


No co,je to zhruba stejně smysluplný srovnání jako to tvoje Cayenne vs. mnoho lepších aut za zlomek ceny.V12 píše:Booze boooze..... porovnavas neporovnatelny
Jako myslíš na Eskládovo?To by tam potom ještě mohl domalovat puntíky a měl by z toho berušku!wrenklin píše:lambo dvere na kombikumel udelat vsechny dvere a u lamba by mu mohli zavidet takovej cervenej eskort to bylo peknej kousek s lambama
![]()
mno to teda nevim.....psal jsi ze NEEXISTUJE LEPSI AUTO PRO VYKLIZENI LEVEHO PRUHU DALNICE a to ze jsem napsal, ze bych teda vedel o lepsich ktery skutecne stoji zlomek toho porsche, tak na tom vazne nevidim nic nesmyslplneho narozdil od toho, kdyz porovnavas auta naprosto,ale naprosto neporovnatelna.... a jen tak mimochodem, kolik ze to ma vubec maximalni rychlost ??hattori_hanzo píše:No co,je to zhruba stejně smysluplný srovnání jako to tvoje Cayenne vs. mnoho lepších aut za zlomek ceny.V12 píše:Booze boooze..... porovnavas neporovnatelny
Jako myslíš na Eskládovo?To by tam potom ještě mohl domalovat puntíky a měl by z toho berušku!wrenklin píše:lambo dvere na kombikumel udelat vsechny dvere a u lamba by mu mohli zavidet takovej cervenej eskort to bylo peknej kousek s lambama
![]()
Pravda,ještě je tu Dodge Ram SRT-10,ten je ještě poněkud monstróznější!V12 píše:mno to teda nevim.....psal jsi ze NEEXISTUJE LEPSI AUTO PRO VYKLIZENI LEVEHO PRUHU DALNICE a to ze jsem napsal, ze bych teda vedel o lepsich ktery skutecne stoji zlomek toho porsche, tak na tom vazne nevidim nic nesmyslplneho narozdil od toho, kdyz porovnavas auta naprosto,ale naprosto neporovnatelna.... a jen tak mimochodem, kolik ze to ma vubec maximalni rychlost ??
hattori_hanzo píše:Pravda,ještě je tu Dodge Ram SRT-10,ten je ještě poněkud monstróznější!V12 píše:mno to teda nevim.....psal jsi ze NEEXISTUJE LEPSI AUTO PRO VYKLIZENI LEVEHO PRUHU DALNICE a to ze jsem napsal, ze bych teda vedel o lepsich ktery skutecne stoji zlomek toho porsche, tak na tom vazne nevidim nic nesmyslplneho narozdil od toho, kdyz porovnavas auta naprosto,ale naprosto neporovnatelna.... a jen tak mimochodem, kolik ze to ma vubec maximalni rychlost ??![]()
Asi takhle - motor je vpředu uloženej V8 4,5 litru s 340 koňma,420Nm,pohon všech kol,cca 2245kg,vyšší těžiště,kotouče o průměru 330mm s šestipístkovejma třmenama a podvozek vybavenej PSM(po faceliftu by měl bejt PASM).Maximálka je 242km/h a stovka za sedum sekund...![]()
Proti tomu máme vzadu uloženej V12 5,4 litru,326 koní,z nuly na sto za 6,6 ,maximálku omezenou na 250km/h,pohon zadních kol a nízko položený těžíště a váhu kolem 1900 kilo!
Už takhle na papíře ten Cayenne tolik neztrácí,na to že je to suvčko ne!
Taky ovšem existujou věci jako Cayenne Gemballa a tam už se dostáváme na jiný hodnoty - 750koní,1120Nm,stovka za 4,3 a maximálka 315km/h!
Proti tomu už na silnici pokud neřídíš Brabus E V12 není moc argumentů!![]()
Mno je krasny, jak dokazes najit to co potrebujes a pouzit jak se ti to hodihattori_hanzo píše:
Koně
1. Cayenne Turbo S
2. Q7 4,2
3. Cayenne S
Krouťák
1. Cayenne Turbo S
2. X5 4,4/Q7 4,2
3. Cayenne S
Maximální rychlost
1. Cayenne Turbo S
2. Q7 4,2
3. Cayenne S
Zrychlení
1. Cayenne Turbo S
2. Cayenne S
3. Q7 4,2
Zajímavý je jak moc velkej rozdíl je mezi Q7 a X5 4,4 když Audi má menší objem.Je skoro na úrovni Mercedesu(vyjma zrychlení a krouťáku kterej je ovšem danej větším objemem)s daleko menší objem...Závěr teda je že X5 těch hodnot nedosahuje ani omylem,Mercedes už vůbec protože nemá potřebnou motorizaci(pominu-li AMG,ale to už se rovnou můžu hodit tu Gemballu)a jedinej kdo se chytá je Q7 ovšem její pohyblivost je diskutabilní protože je všeobecně odsuzovaná za ukrutně těžkej předek!
A nenapsal jsem že by jsi Cayenne s osmou nedal,ale že by tě na normální silnici prohnal!
