Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od sic »

Zemi píše:
Fazeey píše:
Zemi píše:Koncern je masova zalezitost bez emoci (a to pisou vsude mozne neni to z my hlavy)... S tim nic neudelas. At mas 25JUBI nebo 23ZEMI... Takze jestli jsi Boss uz se s nami veterany s auty od pradedecku nebudes zahazovat. :lol: Jen abys takovyho nasranyho veterana jednou nepotkal. :lol: Ale ty mas jubilejni edici tak bys byl zcela nad veci pac mas fauve s teckem. :lol:
masová záležitost :D kdežto např. civic, to jsou kusovky :lol:
Neni Civic jako Civic... :lol:
Je Civic jako Crx a pes jako Honda jelen....
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
suskyin
Příspěvky: 78
Registrován: 27 pro 2005 14:56
Bydliště: Brno venkov

Příspěvek od suskyin »

Petr78 píše:
suskyin píše:jen mala otazka k tematu :lol: , jak se resi odstraneni katu u VW vozu, ktery s oblibou pouziva 2 lambdy?
To je velmi dobrá otázka 8)
Podle mě to asi bude velký problém.
Já osobně bych teda katalizátor neodstraňoval, z toho už jsem vyrostl.
Nevim, myslim si ze to nebude az zas takovy problem, GTI urco bez katu nekde jezdi, spis jestli uz to nekdo resil? :?
323 GTX BG

chmeldaGTI
Příspěvky: 67
Registrován: 03 pro 2006 18:30

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od chmeldaGTI »

já řešim opačnej problém, mám P 205 GTI, origo vejfuk šel do kopru, taxme místo něj dali 55 trubku od svodů aš dozadu, kde mám jen malej tlumič WM Sport, zvuk je fajn hlavně při vyšších otáčkách, ale je to MOC hlasitý (každý ráno čekám, že mě někdo zabije, kdyš odjíždím do práce), taxem sem se chtěl zeptat, jak to ztlumit, ale zvuk byl furt stejnej, jen tišší... de to ???

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Myslim že průchozí střeďák by moh pomoct, pac kdyz to nenaráží na různý přepážky tak by to zvuk změnit nemělo jen utlumit, možná pokud máš nějakej ječák tak se to stahne na nižší frekvence. Ale je to jen můj předpoklad :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Ričrd@johan
Příspěvky: 248
Registrován: 26 zář 2006 22:06
Bydliště: Shilersdorf:) u Ostravy

Příspěvek od Ričrd@johan »

Mam to samy...pridal jsem doprpstred tlumic z fabie...1,4ky...je to v podstate pruchozi,absorbcni tlumic...dlouhy asi 60 cm...zvuk stejny,jen volume asi na 50 procentech...takze max. spokojenost...
White Corolla E10 1,6 Si

Uživatelský avatar
Black Racer
Příspěvky: 88
Registrován: 28 pro 2005 16:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Black Racer »

FCS píše:
Black Racer píše:tak je to pravda, nejde to tady od 10-ti k 5-ti ale tovnou k nule, nu což, pomalu se v ale životě smiřuju s jakýma lidma tu musíme žít, někdy se stejně ale divím že jsme na tom vůbec tak jak na tom jsme....a to si ještě stěžujem :alien:
Prozradíš nám úpravy na tvé 1,8T?Nebo si máme dále myslet,že jsi pouze kecal? :D

napsal jsi, že se pomalu smiřuješ s lidma,jaký tu jsou...víš,onavětšina lidí jetu normální, ale pak přijde nějakej debílek a začne tu nejdřív kecat všude,jak nakope prdel Civicu VTi se svou smradlavou G4 1,8T 150PS..to samo zvedne lavinu ohlasů,bo je to nesmysl...nakonec ty jsi byl za největšího chudáka,kterému bylo nejvíce ukřivděno...no,víš sám,jak to tu někdy v létě bylo...
Teďka přijdeš s výfukem,ano...chceš se něco dozvědět...nic proti,ale kdybys nezačal kecal otom,jak díky několika blbostem máš najednou pod kapotou 200PS.
Nediv se poté,co vždycky plácneš totální hovadinu,že jsi za největšího debílka :D
fakt se mi do toho nechtělo ale srát na hlavu si nenechám...takže, s tím civicem jsem nikdy neřekl že mu nakopu, jen jsem se ptal jak by to vypadalo a to je rozdíl :)

a za druhý nevím kde jsi sebral toto: (vzduchový filtr +10PS,BOV+5PS,laděná koncovka +15PS...), to mně fakt hlava nebere

