
mazda 323 GTX
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: 14 bře 2007 15:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: mazda 323 GTX
tak hlavně do mělníka nerostřelit
Ted už bude furt pojízdná nebo zase chystáš něco dalšího že se bude odstavovat?

323f GT 1,8 16V DOHC Rulezz 94Kw/128HP FWD


Re: mazda 323 GTX
chtěl sem aby už byla furt pojízdná, ale evidentně mi neni přáno takže autí od včera opět odstavenohondzik323f píše:tak hlavně do mělníka nerostřelitTed už bude furt pojízdná nebo zase chystáš něco dalšího že se bude odstavovat?

Re: mazda 323 GTX
Já kritizuju často a rád, ale tady prostě neni co




Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: mazda 323 GTX
poslední čtvrt rok sem si nedopřál odpočinku a utratil všechny peníze který sem byl schopen sehnat za to, abych mněl mazdu na léto připravenou a neválel se už třetí léto za sebou v garáži, termín byly moje narozky a den po nich sem mněl odjíždět na narozeninovou dovolenou založenou na tom, že se jede mazdou... vše se stihlo s týdením předstihem a má radost neznala mezí, bohužel pouze do včerejška kdy sem zjistil, že fungl nový turbo hází olej do sání i do vejfuku po kýblech
Prodejce mi na to včera řekl, že se mi podařilo nastartovat s nenamazanym turbem... když sem mu vysvětlil, že kromně toho, že sem před nastartováním točil několikrát motorem s odpojenou cívkou, sem eště nelenil, zalez pod auto, odpojil odvod oleje z turba a zkontroloval, že v něm olej je! a teprve potom sem nastartoval, tak mi řekl ať mu zavolám dnes odpo... zatim sem volal jednou a nezvedá...
vůbec nechápu co sem komu udělal, že zrovna já musim dostat vadnou turbínu 

Prodejce mi na to včera řekl, že se mi podařilo nastartovat s nenamazanym turbem... když sem mu vysvětlil, že kromně toho, že sem před nastartováním točil několikrát motorem s odpojenou cívkou, sem eště nelenil, zalez pod auto, odpojil odvod oleje z turba a zkontroloval, že v něm olej je! a teprve potom sem nastartoval, tak mi řekl ať mu zavolám dnes odpo... zatim sem volal jednou a nezvedá...


Re: mazda 323 GTX
Bohužel je!!! nefungující fungl nový turbo garrett gt28RRitchma píše:Já kritizuju často a rád, ale tady prostě neni co![]()
![]()

- Mefistisko
- Příspěvky: 403
- Registrován: 22 lis 2008 15:02
- Bydliště: Brno Venkov
Re: mazda 323 GTX
moc se mě ale nelibi ta kombinace černé kapoty, tmavejch světel, černýho nárazníku a te bile masky fak se mě tam ta maska moc nelini buďto bych nechal kapotu bílou a nebo bych dal amsku do černé ale to ej jenom můj názor ...... na živo to vypada třeba uplně jinak
ale jinak moooc pěkná 


UBER NA PLNEJ PLYN
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1??
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1??

Re: mazda 323 GTX
takže auto bohužel vypadá opět takhle 

- Přílohy
-
- DSC00351.JPG (195.11 KiB) Zobrazeno 3326 x
Re: mazda 323 GTX
přídu si už jak cvičená opice
složit, rozebrat, složit, rozebrat...
včera sem vyndal to "nový" turbo, ze sacích přírub vytejkal olej, v sání olej, cooler plnej oleje, downpipe taky
dneska ho vezu na reklamaci, sem zvědavej jak dopadnu protože mám převařenej úchyt táhla od vestgate
každopádně i kdyby to nestálo další prachy tak minimálně další měsíc bez auta, mělnickej mazda sraz minus... o zítra začínající minidovolený ani nemluvě
dycky když si vzpomenu, že původní plán přestavět to na turbo z náký rs pochcávky, který pude dycky koupit jetý za rozumnou, byl přehodnocen ve prospěch novýho turba jenom proto, aby se mi tohle nestalo po půl roce ježdění... a mně se to stane s tim fungl turbem hned jak nastartuju, tak mám takovej vztek, že to ani nelze popsat...

