tak to nerozstipej at je hodne videii do TMKFJ píše:to byl seznamovaci vecirek s patnikem valejicim se na krajniciGReddy píše:drifting alá end of EVO 8?
Dusledek "tuningu"
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Az na to,ze ten ventilator som uz vyhodilmikiVTS píše:ale bacha na GX saxo , dusan uz porobil nejake racing upravy , najma interier je na nepoznanie !
prikladam jedno spy foto
http://www.pbase.com/poochdp/image/63353809
Taky jedno pomalé EVO mám a musím vysvětlit co Robert myslí. Nevím jaku vás v jůEsEj ale u nás v evropě prodávali EVO8 a nyní prodávají EVO9 s tím, že má stadnd+clutch rev limiter na 5000RPM. Takže rozjet se s tím rychle prostě nejde. Na pořádny launch je to prostě moc málo otáček. Když pustím spojku rychle tak to zdechne a když ji chvilku podržím tak stejnak trvá dost dlouho než se to rozjede. V praxi se rozjíždí rychleji i kluci s M3 a jen jednou hnanou nápravou. Paradoxně nějlíp se to rozjíždí když je velmi, velmi nekvalitní povrch, protože pak si to teprv trošku hrábne a tím se to auto prostě rozjede podstatně rychleji. V porovnání s STi je mi do breku. Než přejedu zadními koly startline tak STi už má dvě délky auta náskok.KFJ píše:problem byl pri startech s nastavenim ALS, ve finale jsem zjistil ze mam podfoukle tesneni pod turbem, takze to ani potom tolik nejelo, a presto cas 11:59... jinak nelze to takhle hodnotit od stolu jak jsem mel jet kdyz netusis jake byli podminky (teplota, trat atd atd)... bylo dost vedro a suchej vzduch coz tomu casu moc nepomuze... a zajimalo by me co myslis tim "tovarni" evo? fabriku zavodaka nebo serii?Taboo píše:S tim se opravdu neda souhlasitBřéťa píše:Mit vetsi G zrychleni nez Bugatti Veyron je taky dobrej dusledek tuningu.... Nemyslim to jako nejakou osobni kritiku anebo utok na KFJ
(ale pouze jako fakta), ale z tech G-tech cisel vyplyva, ze KFJ udela 60' za nejakych 1.9 sekund, coz neni ani na urovni 100% tovarniho Eva. To myslim uplne vazne. Dobry ridic dokaze i to tovarni Evo dostat pod 1.8 sekund s pretizenim blizko k 1.5G - a 1.15G u 124 mph Eva neni kazdopadne neco, cim by se mel clovek chlubit. Dobry dusledek tuningu a ridicskych schopnosti jsou pak 60' casy pod 1.7 sekund a pretizeni i pres 2G. Z te konecne rychlosti v 1/4 mile (ktera mluvi o potencialu toho vozu) taky vyplyva, ze ten cas by se mel pohybovat okolo 11.3, ne 11.67. Ten pomaly konecny cas je dusledkem pomaleho 60' casu. Obecne plati, ze snizenim 60' casu o 0.1 sekundy se snizi cas v 1/4 mile 0.2 sekundy. Kazdopadne tam je na cem pracovat (a to auto to neni)...
