Trouble na šestým válci
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
gti
U toho subaru nebyl ten motor někdy podkaný? Mohly by být ohlé ojnice nebo klika a tím pak vzniknou vibrace, které ty šály vymlátí.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: gti
Subaru ?fakie vw píše:U toho subaru nebyl ten motor někdy podkaný? Mohly by být ohlé ojnice nebo klika a tím pak vzniknou vibrace, které ty šály vymlátí.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Trouble na šestým válci
no jestli nejsem slepej tak to jsou fotky 2taktů, a to co tam je je celkem bežná praxe.... u marovýho případu to vidim na volnější šály..buď v oku nebo hlavě ojnice. Jen mě tak napadá jestli náhodou není zakarbonovanej celej motor a není přicpanej mazací kanálekZemi píše:au au kdyz vidim ty fotky...JonnY píše:a nejsu podobne "dobky" priznak detonacii?
uj a co som nasiel za link http://www.theultralightplace.com/pistons.htm


.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trouble na šestým válci
nejsou šály na šestým pístu - zmizely, jinak rozdělovač odchází jen 93-94 pak už je jinej v USA prodávaj celej kit na opravu za 45 USD pak už vydrží věčně - skoro, jinak zaklepaný ventily jsou mi záhadou neb i když prdne rozvoďák tak se ten motor nepotká takže nechápu ... jinak za celou dobu co sem dělal šéfa Probe clubu asi 5 let sme měnily motor jen jedekrát takže já mám zkušenosti naprosto opačný, já mám teď na svým najeto 230 000 a ten motor je neskutečnej držák a naklepe s drobnejma úpravama všem Probe nebo MX-6 co sem kdy potkal ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trouble na šestým válci
jinak závada - nefunkční vstřik - chudá směs - detonace - KO šály ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Trouble na šestým válci
a šály jsou vydřený,nebo vymlácený? pže nefunkční vstřik by neměl mít vliv na šálu..pokud teda to tam opravdu nepráskalo jako ve starým kanónu 

.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trouble na šestým válci
šály tam nejsou, nějaký zbytky jsou navařený na klice ... já myslím, že vliv to má neb když jede vstřik na 50% je chudá směs a ty detonace jí vymlátěj ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Trouble na šestým válci
noo... je to možný
ale to by znamenalo že ten vstřik nejde už dlouho.... protože takovýmhle způsobem se to za 1tkm nevymlátí....

.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
aby ses nedivil chudá směs stačí být 5-10 minut, otázka je jak moc chudá, a zničí ti to motor, protože chudá smšs je výbušnější a má větší sílu jak klasicky obohacená popř přesycená směs, a šlehne před horní úvratí a likviduje během chvilky
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Trouble na šestým válci
chudobna zmes sama o sebe (bez detonacii) by mala mat len nizsi vykon a daleko vyssiu teplotu spalovania, nie?
a detonacie by mal "zacut" knock senzor a nasledne posunut predstih a obohatit zmes.
ale ked bol blby vstrek (nejde obohatit zmes) tak neviem :-/
v tomto maju diesle dooost vyhodu. chudobna / bohata, secko jedno
btw neviete vysvetlit / nemate niekto stranku, kde by bolo dobre vysvetlena tema detonacii atd...?
a detonacie by mal "zacut" knock senzor a nasledne posunut predstih a obohatit zmes.
ale ked bol blby vstrek (nejde obohatit zmes) tak neviem :-/
v tomto maju diesle dooost vyhodu. chudobna / bohata, secko jedno

btw neviete vysvetlit / nemate niekto stranku, kde by bolo dobre vysvetlena tema detonacii atd...?
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trouble na šestým válci
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Trouble na šestým válci
na tvem miste bych se obaval nejhorsiho maraudere. s autem si uz moc nepojezdis. tvuj cas se naplnil. to vis, je to poruchovy americky auto a navic takle stary.
co ja viem, tak o nieco bohatsia zmes oproti stech. koef. by mala mat najvyssi vykonkentoya píše:právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
ale nejsom isty. skusim to nekde najst
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trouble na šestým válci
jenže to nemá s US autem nic společnýho přiblblo a není moje ...masterDK píše:na tvem miste bych se obaval nejhorsiho maraudere. s autem si uz moc nepojezdis. tvuj cas se naplnil. to vis, je to poruchovy americky auto a navic takle stary.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Trouble na šestým válci
tak to je asi ten rezatej bmw shit se kterym jsi natocil to svoje prvni streetracing video? nechci ti do toho vubec kecat(vis ze kvuli tomu tu nejsem), ale vypadas tam jak blbec. trhas tam hlavou vic nez volantem a celkove vypadas spis jak sedlak v zigulikuMarauderZ28 píše:jenže to nemá s US autem nic společnýho přiblblo a není moje ...masterDK píše:na tvem miste bych se obaval nejhorsiho maraudere. s autem si uz moc nepojezdis. tvuj cas se naplnil. to vis, je to poruchovy americky auto a navic takle stary.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trouble na šestým válci
Mara v zigulu...



