Porsche 911 GT3

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Porsche 911 GT3

Příspěvek od Ivan »

Vodou chlazený motor má nyní ve svém objemu 3,6 l potenciál na výkon 305 kW, což je v přepočtu 84,7 kW na jeden litr! Maximum výkonu má k dispozici při 7600 ot./min, ale agregát dokáže točit až 8400 ot./min, tedy o 200 otáček víc, než dokázala předchozí generace. GT3 se na stokilometrovou rychlost z nuly dostane za 4,3 s, 160 km/h pokoří za 8,7 s a ručička rychloměru se zastaví na hodnotě 310 km/h.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od MarAt »

Kdybych si kupoval konvenční supersport,je gt3 žhavej favorit ;)
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Termik
Příspěvky: 1002
Registrován: 21 srp 2005 19:13

Příspěvek od Termik »

ten volant je skoro stejnej jako ve Veyronu :?: ...


Zadecek je moc hezkej a predek se tak trochu koukam vraci do starsich koleji :D 8)
BMW...V8...

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od bóďa »

ten předek je krásnej. měl jsem asi před rokem a pul vidět tohle novy porshe 911 u nas v kutny hoře na parkovišti u kauflandu :) potom do něj vlezl nějakej mladej kluk se zmrzlinou a vodjel na druhej konec parkoviste, aby sem na nej tak necumnel...ten predek je peknej, je dost podobnej ty nejhezci 911, co se kdy vyrabela...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL :?:

Uživatelský avatar
V-Y-V-I
Příspěvky: 4274
Registrován: 10 zář 2004 14:43
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od V-Y-V-I »

Ten zadek je super 8)
das Auto

Uživatelský avatar
pepe VT
Příspěvky: 86
Registrován: 08 dub 2005 15:33
Bydliště: Dolni Chabry
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od pepe VT »

Doufam ze bude i GT3 RS

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

moc mi tam nesedej ty koncovky u sebe :(
strany rulzz

treba tady :wink:

Obrázek
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
mr.modena
Příspěvky: 2653
Registrován: 17 dub 2004 13:35
Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mr.modena »

T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL :?:
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

mr.modena píše:
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL :?:
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
zvlastni, Turbo je napriklad nejrychlejsi auto z A do B mimo dalnici. Myslim ze to platilo u starejch porschaku, dnes to je trochu jinak :)
Vsichni rikaji ze urvat Porsche ze silnice je pekelne tezky, pokud teda nejsi sebevrah.

Nebo nevim jak liny? Nedotacivy? Malo vykonu?
nj, M5 to neni :wink:
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
Šigy
Příspěvky: 1163
Registrován: 02 úno 2005 18:09
Bydliště: Ostravice (okr. Frýdek-Místek)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šigy »

Kua pěkný poršáček :D 8)
Subaru Impreza GT

ex: felDa 1,9

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

mr.modena píše:
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL :?:
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
to neřikej protože co jsem viděl testy z okruhu tak GT3 je stejně rychlá na kolo jako Modena i přes její výkonový handicap. takže problem s pomalostí v zatáčkách konkrétně u tohodle auta žádnej asi nebude. prej je to vynikající trakcí zadní nápravy u GT3 ale přitom to neni nedotáčivý. nechápu jak to v tom Stuttgartu dělaj, ale asi vědí co dělaj :lol:
zrovna tenhle kousek se jim poved moc dobře 8)

Uživatelský avatar
mr.modena
Příspěvky: 2653
Registrován: 17 dub 2004 13:35
Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mr.modena »