včera sem vyndal to "nový" turbo, ze sacích přírub vytejkal olej, v sání olej, cooler plnej oleje, downpipe taky



dycky když si vzpomenu, že původní plán přestavět to na turbo z náký rs pochcávky, který pude dycky koupit jetý za rozumnou, byl přehodnocen ve prospěch novýho turba jenom proto, aby se mi tohle nestalo po půl roce ježdění... a mně se to stane s tim fungl turbem hned jak nastartuju, tak mám takovej vztek, že to ani nelze popsat...
Re: mazda 323 GTX
To je zlý
každopádně držim palce ať to máš conejdřív v kupě. Já o víkendu dopad svým způsobem podobně... taky sme museli celý turbo sundavat 3x jednou sme z auta vylámali po pár urvanejch šteftech, strženejch matkách a nejedný peprný nadávce starý ze kterýho na mne vypadla výfuková vrtulka a zjistil sem že bylo ucpaný chlazení vodou
Tak sme napasovali turbo co mi pujčil kamarád, celý ho namontovali a když sem zase plnil chladič, zjistil sem že byl málo utaženej vodní vstup do turba, takže uchcávalo... takže sme mohli všechno dělat nanovo. Jenom proto, abychom zjistili že to půjčený turbo je taky v pí... no ale alespoň se s tim dá jezdit. Až někde kolem řep uvidíš černý kupé co se za nim kouří jak za BVP tak to sem já 



Pětka f kombajnu
Re: mazda 323 GTX
mno a enzapomel jsi nahodou na tak casto omylanou restrikci na privodu oleje? pokud jsi tam pustil toho oleje moc tak to zpusobi presne to co se ti stalo...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: mazda 323 GTX
to turbo má restriktor přímo z výroby plus před něj přišel projistotu eště jeden s průměrem 3mmelviiis píše:mno a enzapomel jsi nahodou na tak casto omylanou restrikci na privodu oleje? pokud jsi tam pustil toho oleje moc tak to zpusobi presne to co se ti stalo...
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: 14 bře 2007 15:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: mazda 323 GTX
twe to je pech. prodejce=idaho? nebo jak to je? Jinak doufám že se vše v rámci možností brzo a hlavně dobře vyřeší...
323f GT 1,8 16V DOHC Rulezz 94Kw/128HP FWD


