Trouble na šestým válci

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

U toho subaru nebyl ten motor někdy podkaný? Mohly by být ohlé ojnice nebo klika a tím pak vzniknou vibrace, které ty šály vymlátí.
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: gti

Příspěvek od Beaver »

fakie vw píše:U toho subaru nebyl ten motor někdy podkaný? Mohly by být ohlé ojnice nebo klika a tím pak vzniknou vibrace, které ty šály vymlátí.
Subaru ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od Dejv »

Zemi píše:
JonnY píše:a nejsu podobne "dobky" priznak detonacii?
uj a co som nasiel za link http://www.theultralightplace.com/pistons.htm
au au kdyz vidim ty fotky...
no jestli nejsem slepej tak to jsou fotky 2taktů, a to co tam je je celkem bežná praxe.... u marovýho případu to vidim na volnější šály..buď v oku nebo hlavě ojnice. Jen mě tak napadá jestli náhodou není zakarbonovanej celej motor a není přicpanej mazací kanálek 8) Tyhle 2,5L V6 trpěj snad skoro na všechno.... rozdělovač odchází, zaklepaný ventili, teď tohle...... jinak bych věděl o kompl motoru se stejnou závadou :lol:
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od MarauderZ28 »

nejsou šály na šestým pístu - zmizely, jinak rozdělovač odchází jen 93-94 pak už je jinej v USA prodávaj celej kit na opravu za 45 USD pak už vydrží věčně - skoro, jinak zaklepaný ventily jsou mi záhadou neb i když prdne rozvoďák tak se ten motor nepotká takže nechápu ... jinak za celou dobu co sem dělal šéfa Probe clubu asi 5 let sme měnily motor jen jedekrát takže já mám zkušenosti naprosto opačný, já mám teď na svým najeto 230 000 a ten motor je neskutečnej držák a naklepe s drobnejma úpravama všem Probe nebo MX-6 co sem kdy potkal ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od MarauderZ28 »

jinak závada - nefunkční vstřik - chudá směs - detonace - KO šály ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od Dejv »

a šály jsou vydřený,nebo vymlácený? pže nefunkční vstřik by neměl mít vliv na šálu..pokud teda to tam opravdu nepráskalo jako ve starým kanónu :-)
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od MarauderZ28 »

šály tam nejsou, nějaký zbytky jsou navařený na klice ... já myslím, že vliv to má neb když jede vstřik na 50% je chudá směs a ty detonace jí vymlátěj ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od Dejv »

noo... je to možný :wink: ale to by znamenalo že ten vstřik nejde už dlouho.... protože takovýmhle způsobem se to za 1tkm nevymlátí....
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

to může bejt dlouho už jsme to tak koupili ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

aby ses nedivil chudá směs stačí být 5-10 minut, otázka je jak moc chudá, a zničí ti to motor, protože chudá smšs je výbušnější a má větší sílu jak klasicky obohacená popř přesycená směs, a šlehne před horní úvratí a likviduje během chvilky
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od JonnY »

chudobna zmes sama o sebe (bez detonacii) by mala mat len nizsi vykon a daleko vyssiu teplotu spalovania, nie?
a detonacie by mal "zacut" knock senzor a nasledne posunut predstih a obohatit zmes.
ale ked bol blby vstrek (nejde obohatit zmes) tak neviem :-/

v tomto maju diesle dooost vyhodu. chudobna / bohata, secko jedno :D

btw neviete vysvetlit / nemate niekto stranku, kde by bolo dobre vysvetlena tema detonacii atd...?

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od MarauderZ28 »

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Karlik610
Příspěvky: 118
Registrován: 22 úno 2005 14:51
Bydliště: Řepy city

Příspěvek od Karlik610 »

kentoya píše:právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
a co motory VW FSI...ty jezdej na chudou smes ne?
E30 320
E34 525 24V

masterDK

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od masterDK »

na tvem miste bych se obaval nejhorsiho maraudere. s autem si uz moc nepojezdis. tvuj cas se naplnil. to vis, je to poruchovy americky auto a navic takle stary.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

kentoya píše:právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
co ja viem, tak o nieco bohatsia zmes oproti stech. koef. by mala mat najvyssi vykon
ale nejsom isty. skusim to nekde najst