Tu 4,8 jsem samozřejmě taky viděl,ale říkal jsem si že to už bych sem mohl hodit Touarega 6,0 W12 takže jsem se držel +- podobnýho objemu,ikdyž uznávám že Turbo S není atmosféra ale i tak by byl hodně před tou 4,8...V12 píše:Mno je krasny, jak dokazes najit to co potrebujes a pouzit jak se ti to hodi![]()
BMW X5 4.8is 265 kW (360 koní), 500 Nm, zrychlení na 100 km/hod: 6,1 s, maximálka 246 km/h
Hmmm...tak ta 4,8 je docela jasny,ze bude nej z tech vsech,kdyz je objemove nekde uplne jinde...ale porad postradam smysl,o co ze Vam to vlastne de???hattori_hanzo píše:Tu 4,8 jsem samozřejmě taky viděl,ale říkal jsem si že to už bych sem mohl hodit Touarega 6,0 W12 takže jsem se držel +- podobnýho objemu,ikdyž uznávám že Turbo S není atmosféra ale i tak by byl hodně před tou 4,8...V12 píše:Mno je krasny, jak dokazes najit to co potrebujes a pouzit jak se ti to hodi![]()
BMW X5 4.8is 265 kW (360 koní), 500 Nm, zrychlení na 100 km/hod: 6,1 s, maximálka 246 km/h
No mě o to vyvrátit Radkovo tvrzení že hodnoty jakejch dosahuje Cayenne nejsou v daným segmentu zase tak běžný jak tvrdí!Mikael píše:Hmmm...tak ta 4,8 je docela jasny,ze bude nej z tech vsech,kdyz je objemove nekde uplne jinde...ale porad postradam smysl,o co ze Vam to vlastne de???
FaceWarp?Eskláda píše:néé žadný uhnilý ramena jen jsem si do mobilu do fotáku stáhnul jeden bezva prográmek..
Mno podle me vcelku ano...pokud nepocitas turbovou verzi(i kdyz ty jsi do sveho zebricku uvedl).... jinak nevim jestli je 0,3l objemu pro nekoho uplne jindehattori_hanzo píše:No mě o to vyvrátit Radkovo tvrzení že hodnoty jakejch dosahuje Cayenne nejsou v daným segmentu zase tak běžný jak tvrdí!Mikael píše:Hmmm...tak ta 4,8 je docela jasny,ze bude nej z tech vsech,kdyz je objemove nekde uplne jinde...ale porad postradam smysl,o co ze Vam to vlastne de???![]()
FaceWarp?Eskláda píše:néé žadný uhnilý ramena jen jsem si do mobilu do fotáku stáhnul jeden bezva prográmek..
Ano,všeobecně se motorističtí novináři shodujou na tom že tomu tak je a já s tím souhlasím...Když tě v levým pruhu vybliká suvčko a ty pokud nejedeš v něčem fakt rychlým musíš potupně uhnout,tak to je opravdu super způsob!Lepší jak kdyby tě vyblikala řvoucí červaná placka!V12 píše:Mno podle me vcelku ano...pokud nepocitas turbovou verzi(i kdyz ty jsi do sveho zebricku uvedl).... jinak nevim jestli je 0,3l objemu pro nekoho uplne jindeJinak si precti co jsi napsal....NEEXISTUJE LEPSI AUTO PRO VYKLIZENI LEVEHO PRUHU DALNICE o tom to cely bylo
Tak jsem jeste nasel X5 4,6is 347koni 480Nm 240km/h 6,5s 0-100km/h a podotykam, ze je to stary model....
Ano BMW u beznych motoru pro bezne modely skutecne nema velky litrovy vykon, protoze to jsou motory staveny na to, aby najezdili nekolik set tisic km bez vetsich investic. Ale ty, jakoz to clovek co se o auta zajima, urcite vis,ze BMW ma taky jedny z nejlepsich motoru na svete(coz uz nekolik let potvruje v ruznych anketach) a co motor z divize M to skvost. Napriklad koncepcne uz peknych par let stary motor z E46 M3 ktery z 3,2l ma az 350koni (bez turba) nebo motor z M5/M6 ktery ma z 5l 507koni (bez turba)hattori_hanzo píše:Ano,všeobecně se motorističtí novináři shodujou na tom že tomu tak je a já s tím souhlasím...Když tě v levým pruhu vybliká suvčko a ty pokud nejedeš v něčem fakt rychlým musíš potupně uhnout,tak to je opravdu super způsob!Lepší jak kdyby tě vyblikala řvoucí červaná placka!V12 píše:Mno podle me vcelku ano...pokud nepocitas turbovou verzi(i kdyz ty jsi do sveho zebricku uvedl).... jinak nevim jestli je 0,3l objemu pro nekoho uplne jindeJinak si precti co jsi napsal....NEEXISTUJE LEPSI AUTO PRO VYKLIZENI LEVEHO PRUHU DALNICE o tom to cely bylo
Tak jsem jeste nasel X5 4,6is 347koni 480Nm 240km/h 6,5s 0-100km/h a podotykam, ze je to stary model....![]()
Tak na tu 4,6 jsem nikdy nenarazil...Koukám že BMW nemá moc velkej litrovej výkon,když si to srovnám třeba s tím motorem 4,2 od Audi kterej má prapůvod už v první A8 a základ je až na některý technologický vylepšení pořád stejnej!