Uživatelský avatar
Ričrd@johan
Příspěvky: 248
Registrován: 26 zář 2006 22:06
Bydliště: Shilersdorf:) u Ostravy

Příspěvek od Ričrd@johan »

No...a nejostrejsi zvuk vzdy vznikne odstranenim katu...taky vyzkouseno...zacne to tak rezonovat...jako pila...kdezto s katem je to takovy tlumeny porad.Ale s odstranenim katu jsem prisel o zatah kolem 2000ot.Jede to az kolem 3000 a pak nad 6000 lip nez s katem.Znamy si na audi... hodne znama ze srazu...zluta kombi S4 na 18"RH...nechal vyhodit katy a dat rezonatory,melo to 2 turba...dva katy.No a turba se prestali roztacet,protoze ve vyfuku zanikl pretlak.Tak to sli katy zpet...ale sportovni a to bylo teprv svezeni.Melo to kolem 300 koniku nejak...obsah myslim 2,7...benzin... :idea:
White Corolla E10 1,6 Si

Uživatelský avatar
Black Racer
Příspěvky: 88
Registrován: 28 pro 2005 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od Black Racer »

Zemi píše:K vypsani uprav se nema... Hlavne ze je hned vostrej... Hlavne mi nerikej ze je to cipem to bych se asi posral na zidli a na novou nemam. :lol:
tak se zvedni s tý židle, sedíš asi v pěkných sračkách
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... pic&t=6549

vše osvědčeno :lol:

jinak já proti japoncům nic nemám ba naopak, nevím proč VY to všechno házíte do extrémů a navíc mimo téma :roll: :twisted:

Uživatelský avatar
Black Racer
Příspěvky: 88
Registrován: 28 pro 2005 16:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Black Racer »

Ričrd@johan píše:No...a nejostrejsi zvuk vzdy vznikne odstranenim katu...taky vyzkouseno...zacne to tak rezonovat...jako pila...kdezto s katem je to takovy tlumeny porad.Ale s odstranenim katu jsem prisel o zatah kolem 2000ot.Jede to az kolem 3000 a pak nad 6000 lip nez s katem.Znamy si na audi... hodne znama ze srazu...zluta kombi S4 na 18"RH...nechal vyhodit katy a dat rezonatory,melo to 2 turba...dva katy.No a turba se prestali roztacet,protoze ve vyfuku zanikl pretlak.Tak to sli katy zpet...ale sportovni a to bylo teprv svezeni.Melo to kolem 300 koniku nejak...obsah myslim 2,7...benzin... :idea:
možná 2.8 V6 Biturbo?! asi kecám ale je to možný, koncernovka no:D

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od Fáboš »

Black Racer píše:
Zemi píše:K vypsani uprav se nema... Hlavne ze je hned vostrej... Hlavne mi nerikej ze je to cipem to bych se asi posral na zidli a na novou nemam. :lol:
tak se zvedni s tý židle, sedíš asi v pěkných sračkách
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... pic&t=6549

vše osvědčeno :lol:

jinak já proti japoncům nic nemám ba naopak, nevím proč VY to všechno házíte do extrémů a navíc mimo téma :roll: :twisted:
A důkaz tam byl kde, že to říkal oni? co graf z brzdy?
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od Zemi »

Black Racer píše:
Zemi píše:K vypsani uprav se nema... Hlavne ze je hned vostrej... Hlavne mi nerikej ze je to cipem to bych se asi posral na zidli a na novou nemam. :lol:
tak se zvedni s tý židle, sedíš asi v pěkných sračkách
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... pic&t=6549
:? Toho ****** ze sebe delas nebo jim jsi? :? Zajed na digi vahu, prijed ke me a ja ti ukazu kolik mas HP na kolech... Pak si muzeme povidat dale...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Black Racer
Příspěvky: 88
Registrován: 28 pro 2005 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od Black Racer »