(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Trouble na šestým válci
MasterDK se asi podíval do zrdcadla.masterDK píše:tak to je asi ten rezatej bmw shit se kterym jsi natocil to svoje prvni streetracing video? nechci ti do toho vubec kecat(vis ze kvuli tomu tu nejsem), ale vypadas tam jak blbec. trhas tam hlavou vic nez volantem a celkove vypadas spis jak sedlak v zigulikuMarauderZ28 píše:jenže to nemá s US autem nic společnýho přiblblo a není moje ...masterDK píše:na tvem miste bych se obaval nejhorsiho maraudere. s autem si uz moc nepojezdis. tvuj cas se naplnil. to vis, je to poruchovy americky auto a navic takle stary.
Cougar od potomků Henryho Forda s sto sedmdesáti lučními kobylkami - doufám, že nějaký nechcípli
Gathering a car-toy information...
Gathering a car-toy information...
Re: Trouble na šestým válci
hele ty ses fakt nudnej! co to tady zkousis? neni ti trapne?!masterDK píše:tak to je asi ten rezatej bmw shit se kterym jsi natocil to svoje prvni streetracing video? nechci ti do toho vubec kecat(vis ze kvuli tomu tu nejsem), ale vypadas tam jak blbec. trhas tam hlavou vic nez volantem a celkove vypadas spis jak sedlak v zigulikuMarauderZ28 píše:jenže to nemá s US autem nic společnýho přiblblo a není moje ...masterDK píše:na tvem miste bych se obaval nejhorsiho maraudere. s autem si uz moc nepojezdis. tvuj cas se naplnil. to vis, je to poruchovy americky auto a navic takle stary.
E30 320
E34 525 24V
E34 525 24V
Re: Trouble na šestým válci
trapne mi rozhodne neni, stejne jako marauder i ja mam na nektery veci svuj nazor, jsem taky pro uprimnost a taky kritizuju cizi veci do kterych mi nemusi nic byt - stejne jako marauderKarlik610 píše:hele ty ses fakt nudnej! co to tady zkousis? neni ti trapne?!masterDK píše:tak to je asi ten rezatej bmw shit se kterym jsi natocil to svoje prvni streetracing video? nechci ti do toho vubec kecat(vis ze kvuli tomu tu nejsem), ale vypadas tam jak blbec. trhas tam hlavou vic nez volantem a celkove vypadas spis jak sedlak v zigulikuMarauderZ28 píše: jenže to nemá s US autem nic společnýho přiblblo a není moje ...
Naposledy upravil(a) masterDK dne 11 srp 2006 13:01, celkem upraveno 1 x.
tak mudra knizka tvrdi, ze maximalny vykon by mal byt dosahovany pri "suciniteli prebytku vzduchu" lambda - cca 0.85-0.95kentoya píše:právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
a vis co to znamena ty chytry pako?JonnY píše:tak mudra knizka tvrdi, ze maximalny vykon by mal byt dosahovany pri "suciniteli prebytku vzduchu" lambda - cca 0.85-0.95kentoya píše:právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
Re: Trouble na šestým válci
jezus zabanujte toho kretena.
Re: Trouble na šestým válci
zda se ze nevis, podle toho jak jsi nasranej
kazdy auto ma lambdu trochu jinou. kazda ma trochu jinej prubeh. pokud bys meril pomer smesi nejakym jinym zarizenim, mohlo by se stat ze to zarizeni bude ukazovat u obou aut stejny hodnoty, ale lambda jednoho auta bude ukazovat 0.8 a druha 0.7
ale i tak to nevypovida vubec nic o tom jestli vetsi vykon udela "chuda" ci "bohada" smes. Smes musi v prvni rade optimalni. Vyrobci aut ji ale vetsinou nenastavuji na vykonove optimum, ale na bezpecne optimum, coz je mirne bohate. U vetsiny aut zvysi vykon opatrne ochudobeni. Zalezi to na motoru
nemam ve zvyku bavit se s ne-drifterama, ted jsem udelal vyjimku
kazdy auto ma lambdu trochu jinou. kazda ma trochu jinej prubeh. pokud bys meril pomer smesi nejakym jinym zarizenim, mohlo by se stat ze to zarizeni bude ukazovat u obou aut stejny hodnoty, ale lambda jednoho auta bude ukazovat 0.8 a druha 0.7
ale i tak to nevypovida vubec nic o tom jestli vetsi vykon udela "chuda" ci "bohada" smes. Smes musi v prvni rade optimalni. Vyrobci aut ji ale vetsinou nenastavuji na vykonove optimum, ale na bezpecne optimum, coz je mirne bohate. U vetsiny aut zvysi vykon opatrne ochudobeni. Zalezi to na motoru
nemam ve zvyku bavit se s ne-drifterama, ted jsem udelal vyjimku
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trouble na šestým válci
jenže ty idiote to neřídím já ... hihi líbí se mi jak ze sebe krásně děláš kripla, ale ono už to víc ani nejde ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
To, ze cim chudsi smes, tim vyssi EGT, neni tak uplne pravda (jinak by jsi pri brzdeni motorem a AFR okolo 17:1 mel vyssi EGT, nez treba pri plne akceleraci a AFR 12:1). Nejvyssi EGT je dosazena pri stoichiometry a snizuje se, at je AFR dale chudsi anebo bohatejsi.JonnY píše:co ja viem, tak o nieco bohatsia zmes oproti stech. koef. by mala mat najvyssi vykonkentoya píše:právě chudá směs bez detonací (problém naladit aby to šlo) má vyšší výkon, ale jelikož je to problém skloubit bez detonací tak se na chudou směs nejezdí a vyšší teploty to je pravda
ale nejsom isty. skusim to nekde najst
Co se tyka maximalniho vykonu, vetsina motoru ho dosahne s AFR mezi 12:1 a 13.5:1. Bez ohledu ale na chudost/bohatost smese, predstih zapalovani, tlak turba, teplotu vstupniho vzduchu, kompresni pomer anebo dynamickou kompresi, profil vacek, etc., dosazeni jakehokoliv vykonu je jen a pouze o jedne jedine veci, ktere vsechny ty vyse uvedene aspekty jen ovlivnuji. Tou "veci" je ten uplne nejzakladnejsi princip, na jehoz zaklade probiha (anebo by melo probihat) lazeni uplne kazdeho pistoveho spalovaciho motoru - a na ktery se velice casto zapomina.

