ad 2 - do e30 ten motor jde - zrovna je teď jeden na prodej za 10 s komplet držákama a vším do e30 ,ale nápravy a podvozek má 3ková a 5tková řada značně odlišný, takže tudy cesta nevede ale ani mě nenapadá proč to teda dělat
E34 535 tuning
Moderátor: T-O-M
k tý tvojí prasácký teorii - někteří experti zkoušejí dávat dvě těsnění pod hlavu a tím snižují kompresi - problémem toho řešení je že je to stejně jen krátkodobej lék, neb je to pak znatelně nejslabší článek řetězu
ad 2 - do e30 ten motor jde - zrovna je teď jeden na prodej za 10 s komplet držákama a vším do e30 ,ale nápravy a podvozek má 3ková a 5tková řada značně odlišný, takže tudy cesta nevede ale ani mě nenapadá proč to teda dělat
ad 2 - do e30 ten motor jde - zrovna je teď jeden na prodej za 10 s komplet držákama a vším do e30 ,ale nápravy a podvozek má 3ková a 5tková řada značně odlišný, takže tudy cesta nevede ale ani mě nenapadá proč to teda dělat
Shark Racing team
Hartge svého často prodával mezikus ke snížení kompresního poměru, bylo to něco jako "odřízlá horní část bloku" a na původní motor jsi dal těsnění pak tenhle mezikus a zase těsnění a hlavu, ale já osobně bych šel cestou menších pístů.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
A co kdyby se tam daly dva kované těsnění?
Písty se tam musí kupovat nějaké spešl,nebo sse dají dat z nějakého jiného motoru?V usa se dají koupit kované písty na v8 za nějakých 6000kč kámoš je dával do mustanga.určitě by šlo najit něco co by tam typově sedlo
Písty se tam musí kupovat nějaké spešl,nebo sse dají dat z nějakého jiného motoru?V usa se dají koupit kované písty na v8 za nějakých 6000kč kámoš je dával do mustanga.určitě by šlo najit něco co by tam typově sedlo
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
kdybych nemněl commo tak bych nic neřešil a kupoval hned 3,8 m5 to je bez debat
.Myslím,že m5 bude mít větší potenciál,než ta745 viděl jsem i m5 s turbem a mněla něco přez 1000ps
S tou 535 mi jde jen o to něco takového zkusit teda jestli na to zbydou prachy.Představa e34 jak ji piší turbo a odfukuje pop off ventil mi přijde super
S tou 535 mi jde jen o to něco takového zkusit teda jestli na to zbydou prachy.Představa e34 jak ji piší turbo a odfukuje pop off ventil mi přijde super
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
samozřejmě sem porovnával potenciál sériového motoru 745 a M5
u 745 stačí zvednout plnící tlak a pak postupně další věci, ale třeba turbína je bohatě dimenzovaná
seriovou M5 ale o moc poštelovat nejde v atmosferickém módu - samozřejmě po oturbení je to něco jinýho, ale to jde pak klidně do desetitisíců € aby to vydrželo
u 745 stačí zvednout plnící tlak a pak postupně další věci, ale třeba turbína je bohatě dimenzovaná
seriovou M5 ale o moc poštelovat nejde v atmosferickém módu - samozřejmě po oturbení je to něco jinýho, ale to jde pak klidně do desetitisíců € aby to vydrželo
Shark Racing team
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
tak to joDC píše:samozřejmě sem porovnával potenciál sériového motoru 745 a M5
u 745 stačí zvednout plnící tlak a pak postupně další věci, ale třeba turbína je bohatě dimenzovaná
seriovou M5 ale o moc poštelovat nejde v atmosferickém módu - samozřejmě po oturbení je to něco jinýho, ale to jde pak klidně do desetitisíců € aby to vydrželo
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
podle mého názoru je nesmysl přeplňovat M motor, ten motor nedělaj žádný blbci a konstruovanej tak aby chodil co nejlíp atmosfericky, je to vysokootáčkovej motor a v tom je jeho potenciál, upravovat ano, ale nepřeplňovat, je to drahej špás a nárůst výkonu je o dost menší oproti turbu, ale to tam nemá co dělat, ostatní BMW motory klidně pssst pssstDC píše:samozřejmě sem porovnával potenciál sériového motoru 745 a M5
u 745 stačí zvednout plnící tlak a pak postupně další věci, ale třeba turbína je bohatě dimenzovaná
seriovou M5 ale o moc poštelovat nejde v atmosferickém módu - samozřejmě po oturbení je to něco jinýho, ale to jde pak klidně do desetitisíců € aby to vydrželo