Fáboš píše:
Black Racer píše:
Zemi píše:K vypsani uprav se nema... Hlavne ze je hned vostrej... Hlavne mi nerikej ze je to cipem to bych se asi posral na zidli a na novou nemam. :lol:
tak se zvedni s tý židle, sedíš asi v pěkných sračkách
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... pic&t=6549

vše osvědčeno :lol:

jinak já proti japoncům nic nemám ba naopak, nevím proč VY to všechno házíte do extrémů a navíc mimo téma :roll: :twisted:
A důkaz tam byl kde, že to říkal oni? co graf z brzdy?
MKTech - VWclubový profik přes toto....osvědčeno již u bago spokojených zákázníků a klubáků :wink:

Uživatelský avatar
Black Racer
Příspěvky: 88
Registrován: 28 pro 2005 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od Black Racer »

Zemi píše:
Black Racer píše:
Zemi píše:K vypsani uprav se nema... Hlavne ze je hned vostrej... Hlavne mi nerikej ze je to cipem to bych se asi posral na zidli a na novou nemam. :lol:
tak se zvedni s tý židle, sedíš asi v pěkných sračkách
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... pic&t=6549
:? Toho ****** ze sebe delas nebo jim jsi? :? Zajed na digi vahu, prijed ke me a ja ti ukazu kolik mas HP na kolech... Pak si muzeme povidat dale...
budu o tom uvažovat :wink:

jinak díky všem za odpovědi k věci a tématu 8)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od Zemi »

Bacha abys s tim "144kW" chipem brzo neodpalil Turbo jako se to stalo jinym... Zkus nejdriv nahodit vetsi IC... Pak treba vetsi vstriky... Pak vetsi turbo. A pak muzes jit na upravu SW. :D Vzdyt Rajdlose asi znas tak se informuj... Sice jsem ho jezdit nikde nevidel, ale neco vedet bude...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ričrd@johan píše:No...a nejostrejsi zvuk vzdy vznikne odstranenim katu...taky vyzkouseno...zacne to tak rezonovat...jako pila...kdezto s katem je to takovy tlumeny porad.Ale s odstranenim katu jsem prisel o zatah kolem 2000ot.Jede to az kolem 3000 a pak nad 6000 lip nez s katem.Znamy si na audi... hodne znama ze srazu...zluta kombi S4 na 18"RH...nechal vyhodit katy a dat rezonatory,melo to 2 turba...dva katy.No a turba se prestali roztacet,protoze ve vyfuku zanikl pretlak.Tak to sli katy zpet...ale sportovni a to bylo teprv svezeni.Melo to kolem 300 koniku nejak...obsah myslim 2,7...benzin... :idea:
Teda, vetsi ptakovinu jsem opravdu jeste neslysel. Aby turbomotor jel po vyndani prekazek z vyfuku hur je nesmysl. Spis "pan znamy" mel druhou lambdu za katem, jinak si neumim vysvetlit ztratu efektivity motoru. Mimochodem, prave pretlak ve vyfuku je nepritelem turbomotoru, takze snazit se o jeho vytvoreni je naprosta blbost.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od semysak »

pokud se zmeni protitlak ve vyfuku nebo/a pomery v sani tak se turbo muze dostat ve svoji charakteristice do oblasti ve ktere nema takovou ucinnost, co sem cetl tak se s tim potykali u saabu kdy na viggen davali vetsi ic, v kombinaci se 3'' vyfukem pruchozim ktery to tolik neomezoval tak to puvodni turbo proste uz nebylo v kompresorove charakteristice v oblasti velke ucinnosti a vyresili to vetsim turbem

