tak mita docela jedou.... je otazka jestli je v poradkuMarauderZ28 píše:Cagiva Mito EVO
turbo?!? 2T?!?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
pavel-tenista
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 zář 2006 09:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo?!? 2T?!?
Re: turbo?!? 2T?!?
ze stejnáho duvodu porč považuju za nesmysl dávat do velroexe raketovej pohon.. dyt se v tom zabijes a já pudju sedetpavel-tenista píše:proc ne?Idaho píše:nálada na stavby je ale tohle je skutečně nesmysl.. nemluvim pokud bys měl konstručně lépe stavenej stroj než skutr tak to má i upotřebení, ale na skutru bych si to nelazjnul..
je to nesmysl u tak malýho motoru. Skutr je na pomaluo levnou jízdu a na to má stavné body. Pokud vyměníš motor ( nebo zvedenš jakokoliv výkon and určitou mez ) budeš čelit přírodním zákonum, portože to proste nemuže vydržet, případně to nebue stabilní v zatáčkách, uvedomuješ si pokdu budeš využívat ten pohon jak bys musel klopit zatáčky? na tomhle prdítku.. sorry ale rpo rozumně uvažujícího člověka to skutečně neni.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- qwer
- Příspěvky: 751
- Registrován: 25 čer 2004 12:46
- Bydliště: Praha-10, Hostivař
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo?!? 2T?!?
http://www.youtube.com/watch?v=m_B6TETKv5s
runeer a ma 132 koni. ma jinej motor.. tusim ze s CBR
skoda ze tam neni zvuk..
a tady je skoda ze neni video
http://forum.scooterforum.net/forum/sho ... p?t=124461
runeer a ma 132 koni. ma jinej motor.. tusim ze s CBR
skoda ze tam neni zvuk..
a tady je skoda ze neni video
http://forum.scooterforum.net/forum/sho ... p?t=124461
Passat B5.5 TDI 96kw
Re: turbo?!? 2T?!?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:44, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
-
pavel-tenista
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 zář 2006 09:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo?!? 2T?!?
Idaho píše:ze stejnáho duvodu porč považuju za nesmysl dávat do velroexe raketovej pohon.. dyt se v tom zabijes a já pudju sedetpavel-tenista píše:proc ne?Idaho píše:nálada na stavby je ale tohle je skutečně nesmysl.. nemluvim pokud bys měl konstručně lépe stavenej stroj než skutr tak to má i upotřebení, ale na skutru bych si to nelazjnul..
je to nesmysl u tak malýho motoru. Skutr je na pomaluo levnou jízdu a na to má stavné body. Pokud vyměníš motor ( nebo zvedenš jakokoliv výkon and určitou mez ) budeš čelit přírodním zákonum, portože to proste nemuže vydržet, případně to nebue stabilní v zatáčkách, uvedomuješ si pokdu budeš využívat ten pohon jak bys musel klopit zatáčky? na tomhle prdítku.. sorry ale rpo rozumně uvažujícího člověka to skutečně neni.
kdo tady taky tvrdi ze ja uvazuju rozumne ?
-
pavel-tenista
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 zář 2006 09:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo?!? 2T?!?
jj toho runnera znamqwer píše:http://www.youtube.com/watch?v=m_B6TETKv5s
runeer a ma 132 koni. ma jinej motor.. tusim ze s CBR
skoda ze tam neni zvuk..
a tady je skoda ze neni video
http://forum.scooterforum.net/forum/sho ... p?t=124461
-
pavel-tenista
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 zář 2006 09:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo?!? 2T?!?
Palivova pumpa se tam da pripojit nova-ted to je jen na bazi podtlaku...Taboo píše:Jdi do tohopavel-tenista píše:proc ne?. Vhodny (a dostupny) by byl treba Garrett VNT15 z VW/Audi TDI s regulaci tlaku pres pop-off ventil. Po vyreseni zvyseni dodavky paliva pri tlaku turba (nejjednodusi by bylo nejspis pouziti "fuel pressure raiser") otazkou zustava kapacita palivoveho cerpadla a zapalovani (= pouziti chladnejsi svicky s mensim "gap" a pripadne - pokud to je mozne - taky upravit predstih zapalovani pod tlakem turba). Pokud ale z toho chces dostat co nejvice, tak by jsi musel trochu snizit kompresi (i treba pouzitim pridavne desky mezi hlavou a blokem) a o-ring hlavu/blok + pouzit silnejsi srouby a tesneni hlavy. V aspektu zivotnosti pak budou trpet nejvice nejspis loziska klikove hridele a ojnice.
zapalovani-da se koupit kompletne nastavitelny zapalovani od MVT nebo HPI
chladnejsi svicka=no problem
predstih-taky se da ale nejsem si jistej jestli to zapalovani pocita s tim ze tam nekdo vrazi turbo... ale myslim ze od urcitejch otacek by jinej predstih moh jit nastavit... to by se muselo jeste zjistit...
loziska-to je 1000kc za novou sadu od SKF
a ojnice-tak to vazne nevim kolik stoji ale to je fuk-to taky nebude takova darda...
jeste nejakej tip na nekoho kdo mi to tam narve nemas ???
Re: turbo?!? 2T?!?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:45, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
-
pavel-tenista
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 zář 2006 09:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo?!? 2T?!?
co sem mluvil dneska s par lidma tak na nej slysim jen samou chvaluTaboo píše:Ne, ja jsem z USA. MarAt by to ale zvladnul...pavel-tenista píše: jeste nejakej tip na nekoho kdo mi to tam narve nemas ???
-
pavel-tenista
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 zář 2006 09:22
- Kontaktovat uživatele:
