E34 535 tuning

Moderátor: T-O-M

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

k tý tvojí prasácký teorii - někteří experti zkoušejí dávat dvě těsnění pod hlavu a tím snižují kompresi - problémem toho řešení je že je to stejně jen krátkodobej lék, neb je to pak znatelně nejslabší článek řetězu

ad 2 - do e30 ten motor jde - zrovna je teď jeden na prodej za 10 s komplet držákama a vším do e30 ,ale nápravy a podvozek má 3ková a 5tková řada značně odlišný, takže tudy cesta nevede ale ani mě nenapadá proč to teda dělat :-)
Shark Racing team

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Hartge svého často prodával mezikus ke snížení kompresního poměru, bylo to něco jako "odřízlá horní část bloku" a na původní motor jsi dal těsnění pak tenhle mezikus a zase těsnění a hlavu, ale já osobně bych šel cestou menších pístů.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
wrenklin
Příspěvky: 907
Registrován: 27 pro 2005 14:47
Bydliště: jamahov a bavorákov

Příspěvek od wrenklin »

georg píše:sežeň motor se starý sedmy s označením 745i dával se do toho motor 3,2 a 3,5 turbo, výkon to mělo někde kolem 250 PS
to radsi m5 pac ta ma pres300poniku ve 3,5s 250poniky to bude chlastat tusim zem5 je 3,6 :?:

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

A co kdyby se tam daly dva kované těsnění?
Písty se tam musí kupovat nějaké spešl,nebo sse dají dat z nějakého jiného motoru?V usa se dají koupit kované písty na v8 za nějakých 6000kč kámoš je dával do mustanga.určitě by šlo najit něco co by tam typově sedlo :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

písty jednoduše z tý 745tky - ale to už je jednodušší dát celej motor - oproti M5 má větší potenciál i když má v základu nižší výkon

dělají se měděné těsnění, ale není to s nimi tak jednoduché
Shark Racing team

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

rozhodně bych šel do M5..navíc tak aby to jelo srovnatelně s M5 to oturbení a doladění bude stát stejně,možná víc.. jenom turbo totiž stačit nebude :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

kdybych nemněl commo tak bych nic neřešil a kupoval hned 3,8 m5 to je bez debat :wink: .Myslím,že m5 bude mít větší potenciál,než ta745 viděl jsem i m5 s turbem a mněla něco přez 1000ps :)
S tou 535 mi jde jen o to něco takového zkusit teda jestli na to zbydou prachy.Představa e34 jak ji piší turbo a odfukuje pop off ventil mi přijde super :lol:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

samozřejmě sem porovnával potenciál sériového motoru 745 a M5

u 745 stačí zvednout plnící tlak a pak postupně další věci, ale třeba turbína je bohatě dimenzovaná

seriovou M5 ale o moc poštelovat nejde v atmosferickém módu - samozřejmě po oturbení je to něco jinýho, ale to jde pak klidně do desetitisíců € aby to vydrželo
Shark Racing team

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

DC píše:samozřejmě sem porovnával potenciál sériového motoru 745 a M5

u 745 stačí zvednout plnící tlak a pak postupně další věci, ale třeba turbína je bohatě dimenzovaná

seriovou M5 ale o moc poštelovat nejde v atmosferickém módu - samozřejmě po oturbení je to něco jinýho, ale to jde pak klidně do desetitisíců € aby to vydrželo
tak to jo 8)
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
wrenklin
Příspěvky: 907
Registrován: 27 pro 2005 14:47
Bydliště: jamahov a bavorákov

Příspěvek od wrenklin »

:idea: je to vsecko o penizkach :roll:

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

DC píše:samozřejmě sem porovnával potenciál sériového motoru 745 a M5

u 745 stačí zvednout plnící tlak a pak postupně další věci, ale třeba turbína je bohatě dimenzovaná

seriovou M5 ale o moc poštelovat nejde v atmosferickém módu - samozřejmě po oturbení je to něco jinýho, ale to jde pak klidně do desetitisíců € aby to vydrželo
podle mého názoru je nesmysl přeplňovat M motor, ten motor nedělaj žádný blbci a konstruovanej tak aby chodil co nejlíp atmosfericky, je to vysokootáčkovej motor a v tom je jeho potenciál, upravovat ano, ale nepřeplňovat, je to drahej špás a nárůst výkonu je o dost menší oproti turbu, ale to tam nemá co dělat, ostatní BMW motory klidně pssst pssst

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“