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

Ričrd@johan píše:No...a nejostrejsi zvuk vzdy vznikne odstranenim katu...taky vyzkouseno...zacne to tak rezonovat...jako pila...kdezto s katem je to takovy tlumeny porad.Ale s odstranenim katu jsem prisel o zatah kolem 2000ot.Jede to az kolem 3000 a pak nad 6000 lip nez s katem.Znamy si na audi... hodne znama ze srazu...zluta kombi S4 na 18"RH...nechal vyhodit katy a dat rezonatory,melo to 2 turba...dva katy.No a turba se prestali roztacet,protoze ve vyfuku zanikl pretlak.Tak to sli katy zpet...ale sportovni a to bylo teprv svezeni.Melo to kolem 300 koniku nejak...obsah myslim 2,7...benzin... :idea:
ja som mal katy 4 ... a teraz nemam ziadny a vykon sa dokonca zvysil :shock: :lol:
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od Beaver »

semysak píše:pokud se zmeni protitlak ve vyfuku nebo/a pomery v sani tak se turbo muze dostat ve svoji charakteristice do oblasti ve ktere nema takovou ucinnost, co sem cetl tak se s tim potykali u saabu kdy na viggen davali vetsi ic, v kombinaci se 3'' vyfukem pruchozim ktery to tolik neomezoval tak to puvodni turbo proste uz nebylo v kompresorove charakteristice v oblasti velke ucinnosti a vyresili to vetsim turbem
To jsou spis vyjmecny pripady bych rekl a jen odebrani katu se mi nezda byt srovnatelny s 3" vyfukem :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

BigYoeKing
Příspěvky: 19
Registrován: 20 úno 2006 01:15

Příspěvek od BigYoeKing »

ty voe vy a vas japan club ste vazne vostry.....vam se clovek vzdycky zasmeje.....jeste pred chvily ste meli koncerny taky ale po zhlidnuti FaF jsou z vas experti pres nizko objemovy a vysokootackovy malo-motory........on se vas vubec nechtel ptat na nejakou vasi kritiku chtel jen poradit ale to vy kamikaze asi neumite,jen mit plnou hubu kecu :lol: ..........jo a jinak ja bych se radsi moc u 20V Turbo ve vejfuku nehrabal nedela to dobrotu :(

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od semysak »

nevim no, ten 3'' vyfuk je u tech saabu docela standardni zakladni uprava za par korun, jelikoz se delaji primo na auto a muzes si vybat pocet tlumicu druh katu nebo bez katu nerez nebo normalni a sou s tim saabisti reklbych spokojeny, se divim kdyby na uzasneho nabuseneho golfa neco podobnyho taky nebylo

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od Idaho »

hmm usupřiček je vyzskoušen 3" výfuk také a non problemo :) ale to beaver jiste ví :)

..njn to jsou naše předpotopní motory :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

smradlavej golf,skur...a honda atd.To je fakt super cteni.Ja sem mel civica vti,ctr,imprezu gt a nevidim duvod proc bych mel pomlouvat ostatni znacky?Ted mam golfa vr6 a jsem s nim strasne spokojenej a reci o tom ze je to koncern bez emoci me nejak nedavaj smysl.Nevim proc se tady porad tak urazite,preci kazdej ma svoje auto rad a nenecha si ho spinit,kazdy ma svoje pro a proti a rikat ze tohle auto je srot a to ze je lepsi......
ach jo

Uživatelský avatar
bleach
Příspěvky: 2129
Registrován: 02 lis 2006 09:11

Příspěvek od bleach »

mikevr6 píše:smradlavej golf,skur...a honda atd.To je fakt super cteni.Ja sem mel civica vti,ctr,imprezu gt a nevidim duvod proc bych mel pomlouvat ostatni znacky?Ted mam golfa vr6 a jsem s nim strasne spokojenej a reci o tom ze je to koncern bez emoci me nejak nedavaj smysl.Nevim proc se tady porad tak urazite,preci kazdej ma svoje auto rad a nenecha si ho spinit,kazdy ma svoje pro a proti a rikat ze tohle auto je srot a to ze je lepsi......
ach jo
:potlesk: :potlesk:
Nigga I'm hot as pheonix arizona
I'm utah I got multiple bitches
It's a new law keep a hold of yo riches

FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FCS »

BigYoeKing píše:ty voe vy a vas japan club ste vazne vostry.....vam se clovek vzdycky zasmeje.....jeste pred chvily ste meli koncerny taky ale po zhlidnuti FaF jsou z vas experti pres nizko objemovy a vysokootackovy malo-motory........on se vas vubec nechtel ptat na nejakou vasi kritiku chtel jen poradit ale to vy kamikaze asi neumite,jen mit plnou hubu kecu :lol: ..........jo a jinak ja bych se radsi moc u 20V Turbo ve vejfuku nehrabal nedela to dobrotu :(
ty budeš asi vostrej tuner,co :D

