turbo?!? 2T?!?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

MarauderZ28 píše:Cagiva Mito EVO
tak mita docela jedou.... je otazka jestli je v poradku :roll:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od Idaho »

pavel-tenista píše:
Idaho píše:nálada na stavby je ale tohle je skutečně nesmysl.. nemluvim pokud bys měl konstručně lépe stavenej stroj než skutr tak to má i upotřebení, ale na skutru bych si to nelazjnul..
proc ne? :oops:
ze stejnáho duvodu porč považuju za nesmysl dávat do velroexe raketovej pohon.. dyt se v tom zabijes a já pudju sedet :)

je to nesmysl u tak malýho motoru. Skutr je na pomaluo levnou jízdu a na to má stavné body. Pokud vyměníš motor ( nebo zvedenš jakokoliv výkon and určitou mez ) budeš čelit přírodním zákonum, portože to proste nemuže vydržet, případně to nebue stabilní v zatáčkách, uvedomuješ si pokdu budeš využívat ten pohon jak bys musel klopit zatáčky? na tomhle prdítku.. sorry ale rpo rozumně uvažujícího člověka to skutečně neni.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
qwer
Příspěvky: 751
Registrován: 25 čer 2004 12:46
Bydliště: Praha-10, Hostivař
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od qwer »

http://www.youtube.com/watch?v=m_B6TETKv5s
runeer a ma 132 koni. ma jinej motor.. tusim ze s CBR

skoda ze tam neni zvuk..


a tady je skoda ze neni video
http://forum.scooterforum.net/forum/sho ... p?t=124461
Passat B5.5 TDI 96kw

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:44, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

Idaho píše:
pavel-tenista píše:
Idaho píše:nálada na stavby je ale tohle je skutečně nesmysl.. nemluvim pokud bys měl konstručně lépe stavenej stroj než skutr tak to má i upotřebení, ale na skutru bych si to nelazjnul..
proc ne? :oops:
ze stejnáho duvodu porč považuju za nesmysl dávat do velroexe raketovej pohon.. dyt se v tom zabijes a já pudju sedet :)

je to nesmysl u tak malýho motoru. Skutr je na pomaluo levnou jízdu a na to má stavné body. Pokud vyměníš motor ( nebo zvedenš jakokoliv výkon and určitou mez ) budeš čelit přírodním zákonum, portože to proste nemuže vydržet, případně to nebue stabilní v zatáčkách, uvedomuješ si pokdu budeš využívat ten pohon jak bys musel klopit zatáčky? na tomhle prdítku.. sorry ale rpo rozumně uvažujícího člověka to skutečně neni.

kdo tady taky tvrdi ze ja uvazuju rozumne ? :-) ale vazne: pri zvednuti vykonu na nejakejch 25PS to neni vubec problem pri pouziti podvozkovejch zavodnich dilu... zavodni scootery maj bezne vykon kolem 20-30PS na zadnim kole podle kategorie...

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

qwer píše:http://www.youtube.com/watch?v=m_B6TETKv5s
runeer a ma 132 koni. ma jinej motor.. tusim ze s CBR

skoda ze tam neni zvuk..


a tady je skoda ze neni video
http://forum.scooterforum.net/forum/sho ... p?t=124461
jj toho runnera znam :-) :-) zas takhle do extremu nepujdem...

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

Taboo píše:
pavel-tenista píše:proc ne? :oops:
Jdi do toho 8) . Vhodny (a dostupny) by byl treba Garrett VNT15 z VW/Audi TDI s regulaci tlaku pres pop-off ventil. Po vyreseni zvyseni dodavky paliva pri tlaku turba (nejjednodusi by bylo nejspis pouziti "fuel pressure raiser") otazkou zustava kapacita palivoveho cerpadla a zapalovani (= pouziti chladnejsi svicky s mensim "gap" a pripadne - pokud to je mozne - taky upravit predstih zapalovani pod tlakem turba). Pokud ale z toho chces dostat co nejvice, tak by jsi musel trochu snizit kompresi (i treba pouzitim pridavne desky mezi hlavou a blokem) a o-ring hlavu/blok + pouzit silnejsi srouby a tesneni hlavy. V aspektu zivotnosti pak budou trpet nejvice nejspis loziska klikove hridele a ojnice.
:wink:
Palivova pumpa se tam da pripojit nova-ted to je jen na bazi podtlaku...
zapalovani-da se koupit kompletne nastavitelny zapalovani od MVT nebo HPI
chladnejsi svicka=no problem
predstih-taky se da ale nejsem si jistej jestli to zapalovani pocita s tim ze tam nekdo vrazi turbo... ale myslim ze od urcitejch otacek by jinej predstih moh jit nastavit... to by se muselo jeste zjistit...
loziska-to je 1000kc za novou sadu od SKF
a ojnice-tak to vazne nevim kolik stoji ale to je fuk-to taky nebude takova darda...
jeste nejakej tip na nekoho kdo mi to tam narve nemas ???

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 09:45, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo?!? 2T?!?

Příspěvek od pavel-tenista »

Taboo píše:
pavel-tenista píše: jeste nejakej tip na nekoho kdo mi to tam narve nemas ???
Ne, ja jsem z USA. MarAt by to ale zvladnul...
:wink:
co sem mluvil dneska s par lidma tak na nej slysim jen samou chvalu :)

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

pavel ... hustej pacos 8)

pavel-tenista
Příspěvky: 20
Registrován: 16 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavel-tenista »

Lukaash píše:pavel ... hustej pacos 8)
:pifko:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“