Dusledek "tuningu"

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

T-O-M píše:Jak je to s těma jízdama na okruzích???
To aby se tam člověk dostal, tak musí jen v rámci takový akce, jinak je tam asi dost plno - závody, tréninky... :?
Přeji hezký den,

pro všechny příznivce posílám aktuální informace o volných jízdách:

Červenec 2006
05.07.2006 09:00 - 13:00 16:00 - 18:00 AUTO + MOTO
12.07.2006 14:00 - 18:00 AUTO + MOTO
19.07.2006 11:00 - 13:00 14:00 - 18:00 AUTO + MOTO
20.07.2006 11:00 - 13:00 14:00 - 18:00 AUTO + MOTO
26.07.2006 09:00 - 13:00 14:00 - 18:00 pouze AUTO

tyto jízdy pořádá AUTODROM MOST a.s. Každý jezdec musí na místě podepsat
prohlášení jezdce, že jede na vlastní riziko a na trati neplatí normální pojištění

pro motorkáře je nutná výbava: helma (ne cyklistická), kombinéza (ne lyžařská)
nebo jiné oblečení určené na motorku (v kraťasech Vás na trať nepustíme),
rukavice (ne palčáky), boty (ne pantofle) :-)

cena testovacích jízd je pro motorky 450,- Kč / půlhodina; pro auta 660,- Kč / půlhodina

a bude lepší když pro jistotu zavoláte než přijedete, protože se tyto dny mohou změnit.

Pokud si chcete zajezdit s vlastním osobním automobilem, zavolejte a domluvíme se
na nějakém určitém dnu, protože nelze kombinovat zavodní auta a auta běžného
silničního provozu...

Pak je možné si zajezdit během některých komerčních akcí. Pokud si chcete
zajezdit na těchto akcích kontaktujte přímo organizátora.
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

Břéťo tobě taky hezký den i když už je spíš večer :lol:

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

Laconi píše:Břéťo tobě taky hezký den i když už je spíš večer :lol:
Hezky den ti preje sportovni manager okruhu, ne ja.. :lol:
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od JonnY »

8)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od PJ »

Laconi: jo Břeťa na tebe akorat sere :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od sic »

Břéťa píše:Jeeee ja bych byl patnactej.... :lol:
ja tak asi stvrty :lol:
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

tak az prijedete tak uvidime jak kdo dojede... jako dosazovat si do tabulky nejake sve casy je ultra picovina, ale kdyz to takhle nekomu staci ke stesti tak proc ne :lol: :D
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav »

KFJ píše:tak az prijedete tak uvidime jak kdo dojede... jako dosazovat si do tabulky nejake sve casy je ultra picovina, ale kdyz to takhle nekomu staci ke stesti tak proc ne :lol: :D
Znáš sica ? Jede ti to hezky, ale jak dlouho to chudák Cecil zase vydrží než dodýchá ? :mrgreen:

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

KFJ píše:tak az prijedete tak uvidime jak kdo dojede... jako dosazovat si do tabulky nejake sve casy je ultra picovina, ale kdyz to takhle nekomu staci ke stesti tak proc ne :lol: :D
Sic tam jazdil na okruhu,takze on je mimo obliga

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Ladislav píše:
KFJ píše:tak az prijedete tak uvidime jak kdo dojede... jako dosazovat si do tabulky nejake sve casy je ultra picovina, ale kdyz to takhle nekomu staci ke stesti tak proc ne :lol: :D
Znáš sica ? Jede ti to hezky, ale jak dlouho to chudák Cecil zase vydrží než dodýchá ? :mrgreen:
to auto neni stavene na vydrz ale na vykon :lol: :?:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Maco píše:
KFJ píše:tak az prijedete tak uvidime jak kdo dojede... jako dosazovat si do tabulky nejake sve casy je ultra picovina, ale kdyz to takhle nekomu staci ke stesti tak proc ne :lol: :D
Sic tam jazdil na okruhu,takze on je mimo obliga
Sic pise ze by byl ctvrtej, tak to asi tezko kdyz ctvrej byl Seizis :lol: tak s cim jezdil v Moste Sic? :D
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Entony
Příspěvky: 62
Registrován: 20 čer 2006 14:13
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od Entony »

KFJ: ciao... brej výsledek... gratz ;-)
hele jak to teda vypadá s BMW?? Jsem na to strášně zvědavej... nechceš sem hodit nějaký fotky??

Uživatelský avatar
Gusto
Příspěvky: 81
Registrován: 17 úno 2005 15:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gusto »

KFJ píše:
Maco píše:
KFJ píše:tak az prijedete tak uvidime jak kdo dojede... jako dosazovat si do tabulky nejake sve casy je ultra picovina, ale kdyz to takhle nekomu staci ke stesti tak proc ne :lol: :D
Sic tam jazdil na okruhu,takze on je mimo obliga
Sic pise ze by byl ctvrtej, tak to asi tezko kdyz ctvrej byl Seizis :lol: tak s cim jezdil v Moste Sic? :D

Octavia Cup :wink:

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Gusto píše:
KFJ píše:
Maco píše: Sic tam jazdil na okruhu,takze on je mimo obliga
Sic pise ze by byl ctvrtej, tak to asi tezko kdyz ctvrej byl Seizis :lol: tak s cim jezdil v Moste Sic? :D

Octavia Cup :wink:
JJ Ochcavka a slabych 240PS a este k tomu len predok :lol:

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav »

KFJ píše:
Ladislav píše:
KFJ píše:tak az prijedete tak uvidime jak kdo dojede... jako dosazovat si do tabulky nejake sve casy je ultra picovina, ale kdyz to takhle nekomu staci ke stesti tak proc ne :lol: :D
Znáš sica ? Jede ti to hezky, ale jak dlouho to chudák Cecil zase vydrží než dodýchá ? :mrgreen:
to auto neni stavene na vydrz ale na vykon :lol: :?:
Jasně, ale i tak mi přijdou náklady na jeden okruh v tvém případě dosti vysoké :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Gusto píše:
KFJ píše:
Maco píše: Sic tam jazdil na okruhu,takze on je mimo obliga
Sic pise ze by byl ctvrtej, tak to asi tezko kdyz ctvrej byl Seizis :lol: tak s cim jezdil v Moste Sic? :D

Octavia Cup :wink:
s tim autem tezko jezdi po meste do worku :lol:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Ladislav píše:
KFJ píše:
Ladislav píše: Znáš sica ? Jede ti to hezky, ale jak dlouho to chudák Cecil zase vydrží než dodýchá ? :mrgreen:
to auto neni stavene na vydrz ale na vykon :lol: :?:
Jasně, ale i tak mi přijdou náklady na jeden okruh v tvém případě dosti vysoké :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ten jeden okruh me stal tak 2000 kc na gumach a benalu, to jsi myslel? :lol:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

Mit vetsi G zrychleni nez Bugatti Veyron je taky dobrej dusledek tuningu... :lol:

Obrázek
Obrázek
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

a 35x levnejsi zatah :lol: 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

Maco píše:
KFJ píše:tak az prijedete tak uvidime jak kdo dojede... jako dosazovat si do tabulky nejake sve casy je ultra picovina, ale kdyz to takhle nekomu staci ke stesti tak proc ne :lol: :D
Sic tam jazdil na okruhu,takze on je mimo obliga
asi tak :lol: som to sem napisal len pre zaujimavost 8)
when I grow up, I want to be a racing driver

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Gratulace 8) Taky se snažím :lol:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

sic píše:
Maco píše:
KFJ píše:tak az prijedete tak uvidime jak kdo dojede... jako dosazovat si do tabulky nejake sve casy je ultra picovina, ale kdyz to takhle nekomu staci ke stesti tak proc ne :lol: :D
Sic tam jazdil na okruhu,takze on je mimo obliga
asi tak :lol: som to sem napisal len pre zaujimavost 8)
ochcavka cupova se neda srovnavat s autama pro bezny provoz, uz jenom to ze s tim letis na krev a je ti jedno o koho se kde otres :lol: a hlavne ty auta jsou vyladeny na max pro danej okruh, je to odzkouseny xx jezdcema a xxxx hodinama... vem si svoje auto a predved podobnej cas s daleko vykonejsim ale tezsim autem s kterym jezdis po meste... he? :lol: a dalsi rozdil je kdyz s tim autem odkrouzis par kol a v ochcavce testujes i kdyz uz nechces :D
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

KFJ píše:
sic píše:
Maco píše: Sic tam jazdil na okruhu,takze on je mimo obliga
asi tak :lol: som to sem napisal len pre zaujimavost 8)
ochcavka cupova se neda srovnavat s autama pro bezny provoz, uz jenom to ze s tim letis na krev a je ti jedno o koho se kde otres :lol: a hlavne ty auta jsou vyladeny na max pro danej okruh, je to odzkouseny xx jezdcema a xxxx hodinama... vem si svoje auto a predved podobnej cas s daleko vykonejsim ale tezsim autem s kterym jezdis po meste... he? :lol: a dalsi rozdil je kdyz s tim autem odkrouzis par kol a v ochcavce testujes i kdyz uz nechces :D

len skoda , ze moje auto ma 60PS a s tym by som to asi nedal .. i ked... :lol: :lol: :lol: ... o testovani , ci su auta vyladene na max atd. je uz trosku OT :lol:
Naposledy upravil(a) sic dne 12 črc 2006 23:57, celkem upraveno 1 x.
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
mr.modena
Příspěvky: 2653
Registrován: 17 dub 2004 13:35
Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mr.modena »

KFJ píše:
sic píše:
Maco píše: Sic tam jazdil na okruhu,takze on je mimo obliga
asi tak :lol: som to sem napisal len pre zaujimavost 8)
ochcavka cupova se neda srovnavat s autama pro bezny provoz, uz jenom to ze s tim letis na krev a je ti jedno o koho se kde otres :lol: a hlavne ty auta jsou vyladeny na max pro danej okruh, je to odzkouseny xx jezdcema a xxxx hodinama... vem si svoje auto a predved podobnej cas s daleko vykonejsim ale tezsim autem s kterym jezdis po meste... he? :lol: a dalsi rozdil je kdyz s tim autem odkrouzis par kol a v ochcavce testujes i kdyz uz nechces :D
Perglovo F430ch taky není zrovna na ježdění do worku......
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

KFJ píše:
sic píše:
Maco píše: Sic tam jazdil na okruhu,takze on je mimo obliga
asi tak :lol: som to sem napisal len pre zaujimavost 8)
ochcavka cupova se neda srovnavat s autama pro bezny provoz, uz jenom to ze s tim letis na krev a je ti jedno o koho se kde otres :lol: a hlavne ty auta jsou vyladeny na max pro danej okruh, je to odzkouseny xx jezdcema a xxxx hodinama... vem si svoje auto a predved podobnej cas s daleko vykonejsim ale tezsim autem s kterym jezdis po meste... he? :lol: a dalsi rozdil je kdyz s tim autem odkrouzis par kol a v ochcavce testujes i kdyz uz nechces :D
Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od Rudi »

koukám Břéťa už má novýho Carauto :lol: jinak gratulace 8)
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Hodně pěknej čas. Na jakejch pneu jsi to vlasně jel? Na těch Pilot Cup nebo na slickách?

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Břéťa píše:Mit vetsi G zrychleni nez Bugatti Veyron je taky dobrej dusledek tuningu... :lol:
S tim se opravdu neda souhlasit :nono: . Nemyslim to jako nejakou osobni kritiku anebo utok na KFJ :lol: (ale pouze jako fakta), ale z tech G-tech cisel vyplyva, ze KFJ udela 60' za nejakych 1.9 sekund, coz neni ani na urovni 100% tovarniho Eva. To myslim uplne vazne. Dobry ridic dokaze i to tovarni Evo dostat pod 1.8 sekund s pretizenim blizko k 1.5G - a 1.15G u 124 mph Eva neni kazdopadne neco, cim by se mel clovek chlubit. Dobry dusledek tuningu a ridicskych schopnosti jsou pak 60' casy pod 1.7 sekund a pretizeni i pres 2G. Z te konecne rychlosti v 1/4 mile (ktera mluvi o potencialu toho vozu) taky vyplyva, ze ten cas by se mel pohybovat okolo 11.3, ne 11.67. Ten pomaly konecny cas je dusledkem pomaleho 60' casu. Obecne plati, ze snizenim 60' casu o 0.1 sekundy se snizi cas v 1/4 mile 0.2 sekundy. Kazdopadne tam je na cem pracovat (a to auto to neni)...
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Dusledek "tuningu"

Příspěvek od Zemi »

A ja rikal ze to bylo 1.54 a ne 1.52 jak kricel Cajda... :D Jsem netusil ze Vacik je pred tebou... Dobry dobry...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

Taboo píše:
Břéťa píše:Mit vetsi G zrychleni nez Bugatti Veyron je taky dobrej dusledek tuningu... :lol:
S tim se opravdu neda souhlasit :nono: . Nemyslim to jako nejakou osobni kritiku anebo utok na KFJ :lol: (ale pouze jako fakta), ale z tech G-tech cisel vyplyva, ze KFJ udela 60' za nejakych 1.9 sekund, coz neni ani na urovni 100% tovarniho Eva. To myslim uplne vazne. Dobry ridic dokaze i to tovarni Evo dostat pod 1.8 sekund s pretizenim blizko k 1.5G - a 1.15G u 124 mph Eva neni kazdopadne neco, cim by se mel clovek chlubit. Dobry dusledek tuningu a ridicskych schopnosti jsou pak 60' casy pod 1.7 sekund a pretizeni i pres 2G. Z te konecne rychlosti v 1/4 mile (ktera mluvi o potencialu toho vozu) taky vyplyva, ze ten cas by se mel pohybovat okolo 11.3, ne 11.67. Ten pomaly konecny cas je dusledkem pomaleho 60' casu. Obecne plati, ze snizenim 60' casu o 0.1 sekundy se snizi cas v 1/4 mile 0.2 sekundy. Kazdopadne tam je na cem pracovat (a to auto to neni)...
:wink:
Zatim ty starty byli hodne nepovedene (zakuckane, coz je vidit na grafu z gtechu), jelikoz nejelo ALS s nim vystartuje tak o 0,5s rychleji a podle tve teorie bude v cili o 1s driv.. :D
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“