Re: mazda 323 GTX
Ano, prodejce sem byl já, a klidne se k tomu přiznám. To co dále napíšu není nijak namířeno porti Hanysxovi ani nikomu jinému jen píšu současný stav vecí.
Turbo je nové a bylo pořízeno s velkým množstvím dalších, které fungují doted.
Mám už i vyjádření od dodavatele ( tweakit performance Australie ), dovolil jsem si postnout fotečky co byly tady na foru a pro jistotu jsem se znovu optal na ten restriktor.
Historie turbíny byla taková, že turbo bylo puvodne pořízeno na náš 4AGTE projekt ale protože Hanys spěchal tak sem si řekl at si ho veme, než dojde čas na použití turba tak dovezeme další a turbo mu prodal.
Jeremy z Tweakit mi na muj dotaz s fotkami odpovedel a vytknul hned nekolik chyb :
1) vstup oleje do turba i výstup oleje z turba jsou osově prosti sobe a musí se dodržet vstup nahoře, výstup dole. To je dodrženo ale z fotky to vypadá, že odklon osy tech dvou vstupu je vetší než 5stupnu - udajne to uvadí garrett ve svých manuálech - jdu hledat Libor to prý taky nekde videl. Neměl by to být až takový probléma le je to prý dost závažná chyba instalace.
2) namontovaný erstriktor je určený pro 200SX ( SR20DET ) pro které je toto turbo primárne určeno ( je to bolt-on pro 200sx ), motory mazdy a toyoty potřebují restriktor menší ( btw uvádíš restriktor 3mm - co je to za blblost - resp. jakou funkci by asi plnil, když restriktor co tam ej nafocen má 2,8mm ??? ) stránky garretu uvádejí pro motory s urč tlakem oleje určité prumery restriktoru - pro tvuj motoro by to melo být .035" ( = 0,889mm ).
jinak jen pro info obrázek restriktoru který by funkci plnil.. http://www.turbomr2.com/MR2/HowTo/Engin ... y_6067.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; )
Takže pokud to shrnu, chyba byla na obou stranách jak u mne - na dotaz zda urbo má restriktor jsem odpovedel že ano - neřešil pro jaký motor, stejně tak jako byla chyba na strane instalace že turbo bylo neodborně nainstalováno ( nebyl vybrán správný restriktor + nedodržen sklon turba ).
Jeste čekám na vyjádření jak moc velký vliv ten náklon má, ale Jeremy se vyjádřil v tom smyslu že samo o sobe by to nemuselo problém delat, ale v kombinaci s vadným restriktorem to problém eskalovalo.
Momentálně řeším jak vyjít Hanysxovi max vstříc , bohužel pokus o reklamaci na strane CR nevysel. Máme dve sance, poslat turbínu na reklamaci do Australie nebo ji nechat přetesnit v CR ( zhruba stejná cena ).
Turbo je nové a bylo pořízeno s velkým množstvím dalších, které fungují doted.
Mám už i vyjádření od dodavatele ( tweakit performance Australie ), dovolil jsem si postnout fotečky co byly tady na foru a pro jistotu jsem se znovu optal na ten restriktor.
Historie turbíny byla taková, že turbo bylo puvodne pořízeno na náš 4AGTE projekt ale protože Hanys spěchal tak sem si řekl at si ho veme, než dojde čas na použití turba tak dovezeme další a turbo mu prodal.
Jeremy z Tweakit mi na muj dotaz s fotkami odpovedel a vytknul hned nekolik chyb :
1) vstup oleje do turba i výstup oleje z turba jsou osově prosti sobe a musí se dodržet vstup nahoře, výstup dole. To je dodrženo ale z fotky to vypadá, že odklon osy tech dvou vstupu je vetší než 5stupnu - udajne to uvadí garrett ve svých manuálech - jdu hledat Libor to prý taky nekde videl. Neměl by to být až takový probléma le je to prý dost závažná chyba instalace.
2) namontovaný erstriktor je určený pro 200SX ( SR20DET ) pro které je toto turbo primárne určeno ( je to bolt-on pro 200sx ), motory mazdy a toyoty potřebují restriktor menší ( btw uvádíš restriktor 3mm - co je to za blblost - resp. jakou funkci by asi plnil, když restriktor co tam ej nafocen má 2,8mm ??? ) stránky garretu uvádejí pro motory s urč tlakem oleje určité prumery restriktoru - pro tvuj motoro by to melo být .035" ( = 0,889mm ).
jinak jen pro info obrázek restriktoru který by funkci plnil.. http://www.turbomr2.com/MR2/HowTo/Engin ... y_6067.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; )
Takže pokud to shrnu, chyba byla na obou stranách jak u mne - na dotaz zda urbo má restriktor jsem odpovedel že ano - neřešil pro jaký motor, stejně tak jako byla chyba na strane instalace že turbo bylo neodborně nainstalováno ( nebyl vybrán správný restriktor + nedodržen sklon turba ).
Jeste čekám na vyjádření jak moc velký vliv ten náklon má, ale Jeremy se vyjádřil v tom smyslu že samo o sobe by to nemuselo problém delat, ale v kombinaci s vadným restriktorem to problém eskalovalo.
Momentálně řeším jak vyjít Hanysxovi max vstříc , bohužel pokus o reklamaci na strane CR nevysel. Máme dve sance, poslat turbínu na reklamaci do Australie nebo ji nechat přetesnit v CR ( zhruba stejná cena ).
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
přívod oleje bohužel nebyl uplně svisle, ale nemyslim si, že by odklon od svislice byl větší než 5°, neměřili sme
, kromě toho garrett má určitě nákou rezervu i v tomhle a jestli sem měl ten úhel větší tak né o moc, restriktor 3mm jakože sem nepřived k originál restrikci olej v šíři trubičky (cca 10mm), ale v redukci sme udělali průchod pouze 3mm...
neni to o přiznávání se, nechtěl sem Idaha jmenovat dokud sem nevěděl jakym způsobem se k tomu postaví, abych mu náhodou nedělal špatnou reklamu, vše co sem od něj kupoval před tim bylo absolutně OK a jak víše napsal i s turbem mi vyšel vstříct

