LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

vyztuhy jsou "k nicemu" chveni v materialu je tak jako tak jen se presune o kousek vedle... pokud je material shit tak nic nepomuze..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

/jon
Příspěvky: 19
Registrován: 28 zář 2011 16:17

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od /jon »

Jestli je to dobře nastavené zjistíš (orientačně) pyrometrem a měřením pneumatik na vnějšku středu a vnitřku po zajetí tratě která reprezentuje to co chceš jezdit... podle toho se teda obtížně nastavuje záklon, ale aspoň ty odklony, když už je máš štelovací, tak by to byla škoda nevyužít na 100%.

Jestli smím radit ohledně svodů, tak ideální je nerez AISI 321 (1,4541) ale pokud neseženeš kolena ani nikoho kdo to ohne, tak alespoň AISI 304 (1,4301) - nádherně se to vaří a má to trochu vyšší pevnost a odolnost proti vysokým teplotám než konstrukční ocel...nezapomeň při svařování chránit kořen svaru argonem :wink:

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od raddy »

obavam sa ze 304 a nerez vseobecne nie je vhodna na dlhodobu aplikaciu, problemom je teplotna roztaznost...ak su turbo zvody z nereze, je prasknutie otazkou (vacsinou) kratkeho casu....

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od leon4x4 »

Juraj píše:vyztuhy jsou "k nicemu" chveni v materialu je tak jako tak jen se presune o kousek vedle... pokud je material shit tak nic nepomuze..
Nevím přesně čemu říkáš výztuhy.... ale podpěry turba bych viděl jako nevyhnutelné. Často, opravdu velmi často jsou lidé smutní z toho, že jim praskají jedny svody za druhými. Pak se na auto podívá a zjistím, že celé turbo i s výfukem visí na svodech, které nic nepodpírá. Na sériových motorech vídám 2-3 vzpěry které drží turbo na místě a pomáhají nést váhu turba a výfuku.

V momentě kdy jsou svody roztavené na 900°C je už materiál měkký asi jako Milka na sluníčku a stačí vzít někde hrbol a už se to ohýbá, praská atd.... Je potřeba si uvědomit, že žáruvzdornost není stejná vlastnost jako žárupevnost. Nevím o žádném materiálu na bázi oceli, který by byl žárupevný při 900°C.

Další věc je pak design a prostor na tepelnou roztažnost materiálu, zde už to tak snadné není.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Juraj: výztuhy ve smyslu, že bych nějakým způsobem rozpíral větve svodů mezi sebou sem nedělal, bylo by to kontraproduktivní. Downpipe mám ale přichycenou k převodovce (viz. foto), abych nenechával celou váhu turba jen na svodech a zároveň trochu rozmělnil síly působící na downpipe , turbo a svody v případě nárazu.

/jon: díky za tip s pyrometrem. Z AISI 304 mám svařenou downpipe a výfuk, ale na svody bych se bál, kvůli nízký tepelný odolnosti (kolem 400°C). U AISI 304 se kouknu na parametry a dostupnost.
vyfuk_07.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Takový mikro update. Včera sem vyzvedl z práškový lakovny novou spodní zadní rozpěru, co jsem si vyrobil. Tak sem jí hned hodil na auto :)
rozpra_04.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Dneska sem malinko snižoval světlou výšku na zadní nápravě, protože při posledním seřízování podvozku sem zadek nechal asi o 1cm výš než předek a to se ukázalo jako né úplně dobré, protože za jízdy se těžiště auta přesunulo celkem citelně dopředu. Takže jsem zadek snížil ještě o 6mm a docela sem koukal, jak je takový malý rozdíl výšky znát na celkovým posunu těžiště.

Ještě přidám malou ukázku toho co dělá motor s autem, když na dvojku ve 3500ot sešlápnu naplno plyn :)


www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Pěkně to vyletělo :D

Ten Shift light se mi fakt líbí :-) přesně na tomhle místě bych ho chtěl taky
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Dvě fotky od Shamana ze sobotního z JDM srazu.
crx_01.jpg
crx_02.jpg
www.jfperformance.cz

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Gooder »

Hezké fotky, to vás tam nechali fotit? Mě minule s foťákem vypakovali :D

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Gooder: fotilo se tam v průběhu celýho dne a nezaznamenal sem, že by na někoho přišla ostraha, tak už to asi vzdali :)
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Jelikož teď na autě nic nedělám a jen si užívám jak to pěkně frčí, tak sem hodím alespoň nějaký fotky co sem nafotil :)
crx_04_s.jpg
crx_06_s.jpg
crx_05s.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Dneska sem nahodil na auto zimáky(185) a teď je teprv vidět jak to vypadá, když autu chybí trakce :)
Pokud není úplně suchá silnice silnice, tak na trojku ve 130 bez problémů začnou hrabat přední kola a ještě na čtyřku je cejtit, že občas proklouznout :)