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
takze uz evo mas doma jo? clovece si pamatuju jak si mi psal ze jdes do eva ze se tesis pac ted je evo na mnohem lepsi urovni nez STi...takze zklamani jo? to je skodaleon4x4 píše:Taky jedno pomalé EVO mám a musím vysvětlit co Robert myslí. Nevím jaku vás v jůEsEj ale u nás v evropě prodávali EVO8 a nyní prodávají EVO9 s tím, že má stadnd+clutch rev limiter na 5000RPM. Takže rozjet se s tím rychle prostě nejde. Na pořádny launch je to prostě moc málo otáček. Když pustím spojku rychle tak to zdechne a když ji chvilku podržím tak stejnak trvá dost dlouho než se to rozjede. V praxi se rozjíždí rychleji i kluci s M3 a jen jednou hnanou nápravou. Paradoxně nějlíp se to rozjíždí když je velmi, velmi nekvalitní povrch, protože pak si to teprv trošku hrábne a tím se to auto prostě rozjede podstatně rychleji. V porovnání s STi je mi do breku. Než přejedu zadními koly startline tak STi už má dvě délky auta náskok.KFJ píše:problem byl pri startech s nastavenim ALS, ve finale jsem zjistil ze mam podfoukle tesneni pod turbem, takze to ani potom tolik nejelo, a presto cas 11:59... jinak nelze to takhle hodnotit od stolu jak jsem mel jet kdyz netusis jake byli podminky (teplota, trat atd atd)... bylo dost vedro a suchej vzduch coz tomu casu moc nepomuze... a zajimalo by me co myslis tim "tovarni" evo? fabriku zavodaka nebo serii?Taboo píše: S tim se opravdu neda souhlasit. Nemyslim to jako nejakou osobni kritiku anebo utok na KFJ
(ale pouze jako fakta), ale z tech G-tech cisel vyplyva, ze KFJ udela 60' za nejakych 1.9 sekund, coz neni ani na urovni 100% tovarniho Eva. To myslim uplne vazne. Dobry ridic dokaze i to tovarni Evo dostat pod 1.8 sekund s pretizenim blizko k 1.5G - a 1.15G u 124 mph Eva neni kazdopadne neco, cim by se mel clovek chlubit. Dobry dusledek tuningu a ridicskych schopnosti jsou pak 60' casy pod 1.7 sekund a pretizeni i pres 2G. Z te konecne rychlosti v 1/4 mile (ktera mluvi o potencialu toho vozu) taky vyplyva, ze ten cas by se mel pohybovat okolo 11.3, ne 11.67. Ten pomaly konecny cas je dusledkem pomaleho 60' casu. Obecne plati, ze snizenim 60' casu o 0.1 sekundy se snizi cas v 1/4 mile 0.2 sekundy. Kazdopadne tam je na cem pracovat (a to auto to neni)...
Proč mluvit o zklamání ? Je to jen jeden parametr v ECU který se dá změnit, momentálně už čekám jen na kabel na flešování ECU a pak si to změním dle potřeby. A přeci nebudeme posuzovat kvalitu auta podle tak banální věci jako je způsob rozjezdu, to co umí EVO za jízdy bude zase těžko STi dohánět. Neznám jiné auto než EVO které by s pohonem 4x4 umělo braking driftGReddy píše: takze uz evo mas doma jo? clovece si pamatuju jak si mi psal ze jdes do eva ze se tesis pac ted je evo na mnohem lepsi urovni nez STi...takze zklamani jo? to je skoda
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
aha sem to spatne pochopilleon4x4 píše:Proč mluvit o zklamání ? Je to jen jeden parametr v ECU který se dá změnit, momentálně už čekám jen na kabel na flešování ECU a pak si to změním dle potřeby. A přeci nebudeme posuzovat kvalitu auta podle tak banální věci jako je způsob rozjezdu, to co umí EVO za jízdy bude zase těžko STi dohánět. Neznám jiné auto než EVO které by s pohonem 4x4 umělo braking driftGReddy píše: takze uz evo mas doma jo? clovece si pamatuju jak si mi psal ze jdes do eva ze se tesis pac ted je evo na mnohem lepsi urovni nez STi...takze zklamani jo? to je skoda
-
Lander
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dusledek "tuningu"
Také se už tak těšíte do Slavkova? Uzoučká trať, kde každá sebemenší chybička stojí minimálně nedohnatelnou časovou ztrátu?
Jinak kopce opravdu ukáží co v kom je, a hlavně technické tratě strašně smazávají výkonový rozdíl aut. Viz Zvolen, kdy ten zmiňovaný Lancer zajel nejrychlejší čas 1:31.6 , můj nejrychlejší čas za víkend byl 1:32.720. A v sobotu jsem ho navíc na součet dal
Lander
Jinak kopce opravdu ukáží co v kom je, a hlavně technické tratě strašně smazávají výkonový rozdíl aut. Viz Zvolen, kdy ten zmiňovaný Lancer zajel nejrychlejší čas 1:31.6 , můj nejrychlejší čas za víkend byl 1:32.720. A v sobotu jsem ho navíc na součet dal
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Ano, ale to se da snadno zmenit - a s tim mnozstvim upgrades nepredpokladam, ze KFJ nema aspon flashed ECU...leon4x4 píše:Taky jedno pomalé EVO mám a musím vysvětlit co Robert myslí. Nevím jaku vás v jůEsEj ale u nás v evropě prodávali EVO8 a nyní prodávají EVO9 s tím, že má stadnd+clutch rev limiter na 5000RPM.
IQ stylingem nenahradis.
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
mam to posazene do 6000 ot s tim ze jsem pocital starty s ALS ktere ale nakonec nezafungovalo... sproste mi vypadla jedna hadice kterou jsme uz nenasli... jak jsi to myslel s tim fabrickym autem? jako ze serie by mela jezdit 11:50???Taboo píše:Ano, ale to se da snadno zmenit - a s tim mnozstvim upgrades nepredpokladam, ze KFJ nema aspon flashed ECU...leon4x4 píše:Taky jedno pomalé EVO mám a musím vysvětlit co Robert myslí. Nevím jaku vás v jůEsEj ale u nás v evropě prodávali EVO8 a nyní prodávají EVO9 s tím, že má stadnd+clutch rev limiter na 5000RPM.
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
KFJ má MoTeC ale vysvětulji ti proč se mu nelíbila připomínka na to že stejný nebo lepší čas 60ft zajede i sériové EVO. Právě díky tomu REV limiteru si myslím že to možné není. Až to díky Tactricx přepíšu tak to bude asi vypadat jinak a určitě se dostanu hluboko pod mých současných 12,77-13,09s (podle počasí). KFJ pořád řeší nějaké semiracing gumy a s obyčejnými šlupkami by odjel z místa lépe, protože by to jak říkáš "nepadalo na hubu" a místo toho by to třeba trochu hráblo, což mi přijde lepší varianta. On to zkoušel řešit politím gumy vodou aby se zhoršila trakce, ale bylo to máloTaboo píše:Ano, ale to se da snadno zmenit - a s tim mnozstvim upgrades nepredpokladam, ze KFJ nema aspon flashed ECU...leon4x4 píše:Taky jedno pomalé EVO mám a musím vysvětlit co Robert myslí. Nevím jaku vás v jůEsEj ale u nás v evropě prodávali EVO8 a nyní prodávají EVO9 s tím, že má stadnd+clutch rev limiter na 5000RPM.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Karlos, snad neveris te pohadce ze se seriovkou se dostanes pod 12.5 sec... kdyz budes stat od casomiry pul metru tak jo, pokud to organizator bude hlidat a nebude se podvadet (viz HSM3 kde najednou meli skoro vsichni horsi casy) tak tezkoleon4x4 píše:KFJ má MoTeC ale vysvětulji ti proč se mu nelíbila připomínka na to že stejný nebo lepší čas 60ft zajede i sériové EVO. Právě díky tomu REV limiteru si myslím že to možné není. Až to díky Tactricx přepíšu tak to bude asi vypadat jinak a určitě se dostanu hluboko pod mých současných 12,77-13,09s (podle počasí). KFJ pořád řeší nějaké semiracing gumy a s obyčejnými šlupkami by odjel z místa lépe, protože by to jak říkáš "nepadalo na hubu" a místo toho by to třeba trochu hráblo, což mi přijde lepší varianta. On to zkoušel řešit politím gumy vodou aby se zhoršila trakce, ale bylo to máloTaboo píše:Ano, ale to se da snadno zmenit - a s tim mnozstvim upgrades nepredpokladam, ze KFJ nema aspon flashed ECU...leon4x4 píše:Taky jedno pomalé EVO mám a musím vysvětlit co Robert myslí. Nevím jaku vás v jůEsEj ale u nás v evropě prodávali EVO8 a nyní prodávají EVO9 s tím, že má stadnd+clutch rev limiter na 5000RPM.
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
osobně sem Taboa příspěvek pochopil že na prvních 60ft se tovární evo dsotane stejně rychle...ale nevim co je na tom pravdy.....s eclipse sem to neměřil v blatné sem měl čas 14,25 trať byla do kopce,ti co jezdí na mimoň měli všichni o cca 0,5s pomalejší časy...takže na mimoňi by to bylo pod 14 s pouze s odpojeným výfukem za downpipe a zvedlým tlakem na 20PSI.
Byla tam černá EVO9 a zajel tuším 12,6.......
Byla tam černá EVO9 a zajel tuším 12,6.......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Vždyť jsi viděl jak to ze startu odlítalo tomu klukovi co mne "porazil" v Milovicích (stříbrné subarko). On mi na startu dal tak 3délky a věř tomu, že mi to jelo podstatně líp a stejnak jsem dojel před ním jen asi tak o dvě tři auta. Absolutně vůbec nevyužiju potenciál 4kolky. Když to srovnám se startem Leona tak to je opravdu slabej odvárek a na 200metrech by Leon zcela jistě ještě vedl. Takže jestli bereš mé auto ještě jako sériovku (výměna výfuku a zvedlý tlak) tak si myslím, že pod 12,5 to zajet jde. Vždyť si taky vezmi jaký jsem tlustý praseKFJ píše:Karlos, snad neveris te pohadce ze se seriovkou se dostanes pod 12.5 sec... kdyz budes stat od casomiry pul metru tak jo, pokud to organizator bude hlidat a nebude se podvadet (viz HSM3 kde najednou meli skoro vsichni horsi casy) tak tezkoleon4x4 píše:KFJ má MoTeC ale vysvětulji ti proč se mu nelíbila připomínka na to že stejný nebo lepší čas 60ft zajede i sériové EVO. Právě díky tomu REV limiteru si myslím že to možné není. Až to díky Tactricx přepíšu tak to bude asi vypadat jinak a určitě se dostanu hluboko pod mých současných 12,77-13,09s (podle počasí). KFJ pořád řeší nějaké semiracing gumy a s obyčejnými šlupkami by odjel z místa lépe, protože by to jak říkáš "nepadalo na hubu" a místo toho by to třeba trochu hráblo, což mi přijde lepší varianta. On to zkoušel řešit politím gumy vodou aby se zhoršila trakce, ale bylo to máloTaboo píše: Ano, ale to se da snadno zmenit - a s tim mnozstvim upgrades nepredpokladam, ze KFJ nema aspon flashed ECU...
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
ty si od Draka dělal něco s diferákama nebo tech 75% bylo i v brně? tam se to sunulo po čumáku ven ze zetáčky když sme na to šláply vzpomínáš? s pořádnýma slickama by se to hodně zlepšiloKFJ píše:jak jsi prisel na to ze je cecil nedotacivej? je pretacivej jako svine, na zadku mam nyni podle Arazima 75%![]()
Ano bylo tam černé EVO. Údajně už má nerez svody, dělal mu to prý David Komárek a soft mu prý ladili nějací "bozi" z německa. Takže poředpokládám, že mu změnili launch otáčky a mohl se rozjet pořádně, mimo to měl i nějaké semiracing gumy (což stejnak asi roli nehraje, max váha).Krosmen píše:osobně sem Taboa příspěvek pochopil že na prvních 60ft se tovární evo dsotane stejně rychle...ale nevim co je na tom pravdy.....s eclipse sem to neměřil v blatné sem měl čas 14,25 trať byla do kopce,ti co jezdí na mimoň měli všichni o cca 0,5s pomalejší časy...takže na mimoňi by to bylo pod 14 s pouze s odpojeným výfukem za downpipe a zvedlým tlakem na 20PSI.
Byla tam černá EVO9 a zajel tuším 12,6.......
Argument, že to bylo do kopce je irelevantní, já svůj nejlepší čas 12,754s zajel v Jindřichově Hradci kde je to sakra do kopce a hooodně špatný povrch a nějaké dvě desetinky na možnosti pořádně odstartovat není moc. Každopádně také není možné zatím srovnávat srazy mezi sebou. Možné by to mělo být v podstatě počínaje Hradcem a Mimoní HSM3, od té doby totiž trať měří opravdu 1/4míle a pozice na startu se začala lépe hlídat.
No nicméně to jsou pořád jenom kecy a uvidíme na dalším závodu.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
To byl jen muj trapny pokus o prelozeni cemu my rikame "fall on its face"...JonnY píše:coze?Taboo píše: Z toho G-tech grafu jde videt, ze ten vuz padal na predek, coz zadny ALS nezachrani.
co to je "padal na predek"?
a ako to, ze pri preradeni nepadlo zrychlenie na nulu pripadne jemne pod?
To jsem myslel 100% seriove pouze vykonove (protoze jsem neveril, ze by jsi mohl jezdit s tim tovarnim launch rev limiterem) na 60' (ne 1/4 mile). Ten 1.9 60' cas proste neodpovida schopnostem ani 276HP 4G63/AWD platformy (bez toho rev limiteru), natoz pak vozu, ktery dokaze zajet 124 mph v 1/4 mile. I tovarni 200HP AWD DSM, ktera udela 1/4 mile neco malo pod 15 sekund, dokaze zajet lepsi 60' cas. Pokud jsou ty G-tech udaje pomerne presne, tak tvuj vuz ma nekde blizko k 500 HP. S tim MUSIS byt schopen zajet lepsi 60' cas nez 1.9 i kdyby nejake nepriznive podminky mely snizit vykon toho vozu o celou polovinu - a at uz mas ALS anebo ne. Jedinou prijatelnou "omluvou" by bylo, kdyby jsi protacel vsechny ctyri kola na mokru anebo na lede... To, ze by ti od cary ujelo i nejake FWD prditko na slicks, je proste naprosto neprijatelneKFJ píše:mam to posazene do 6000 ot s tim ze jsem pocital starty s ALS ktere ale nakonec nezafungovalo... sproste mi vypadla jedna hadice kterou jsme uz nenasli... jak jsi to myslel s tim fabrickym autem? jako ze serie by mela jezdit 11:50???Taboo píše:Ano, ale to se da snadno zmenit - a s tim mnozstvim upgrades nepredpokladam, ze KFJ nema aspon flashed ECU...leon4x4 píše:Taky jedno pomalé EVO mám a musím vysvětlit co Robert myslí. Nevím jaku vás v jůEsEj ale u nás v evropě prodávali EVO8 a nyní prodávají EVO9 s tím, že má stadnd+clutch rev limiter na 5000RPM.![]()
![]()
Neber to, prosim, jako nejakou osobni kritiku anebo poucovani, ale spis jako pratelskou radu, ale i 6K RPM je k dosazeni dobrych 60' casu trochu nizke - a pokud to nevytocis aspon do 6.5K, tak to budes muset drzet na spojce, aby ten vuz nespadl po startu na hubu. Pokud mas dobrou trakci i do prednich kol, tak s tema RPM jdi i hodne pres 7K a s kratkosti vypusteni spojky dolu jak jen muzes. Ono to zacne byt nebezpecne (zejmena pro stredni diferencial) pote, co tu trakci do prednich kol zacnes ztracet a vsechno pujde dozadu, ale pokud je protocis jen po nejakych 10 m, tak to je OK (a dalo by se nazvat "idealni"). Ten vuz proste musi stat po cely prvni rychlostni stupen na zadnich kolech. Nejlepsi radu, kterou ti mohu dat, je nepodrizovat vypusteni spojky otackam motoru, ale naopak. Vypusteni spojky by melo byt jen tak dlouhe, aby jsi neco nezlomil. S uspechem se pouziva metoda, kdy povolis tu spojku nejdriv jen natolik, aby se ten vuz jen trochu pohnul (1-2 m), cimz se eliminuje vsechen "slack" mezi ozubenymi koly prevodovky, diferencialu, etc. a snizi se tim ten initialni shock na tu prevodovku. Pote se ta spojka vypusti tak rychle, jak clovek jen muze - at uz otocenim chodidla leve nohy do strany a nechanim toho pedalu spojky aby sam "vyskocit" nahoru, anebo "normalne" (jako pri velice rychlem prerazeni). Osobne, ja radeji pouzivam pri startu ten "normalni" zpusob (protoze je to "bezpecnejsi" pro pripravu na zarazeni druheho rychlostniho stupne - protoze po vypusteni spojky po startu mam a nechavam tu nohu tesne nad pedalem) a pote behem powershifting do druheho a dalsich stupnu nechavam tu spojku vyskocit otocenim chodidla (a mam tam dostatek casu dat tu nohu zpet nad ten pedal spojky). Pri tom startu ale, sepni tu spojku na zlomek sekundy jen natolik, aby se ten vuz trochu pohnul a pote vypust tu spojku co nejrychleji (jakoukoliv metodou). Cokoliv ten vuz dela, tu metodu vypusteni spojky nemen, jen jdi s otackami budto nahoru (pokud ten vuz "bogs" a spadne na nos) anebo dolu (pokud protacis predni kola moc dlouho a bojis se, ze neco rozbijes, anebo zacnes protacet i zadni kola).
Co se tyka ALS, ten pri drag racing opravdu nepotrebujes - pokud provadis powershifting a i behem razeni drzis akcelerator zaboreny do podlahy. I behem pre-spooling turba pred samotnym startem dosahnes lepsich vysledku jen opetovnou plnou zatezi motoru - i treba bez stutterboxu (bez ktereho lze pre-spool to turbo do vyssich otacek a dosahnout tak uskladneni vyssiho mnozstvi kineticke energie jak v tech kola turba, tak i v setrvacniku). Nepouzitim ALS taky udrzuje ECU "cistejsi" - v tom smyslu, ze nemusi skakat z extremne nizkych do vysokych hodnot predstihu zapalovani a IPWs pres cele mapy, na coz pak samozrejme musi patricne reagovat i zapalovaci civky a injectory. Bez toho ALS ta ECU pracuje v uzsim rozsahu a plynuleji, coz ma za dusledek presnejsi zachovani patricneho AFR a casovani/kvalitu zapalovaci jiskry. To o tom ALS a stutterboxu je ale jen vice-mene otazkou nazoru (s kterym samozrejme nikdo nemusi souhlasit
Sh*t, trochu jsem se zase rozepsal, ale snad ti z toho neco pomuze (= jen proto jsem to psal).
IQ stylingem nenahradis.
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Tak já ti to ukážu
.......... ale sežeň kabel a soft k tomu Motecu
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
tak ty jsi zase chytrejleon4x4 píše:Tak já ti to ukážu.......... ale sežeň kabel a soft k tomu Motecu
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
DíkKFJ píše:tak ty jsi zase chytrejleon4x4 píše:Tak já ti to ukážu.......... ale sežeň kabel a soft k tomu Motecu
pokud bych sehnal to co tam nyni chybi tak neni co ukazovat, to zvladnu taky... bavime se o startu bez nafoukanyho turba s tockama 6000 ot.
Neremcej pořád, já mám ještě o 1000 otáček míň
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo
cau, ty taky zijes? prijed do Slavkova, Cecil je ted uplne jina kava nez byl kdyz jsem te vezl
mužu dosvědčit
VTEC DOHC EG2 160ps/7600rpm
shatsu.cz/DENI
shatsu.cz/DENI
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
jsem to nemyslel zle, Kadle, se hned necertileon4x4 píše:DíkKFJ píše:tak ty jsi zase chytrejleon4x4 píše:Tak já ti to ukážu.......... ale sežeň kabel a soft k tomu Motecu
pokud bych sehnal to co tam nyni chybi tak neni co ukazovat, to zvladnu taky... bavime se o startu bez nafoukanyho turba s tockama 6000 ot.
![]()
Neremcej pořád, já mám ještě o 1000 otáček míň
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
cau, ty taky zijes? prijed do Slavkova, Cecil je ted uplne jina kava nez byl kdyz jsem te vezlDENI píše:
Jedno zvezenie v cecilovi a zmenil by si nazor do 30 sekund, to mi ver![]()
Pozrite si schvalne to video z Brnenskeho draka, ako s tym Robert ide - snad to niekto vyhrabe. A to je to auto momentalne este silnejsie ako bolo vtedy. Bez urazky - saxo si da ako predjedlo![]()
![]()
mužu dosvědčit
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Maco, zadam omluvu, verejneMaco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat NKFJ píše:ochcavka cupova se neda srovnavat s autama pro bezny provoz, uz jenom to ze s tim letis na krev a je ti jedno o koho se kde otressic píše: asi taksom to sem napisal len pre zaujimavost
a hlavne ty auta jsou vyladeny na max pro danej okruh, je to odzkouseny xx jezdcema a xxxx hodinama... vem si svoje auto a predved podobnej cas s daleko vykonejsim ale tezsim autem s kterym jezdis po meste... he?
a dalsi rozdil je kdyz s tim autem odkrouzis par kol a v ochcavce testujes i kdyz uz nechces
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
a od Martina takymartin píše:s tim se nedá nic jinýho než souhlasit, cecil potřebuje větší širší tratě protože je nedotáčivý. saxo tomu dá sice na kopci stejně tak ale cecil mu dá na okruhuMaco píše:Nechcem polemizovat,ale Robert,ked prides do Nasedlovic/na jar si to mal v plane/ tak Sic pojde na aute 1600ccm a myslim si ze zajazdi lepsi cas na tomto aute,ako Ty na Cecilovy,a pritom to auto je v kat N
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
