



Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
pokud máš GTi- nevím jestli trysku pro studenej start maj všechny GII, ale je u nás pár lidí co se o GII trochu víc zajímaj a tuhle trysku pro studenej start maj spínanou přes vypínač na palubovce a při kudle si obohacujou směs- funguje to celkem dobře..sám sem měl možnost se v jednom takovým autě svýzt...Vecernicek píše:Kdysi jsem něco slyšel o sytiči, ale to asi na stříkačku nepude ? A to jako fakt tolik přidá na výkonu ?![]()
![]()
![]()
Dovolil bych si nesouhlasit - k výbuchu ti stačí totiž i obyčejná hladká mouka (nebo třeba cement), jen si ji rozprášíš jemně do vzduchu, škrtneš sirkou a máš to. Efekt je to právě hodně podobnej jako explozivní hoření směsi benzínu a vzduchu.blázen píše:nesouhlasím rychleji hoří bohatá směs,ovšem u příliš bohaté směsi rychlost rapidně klesá. Detonace není hoření, ale výbuch (samovznícení), při němž dojde k nárazu tlakové vlny na stěny válce a spalovacího prostoru,prudce se vymezí vůle na pístní skupině a celé to vytvoří to známé kovové cinknutí.. POMALEJI hoří směs chudá!!
Zvyšování výkonu obohacováním paliva není optimálním řešením,...procentuální nárust výkonu vůči dodávce paliva je velice malý
Neber jméno OXiDE nadarmoTaboo píše:OK, ja k tomu neco reknu... Vyrobce toho grounding kitu se snazi kazdeho presvedcit, ze jejich kabely jsou vyrabeny z 99.99% ciste mede dovazene zotrocenymi mimozemstany primo z Marsu a proto absolutne nedostupne pro nekoho jineho na teto planete, kdo by snad byl natolik naivni, aby se domnival, ze si uplne ten samy grounding kit se stejnymi vysledky muze vyrobit sam za 1/10 prodejni ceny kitu nabizenym tim vyrobcem. Pravdou ale zustava, ze med pouzivana v dnesni dobe v naproste vetsine kabelu a dratu urcenych pro elektricke spoje je standartne 99.95%+ cista a doslova kazdy 4AWG power cable za $3 per foot je stejne dobry, jako cabely v tom kitu toho vyrobce (a tech pripadnych 0.04% vyssi cistoty materialu tam nehraje absolutne zadnou roli). Cim se dosahuje nizsiho odporu je hlavne vetsi prumer (vnitrni plocha) tech kabelu ve srovnani se seriovymi a nizsi procento oxydace tech novych kabelu oproti tem, ktere v tom motorovem prostoru byly po cele dlouhe roky a vesele si tam oxydovaly a jejich uchyceni rezavely. Castecne to je proste jako porovnavat jizdni vlastnosti auta s podhustenyma ojetyma pneumatikama a tvrdit, ze jeho jizdni vlastnosti se zlepsily jen a pouze diky vlastnostem novych (patricne nahustenych) pneumatik.
Vetsina dnesnich vozu ma uzemneny jak motor (vetsinou z intake manifoldu na firewall), tak i prevodovku (na chassi) a potrubi vyfuku. Pokud chcete usetrit penize a vyrobit si ten grounding system sami, pouzijte 4AWG power cable (k obdrzeni ve vetsine obchodu specializujich se na car audio) a umistete negativni terminal na firewall, ze ktereho pote povedete jeden kabel primo na baterii a zbytek kabelu z nej rozvetvite na intake manifold, alternator, distributor a vyfukove potrubi. Pouzijte pri tom nejaky "contact enhancer" (vyborny je treba Stabilant 22A). U starsich vozu je samozrejme vhodne pouziti toho "contact enhancer" na doslova kazdy konektor a spoj - od palivoveho cerpadla, injectory, vsechny sensory az po ECU konektor.
hmm, snažim se udělat SQ aparaturu, tak to asi udělám. Ten kus kabelu mě nezabije. Finančně se to v tom ztratí.MarauderZ28 píše:lepší je dotáhnout mínus, kastle není měď, nicméně o tomhle se vedou neustály spory - osobně sem rozdíl nezaznamenal, ale někomu když neměl mínus z baterky to dělalo brumy ...