Taky sem koukal kolik už motor najezdil po oturbení a aktuálně je to něco mezi 16 až 17 tisíci km.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Přes vánoce sem začal pracovat na novým vícenásobným zobrazovači MG-01, kterým chci nahradit budíky DG-0x, který mám teď v autě, tak abych měl informace o všech měřených tlacích a teplotách na jednom displeji.

Pro co nejlepší čitelnost za jízdy a taky s ohledem na dostupnost sem zvolil oled od Winstar, se kterým mám dobrý zkušenosti. Navíc se ve stejným rozměru vyrábí i jako grafický displej, takže budu mít do budoucna možnost trochu vylepšit i grafickou stránku věci.

Zobrazení má tři režimy (viz. přiložené video) s tím, že po překročení nastaveného limitu, pro tu kterou hodnotu, se spustí optické (5mm LED) a zvukové varování a na displeji se velkými znaky zobrazí hodnota, která překročila nastavenou hranici. Indikátor bude moc měřit až 8 hodnot, do své paměti bude zaznamenávat peak pro každou z nich a pro logování bude odesílat naměřené hodnoty po seriové lince třeba do PC.

www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Marab »

bombá 8) 8) 8)
plánuješ seriovku? dokážeš už teď nastínit cenu a typy použitých čidel?

líbí se mi, že stačí mít nastavenou koncovou hodnotu a případně to na mě vyskočí.. 8)
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Kane13 »

Já bych se ještě přimlouval za chybovou hlášku "Danger to manifold" :lol:

Omlouvám se za OT a smekám před tvým umem...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
cr4sh3r
Příspěvky: 182
Registrován: 27 bře 2007 00:40

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od cr4sh3r »

Vidím dobře že to jede přes arduino? To tomu nevadí ta oscilace/rušení na analogových vstupech? Používáš aspoň svoje dobře stabilizovaný referenční napětí?

(Ptám se jen pač vím jaký je arduino šmejd, co se týče analogu) :roll:

Jako na hraní dobrý, ale o přesnosti nemůže být řeč... :nono:
Ford Mondeo ST220

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Mike Mad »

tak to je pecka. jake jsou rozmery displaye?
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Marab: jj chtěl bych to pak nabízet dál. Cenu sem zatím nepočítal, ale odhadem se bude pohybovat kolem 1500,- za samotné zařízení bez čidel, kabeláže, ... Co se týká čidel, tak v první řadě budou teplotní od Bosch a tlakový od VDO, aby to bylo možný používat s čidlama od budíků DG-xx. Následně bych pak chtěl doprogramovat podporu i pro další čidla.

cr4sh3r: HW arduina používám jen pro prvotní odladění firmawaru. Pak si navrhnu svůj HW, takže s Arduinem to bude mít společný jen MCU.

Co se týká AD převodníků u MCU všeobecně, tak jejich přesnost závisí mimo jiné i na kvalitě napájecího napětí MCU a ta není u arduina napájenýho z USB nijak veliká. Další věc je, že pro odfiltrovnání zákmitů se doporučuje spojit AD vstupy se zemí přes nějakou nízkou kapacitu a to na arduinu nativně taky není. Tohle můžou být důvody proč máš špatný zkušenosti s jeho přesností.

Mike Mad: tady je datasheet s rozměry použitýho displeje (je to znaková klasika 16X2): http://www.winstar.com.tw/UserFiles/Pro ... 472499.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Zase sem o kus pohnul se zobrazovačem, už mám kompletně dopsaný rutiny pro různý druhy zobrazení a taky sem dodělal menu. Díky tomu je možný libovolně nastavit co a na jaký pozici se bude zobrazovat. Zárověn je tam zakomponovaná podpora pro různý druhy čidel, tak aby se zařízení dalo do budoucna rozšiřovat o další možnosti měření.