martin píše:
mr.modena píše:
T-O-M píše:Gt3 je asi to nej auto na okruh, stavitelný podvozek, malá váha, skvělá ovladatelnost. Závratné výkony nepotřebuje. Kdybych bydlel v Anglii a měl okruh za barákem (tamní okruhy lze monohem mnohem snáze navštěvovat - veřejnost) tak bych neváhal - Gt3 by byla jasná volba....i když M3 CSL :?:
co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
to neřikej protože co jsem viděl testy z okruhu tak GT3 je stejně rychlá na kolo jako Modena i přes její výkonový handicap. takže problem s pomalostí v zatáčkách konkrétně u tohodle auta žádnej asi nebude. prej je to vynikající trakcí zadní nápravy u GT3 ale přitom to neni nedotáčivý. nechápu jak to v tom Stuttgartu dělaj, ale asi vědí co dělaj :lol:
zrovna tenhle kousek se jim poved moc dobře 8)
jak jsem nakoupil tak prodávám :D
u závodních GTček má přeci jen Modena motor před zadní nápravou a 550 GTC motor v předu a pohon zadku......kdežto GT3 to má všechno za zadní nápravou


Ferrari 360 GTC - 327 kw
2004 Porsche 911 GT3 RSR - 331.8 kw

docela srovnatelný....
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

mr.modena píše:
martin píše:
mr.modena píše: co jsem slyšel od závodníka, tak Porsche jsou v zatáčkách hoooodně líný, kdyby to nedoháněly na rovinkách neměly by šanci.....
to neřikej protože co jsem viděl testy z okruhu tak GT3 je stejně rychlá na kolo jako Modena i přes její výkonový handicap. takže problem s pomalostí v zatáčkách konkrétně u tohodle auta žádnej asi nebude. prej je to vynikající trakcí zadní nápravy u GT3 ale přitom to neni nedotáčivý. nechápu jak to v tom Stuttgartu dělaj, ale asi vědí co dělaj :lol:
zrovna tenhle kousek se jim poved moc dobře 8)
jak jsem nakoupil tak prodávám :D
u závodních GTček má přeci jen Modena motor před zadní nápravou a 550 GTC motor v předu a pohon zadku......kdežto GT3 to má všechno za zadní nápravou


Ferrari 360 GTC - 327 kw
2004 Porsche 911 GT3 RSR - 331.8 kw

docela srovnatelný....
nn, porschky maj motor pred zadni napravou, za meli 993ky, pak teziste posunuly
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
jumperius
Příspěvky: 18
Registrován: 16 úno 2006 12:44
Bydliště: dočasne Blava,inak som z Pažravej pri Zvolene :-)

Příspěvek od jumperius »

AlesShi píše:moc mi tam nesedej ty koncovky u sebe :(
strany rulzz

treba tady :wink:

Obrázek
...no ja by som povedal iba, ze nak sa paci ! mooooc hezke :)
T-reg,V6TDI,Pneu,diffs locks

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Jen dodám,že tahle GT3 není turbo,čili litrovej výkon 85kW-velice slušné,již téměř jako honda...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Mosťa
Příspěvky: 215
Registrován: 22 lis 2004 11:56
Bydliště: Valašské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mosťa »

Když jsem viděl recenzi na staršího bratříčka (model 996) v jistém anglickém pořadu (říkejme mu třeba Top Gear) a srovnání 996 GT3 RS s Ferarri 360 CS, tak začínám mít Porsche za kouzelníky. Ač bylo Porsche slabší o 27 kobylek (381 vs. 408), Ferrari se zkušebním jezdcem továrny nebylo schopné Clarksonovi v Porsche v zatáčkách ujet, spíš se Porsche dotahovalo. Při zkušebním kole zajela obě auta stejný čas... Nevím, jak to soudruzi z NDR dělají, ale dělají to zatraceně dobře.
:poklona: Porsche
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN


Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Mosťa píše:Když jsem viděl recenzi na staršího bratříčka (model 996) v jistém anglickém pořadu (říkejme mu třeba Top Gear) a srovnání 996 GT3 RS s Ferarri 360 CS, tak začínám mít Porsche za kouzelníky. Ač bylo Porsche slabší o 27 kobylek (381 vs. 408), Ferrari se zkušebním jezdcem továrny nebylo schopné Clarksonovi v Porsche v zatáčkách ujet, spíš se Porsche dotahovalo. Při zkušebním kole zajela obě auta stejný čas... Nevím, jak to soudruzi z NDR dělají, ale dělají to zatraceně dobře.
:poklona: Porsche
Ta okruhová odlehčená verze byla zatraceně dobrá,ale právě slabší motor ji trochu hendicapoval.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

njn nemci sou nemci :) (joke)
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
stqeno
Příspěvky: 67
Registrován: 21 črc 2005 20:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stqeno »

nj. kouzelnici to sou, vaha vzadu to je to jediny a spravny pro trakci a pro pakovej efekt jen to treba vedet spravne vodit coz ja nikdy nebudu umet ale zas na druhou taky to porsche taky nejspis nikdy nebude. ted nevim ci se :D :(
kdyz kecam ptakoviny tak mne jednoduse ignorujte

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od JonnY »

nj a predstavte si, ze tolko snahy co do GT3 investuju do auta s motorom na spravnom mieste - cayman
jaka by to bola bestia...

Uživatelský avatar
Macca
Příspěvky: 313
Registrován: 18 úno 2005 22:48
Bydliště: Liberec

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od Macca »

997 je designový vzpružení po ne příliš dobrym kroku porsche(996).

Jináč 85KW na litr nejni jako honda, S2000 má 120kw na litr a to je sakra rozdíl. Je ale blobost srovnávat tyhle dva naprosto odlišný motory - to je jak srovnávat jablka a hrušky.

Nevíte někdo cenu GT3?

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od Tommy-cupra »

nekde psali ze zacne na 3100 000 cca,ale ta verze se skorepinama bude stat urcite vic jak 4ku
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od MarAt »

Macca píše: Jináč 85KW na litr nejni jako honda, S2000 má 120kw na litr a to je sakra rozdíl. Je ale blobost srovnávat tyhle dva naprosto odlišný motory - to je jak srovnávat jablka a hrušky.
:nono: Samozřejmě,že s2000 má v serii "jen" 88kW na litr,tak nevím,kde si těch 120kW našel a navíc jsem napsal "téměř jako honda" nikoliv "jako honda".Jsou to dva pístový atmosferický motory,který samozřejmě snesou srovnání velice dobře.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Macca
Příspěvky: 313
Registrován: 18 úno 2005 22:48
Bydliště: Liberec

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od Macca »

Marat: Oj, mea culpa - jsem to vzal v kobylkách :lol:

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od AlesShi »

MarAt píše:
Macca píše: Jináč 85KW na litr nejni jako honda, S2000 má 120kw na litr a to je sakra rozdíl. Je ale blobost srovnávat tyhle dva naprosto odlišný motory - to je jak srovnávat jablka a hrušky.
:nono: Samozřejmě,že s2000 má v serii "jen" 88kW na litr,tak nevím,kde si těch 120kW našel a navíc jsem napsal "téměř jako honda" nikoliv "jako honda".Jsou to dva pístový atmosferický motory,který samozřejmě snesou srovnání velice dobře.
no radsi bych je moc nesrovnaval, S2000 ma nejvetsi vykon pri otackach, o kterejch muze porschka jenom snit :D
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
Macca
Příspěvky: 313
Registrován: 18 úno 2005 22:48
Bydliště: Liberec

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od Macca »

Alesshi: To jsem už psal výše.....

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od martin »

kluci ale výkon neni jenom o otáčkách

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od AlesShi »

martin píše:kluci ale výkon neni jenom o otáčkách
jj, to neni, proto novy ropaci davaj benzinu naprdel, at zije vysokej kroutak :lol:
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Re: Porsche 911 GT3

Příspěvek od barbucha »

AlesShi píše:
martin píše:kluci ale výkon neni jenom o otáčkách
jj, to neni, proto novy ropaci davaj benzinu naprdel, at zije vysokej kroutak :lol:
Ropáci dávají díky vysokýmu krouťáku benzínu na prdel? A já myslel že záleží na průběhu křivky výkonu v závislosti na otáčkách a převodech. Víš vůbec co je to ten "krouťák"? :?:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“