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od MarauderZ28 »

masterDK píše:na tvem miste bych se obaval nejhorsiho maraudere. s autem si uz moc nepojezdis. tvuj cas se naplnil. to vis, je to poruchovy americky auto a navic takle stary.
jenže to nemá s US autem nic společnýho přiblblo a není moje ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

masterDK

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od masterDK »

MarauderZ28 píše:
masterDK píše:na tvem miste bych se obaval nejhorsiho maraudere. s autem si uz moc nepojezdis. tvuj cas se naplnil. to vis, je to poruchovy americky auto a navic takle stary.
jenže to nemá s US autem nic společnýho přiblblo a není moje ...
tak to je asi ten rezatej bmw shit se kterym jsi natocil to svoje prvni streetracing video? nechci ti do toho vubec kecat(vis ze kvuli tomu tu nejsem), ale vypadas tam jak blbec. trhas tam hlavou vic nez volantem a celkove vypadas spis jak sedlak v ziguliku

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od Zemi »

Mara v zigulu... :lol: :smich:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Dan Mag
Příspěvky: 166
Registrován: 17 říj 2005 11:03
Bydliště: mezi Kladnem a Prahou

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od Dan Mag »

masterDK píše:
MarauderZ28 píše:
masterDK píše:na tvem miste bych se obaval nejhorsiho maraudere. s autem si uz moc nepojezdis. tvuj cas se naplnil. to vis, je to poruchovy americky auto a navic takle stary.
jenže to nemá s US autem nic společnýho přiblblo a není moje ...
tak to je asi ten rezatej bmw shit se kterym jsi natocil to svoje prvni streetracing video? nechci ti do toho vubec kecat(vis ze kvuli tomu tu nejsem), ale vypadas tam jak blbec. trhas tam hlavou vic nez volantem a celkove vypadas spis jak sedlak v ziguliku
MasterDK se asi podíval do zrdcadla.
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...

Karlik610
Příspěvky: 118
Registrován: 22 úno 2005 14:51
Bydliště: Řepy city

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od Karlik610 »

masterDK píše:
MarauderZ28 píše:
masterDK píše:na tvem miste bych se obaval nejhorsiho maraudere. s autem si uz moc nepojezdis. tvuj cas se naplnil. to vis, je to poruchovy americky auto a navic takle stary.
jenže to nemá s US autem nic společnýho přiblblo a není moje ...
tak to je asi ten rezatej bmw shit se kterym jsi natocil to svoje prvni streetracing video? nechci ti do toho vubec kecat(vis ze kvuli tomu tu nejsem), ale vypadas tam jak blbec. trhas tam hlavou vic nez volantem a celkove vypadas spis jak sedlak v ziguliku
hele ty ses fakt nudnej! co to tady zkousis? neni ti trapne?!
E30 320
E34 525 24V

masterDK

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od masterDK »

Karlik610 píše:
masterDK píše:
MarauderZ28 píše: jenže to nemá s US autem nic společnýho přiblblo a není moje ...
tak to je asi ten rezatej bmw shit se kterym jsi natocil to svoje prvni streetracing video? nechci ti do toho vubec kecat(vis ze kvuli tomu tu nejsem), ale vypadas tam jak blbec. trhas tam hlavou vic nez volantem a celkove vypadas spis jak sedlak v ziguliku
hele ty ses fakt nudnej! co to tady zkousis? neni ti trapne?!
trapne mi rozhodne neni, stejne jako marauder i ja mam na nektery veci svuj nazor, jsem taky pro uprimnost a taky kritizuju cizi veci do kterych mi nemusi nic byt - stejne jako marauder
Naposledy upravil(a) masterDK dne 11 srp 2006 13:01, celkem upraveno 1 x.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

masterDementiK prosim usetri nas svojej uzasnej pritomnosti.
nikoho tvoje posty nezaujimaju a ked budes moc prudit, tak ta casom zmazu. tak prosim ser nato

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

kentoya píše:právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
tak mudra knizka tvrdi, ze maximalny vykon by mal byt dosahovany pri "suciniteli prebytku vzduchu" lambda - cca 0.85-0.95

masterDK

Příspěvek od masterDK »

JonnY píše:
kentoya píše:právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
tak mudra knizka tvrdi, ze maximalny vykon by mal byt dosahovany pri "suciniteli prebytku vzduchu" lambda - cca 0.85-0.95
a vis co to znamena ty chytry pako?

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od JonnY »

jezus zabanujte toho kretena.

masterDK

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od masterDK »

zda se ze nevis, podle toho jak jsi nasranej

kazdy auto ma lambdu trochu jinou. kazda ma trochu jinej prubeh. pokud bys meril pomer smesi nejakym jinym zarizenim, mohlo by se stat ze to zarizeni bude ukazovat u obou aut stejny hodnoty, ale lambda jednoho auta bude ukazovat 0.8 a druha 0.7

ale i tak to nevypovida vubec nic o tom jestli vetsi vykon udela "chuda" ci "bohada" smes. Smes musi v prvni rade optimalni. Vyrobci aut ji ale vetsinou nenastavuji na vykonove optimum, ale na bezpecne optimum, coz je mirne bohate. U vetsiny aut zvysi vykon opatrne ochudobeni. Zalezi to na motoru

nemam ve zvyku bavit se s ne-drifterama, ted jsem udelal vyjimku

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Trouble na šestým válci

Příspěvek od MarauderZ28 »

jenže ty idiote to neřídím já ... hihi líbí se mi jak ze sebe krásně děláš kripla, ale ono už to víc ani nejde ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

JonnY píše:
kentoya píše:právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
co ja viem, tak o nieco bohatsia zmes oproti stech. koef. by mala mat najvyssi vykon
ale nejsom isty. skusim to nekde najst
To, ze cim chudsi smes, tim vyssi EGT, neni tak uplne pravda (jinak by jsi pri brzdeni motorem a AFR okolo 17:1 mel vyssi EGT, nez treba pri plne akceleraci a AFR 12:1). Nejvyssi EGT je dosazena pri stoichiometry a snizuje se, at je AFR dale chudsi anebo bohatejsi.
Co se tyka maximalniho vykonu, vetsina motoru ho dosahne s AFR mezi 12:1 a 13.5:1. Bez ohledu ale na chudost/bohatost smese, predstih zapalovani, tlak turba, teplotu vstupniho vzduchu, kompresni pomer anebo dynamickou kompresi, profil vacek, etc., dosazeni jakehokoliv vykonu je jen a pouze o jedne jedine veci, ktere vsechny ty vyse uvedene aspekty jen ovlivnuji. Tou "veci" je ten uplne nejzakladnejsi princip, na jehoz zaklade probiha (anebo by melo probihat) lazeni uplne kazdeho pistoveho spalovaciho motoru - a na ktery se velice casto zapomina.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Taboo píše:To, ze cim chudsi smes, tim vyssi EGT, neni tak uplne pravda (jinak by jsi pri brzdeni motorem a AFR okolo 17:1 mel vyssi EGT, nez treba pri plne akceleraci a AFR 12:1). Nejvyssi EGT je dosazena pri stoichiometry a snizuje se, at je AFR dale chudsi anebo bohatejsi.
Co se tyka maximalniho vykonu, vetsina motoru ho dosahne s AFR mezi 12:1 a 13.5:1.
ja som tou teplotou nemyslel EGT, ale prave teplotu "horenia".
ale ani presne neviem odkial to mam, takze mozno kecam...
Taboo píše:Bez ohledu ale na chudost/bohatost smese, predstih zapalovani, tlak turba, teplotu vstupniho vzduchu, kompresni pomer anebo dynamickou kompresi, profil vacek, etc., dosazeni jakehokoliv vykonu je jen a pouze o jedne jedine veci, ktere vsechny ty vyse uvedene aspekty jen ovlivnuji. Tou "veci" je ten uplne nejzakladnejsi princip, na jehoz zaklade probiha (anebo by melo probihat) lazeni uplne kazdeho pistoveho spalovaciho motoru - a na ktery se velice casto zapomina.
:wink:
safra aky princip? tak neviem ci mi to uniklo, alebo ci si to tam vobec nenapisal :?

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“