Úprava motoru Morava

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Srnec
Příspěvky: 107
Registrován: 03 bře 2006 22:57
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Úprava motoru Morava

Příspěvek od Srnec »

zdar je tu nekdo kdo by mi pomohl upravit motor (z hřibátek vychovat pořádne HŘEBCE :) :) :) )nekde okolo Olomouce Prostejova Vyskova Kromerize ci Prerova?????
Mam: 1.6i 55kw seat cordoba
Představa:80-100kw tak aby to auto moc zbytecne netrpelo
a napiste prosim za kolik by takova uprava byla predem moc dik snad se nekdo ozve :cry: :cry: :cry:
Espana Senorita 1.6i

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od Ondras »

Srnec píše:Mam: 1.6i 55kw seat cordoba
Představa:80-100kw tak aby to auto moc zbytecne netrpelo
Hehe, chceš skoro zdvojnásobit výkon a prý aby to netrpělo. Tak to jsem zvědav, co ti bude porazeno :lol:
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

lidi ja vas nektery nechapu..bud si koupim auto ktery ma vykon nebo aspon potencial nebo si koupim auto s nizkym vykonem co nezere ale nema budoucnost...
myslim ze takovy zvyseni ktery ty pozadujes by stalo mozna i dvojnasobek ceny auta protoze jak tak premejslim nahnat 45 kw vyfukem svodama jinou klikou ojnicema pistama atd stejne nedosahne takovyho vykonu...a kdyz jo tak ti moc nevydrzi :D..dej si tam dvoulitra z cupry a budes mit vystarano ..za mnohem lepsi naklady

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od Sly »

Srnec píše:zdar je tu nekdo kdo by mi pomohl upravit motor (z hřibátek vychovat pořádne HŘEBCE :) :) :) )nekde okolo Olomouce Prostejova Vyskova Kromerize ci Prerova?????
Mam: 1.6i 55kw seat cordoba
Představa:80-100kw tak aby to auto moc zbytecne netrpelo
a napiste prosim za kolik by takova uprava byla predem moc dik snad se nekdo ozve :cry: :cry: :cry:
Kamarade, s tebou bude tezke porizeni. Jen tak pro zajimavost prikladam mini clanecek o mem motoru (serie 130 hp/ 97kW @ 5700 rpm). Ver nebo ne, motor bude hodne trpet, pro bezne jezdeni uz nebude (zdroj: www.live4ride.org)>>>


Byla dokončena výroba duralové řemeničky, která celý proces pozdržela. Úprava hlavy válců už také dospěla ke zdárnému konci. Došlo k odstranění části vodítek ventilů, které zasahovaly do kanálů hlavy a ke zvětšení celkového průměru kanálů. Manifold je slícován s hlavou a také přizpůsoben novému tvaru kanálů v hlavě, které byly zbaveny nejhrubějšího povrchu. V následujících dnech dojde k dynamickému vyvážení duralového setrvačníku, klikové hřídele a řemeničky jako celku. Bude následovat složení motoru. Cílem je použití co nejlehčích a přitom nejpevnějších rotujících částí motoru. Proto jsem sáhl po kovaných ultralehkých ojnicích Probe I-beam. Asi nejradikálnějsí a "nejostřejší" součástkou jsou vačky Crespo Cams stage 5 (303/302). Z tohoto důvodu je nutné použít tvrdší ventilové pružiny a když pevné, tak ze švédské Oteva oceli. Písty jsou taktéž kované - americký výrobce Wiseco. Rádi bychom docílili kompresního poměru 11:1. Na řadu příjde finální fáze - příprava individuálních map, ladění na válcové brzdě a v provozu. Bude použita řídící jednotka PM7-X04, s kompletně předělanými mapami.
Pevně věřím, že se vše podaří a CRX bude konkurovat těm "nejrychlejším jednašestkám" v ČR :-) Zárukou kvality jsou brněnští AlienPower - dle mého názoru jedni z nejpovolanějších, ne-li nejpovolanější na sportovní úpravy vozů zn. Honda v ČR.

Poznámka by Alien:
Hlava: oversize 1mm, úprava tvaru kanálů, odstranění části vodítek, slícování výfuk. sání s hlavou, zalapování sedel ventilů, vačky 303/302, snížení hlavy, převrtání průměru škrtící klapky.
Blok: výměna šálků, ojnice I-Beam, Písty Wiseco (12:1), kroužky Wiseco, kompletně dekarbonizován blok.
Duralový setrvačník, duralová řemenice, zakázkové svody 4-1 laděné na profil vaček Crespo + střední díl výfuku zakončený tlumičem Netami Bionix konstrukce double-loop.
Předpokládaný výkon: 150-160hp @ 8500rpm. (850kg)
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
remix
Příspěvky: 9275
Registrován: 05 srp 2004 01:35
Bydliště: Moravian-Silesian region

Příspěvek od remix »

Opravdu jednodušší a méně nákladnější řešení silnější motor......
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od Bordel »

Srnec píše:zdar je tu nekdo kdo by mi pomohl upravit motor (z hřibátek vychovat pořádne HŘEBCE :) :) :) )nekde okolo Olomouce Prostejova Vyskova Kromerize ci Prerova?????
Mam: 1.6i 55kw seat cordoba
Představa:80-100kw tak aby to auto moc zbytecne netrpelo
a napiste prosim za kolik by takova uprava byla predem moc dik snad se nekdo ozve :cry: :cry: :cry:
tak si kup treba Civica, ten ma pres 100kw v serii a zere stejne
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

http://www.engitec.wz.cz/

počítej by voko tak s 50tkč.....

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od Sly »

U takoveho motoru je to zbytecna investice. Nejsem znalec spanelskych aut a nevim, jakymi silnejsimi motory se jeho auto osazovalo, ale do 20tis by mohl sehnat neco, co by uz v zakladu melo daleko vetsi silu nez vsechny upravy, ktere by nahonil u vyse zminene firmy za 50tis. Holt cena jednoho kone bude v tomto pripade daleko nizsi. Za predpokladu, ze ma tak odvazne plany a chce miz z 55kW 80-100kW. Pokud by byl realista, odlozi si cca 25tis a na cat-back, headers, cold air intake systemu a chipu ziska pekny zvuk spolu s cca 10hp.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

u atmosfery se to zhruba pocita tak ze 1PS=cca 1000KČ, nebo mě to aspon zhruba tak pro začátek v základních mechanických úpravách + změny prgramu v ŘJ vyšlo

s dalšíma úpravama se už přehoupnu daleko přes 200- 210 koní co tam teď je na nějakejch 240-250PS -nej tovární 2litry uměj 300..(serie cca 140) , ale tahle rádobyrovnice už přestane platit... bude to dražšší...

motory do těhle španělů dodával VW, takže tohle je stejnej motor jako ve feldě/golfu.. na výběr je prakticky všechno z koncernu.. i VR6 by tam možná šla...

ale já nejsem příznivce toho vyměnit slabej motor za silnější jinýho objemu - u evropskýho auta.. u ameriky by mi to nevadilo....proto jsem upravoval atmosféru 2.0 16v, i když vím že existujou auta s motorem 2.0 20VT.. někdo k tomu má svý důvody- např zůstat v kategorii na závodech/sprintech, nemít problémy na STK atd.....

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od JonnY »

jj, najjednoduchsie bude vymenit motor alebo cele auto.
samozrejme aj 130 by sa z toho dalo vymacknut, ale kupit nove auto by uz bolo lacnejsie.
len uz by musel tocit sakra vysoko, takze bezna premavka a zivotnost asi nic moc.

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

honza 2.0 16v píše: ale já nejsem příznivce toho vyměnit slabej motor za silnější jinýho objemu - u evropskýho auta.. u ameriky by mi to nevadilo....proto jsem upravoval atmosféru 2.0 16v, i když vím že existujou auta s motorem 2.0 20VT.. někdo k tomu má svý důvody- např zůstat v kategorii na závodech/sprintech, nemít problémy na STK atd.....
S timhle s tebou 100% souhlasim. Proto delam to, co delam. Kazdopadne uz ted vim, ze vymena za, rekneme, B16A2 by vysla levneji, nez zminovane upravy. Ale ono to neni jen o hp, ale take o dynamice motoru. Odlehceni rotujicich casti a dalsi vychytavky, ktere kone nepridaji, avsak zlepsi jizdni vlastnosti a chovani motoru.

U jeho motoru ta cena za jeden kun bude podstatne (jednou tolik) vyssi, nez u tveho 2l, ale to urcite vis.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od Fiesta »

Srnec píše:zdar je tu nekdo kdo by mi pomohl upravit motor (z hřibátek vychovat pořádne HŘEBCE :) :) :) )nekde okolo Olomouce Prostejova Vyskova Kromerize ci Prerova?????
Mam: 1.6i 55kw seat cordoba
Představa:80-100kw tak aby to auto moc zbytecne netrpelo
a napiste prosim za kolik by takova uprava byla predem moc dik snad se nekdo ozve :cry: :cry: :cry:
Ver ze ty kW z toho ikdy nedostanes....(pokud chces aby motor netrpel a dalo se stim normalne jezdit)

Strop u tohoto motoru je tak 65kW jeste prijatelnou cestou. Je to pouze osmi ventil.
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od Beaver »

Srnec píše:zdar je tu nekdo kdo by mi pomohl upravit motor (z hřibátek vychovat pořádne HŘEBCE :) :) :) )nekde okolo Olomouce Prostejova Vyskova Kromerize ci Prerova?????
Mam: 1.6i 55kw seat cordoba
Představa:80-100kw tak aby to auto moc zbytecne netrpelo
a napiste prosim za kolik by takova uprava byla predem moc dik snad se nekdo ozve :cry: :cry: :cry:
Ja bych to videl asi jen na upravu mechanickych casti odlehcenim a ostrou vacku. Jak uz se tu psalo, podstatny zasahy by vysly pomerne draho, coz v pripade auta na beznejsi pouziti neni moc smysluplny a navic narust vykonu nebude tak razantni. Jeste by nebylo na skodu nechat si stvorit vyfukovy svody.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od blázen »

z 55kw 100kw...kup si jiné auto 8)
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od JonnY »

Fiesta píše:Ver ze ty kW z toho ikdy nedostanes....(pokud chces aby motor netrpel a dalo se stim normalne jezdit)

Strop u tohoto motoru je tak 65kW jeste prijatelnou cestou. Je to pouze osmi ventil.
preco nie? nenapisal kolko by to malo stat. ak je ochotny vymenit komplet vnutro tak by sa dalo dobastlit turbo :D

ale naozaj sa bud zmier s tym, ze to nepojede, alebo swap / kupit neco ine
upravovat to na nejaky vyssi vykon asi nema zmysel

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Fiesta píše:
Srnec píše:zdar je tu nekdo kdo by mi pomohl upravit motor (z hřibátek vychovat pořádne HŘEBCE :) :) :) )nekde okolo Olomouce Prostejova Vyskova Kromerize ci Prerova?????
Mam: 1.6i 55kw seat cordoba
Představa:80-100kw tak aby to auto moc zbytecne netrpelo
a napiste prosim za kolik by takova uprava byla predem moc dik snad se nekdo ozve :cry: :cry: :cry:
Ver ze ty kW z toho ikdy nedostanes....(pokud chces aby motor netrpel a dalo se stim normalne jezdit)

Strop u tohoto motoru je tak 65kW jeste prijatelnou cestou. Je to pouze osmi ventil.
tak s tímhle nesouhlasm.. v ČR je pár firem co tyhle motory upravuje do běžnýho provozu a nejsilnější silniční varianta má kolem 80-85kW

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od Sly »

Docela by me zajimalo, jakym zpusobem dostanou z 55kW NA atmosfery 80-85kW. Nerikam, ze to neni mozne, ale rad bych znal zpusob upravy a cenovou dostupnost. Prece jen zisk 30kW na tak malem motoru, aniz by byla vyrazne zkracena zivotnost motoru mi prijde moc. Jsem realista.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Sly píše:Docela by me zajimalo, jakym zpusobem dostanou z 55kW NA atmosfery 80-85kW. Nerikam, ze to neni mozne, ale rad bych znal zpusob upravy a cenovou dostupnost. Prece jen zisk 30kW na tak malem motoru, aniz by byla vyrazne zkracena zivotnost motoru mi prijde moc. Jsem realista.
stačí kouknout na www.motor-excel.cz a máš tam kity, nebo ti to postavěj samy, ceny do 50,- .. většinou vačka, hlava, ŘJ , filtr, vejfuk atd.... někde doma mám i článek o tom 80kW motoru ve feldě jak ho testovali....

vem si že ze stejnýho motoru továrna běžně dostávala 130-150kW ve feli kit car

ajsik
Příspěvky: 362
Registrován: 04 bře 2004 00:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajsik »

prodat a koupit jiné auto ... jízda s takto upraveným autem ve městě je únavná dole to netahá, když to vytočíš tak to jede moc rychle motor cuká při přechodových stavech ... vůbec neřeším investici do podvozku a brzd abys ten výkon vůbec využil.


Honza, jak jsi dopadl na HSM v mimoňi ? Já jel Hradec 10. místo a předemnou 2xS200,Integra, TypeR, Sunny GTi, 206Gti a 205mi16 ... čas na nic 15,768 ale s2000 měla 14,5 takže jim to měřilo nějak divně...
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI »

ajsik píše:prodat a koupit jiné auto ... jízda s takto upraveným autem ve městě je únavná dole to netahá, když to vytočíš tak to jede moc rychle motor cuká při přechodových stavech ... vůbec neřeším investici do podvozku a brzd abys ten výkon vůbec využil.


Honza, jak jsi dopadl na HSM v mimoňi ? Já jel Hradec 10. místo a předemnou 2xS200,Integra, TypeR, Sunny GTi, 206Gti a 205mi16 ... čas na nic 15,768 ale s2000 měla 14,5 takže jim to měřilo nějak divně...
ten měl i nejvyšší dosaženou rychlost v cíli :?: kdyžtak www.tuningclub-ul.com člen Pelino
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

ajsik
Příspěvky: 362
Registrován: 04 bře 2004 00:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajsik »

BALI píše:
ajsik píše:prodat a koupit jiné auto ... jízda s takto upraveným autem ve městě je únavná dole to netahá, když to vytočíš tak to jede moc rychle motor cuká při přechodových stavech ... vůbec neřeším investici do podvozku a brzd abys ten výkon vůbec využil.


Honza, jak jsi dopadl na HSM v mimoňi ? Já jel Hradec 10. místo a předemnou 2xS200,Integra, TypeR, Sunny GTi, 206Gti a 205mi16 ... čas na nic 15,768 ale s2000 měla 14,5 takže jim to měřilo nějak divně...
ten měl i nejvyšší dosaženou rychlost v cíli :?: kdyžtak www.tuningclub-ul.com člen Pelino
jj ale ujel mi 0,1sec ... :lol: byl o místo předemnou ... čili 9tý
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI »

ajsik píše:
BALI píše:
ajsik píše:prodat a koupit jiné auto ... jízda s takto upraveným autem ve městě je únavná dole to netahá, když to vytočíš tak to jede moc rychle motor cuká při přechodových stavech ... vůbec neřeším investici do podvozku a brzd abys ten výkon vůbec využil.


Honza, jak jsi dopadl na HSM v mimoňi ? Já jel Hradec 10. místo a předemnou 2xS200,Integra, TypeR, Sunny GTi, 206Gti a 205mi16 ... čas na nic 15,768 ale s2000 měla 14,5 takže jim to měřilo nějak divně...
ten měl i nejvyšší dosaženou rychlost v cíli :?: kdyžtak www.tuningclub-ul.com člen Pelino
jj ale ujel mi 0,1sec ... :lol: byl o místo předemnou ... čili 9tý
všechno vim... dnes mi v práci vyprávěl.......
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

ajsik
Příspěvky: 362
Registrován: 04 bře 2004 00:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajsik »

už sem to dohledal:

mi16 - 15,674 @ 161,205kmh
gti gutmann - 15,768 @ 138,714kmh

8)
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

na HSM III sem nejel.. předchozí den sem se trochu společensky unavil, takže sem se necejtil usednout za volant... jel otec a zajel 15.12s.. což na 1250kg auto není špatný... bejt tak o 100-150kg lehčí aby to bylo na úrovni ITR, tak to bude zajímavější....

momentálně je coupe odtsavený :cry: protože sem línej zpravit vejfuk, kterej prasknul na HSM , aby to bylo schopný dojet za jedním člověkem co udělá komplet vejfuk znova včetně jinejch svodů, kterej snad bude líp vyhovovat výkonu co tam je a do budoucna ještě přibude....

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava motoru Morava

Příspěvek od Velbloud »

[quote="Srnec"]
Mam: 1.6i 55kw seat cordoba
Představa:80-100kw tak aby to auto moc zbytecne netrpelo [quote]

:smich2: já se omlouvám, ale už opravdu z vás nemůžu .. lidi buďte v některejch věcech soudný... prosím....

když chci s autem něco dělat.. tak si musím vybrat... buď výkon jen lehce polechtám a budu ho dál normálně používat a na životnosti se to projevý minimálně nebo půjdu do toho radikálně a dostanu z toho požadovaný výkon, ale pak už auto normálně používat nejde a životnost je více jak poloviční... a k tomu silně pochybuju, že bys z 1.6 8V vymáčk 100KW..

než něco chci udělat a než něco plácnu, tak si o tom alespoň trochu zjistím, ne?
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
Srnec
Příspěvky: 107
Registrován: 03 bře 2006 22:57
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Srnec »

jak rikas tak jsem chtel neco zjisstit proto jsem to napsal aspon vim co muzu cekat zadny uceny z nebe nespadl tak me neodsuzujte holt motor neni moje silna stranka tak se tu tak necertete jen jsem chtel vedet co se s takovym motorem da udelat a dopadlo to podle meho ocekavani :lol: :lol: :lol: kdybych napsal ze chci upravit takovy motor a nenapsal tam co chci tak se nikdo neozve a tak vim uplne vse co jsem potreboval ale dik i kdyz jsem se pri tom cteni nekdy moc :oops: :oops: :oops: a pri tom :cry: :cry: :cry:
Espana Senorita 1.6i

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Srnec píše:dopadlo to podle meho ocekavani :lol: :lol: :lol:
hele v pohodě.. jen mě to hodně moc pobavilo :lol: :lol: klidně neváhej tady se dál ptát, jen to chce mít rozumnou představu, ale každej jsme nějk začínali (já třeba nalepovací imitací sportovní nádrže :oops: :lol: )

jinak předpokládám, že auto chceš používat normálně d dennímu ježdění, takže nejlepší variantou je standart:

konusový filtr (do 1000,-), výfuk (do 3000,-) a v krajním případu chip, ale ten ti přidá opravdu minimum (jestli se nemílím, máš ten samý motor, co je ve feldě, tak tím by se to mohlo zvednout dohromady na cca 61 - 63 KW... ale už to bude mít jinej zvuk a půjde trochu líp do otáček.. a pak poslední věc, tankuj 98 oct. a výš 8)
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
Srnec
Příspěvky: 107
Registrován: 03 bře 2006 22:57
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Srnec »

myslis ze prime sani tomu viditelne pomuze a co jen odhlehcit setrvak to taky neprijde na moc a slysel jsem ze to pomuze ja nechci nic brutalniho ale trosicku ozivit za kazdou radu budu rad kdyby se nasbirali par uprav a prispelo to spise na akceleraci max nepotrebuji(bodovy system) tak bych byl rad vyfuk mam rezonator a koncovy vyfuk laiting
Espana Senorita 1.6i

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Konus ti radím stoprocentně + samozřejmě přívod studeného vzduchu k němu.. dával jsem to na motor 1.4 16V a musím říct, že díky němu mi jde o hodně líp do otáček.. už bych ho za standard nevyměni ;o)

Odlehčení setrváku je hezká věc, i když si nemyslím, že bude zas tak za pakatel... a navíc musíš si uvědomit, jak moc Ti záleží na spotřebě PHM..... tato úprava Ti opět pomůže tím, že Ti auto půjde líp do otáček, ale oproti tomu (jelikož je odlehčený) budou Ti otáčky také rychleji klesat..a častěji to budeš muset vytáčet (teda alespoň dle mého názoru... a co jsem slyšel)
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“