neni to o přiznávání se, nechtěl sem Idaha jmenovat dokud sem nevěděl jakym způsobem se k tomu postaví, abych mu náhodou nedělal špatnou reklamu, vše co sem od něj kupoval před tim bylo absolutně OK a jak víše napsal i s turbem mi vyšel vstříct
Re: mazda 323 GTX
ano i Jeremy byl zastáncem toho že samo o sobe by to vadit až tak nemelo , jen v kombinaci s vadným ( nebo chybejícím ) restriktorem stoupá pravdepodobnost havárie..HANYSx píše:přívod oleje bohužel nebyl uplně svisle, ale nemyslim si, že by odklon od svislice byl větší než 5°, neměřili sme, kromě toho garrett má určitě nákou rezervu i v tomhle a jestli sem měl ten úhel větší tak né o moc,
pokud si zmeříš vstup do turba jaký je tam v originále ( 2,83mm ) tak už ten sám o sobe je menší než váš restriktor, tudíž váš restriktor se absolutne minul učinkem.HANYSx píše: restriktor 3mm jakože sem nepřived k originál restrikci olej v šíři trubičky (cca 10mm), ale v redukci sme udělali průchod pouze 3mm...
Už přes hodinu heldám tabulku prumeru restriktoru, každopádně správný prumer restriktoru jsme psal výše

mrzí mne že lidé kteří to instalovali a na které jsi se odvolával toto nevedeli, ale v poslední době když vidím co jsou "slavní profíci" schopni udelat tak už se fakt nedivím ničemu

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: mazda 323 GTX
http://turboaddictionparts.com/catalog/ ... b23b719eae" onclick="window.open(this.href);return false; tohle tam patří. Podle mého je turbo naprosto v pořádku. Max tlak oleje řady gt28r je dle garrett 42psi. Průměr díry restriktoru je jak vidno 0.889mm. Špatná instalace. Můj názor. Pokud turbo vratis zpět a použijes tento restriktor tak žádný olej téct nebude. Tlak oleje v motoru se pohybuje mezi 3-7bar. A pokud to instaloval profík toto by měl vědět.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24 led 2007 01:55
- Bydliště: Malacky(slovensko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: mazda 323 GTX
tento projekt som dako nesledoval... ale teraz ako citam a sledujem tak vazne super... ! mas dalsiu podporu a ja mam zase o neco vic co sledovat ... krasna mazdula 

Re: mazda 323 GTX
co vim obě strany se dohodly takže nějakou kačku to stát bude ale kluci do toho jdou asi napůl, takže si myslim že fér jednání
BMW 325 cabrio, dorifto khár - prdáno
Mazda RX-7 blekedišon v progresu
jezdim bokem velmi opatrně a obezřetně
Mazda RX-7 blekedišon v progresu
jezdim bokem velmi opatrně a obezřetně
Re: mazda 323 GTX
ano je to na dobré cestě
turbu nic vážnýho neni, jenom vinou trojnásobnýho tlaku oleje profoukly mezikomorový těsnění
Idaho se ukázal jako absolutní profík, zařídil přetěsnění na kterym se, jak už naprášil swejky, finančně podílíme 50/50, ale především mi nabídl, že má teď to samý turbo skladem ať si pro něj přijedu, abych nečekal a že si pak nechá to přetěsněný i přez to, že na něm je převařený otevírání vestgaty ! Takže mu zde musím opět veřejně poděkovat za to, že mi už podruhé s turbem šetří čas. Tentokrát díky tomu snad stihnu ten Mazda sraz
zejtra za nim jedu pro to nový...

Idaho se ukázal jako absolutní profík, zařídil přetěsnění na kterym se, jak už naprášil swejky, finančně podílíme 50/50, ale především mi nabídl, že má teď to samý turbo skladem ať si pro něj přijedu, abych nečekal a že si pak nechá to přetěsněný i přez to, že na něm je převařený otevírání vestgaty ! Takže mu zde musím opět veřejně poděkovat za to, že mi už podruhé s turbem šetří čas. Tentokrát díky tomu snad stihnu ten Mazda sraz

Re: mazda 323 GTX
včera mazda dostala od bráchy s tátou další dárek k mejm narozkám 

- Přílohy
-
- DSC00358.JPG (102.94 KiB) Zobrazeno 3537 x
Re: mazda 323 GTX
Chovani idaha je naprosto sokujici s dobrym slova smyslu... to se jen tak nevidi... 

NICK SEM PRESTAL POUZIVAT, ADMINI NEREAGOVALI NA PROZBU O ZMENU TAK MAM NOVEJ NICK MARKUS(bez toho vt), TAKZE PROSIM SZ PSAT NA NOVEJ NICK
Re: mazda 323 GTX
JJ Idaho je opravdu profík ochotný pomoct 
Jinak držim palce ať už se nic nepokazí, Mazdu jsem viděl jen jednou kdesi v Praze na OMV (já se tam nevyznám) a byla parádní, snad opravdu dorazíš na Mazdasraz 09.

Jinak držim palce ať už se nic nepokazí, Mazdu jsem viděl jen jednou kdesi v Praze na OMV (já se tam nevyznám) a byla parádní, snad opravdu dorazíš na Mazdasraz 09.
in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Re: mazda 323 GTX
Díky za pochvalu, přiznám se, že od začátku sem moc vstřícnej nebyl, nebot jak se do lesa volá.. no znáte to, nakonec sme nasli spolecnou řeč, oba se uklidnili.
Když to jde vyjdu max vstříc, ale je třeba v klidu říct kde je problém, co se deje a v klidu si o tom promluvit
Chyba byla i na naší ( mé ) straně, jelikož sem si neuvedomil že turbína byla od začátku dodávána v setu na vuz s cca třetinovým tlakem oleje a od toho byla vybavena restriktorem, takže když se mne hanys zeptal "je tam restriktor" já odpovel " ano je" netusil sem že dodavatel dodal k turbu restriktor dle mých specifikací
Ted už jsem oba moudřejší a turbína čeká na nové tesnící kroužky
Snažím s evyjít vstříc každému, nebot každý spokojený zákazník znamená dobré reference dála případné další zakázky:)
BTW dnes jsme odstartovali "pimp my Ride" projekt - Lexus LS400
Když to jde vyjdu max vstříc, ale je třeba v klidu říct kde je problém, co se deje a v klidu si o tom promluvit

Chyba byla i na naší ( mé ) straně, jelikož sem si neuvedomil že turbína byla od začátku dodávána v setu na vuz s cca třetinovým tlakem oleje a od toho byla vybavena restriktorem, takže když se mne hanys zeptal "je tam restriktor" já odpovel " ano je" netusil sem že dodavatel dodal k turbu restriktor dle mých specifikací

Ted už jsem oba moudřejší a turbína čeká na nové tesnící kroužky

Snažím s evyjít vstříc každému, nebot každý spokojený zákazník znamená dobré reference dála případné další zakázky:)
BTW dnes jsme odstartovali "pimp my Ride" projekt - Lexus LS400

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
tak hlavně ať turbo funguje jak má a udělá hlavně hodně radosti 

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: mazda 323 GTX
jj souhlasím s Petrem - každopádne, řešili jsme to tvoje odvetrávání a tam tuším zakopaného psa, líp ti to vysvětli Petr, bud zde, nebo cinkni a on ti řekne co se asi stalo - viz náš rozhovor o dvou odvetrávacích výstupech vs. jeden...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz