Nevíte někdo o nějakym návodu jak a z čeho vyrobit (tak aby byla funkční) rozpěru mezi přední tlumiče? Na moje auto sem to nikde nenašel prodávat a pochybuju že kdy najdu tak bych to chtěl nějak udělat sám ale nevim přesnej postup nebo čeho se vyvarovat tak aby byla opravdu k něčemu a funkční
Anděl píše:Já jsem si chtěl taky koupit rozpěru, ale nemohl jsem jí nikde na moje auto najít. Pak jsem otevřel kapotu a vidím, že už jí tam dal výrobce.
Tak to se jdu podívat jestli jí tam taky náhodou nemám
Anděl píše:Já jsem si chtěl taky koupit rozpěru, ale nemohl jsem jí nikde na moje auto najít. Pak jsem otevřel kapotu a vidím, že už jí tam dal výrobce.
Tak to je fajn
MimameŇů Býtla a taki novíToledof tuninku dost kua voe neasi
Anděl píše:Já jsem si chtěl taky koupit rozpěru, ale nemohl jsem jí nikde na moje auto najít. Pak jsem otevřel kapotu a vidím, že už jí tam dal výrobce.
Tak to se jdu podívat jestli jí tam taky náhodou nemám
No sakra, já se taky kouknu..ikdyž, mě je při mim výkonu stejně asi na nic..
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
vyrobit to lze víceméně z čehokoli co není máslo matroš, když to bude trubka, třeba z nerezu tak no problém, asi bych postupoval tak, že bych koupil jakoukoli nejlevnější rozpěru třeba na Feldu, rozřízl vsadil rozpínák, upravil ty příruby na přišroubování nad tlumiče a mám hotovo ....
MarauderZ28 píše:vyrobit to lze víceméně z čehokoli co není máslo matroš, když to bude trubka, třeba z nerezu tak no problém, asi bych postupoval tak, že bych koupil jakoukoli nejlevnější rozpěru třeba na Feldu, rozřízl vsadil rozpínák, upravil ty příruby na přišroubování nad tlumiče a mám hotovo ....
Tohle bude asi celkem rozumný řešení, to mě nenapadlo
hlavne se podivej zda ten stredni dil potrebujes rovny a nebo zda mirne vyvyseny, at potom nezjistis, ze ti neco mezi tlumicema vadi a neusadis ji tam,
dynomax píše:hlavne se podivej zda ten stredni dil potrebujes rovny a nebo zda mirne vyvyseny, at potom nezjistis, ze ti neco mezi tlumicema vadi a neusadis ji tam,
Laconi píše:Nevíte někdo o nějakym návodu jak a z čeho vyrobit (tak aby byla funkční) rozpěru mezi přední tlumiče? Na moje auto sem to nikde nenašel prodávat a pochybuju že kdy najdu tak bych to chtěl nějak udělat sám ale nevim přesnej postup nebo čeho se vyvarovat tak aby byla opravdu k něčemu a funkční
Doufám že sem správně v tuningu
Jo tak to jsem taky resil a jelikoz nikde nic neni, tak zatim nevyresil, Jinak mam nekolik nacrtu na vyrobu, ale nic neni origo, tak jde o to, jestli to bude jen doplnek a nebo fcni vec. Doplnek totiz nechci
pochopte ta rozpěra není kouzelná je to kus trubky s přírubama to je celá věda, má za úkol zabránit krutu karoserie, takže kdyby jsi vzal rouru vod vodovodu, zavařil ji nad motorovej prostor + třeba ještě do čela získáš naprosto to samý ...
MarauderZ28 píše:pochopte ta rozpěra není kouzelná je to kus trubky s přírubama to je celá věda, má za úkol zabránit krutu karoserie, takže kdyby jsi vzal rouru vod vodovodu, zavařil ji nad motorovej prostor + třeba ještě do čela získáš naprosto to samý ...
nejradši novodurovou Ne Mára má pravdu, není to žádná věda, žádná alchymie či zázrak. V tom článku je to hezky popsané. Prostě co nejrovnější kus trubky nebo profilu, udělat přírubu na uchycení a finito...
proste uz zmineny, co cekate? je to vystuhaaaa na co je vystuha? proti krouceni nejcasteji, pak kuli praskai tady jen krouceni a aby tuzingovy firmy mely artykl a vy neco do svyho auta a aby ste nekupovali manzelkama ruzovy svetry a detem zbyetcny hracky, nebo dluzili za najem
kdyz bouchnete s autem MUZETE dopadnout hur nez bez "rozperky"
celkově by se mělo auto mírně uklidnit, v zatáčkách při kládě by auto nemělo tolik utíkat, pokud najedeš jedním kolem na díru celkovej rozkmit a chování auta by mělo být stabilnější, Třeba u Probe je to znatelný už v Praze na kostkách a při přejíždění kolejí. A pokud je argument ten že když trefíš auto dopadneš hůř než bez doporučení - nejezděte autem vůbec nestane se Vám s ním pak vůbec nic. Jen příklad můj Cadillac má tuhle výztuhu sériově jako některý jiný auta třeba Mazda MX-3 ....
Pravda je, že když to bouchnete na stranu a je rozpěrná tyč...tak to jede na stranu druhou, je to logický.
Na Formanovi jí mám, kastle Favorit/Forman je dost měkká...poznat to prej bylo u těch prvních typů...kdy docházelo k deformacím, přední podběhy se svíraly k sobě a v důsledku toho praskalo přední sklo.
no me uz jednou sklo prasklo - primo od sloupku (odpruzni kastle).
se ptam jen jestli je to vyhoda bo ne... rozpera !
nawic mam docela mekkou kastli a snizeny sport. podvozek
Údajně se rozpěra doporučuje, když dáváš tvrdší, sportovní podvozek..je to vlastně něco s čim nebylo při vývoji počítáno..je tam jiný namáhání, jiný rázy a tak, kort to musí bejt znát u starších aut...třeba kecám, třeba ne no