Jde to sice trochu pomaleji než sem původně odhadoval, hlavně proto že se při tom ještě připravuju na stavbu malý portálový CNC frézy, ale snad to bude do jara v autě, už se na to docela těším :)

www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
cr4sh3r
Příspěvky: 182
Registrován: 27 bře 2007 00:40

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od cr4sh3r »

Jen se zeptám.. Proč už rovnou nevemeš nějaký malý TFT a neuděláš to alá GTR?? Zas tolik práce navíc to nebude a bude to aspoň trochu vypadat (pak by se ti to líp prodávalo). Na arduino je TFTéček mraky a když na něm uvidíš hodnotu a nad ní nějakej grafickej budík, tak to bude vypadat mnohem lépe. A cenu to zas o tolik nezvedne. Možná tam dát dotykový TFT, připravit na možnost rozšíření o accelerometr, gps. Jo 5-10hz GPS je drahá, ale udělat to třeba jako dokupující prvek. Pak možnost logování na sd kartu. Kdo přijede z okruhu, tak si u každé GPS souřadnice najde hodnoty čidel, rychlosti v zatáčkách, přetížení. Jasný, nebude to stát 200kč za LCD a 200kč za arduino čip a nebude to trvat naprogramovat 1 den, ale aspoň to bude prodejný, bude to nějak vypadat.
Ford Mondeo ST220

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Marab »

supr..dávám ti víkend, pak mi jeden pošli :D

jak hodnoty čidel? jdou nastavit, nebo je to naprogramovaný na určitý typ?

co píše crasher by bylo perfektní, zkus napsat svůj názor co by to obnášelo... :wink: myslím si že s prodejností by to potom hodně uspělo...
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
cr4sh3r
Příspěvky: 182
Registrován: 27 bře 2007 00:40

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od cr4sh3r »

Odpovím lehce za něj. V dílech by to vyšlo cca o 3500kč dráž, pak dost programování, samotnej program pro arduino, pak dokonalej soft pro processing. Šlo by slevit i na hardwaru a posílat to třeba do mobilu nebo tabletu. Já už něco podobnýho za sebou mám, akorát se to netýkalo auta, ale modelařiny.

Možná tady vymýšlím něco o co by někdo neměl ani zájem, vzhledem k tomu, že by to bylo dražší, ale umělo by to vše, i měřit výkon.

Z pohledu programátora, to co tady LJay prezentuje, mi to jen připadá jako Lekce číslo 1, učíme se s arduinem a analogovým čidlem. Ale chápu, že to bude velice levné řešení, jak zjitit co nejvíce údajů z čidel rozmístěných po autě. Nejdražší na tom asi budou ty čidla a krabička. A když tak nad tím přemýšlím o to mu asi nejvíce jde, o cenu, takže můj návrh beru zpět.
Ford Mondeo ST220

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Marab: čidla se vybírají ze seznamu v menu (Item Sensor). Je to udělaný tak, abych ten seznam mohl rozšiřovat o další čidla, takže když mi pošleš podklady k čidlu, tak to tam budu moc dodělat a ty si pak už jen vybereš to čidlo v seznamu.

cr4sh3r: tady máš v bodech odpověď na to, proč sem to zařízení navrhnul, tak jak sem ho navrhnul.
1. je to fail safe system, který má člověka za jízdy co nejpřehlednější formou upozornit na to, že nějaký ze sledovaných parametrů je mimo povolený limit. Pokud jedeš na limitu, tak na sledování nějakýho ala GTR displeje stejně nemáš čas a jediný co potřebuješ, jsou jasný a přehledný signály (indikátor bude mít ještě super svítivou LED).

2. TFT displej by sice nabídnul daleko lepší grafiku, než řádkový OLED, ale k čemu mi bude krásná grafika, když jí za jízdy kvůli protisvětlu nepřečtu. Sice se vyrábí sunlight readable TFT, ale jejich ceny jsou podstatně vyšší než klasických u TFT a jejich řízení by si vyžádalo podstatně sofistikovanější hw.

3. řádkový OLED sem zvolil ze dvou důvodů. Zaručená dlouhodobá dostupnost a nízká náročnost na HW, díky který jsem schopný srazit konečnou cenu na přijatelnou hodnotu. Mohl bych sice použít nějaký grafický OLED např. WEX012864E ale na jeho obsluhu by mi u ATmega328 nestačily piny a s pamětí by to bylo taky špatný, takže bych musel použít ATmega2560. Pájení pouzder těhle IO už není zrovna na domácí pájení (pokud by se mělo dělat víc kusů), ale spíš na přetavení v peci, kterou nemám, takže bych to musel nechat někde udělat a to by mi zase zvedlo náklady. Byla by tu sice možnost použít grafický OLED s SPI rozhraním, kterých jsou na EBAY a DX tuny, ale tam nejsem schopný zaručit kvalitu a ani dlouhodobou dostupnost, takže to pro mně není cesta.

4. pokud bych chtěl GPS logger, tak nejschůdnější cesta je nákup externího GPS modulu k telefonu a stáhnutí nějaký appky, která bude mít 1000x tolik funkcí, než to co bych nabochal do nějakýho dedikovanýho HW zařízení a za zlomek ceny.

5. poslední a asi nejhlavnější důvod je cena. Pokud to udělám komplexnější, tak si to vyžádá daleko víc času a nákladů na vývoj a výrobu, to se promítne do ceny. Její navýšení mně pak dostane do teritoria zařízení jako je PLX devices a tam prostě nejsem schopný konkurovat se zařízením domácí výroby.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Tak sem to byl po zimě malinko protáhnout :) Trochu sem ještě poupravil nastavení boost controleru, takže teď jezdím se stabilním plnícím tlakem kolem 0,65 baru, který při prudký akceleraci přechází do krátkýho 0,7 barovýho overboostu. Díky tomu se ještě malinko zlepšilo zrychlení a z 0 na 200km/h auto teď akceleruje za cca. 18s :)

www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Dneska sem dodělal o odeslal do výroby dps pro vícenásobný zobrazovač. Povedlo se mi to udělat docela kompaktní (viz. obrázek), takže by se zástavbou neměl být problém.

Tady je krátký výpis toho co deska podporuje po HW stránce:
- měření hodnot na 8 kanálech
- možnost výběru mezi třemi hodnotami pullup rezistorů na 3 kanálech, zbylé kanály mají vždy jeden pevný pullup
- možnost připojení jednoho kanálu na interní dělič pro měření napětí v síti auta z napajení zařízení
- podpora OLED, VATN nebo jiného kompatibilního LCD displeje s možností nastavení jasu podsvícení (neplatí pro OLED)
- optická indikace pomocí 5mm super svítivé LED
- zvuková indikace pomocí pískače
- sériová linka RS-232 pro externí datalog a případné další periferie
- konektor pro připojení externích ovládacích tlačítek
- stabilizovaný 5V výstup dimenzovaný pro napájení aktivních čidel

Až dorazí desky z výroby, tak mně ještě čekají další úpravy FW, protože musím doplnit menu o pár položek, dořešit logiku automatickýho přepínání zobrazovaných hodnot, záznam peak hodnot a nějak rozumně tam zaiplementovat datalog.
mg-01b.png
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Tak už je prakticky hotovo. Ještě doladím logiku automatického přepínání zobrazení a budík může jít do auta :)
Povedlo se mi celkem rozumně vymyslet datalog na sériovou linku, takže nemusím psát žádný sw pro jeho zpracování. Stačí jen nějaký port sniffer a log z něj uložit s příponou csv. Soubor se pak otevře v excelu jako tabulka, ze který se pak dají dělat grafy, atd.
mg-01_02.jpg
test_log.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Geminiracing
Příspěvky: 41
Registrován: 25 srp 2014 16:46
Bydliště: Trenčín
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Geminiracing »

https://www.facebook.com/geminiracing/v ... =2&theater" onclick="window.open(this.href);return false;

tiez robim nieco podobne, display do auta TFT 4.3 dotykove na 84MHz procesore

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Budík už je hotový. Ještě musím nechat na laseru vypálit čelní štítek a půjde do auta.
Tady je malá ukázka toho jak funguje automatické zvýrazňování nadlimitních hodnot a varování. V ukázce je nastavené zvýraznění hodnoty MAP pokud překročí 80% a spuštění alarmu pokud překročí 90%. Bežící alarm je možné pozastavit (na 2 minuty, nebo vypnout (do restartu zařízení) stiskem tlačítka (není vidět na videu).



Tenhle rok si s cérem ale asi moc nezajezdim, protože po 4 letech od povodně, která docela podstatně zničila hlavní silnici, se město rozhodlo, že je čas na její opravu. Bohužel to spojili s výstavbou kanalizace, která má trvat až do listopadu. Aktuálně je silnice v takovým stavu, že tam stěží projedu služebním Peugeot Partnerem a žádná alternativní objíždka neexistuje, takže s cérem můžu jezdit leda tak po dvorku :(
silnice.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 62
Registrován: 17 bře 2014 19:12
Bydliště: Třeboň

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Yellow01 »

Tak vyvézt auto ze dvorku na podvalu a někde na kraji města pronajmout garáž. Já být takovou dobu bez auta, tak se zblázním, stačí vždycky zimní odstávka. :(
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=116&t=117147" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yellow01.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Projekty“