IQ stylingem nenahradis.
ja som tou teplotou nemyslel EGT, ale prave teplotu "horenia".Taboo píše:To, ze cim chudsi smes, tim vyssi EGT, neni tak uplne pravda (jinak by jsi pri brzdeni motorem a AFR okolo 17:1 mel vyssi EGT, nez treba pri plne akceleraci a AFR 12:1). Nejvyssi EGT je dosazena pri stoichiometry a snizuje se, at je AFR dale chudsi anebo bohatejsi.
Co se tyka maximalniho vykonu, vetsina motoru ho dosahne s AFR mezi 12:1 a 13.5:1.
ale ani presne neviem odkial to mam, takze mozno kecam...
safra aky princip? tak neviem ci mi to uniklo, alebo ci si to tam vobec nenapisalTaboo píše:Bez ohledu ale na chudost/bohatost smese, predstih zapalovani, tlak turba, teplotu vstupniho vzduchu, kompresni pomer anebo dynamickou kompresi, profil vacek, etc., dosazeni jakehokoliv vykonu je jen a pouze o jedne jedine veci, ktere vsechny ty vyse uvedene aspekty jen ovlivnuji. Tou "veci" je ten uplne nejzakladnejsi princip, na jehoz zaklade probiha (anebo by melo probihat) lazeni uplne kazdeho pistoveho spalovaciho motoru - a na ktery se velice casto zapomina.
![]()
