Používá tady někdo nitrous?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Používá tady někdo nitrous?
Chtěl bych vědět kdo a jakou sadu vstřikování oxidu dusného (aktivně) používá ve svém autě.Hodně se toho už o tom napsalo,ale ve skutečnosti jsem to viděl jen u p.Faigla.Nabízím možnost montáže požadovaných sad případným zájemcům.Ceny nejlepší v Česku včetně odzkoušení na brzdě.
http://phorum.drag-tuning-club.com/view ... c&start=45
http://phorum.drag-tuning-club.com/view ... c&start=45
- Přílohy
-
- Direct_Port.jpg (27.86 KiB) Zobrazeno 1436 x
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
- Nitro
- Příspěvky: 178
- Registrován: 26 srp 2004 16:56
- Bydliště: Levice, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Používá tady někdo nitrous?
no tak myslim ze pouziva ho Marauder (myslim, aspon podla podpisu
) a este asi aj Taboo

RIP Richard Burns 

- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: Používá tady někdo nitrous?
Jirka š: ta nabidka je lakava,ale porad ty ceny drzite dost vysoko,verim ze jsi cenama pod lexani,ale kazdej rozumnej a schopnej clovek to zvladne dovezt za polovinu z us.
SEAT LEON CUPRA
Re: Používá tady někdo nitrous?
Když to dokážeš,tak proč to tady nenabídneš.Zájem by jistě bylTommy-cupra píše:Jirka š: ta nabidka je lakava,ale porad ty ceny drzite dost vysoko,verim ze jsi cenama pod lexani,ale kazdej rozumnej a schopnej clovek to zvladne dovezt za polovinu z us.

Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Re: Používá tady někdo nitrous?
Nu tak já myslím, že nabídka je http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... tmentID=19JirkaŠ píše:Když to dokážeš,tak proč to tady nenabídneš.Zájem by jistě bylTommy-cupra píše:Jirka š: ta nabidka je lakava,ale porad ty ceny drzite dost vysoko,verim ze jsi cenama pod lexani,ale kazdej rozumnej a schopnej clovek to zvladne dovezt za polovinu z us.
Ceny plnohodnotných kitů 18-22k
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: Používá tady někdo nitrous?
dobre vis sam jak to u nas je,kazdej ti rekne jo jo a pak skutek utek.JirkaŠ píše:Když to dokážeš,tak proč to tady nenabídneš.Zájem by jistě bylTommy-cupra píše:Jirka š: ta nabidka je lakava,ale porad ty ceny drzite dost vysoko,verim ze jsi cenama pod lexani,ale kazdej rozumnej a schopnej clovek to zvladne dovezt za polovinu z us.
pro priklad ta sada na chlazeni intercooleru je cca u nas 21tis kc je to tak ze jo,me ji nabizej za 350 dolaru plus postovny.
SEAT LEON CUPRA
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: Používá tady někdo nitrous?
jinak ja jsem to nemyslel nejak spatne,jsem rad ze se tu nekdo snazi proto neco delat,jen jsem chtel rict ze je to porad dost draha zalezitost.
SEAT LEON CUPRA
Tak jsme si to všechno vyjasnili.Jen se ještě musím omluvit BH,to že za půlku z USA jsi nepsal Ty ale Tommy-cupra.
Jinak samozřejmě je to v USA za jiné ceny.Jájsem tam taky kupoval karburátory na motorku a poštovné dělalo 202,-USD + clo+DPH(takže ve finále jsem k základní ceně zboží vytopil cca10.000,-Kč).Takto chodí.
Speciálně to chlazení IC budu dělat vlastní.Cenově to ještě nemám doladěný,dám vědět.
Jinak samozřejmě je to v USA za jiné ceny.Jájsem tam taky kupoval karburátory na motorku a poštovné dělalo 202,-USD + clo+DPH(takže ve finále jsem k základní ceně zboží vytopil cca10.000,-Kč).Takto chodí.
Speciálně to chlazení IC budu dělat vlastní.Cenově to ještě nemám doladěný,dám vědět.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
jo postovny je nejvetsi pruser,ale co se tyce nitra tak by to nemusela byt takova racha ne,kolik cca vazi sada kdyz jde i s lahví???JirkaŠ píše:Tak jsme si to všechno vyjasnili.Jen se ještě musím omluvit BH,to že za půlku z USA jsi nepsal Ty ale Tommy-cupra.
Jinak samozřejmě je to v USA za jiné ceny.Jájsem tam taky kupoval karburátory na motorku a poštovné dělalo 202,-USD + clo+DPH(takže ve finále jsem k základní ceně zboží vytopil cca10.000,-Kč).Takto chodí.
Speciálně to chlazení IC budu dělat vlastní.Cenově to ještě nemám doladěný,dám vědět.
Jinak s tim chlazenim mi dej urcite vedet,urcite to chci a cim levneji tim lip!!!
SEAT LEON CUPRA
Re: Používá tady někdo nitrous?
Víš jde o to, že když si přivezeš jeden kus pokoutně bez cla a DPH tak to vyjde trochu jinak než když to někdo ofiko zdaní a proclíTommy-cupra píše:Jirka š: ta nabidka je lakava,ale porad ty ceny drzite dost vysoko,verim ze jsi cenama pod lexani,ale kazdej rozumnej a schopnej clovek to zvladne dovezt za polovinu z us.