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

mikevr6 píše:smradlavej golf,skur...a honda atd.To je fakt super cteni.Ja sem mel civica vti,ctr,imprezu gt a nevidim duvod proc bych mel pomlouvat ostatni znacky?Ted mam golfa vr6 a jsem s nim strasne spokojenej a reci o tom ze je to koncern bez emoci me nejak nedavaj smysl.Nevim proc se tady porad tak urazite,preci kazdej ma svoje auto rad a nenecha si ho spinit,kazdy ma svoje pro a proti a rikat ze tohle auto je srot a to ze je lepsi......
ach jo
Plne s tebou souhlasim. Kliknu na tema o kterym si myslim, ze se v nem neco uzitecnuho dovim a ctu tyhle jejich detinsky nazory typu ja mam hezci auticko,... ne ja, nee jaa atd. Jak maly kluci furt do kola a o nicem.

S jakym jmenovanych aut si ty osobne byl nejvic spokojen?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

BigYoeKing píše:ty voe vy a vas japan club ste vazne vostry.....vam se clovek vzdycky zasmeje.....jeste pred chvily ste meli koncerny taky ale po zhlidnuti FaF jsou z vas experti pres nizko objemovy a vysokootackovy malo-motory........on se vas vubec nechtel ptat na nejakou vasi kritiku chtel jen poradit ale to vy kamikaze asi neumite,jen mit plnou hubu kecu :lol: ..........jo a jinak ja bych se radsi moc u 20V Turbo ve vejfuku nehrabal nedela to dobrotu :(
Asi tě zklamu, ale pokud nepočítáš Favorita z roku 1990 do koncernu, tak jsem žádnej neměl. Shlédnutí FaF ze mě experta neudělalo a vzhledem k těm kecům co film obsahoval bych se dost divil, kdyby z někoho experta udělal :lol: Každopádně, u 20v Turbo od VW bych radši nehrabal do ničeho, nedělá to dobrotu :lol: :lol: :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

mel sem moc rad crx ale to sem mel 18 a bylo to moje prvni rychly auto.Nejradeji ale vzpominam na imprezu,mela 280ps a bylo to sakra dobry svezeni.Co se tyce ostatnich aut tak sem hodne spokojenej s vr6,mam na ni svody a vyfuk supersprint,jede hodne dobre a spotreba taky ujde.Je to uz moje 6ta vr6 tak uz ty auta znam naspamnet a uz bych asi nemenil.
Leda tak za imprezu ale to by musela bejt jak ta moje bejvala :cry:
Přílohy
moje subarko.jpg
moje subarko.jpg (53.36 KiB) Zobrazeno 1569 x

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od Zemi »

A ja uz radsi psat nebudu. :D To kdybych zacal povidat o jizde me vs. tehle Impreze (bila s napisy 555 - rychlejsi jsem zatim na sprintech nevidel - tenhle starej typ) anebo 3.1 Corradu od ABT udajne... By to zase zaclo dokola... Skoda ze to nikdo nedokumentoval.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od mikevr6 »

Zemi píše:A ja uz radsi psat nebudu. :D To kdybych zacal povidat o jizde me vs. tehle Impreze (bila s napisy 555 - rychlejsi jsem zatim na sprintech nevidel - tenhle starej typ) anebo 3.1 Corradu od ABT udajne... By to zase zaclo dokola... Skoda ze to nikdo nedokumentoval.
tak povidej,me by to celkem zajimalo :D

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Re: Změna zvuku u výfucku GIV GTI

Příspěvek od CAD »

mikevr6 píše:
Zemi píše:A ja uz radsi psat nebudu. :D To kdybych zacal povidat o jizde me vs. tehle Impreze (bila s napisy 555 - rychlejsi jsem zatim na sprintech nevidel - tenhle starej typ) anebo 3.1 Corradu od ABT udajne... By to zase zaclo dokola... Skoda ze to nikdo nedokumentoval.
tak povidej,me by to celkem zajimalo :D
Me teky

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“