápravou
mr.modena píše:
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
to neřikej protože co jsem viděl testy z okruhu tak GT3 je stejně rychlá na kolo jako Modena i přes její výkonový handicap. takže problem s pomalostí v zatáčkách konkrétně u tohodle auta žádnej asi nebude. prej je to vynikající trakcí zadní nápravy u GT3 ale přitom to neni nedotáčivý. nechápu jak to v tom Stuttgartu dělaj, ale asi vědí co dělaj
zrovna tenhle kousek se jim poved moc dobře
jak jsem nakoupil tak prodávám
u závodních GTček má přeci jen Modena motor před zadní nápravou a 550 GTC motor v předu a pohon zadku......kdežto GT3 to má všechno za zadní nápravou
Když jsem viděl recenzi na staršího bratříčka (model 996) v jistém anglickém pořadu (říkejme mu třeba Top Gear) a srovnání 996 GT3 RS s Ferarri 360 CS, tak začínám mít Porsche za kouzelníky. Ač bylo Porsche slabší o 27 kobylek (381 vs. 408), Ferrari se zkušebním jezdcem továrny nebylo schopné Clarksonovi v Porsche v zatáčkách ujet, spíš se Porsche dotahovalo. Při zkušebním kole zajela obě auta stejný čas... Nevím, jak to soudruzi z NDR dělají, ale dělají to zatraceně dobře. Porsche
Mosťa píše:Když jsem viděl recenzi na staršího bratříčka (model 996) v jistém anglickém pořadu (říkejme mu třeba Top Gear) a srovnání 996 GT3 RS s Ferarri 360 CS, tak začínám mít Porsche za kouzelníky. Ač bylo Porsche slabší o 27 kobylek (381 vs. 408), Ferrari se zkušebním jezdcem továrny nebylo schopné Clarksonovi v Porsche v zatáčkách ujet, spíš se Porsche dotahovalo. Při zkušebním kole zajela obě auta stejný čas... Nevím, jak to soudruzi z NDR dělají, ale dělají to zatraceně dobře. Porsche
Ta okruhová odlehčená verze byla zatraceně dobrá,ale právě slabší motor ji trochu hendicapoval.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
nj. kouzelnici to sou, vaha vzadu to je to jediny a spravny pro trakci a pro pakovej efekt jen to treba vedet spravne vodit coz ja nikdy nebudu umet ale zas na druhou taky to porsche taky nejspis nikdy nebude. ted nevim ci se
997 je designový vzpružení po ne příliš dobrym kroku porsche(996).
Jináč 85KW na litr nejni jako honda, S2000 má 120kw na litr a to je sakra rozdíl. Je ale blobost srovnávat tyhle dva naprosto odlišný motory - to je jak srovnávat jablka a hrušky.
Macca píše:
Jináč 85KW na litr nejni jako honda, S2000 má 120kw na litr a to je sakra rozdíl. Je ale blobost srovnávat tyhle dva naprosto odlišný motory - to je jak srovnávat jablka a hrušky.
Samozřejmě,že s2000 má v serii "jen" 88kW na litr,tak nevím,kde si těch 120kW našel a navíc jsem napsal "téměř jako honda" nikoliv "jako honda".Jsou to dva pístový atmosferický motory,který samozřejmě snesou srovnání velice dobře.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Macca píše:
Jináč 85KW na litr nejni jako honda, S2000 má 120kw na litr a to je sakra rozdíl. Je ale blobost srovnávat tyhle dva naprosto odlišný motory - to je jak srovnávat jablka a hrušky.
Samozřejmě,že s2000 má v serii "jen" 88kW na litr,tak nevím,kde si těch 120kW našel a navíc jsem napsal "téměř jako honda" nikoliv "jako honda".Jsou to dva pístový atmosferický motory,který samozřejmě snesou srovnání velice dobře.
no radsi bych je moc nesrovnaval, S2000 ma nejvetsi vykon pri otackach, o kterejch muze porschka jenom snit
jj, to neni, proto novy ropaci davaj benzinu naprdel, at zije vysokej kroutak
Ropáci dávají díky vysokýmu krouťáku benzínu na prdel? A já myslel že záleží na průběhu křivky výkonu v závislosti na otáčkách a převodech. Víš vůbec co je to ten "krouťák"?