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: Používá tady někdo nitrous?
karle ale kdyz toho privezu vic tak dostanu od vyrobce dobrou cenu,se clem nic neudelas,jedine mit malou fakturu,postovny je problem,ale jsou ve statech firmy co nejsou drahy,jen to pak jde delsi dobu. Ja jen narazel na to, ze proc budu davat v cechach 20 tis kc,kdyz mi to prijde az domu za 10 tis z us.leon4x4 píše:Víš jde o to, že když si přivezeš jeden kus pokoutně bez cla a DPH tak to vyjde trochu jinak než když to někdo ofiko zdaní a proclíTommy-cupra píše:Jirka š: ta nabidka je lakava,ale porad ty ceny drzite dost vysoko,verim ze jsi cenama pod lexani,ale kazdej rozumnej a schopnej clovek to zvladne dovezt za polovinu z us.
SEAT LEON CUPRA
Re: Používá tady někdo nitrous?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:35, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Používá tady někdo nitrous?
S tou dopravou by mne to celkem zajímalo, protože za přepravu hořlavých látek a obvzláště Nitra hrozí při přepravě letadlem až 2 roky vězeníTommy-cupra píše:karle ale kdyz toho privezu vic tak dostanu od vyrobce dobrou cenu,se clem nic neudelas,jedine mit malou fakturu,postovny je problem,ale jsou ve statech firmy co nejsou drahy,jen to pak jde delsi dobu. Ja jen narazel na to, ze proc budu davat v cechach 20 tis kc,kdyz mi to prijde az domu za 10 tis z us.leon4x4 píše:Víš jde o to, že když si přivezeš jeden kus pokoutně bez cla a DPH tak to vyjde trochu jinak než když to někdo ofiko zdaní a proclíTommy-cupra píše:Jirka š: ta nabidka je lakava,ale porad ty ceny drzite dost vysoko,verim ze jsi cenama pod lexani,ale kazdej rozumnej a schopnej clovek to zvladne dovezt za polovinu z us.

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: Používá tady někdo nitrous?
pisou ze to musi jit prazdny,mas pravdu s tim ze se to nesmi prepravovat,takze si to plni clovek az pak sam.
SEAT LEON CUPRA
Re: Používá tady někdo nitrous?
No bodejť, kdyby náplň z láhve NOSu unikla do kabiny pro piloty, tak 11. září byl jen slabej odvar...Tommy-cupra píše:pisou ze to musi jit prazdny,mas pravdu s tim ze se to nesmi prepravovat,takze si to plni clovek az pak sam.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Samo,že tlakové lahve se dodávají prázdné.U nás Ti je můžeme taky naplnit.Bohužel čerpadlo je dost drahé a tak to plníme přepouštěním do podchlazených láhví(už 5-6let bez problému).
Jak píše Taboo,chlazení IC N2O je opravdu drahé a tak se používá spíše CO2,což je o dost levnější.A je to určitě účinější než vodou.Nehledě na to,že na trať Ti nesmí nic kapat,ani voda.Za to se v dragsterech vylučuje!
Jinak když vezu v autě 5-7 plných lahví na závody a je v něm +35 stC,tak mě taky napadá co by se dělo,kdyby to nepodržely ty tlakové pojistky a vyfouklo to.No to bych se asi smíchy neudržel volantu
Jak píše Taboo,chlazení IC N2O je opravdu drahé a tak se používá spíše CO2,což je o dost levnější.A je to určitě účinější než vodou.Nehledě na to,že na trať Ti nesmí nic kapat,ani voda.Za to se v dragsterech vylučuje!
Jinak když vezu v autě 5-7 plných lahví na závody a je v něm +35 stC,tak mě taky napadá co by se dělo,kdyby to nepodržely ty tlakové pojistky a vyfouklo to.No to bych se asi smíchy neudržel volantu

Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Co se týká N2O, tak ten se na správnou teplotu v autě nechladí, ale naopak ohřívá. Tak je otázka co je ještě ohřev a co přehřátí.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Používá tady někdo nitrous?
beaver: správně do o to že ti nesmí klesnout tlak což se může nižšší teplotou stát a logický plyny se s vyšší teplotou roztahujou a tim v uzavřený nádobě roste tlak, doufam že sem něco nenapsal blbě, ale na přepravu muže bejt asi lepší to schladit aby nebyl takovej tlak na ventili
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
jo to by asi byla prdelJirkaŠ píše:Samo,že tlakové lahve se dodávají prázdné.U nás Ti je můžeme taky naplnit.Bohužel čerpadlo je dost drahé a tak to plníme přepouštěním do podchlazených láhví(už 5-6let bez problému).
Jak píše Taboo,chlazení IC N2O je opravdu drahé a tak se používá spíše CO2,což je o dost levnější.A je to určitě účinější než vodou.Nehledě na to,že na trať Ti nesmí nic kapat,ani voda.Za to se v dragsterech vylučuje!
Jinak když vezu v autě 5-7 plných lahví na závody a je v něm +35 stC,tak mě taky napadá co by se dělo,kdyby to nepodržely ty tlakové pojistky a vyfouklo to.No to bych se asi smíchy neudržel volantu

SEAT LEON CUPRA
Jak to může takhe explodovat?Jak to že to neodfoukla pojistka na lahvovém ventilu?Já si to neumím přesně přeložit ,nebyl prvotní požár toho auta a následně exploze lahve?A stejně by to měla odfouknout pojistka.Nám už několik pojistek zafungovalo už při teplotách okolo 30 st.C.Taboo píše:Takhle to vypada, kdyz exploduje jen jedna lahev:JirkaŠ píše:Jinak když vezu v autě 5-7 plných lahví na závody a je v něm +35 stC,tak mě taky napadá co by se dělo,kdyby to nepodržely ty tlakové pojistky a vyfouklo to.
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/intake/NOS.htm
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: Používá tady někdo nitrous?
no pekny,ted jste me malinko odradili,ale kdyz to clovek pouziva jen na intercooler tak by se stat nic nestalo.
SEAT LEON CUPRA
Re: Používá tady někdo nitrous?
No tak to byla hodne husta pecka. No moc toho z auta nezbylo.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
nechci vypadat blbe,ale nemoh by me nekdo prosim presne vysvetlit mechanizmus funkce N20 pri horeni? Co vim tak prave pri horeni take vznika jako i jine NOx. Pokud by se pouzival jako okyslicovadlo proc se nepouziva treba CO2 kde je atomarne vic kysliku
Jinak na chlazeni si myslim ze se da pouzit jakykoliv stlaceny plyn,protoze princip je pouze na jeho expanzi z lahve.

323 GTX BG
Re: Používá tady někdo nitrous?
zjednodusene:
stlaceny plyn sa rozpyn a ochladi nasavany vzduch -> viac vzduchu sa zmesti do valca, a je studensi -> vyssia chemicka ucinnost spalovania
pri spalovani sa nitrous rozdely na N a O. kyslik sa spali dusik myslim (nejsom isty) vytvara inertnu atmosferu znizuje riziko detonacie
stlaceny plyn sa rozpyn a ochladi nasavany vzduch -> viac vzduchu sa zmesti do valca, a je studensi -> vyssia chemicka ucinnost spalovania
pri spalovani sa nitrous rozdely na N a O. kyslik sa spali dusik myslim (nejsom isty) vytvara inertnu atmosferu znizuje riziko detonacie
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Takový článeček pro začátečníka v češtině.
http://www.tuning.cz/article/0163/nitro ... e-system-1
Zajímavé je,že tam autor uvádí nárust výkonu o 1% při ochlazení o 4st celsia,což by celkem odpovídalo mému předchozímu tvrzení o 10st=3% 
http://www.tuning.cz/article/0163/nitro ... e-system-1


crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz