ale je dobry vedet na cem semTaboo píše:Vase rozhorceni je jen vysledkem neopravnenych ocekavani zalozenych snad na neznalosti. Pet rozdilnych chassi dynometru vam vzdycky vyplivne pet rozdilnych cisel (at uz vykonu motoru anebo do kol), jejichz nepresnost z velke casti zalezi na rozdilne kalibraci. Je dobre si pri tom uvedomit, ze na tom absolutne nezalezi, protoze zadny chassi dynometr k zadnemu presnemu mereni vykonu neni urcen a jeho hodnota spociva predevsim v presnosti opakovatelnosti - a to i treba velice nepravdivych udaju, na jejiz zaklade muze pote clovek provadet lazeni motoru.
Zamyslete se taky nad tim, proc nejake upravy vasich vozu vlastne provadite a ty sprinty jezdite... Jaky ten vuz ma motor, kolik tomu namerili udajne "presne" nekde na dynometru, kolik ten vuz vazi anebo jak vypada, za kolik ujede 1/4 mile a jestli jste skoncili prvni a vyhrali nejaky priblby poharek - anebo posledni a nevyhrali vubec nic - na tom prece vubec nezalezi (pokud to nedelate pro penize). Pokud neco delate pro radost a ze zajmu, vysledky (presto ze i treba negativni) jsou pri tom naprosto nepodstatne...
Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ty náš malej filozofe...Taboo píše:Vase rozhorceni je jen vysledkem neopravnenych ocekavani zalozenych snad na neznalosti. Pet rozdilnych chassi dynometru vam vzdycky vyplivne pet rozdilnych cisel (at uz vykonu motoru anebo do kol), jejichz nepresnost z velke casti zalezi na rozdilne kalibraci. Je dobre si pri tom uvedomit, ze na tom absolutne nezalezi, protoze zadny chassi dynometr k zadnemu presnemu mereni vykonu neni urcen a jeho hodnota spociva predevsim v presnosti opakovatelnosti - a to i treba velice nepravdivych udaju, na jejiz zaklade muze pote clovek provadet lazeni motoru.
Zamyslete se taky nad tim, proc nejake upravy vasich vozu vlastne provadite a ty sprinty jezdite... Jaky ten vuz ma motor, kolik tomu namerili udajne "presne" nekde na dynometru, kolik ten vuz vazi anebo jak vypada, za kolik ujede 1/4 mile a jestli jste skoncili prvni a vyhrali nejaky priblby poharek - anebo posledni a nevyhrali vubec nic - na tom prece vubec nezalezi (pokud to nedelate pro penize). Pokud neco delate pro radost a ze zajmu, vysledky (presto ze i treba negativni) jsou pri tom naprosto nepodstatne...

Asi nevíš, že mi jde jen o princip a hlavně o to, aby někdo z lidí netahal peníze za nic. Když už za to dám prachy, chci taky odpovídající výsledky a jsou placený za to, aby to měli zkalibrovaný. Nebo si to snad mám zkalibrovat sám??
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Zajedu na Jarov, zítra se objednám na pátek, když mám kolem cestu. Jedu na Fashion Cars Vys. Mýto. Pak sem hodím výsledekBulda píše:kam pojedes na Jarov nebo mas jeste jiny mistoCivic_VT píše:Nechám si to v pátek změřit, zítra se objednám a basta...Tommy-cupra píše:no jsem zvedavej jak se k tomu jirkaš vyjadří
Pak se uvidí, jak se zachová, ale vnucovat se mu nebudu...
Jen to sem pak hodim a budu čekat, že se ozve...
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
jj to by bylo super dam ITRko do kupi a taky tam zajedu
muhaha.Civic_VT píše:...
Este raz. Taboo ti prave povedal, ze valcova brzda je z principu neprilis presna co do urcenia presnej hodnoty vykonu a NIEJE na to primarne urcena.
Cize ak tam obsluha nahadze ine cisla o teplote / tlaku vzduchu, a tebe by vyslo 240hp, ktore su uuuuplne mimo, tak si spokojny?
A navazat sa do cloveka, co tu otom vie zdaleka najviac.... no len tak dalej


- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
2Placenta:v techničáku máš výkon na motoru
2All:Pravda je,že každá brzda má nějakou nepřesnost měření (u válcové to jsou ale bohužel i desítky procent) a slouží opravdu jen k tomu,aby si člověk mohl úpravy porovnávat...tj,jak podotkl Taboo opakovatelnost (za stejných podmínek mi naměří na stejném autě stejný výkon). Pokud chcete určit absolutní číslo výkonu motoru,je podle mých zkušeností nejpřesnější motorová brzda,ale ani tam není výchylka do cca 5% vyjímkou. Je bláhové očekávat,že mobilní válcová brzda bude vykazovat takovou přesnost,abyste ji mohli použít k měření absolutních čísel výkonu motoru a myslím,že to ani nikdo nesliboval,pokud ano,je to lež. Osobně vidím její přínos v tom,že si letos v Mimoni nechám změřit výkon na kolech na seriovce a příští rok totéž na stejných gumách za přibližně stejných hydrometeorologických podmínek na upraveném autě a tak nějak se dovím,kam jsem se zhruba posunul (to je pro mě informace za 1200,-). Za brždění na motorové brzdě dávám běžně 20000,-/den a nikdy to netrvá míň než 2 dny...
2All:Pravda je,že každá brzda má nějakou nepřesnost měření (u válcové to jsou ale bohužel i desítky procent) a slouží opravdu jen k tomu,aby si člověk mohl úpravy porovnávat...tj,jak podotkl Taboo opakovatelnost (za stejných podmínek mi naměří na stejném autě stejný výkon). Pokud chcete určit absolutní číslo výkonu motoru,je podle mých zkušeností nejpřesnější motorová brzda,ale ani tam není výchylka do cca 5% vyjímkou. Je bláhové očekávat,že mobilní válcová brzda bude vykazovat takovou přesnost,abyste ji mohli použít k měření absolutních čísel výkonu motoru a myslím,že to ani nikdo nesliboval,pokud ano,je to lež. Osobně vidím její přínos v tom,že si letos v Mimoni nechám změřit výkon na kolech na seriovce a příští rok totéž na stejných gumách za přibližně stejných hydrometeorologických podmínek na upraveném autě a tak nějak se dovím,kam jsem se zhruba posunul (to je pro mě informace za 1200,-). Za brždění na motorové brzdě dávám běžně 20000,-/den a nikdy to netrvá míň než 2 dny...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
I kdyby to ukazovalo výkon v PONNY tak ti to může bejt u prdele. Vyhlásila se soutěž a vyhrál ten komu to naměřilo nejvíc, jestli to bylo brambor, koní nebo koček už je jedno.Civic_VT píše:Ty náš malej filozofe...Taboo píše:Vase rozhorceni je jen vysledkem neopravnenych ocekavani zalozenych snad na neznalosti. Pet rozdilnych chassi dynometru vam vzdycky vyplivne pet rozdilnych cisel (at uz vykonu motoru anebo do kol), jejichz nepresnost z velke casti zalezi na rozdilne kalibraci. Je dobre si pri tom uvedomit, ze na tom absolutne nezalezi, protoze zadny chassi dynometr k zadnemu presnemu mereni vykonu neni urcen a jeho hodnota spociva predevsim v presnosti opakovatelnosti - a to i treba velice nepravdivych udaju, na jejiz zaklade muze pote clovek provadet lazeni motoru.
Zamyslete se taky nad tim, proc nejake upravy vasich vozu vlastne provadite a ty sprinty jezdite... Jaky ten vuz ma motor, kolik tomu namerili udajne "presne" nekde na dynometru, kolik ten vuz vazi anebo jak vypada, za kolik ujede 1/4 mile a jestli jste skoncili prvni a vyhrali nejaky priblby poharek - anebo posledni a nevyhrali vubec nic - na tom prece vubec nezalezi (pokud to nedelate pro penize). Pokud neco delate pro radost a ze zajmu, vysledky (presto ze i treba negativni) jsou pri tom naprosto nepodstatne...
![]()
Asi nevíš, že mi jde jen o princip a hlavně o to, aby někdo z lidí netahal peníze za nic. Když už za to dám prachy, chci taky odpovídající výsledky a jsou placený za to, aby to měli zkalibrovaný. Nebo si to snad mám zkalibrovat sám??
Jestli ti jde o srovnání stavu před a po úpravě tak si musíš jezdit pořád na stejnou brzdu.
No a jestli ti jde jen o to aby ti někdo vytiskl graf na kterém bude 250koní tak si zaleť do USA a myslím že ti na Mustangu naměří řádnou porci koní navíc než třeba na Jarově.
Mimochodem ani Jarov neměří dobře. Čím výkonnější motor tím víc to ukáže větší odchylku směrem dolů. Blbé je, že v ten okamžit to opravdu ten menší výkon má. Ono když stojíš čumákem v garáži a do auta ti fouká ventolátor tvé vlastní spaliny co si to nasává, tak jak to asi může dopadnout, nemluvě o tom, že při 250ti je přísun vzduchu totálně jiný než co tak na Jarově napšoukaj.
Sere mně jen to, že pořád tu neustále jen fňukáte a nakonec když to Jirka koupí tak ho ještě zjebete. Když se ti nelíbí co on dělá a přijde ti to takový strašný rejžování tak kup brzdu ty a dělej to lépe a máš super bussines.............. nebo drž hubu a krok

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
taboo mi mluvi uplne s duse,
vubec mi nesejde na nejakem kusu papiru s cisly hlavne kdyz vim ze tam je spousta moznosti kde to podelat.(napr prokluz kol se taky asi projevi?)
kdyz neco nedelam pro penize ale pro radost tak je mi to u prdele a kdybych mel nekomu delat motor(coz nehrozi) tak ho budu merit na motorove brzde aby mel dotycny presne udaje co kupuje. pokud je ten motor pro mne tak mam i to u prdele:)
a kdyz mam podozreni ze to nejde jak chci tak dam skontrolovat jine veci a ne vykon
v TP by mel byt vykon motoru
brat s rezervou autam moc nerozumim a tuner nejsem:) asi mam novy podpis
vubec mi nesejde na nejakem kusu papiru s cisly hlavne kdyz vim ze tam je spousta moznosti kde to podelat.(napr prokluz kol se taky asi projevi?)
kdyz neco nedelam pro penize ale pro radost tak je mi to u prdele a kdybych mel nekomu delat motor(coz nehrozi) tak ho budu merit na motorove brzde aby mel dotycny presne udaje co kupuje. pokud je ten motor pro mne tak mam i to u prdele:)
a kdyz mam podozreni ze to nejde jak chci tak dam skontrolovat jine veci a ne vykon

v TP by mel byt vykon motoru
brat s rezervou autam moc nerozumim a tuner nejsem:) asi mam novy podpis
kdyz kecam ptakoviny tak mne jednoduse ignorujte
snad sis nemyslel, že když maj tu brzdu tak krátce, že už budou mít vychytaný všechny mouchy a všechno bude tip ťop..Civic_VT píše:Ty náš malej filozofe...Taboo píše:Vase rozhorceni je jen vysledkem neopravnenych ocekavani zalozenych snad na neznalosti. Pet rozdilnych chassi dynometru vam vzdycky vyplivne pet rozdilnych cisel (at uz vykonu motoru anebo do kol), jejichz nepresnost z velke casti zalezi na rozdilne kalibraci. Je dobre si pri tom uvedomit, ze na tom absolutne nezalezi, protoze zadny chassi dynometr k zadnemu presnemu mereni vykonu neni urcen a jeho hodnota spociva predevsim v presnosti opakovatelnosti - a to i treba velice nepravdivych udaju, na jejiz zaklade muze pote clovek provadet lazeni motoru.
Zamyslete se taky nad tim, proc nejake upravy vasich vozu vlastne provadite a ty sprinty jezdite... Jaky ten vuz ma motor, kolik tomu namerili udajne "presne" nekde na dynometru, kolik ten vuz vazi anebo jak vypada, za kolik ujede 1/4 mile a jestli jste skoncili prvni a vyhrali nejaky priblby poharek - anebo posledni a nevyhrali vubec nic - na tom prece vubec nezalezi (pokud to nedelate pro penize). Pokud neco delate pro radost a ze zajmu, vysledky (presto ze i treba negativni) jsou pri tom naprosto nepodstatne...
![]()
Asi nevíš, že mi jde jen o princip a hlavně o to, aby někdo z lidí netahal peníze za nic. Když už za to dám prachy, chci taky odpovídající výsledky a jsou placený za to, aby to měli zkalibrovaný. Nebo si to snad mám zkalibrovat sám??

všechno chce svůj čas, někde to zvládne rychle, někomu to trvá dýl...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
od hodne lidi co v motorsportu neco znamenaji sem slysel, ze se meri rozdil pred a po uprave motoru...jenze toto plati asi jen v motorsportu, protoze tady kazdej pozaduje presny hodnoty aniz by vedel kolik ten motor mel vykon jeste nez jej zacal upravovat. A brat vykon podle technicaku.....hahahahah....to snad nemuzete myslet vazne....
VW PASSAT B5
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
dik za odpoved, vtom pripade verim co nameri Jirkova brzda protoze na svem aute mam v TP vykon 66kW-90HPpri 6500 otackach a na brzde vyslo tohle 89,8 HP pri 6800 otackach na motoru a na kolech 73,8 HP 6634 otackach. Jedna se o seriovy motor se sportovnim filtrem jako jedinou upravou, motor je v bezvadnem stavu, s autem jezdim amaterske rallyMarAt píše:2Placenta:v techničáku máš výkon na motoru
2All:Pravda je,že každá brzda má nějakou nepřesnost měření (u válcové to jsou ale bohužel i desítky procent) a slouží opravdu jen k tomu,aby si člověk mohl úpravy porovnávat...tj,jak podotkl Taboo opakovatelnost (za stejných podmínek mi naměří na stejném autě stejný výkon). Pokud chcete určit absolutní číslo výkonu motoru,je podle mých zkušeností nejpřesnější motorová brzda,ale ani tam není výchylka do cca 5% vyjímkou. Je bláhové očekávat,že mobilní válcová brzda bude vykazovat takovou přesnost,abyste ji mohli použít k měření absolutních čísel výkonu motoru a myslím,že to ani nikdo nesliboval,pokud ano,je to lež. Osobně vidím její přínos v tom,že si letos v Mimoni nechám změřit výkon na kolech na seriovce a příští rok totéž na stejných gumách za přibližně stejných hydrometeorologických podmínek na upraveném autě a tak nějak se dovím,kam jsem se zhruba posunul (to je pro mě informace za 1200,-). Za brždění na motorové brzdě dávám běžně 20000,-/den a nikdy to netrvá míň než 2 dny...
- Přílohy
-
- 3.jpg (69.76 KiB) Zobrazeno 1548 x
-
- 2.jpg (63.68 KiB) Zobrazeno 1548 x
-
- 1.jpg (63.46 KiB) Zobrazeno 1548 x
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
mno pak by bylo ovšem naprosto fér a logický aby ten kdo vlastní brzdu o tom před měřením majitele auta informoval, nicméně v Mimoni sem viděl jen nápis měříme výkon kdo dřív přijde ten dřív měří. Nikde nebylo napsaný, že čísla co Ti naměřej jsou pro porovnání výkonu se sériovým výkonem co znám jen z TP nebo hodnot auta naprosto nahovno neb tahle brzda je vhodná jen pro porovnání hodnot mezi jednotlivými úpravami auta. Tohle ovšem nikdo neanoncuje proto chápu rozhořčení lidí co tam byli a naměřili jim to co naměřili. Je tedy namístě taky napsat, že tohle měření mobilní brzdou na srazech je naprosto k ničemu protože pro majitele auta má informační hodnotu = 0 pokud teda na tom srazu není schopen namontovat jiný turbo, vejfuk svody, nebo já nevím co ... Nebo mi teda někdo vysvětlí k čemu je tohle měření dobrý když pominu fakt ten co tu psal Karel, že se jedná o soutěžkomu se ten den víc naměří ( i když s jejich tempem práce by šlo asi o 4 soutěžící denně) pak je tedy opravdu naprosto fuk kolik brzda proměřuje, pokud proměřuje teda každýmu % stejně ....
Jinak na Jarov jsou docela dlouhý objednací lhůty já čekám 3 tejdny a sem objednanej na 16.5. tak pak poreferuju jak to dopadlo, kluci tam byli s VR6 a pokud si pamatuju hodnoty byly vcelku reálný.
Jo ještě mě zaujalo u týhle mobilní brzdě, že má jen jeden válec, co si pamatuju viděl sem vždy dvouválcový brzdy, mezi ty dva válce to kolo jako zapadlo a roztáčelo je to, tady musí bejt auto upnutý přesně na vrcholu toho válce - docela bych se bál že to cukne, sjede to a auto vystřelí někam doprdele, ale to jen tak fantazíruju asi když je to na to udělaný tak je to vymyšlený aby se to nestalo ...
Jinak na Jarov jsou docela dlouhý objednací lhůty já čekám 3 tejdny a sem objednanej na 16.5. tak pak poreferuju jak to dopadlo, kluci tam byli s VR6 a pokud si pamatuju hodnoty byly vcelku reálný.
Jo ještě mě zaujalo u týhle mobilní brzdě, že má jen jeden válec, co si pamatuju viděl sem vždy dvouválcový brzdy, mezi ty dva válce to kolo jako zapadlo a roztáčelo je to, tady musí bejt auto upnutý přesně na vrcholu toho válce - docela bych se bál že to cukne, sjede to a auto vystřelí někam doprdele, ale to jen tak fantazíruju asi když je to na to udělaný tak je to vymyšlený aby se to nestalo ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
mozna bys to mel brat vazneji to co je TPFiesta píše:od hodne lidi co v motorsportu neco znamenaji sem slysel, ze se meri rozdil pred a po uprave motoru...jenze toto plati asi jen v motorsportu, protoze tady kazdej pozaduje presny hodnoty aniz by vedel kolik ten motor mel vykon jeste nez jej zacal upravovat. A brat vykon podle technicaku.....hahahahah....to snad nemuzete myslet vazne....

- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
ale ja to beru vazne.....to co jsem napsal je pouze hola zkusenost
VW PASSAT B5
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
stejne by me zajimalo proc tady resite vykon na motoru , kdyz ten je v podstate zjisteni na cem jsem, nepodstatnej. Kazdej at si udela o tom svuj nazor, ale brzda je spis pro ladice a ne pro tunery kteri misto origo sani mrsknou konus za 500,- a myslej ze jim to prida desitky koni...Tim sem nechtel nikoho urazit, ale spis rict ze nejdriv zmerit pred upravou a pak po a hned budou ti co jsou ted nespokojeni mluvit jinak.
Naposledy upravil(a) Fiesta dne 08 kvě 2006 14:12, celkem upraveno 1 x.
VW PASSAT B5
jinak video z Pribrami kde se brzdil bobik a skoda TT
pokud by opravdu nikdo neveril jenom faktum
http://www.drag-tuning-club.com/video/Pribram_eee.wmv
pokud by opravdu nikdo neveril jenom faktum
http://www.drag-tuning-club.com/video/Pribram_eee.wmv
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
a pre tych co na to ani nekliknumr.modena píše:/viewtopic.php?t=25792&highlight=dyno
JirkaŠ píše:...Je nutné si uvědomit,že válcová brzda(kde se měří celá soustav a né jen motor) je určená hlavně pro porovnání naměřených hodnot před a po úpravě a nebo porovnání výkonů rúzných motorů za pokud možno stejných podmínek(stejný válec,stejná teplota,vlhkost a tlak vzduchu).
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
ja vubec vykon neresim pokud to je na me, postrelena husa se vzdycky ozve zeFiesta píše:stejne by me zajimalo proc tady resite vykon na motoru , kdyz ten je v podstate zjisteni na cem jsem, nepodstatnej. Kazdej at si udela o tom svuj nazor, ale brzda je spis pro ladice a ne pro tunery kteri misto origo sani mrsknou konus za 500,- a myslej ze jim to prida desitky koni...Tim sem nechtel nikoho urazit, ale spis rict ze nejdriv zmerit pred upravou a pak po a hned budou ti co jsou ted nespokojeni mluvit jinak.




Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
ja to taky tak nebral spis jsem se chtel pochlubitFiesta píše:ne to nebylo na tebe...




to nejsi jedinej, kdo to tady nechápe...člověk chce pomoct a nakonec se to proti němu otočí...Taboo píše:Civic_VT píše:Ta úroveň měření, jaká byla teď na Mimoni, byla sice hrozná, ale asi o 1000% lepší, než byla v Příbrami. Je vidět, že se zlepšují, ale existuje nějaká záruka, že naměřené hodnoty jsou opravdu správné???!!!Proc se tady na neco ptas - a pote urazis nekoho, kdo ti slusne odpovi a poda ti vysvetleni ve snaze ti pomociCivic_VT píše:Ty náš malej filozofe...Taboo píše:Vase rozhorceni je jen vysledkem neopravnenych ocekavani zalozenych snad na neznalosti. Pet rozdilnych chassi dynometru vam vzdycky vyplivne pet rozdilnych cisel (at uz vykonu motoru anebo do kol), jejichz nepresnost z velke casti zalezi na rozdilne kalibraci. Je dobre si pri tom uvedomit, ze na tom absolutne nezalezi, protoze zadny chassi dynometr k zadnemu presnemu mereni vykonu neni urcen a jeho hodnota spociva predevsim v presnosti opakovatelnosti - a to i treba velice nepravdivych udaju, na jejiz zaklade muze pote clovek provadet lazeni motoru.
Zamyslete se taky nad tim, proc nejake upravy vasich vozu vlastne provadite a ty sprinty jezdite... Jaky ten vuz ma motor, kolik tomu namerili udajne "presne" nekde na dynometru, kolik ten vuz vazi anebo jak vypada, za kolik ujede 1/4 mile a jestli jste skoncili prvni a vyhrali nejaky priblby poharek - anebo posledni a nevyhrali vubec nic - na tom prece vubec nezalezi (pokud to nedelate pro penize). Pokud neco delate pro radost a ze zajmu, vysledky (presto ze i treba negativni) jsou pri tom naprosto nepodstatne...
![]()
Asi nevíš, že mi jde jen o princip a hlavně o to, aby někdo z lidí netahal peníze za nic. Když už za to dám prachy, chci taky odpovídající výsledky a jsou placený za to, aby to měli zkalibrovaný. Nebo si to snad mám zkalibrovat sám???

VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
tenhle typ brzdi je lepší , protože má menší odpory , pneumatika se prakticky na tom valci chova jako na silnici...MarauderZ28 píše: Jo ještě mě zaujalo u týhle mobilní brzdě, že má jen jeden válec, co si pamatuju viděl sem vždy dvouválcový brzdy, mezi ty dva válce to kolo jako zapadlo a roztáčelo je to, tady musí bejt auto upnutý přesně na vrcholu toho válce - docela bych se bál že to cukne, sjede to a auto vystřelí někam doprdele, ale to jen tak fantazíruju asi když je to na to udělaný tak je to vymyšlený aby se to nestalo ...
k rozhořčení civicaVT...
vemu li v uvahu to , že se řídíš papírovým výkonem a zřejmě si nikdy nebyl s autem/motorem před úpravou na brzdě tak bych radši mlčel..klidně ti ty koně moh sežrat rádoby povedenej vejfuk (i když se motor líp točí....myslím si že zrovna VTička jsou hodně citlivý na jakýkoliv amaterský úpravy
k přesnosti.. dřív tu proběhlo téma , kde se řešilo jak Johanik brzdil fabku a nabrzdil 169PS tuším a níže v daným tematu JirkaŠ napsal že rozdíl výkonu na zcela seriových (do té doby měřených) autech je +-2kw což si myslím že je hodně dobrý , ale radši bych tam viděl chybu 5-8%..
pokud vím tak maserati bylo naměřeno 380Hp což je cca 3% rozdíl do mínusu oproti výrobcem udávaný hodnotě , a krouták 600Nm (nechápu,ale byl to automat takže buchví co to bylo za kvalt v Dčku......) jak mi JirkaŠ na můj dotaz co se to s tím maserati dělo napsal
No, tak se to ubralo přesně směrem, jakým jsem nechtěl. Chtěl jsem jen vědět, jak byste se zachovali vy, kdyby jste dali 1000,- za to, že vaše auto má 113 koní na kolech a pak má docela slušný čas na sprintu. Nikdy jsem na válcový brzdě nebyl a to, jak probíhalo měření se mi prostě zdálo dost divný a nebezpečný.
Tak už tu diskuzi tady ukončete, stejně jsem se vůbec nic nedozvěděl, jen to, že na takovýhle ancábl už nikdy nevlezu...
Jestli jsem někoho z vás nějak urazil nebo mu poškodil jeho ego, tak se upřímně omlouvám, nebylo to úmyslný....
Tak už tu diskuzi tady ukončete, stejně jsem se vůbec nic nedozvěděl, jen to, že na takovýhle ancábl už nikdy nevlezu...
Jestli jsem někoho z vás nějak urazil nebo mu poškodil jeho ego, tak se upřímně omlouvám, nebylo to úmyslný....
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
me si rozhodne ego neposkodil, to myslim v dobrem, popsal jsem co nameril Jirkas na mem aute a to sedi dobre, pokud pojedes na Jarov, rad se podivam co ti nameri tam, myslim ale ze ten rozdil ktery cekas se konat nebude, ale to je pouze muj nazor, tak uvidisCivic_VT píše:No, tak se to ubralo přesně směrem, jakým jsem nechtěl. Chtěl jsem jen vědět, jak byste se zachovali vy, kdyby jste dali 1000,- za to, že vaše auto má 113 koní na kolech a pak má docela slušný čas na sprintu. Nikdy jsem na válcový brzdě nebyl a to, jak probíhalo měření se mi prostě zdálo dost divný a nebezpečný.
Tak už tu diskuzi tady ukončete, stejně jsem se vůbec nic nedozvěděl, jen to, že na takovýhle ancábl už nikdy nevlezu...
Jestli jsem někoho z vás nějak urazil nebo mu poškodil jeho ego, tak se upřímně omlouvám, nebylo to úmyslný....

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
krouták 600Nm je naprostá hovadina má to mít krouťák 450-488 Nm
pokud teda Maserati změřili + - stejně kolik udává výrobce jak je možný, že tomu Fiatu Coupé naměřili tak málo ?
pokud teda Maserati změřili + - stejně kolik udává výrobce jak je možný, že tomu Fiatu Coupé naměřili tak málo ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
S Jarovem se nechám překvapit, ale jestli jsou tam tak dlouhý čekací lhůty, kašlu na to. Chtěl jsem při tom vyzkoušet i zvětšenou klapku sání a to tak, že před instalací a po instalaci, abych viděl rozdíly...
Možná se jen pletu a mám pod kapotou jen pár poníků... Tím pádem bych JirkoviŠ křivdil a to by mě fakt mrzelo...
A nebo taky ne a měří jim to špatně....
Ale už o tom nebudu přemejšlet a počkám si na výsledek z Jarova
Možná se jen pletu a mám pod kapotou jen pár poníků... Tím pádem bych JirkoviŠ křivdil a to by mě fakt mrzelo...

A nebo taky ne a měří jim to špatně....
Ale už o tom nebudu přemejšlet a počkám si na výsledek z Jarova
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz