
nenapadlo te ze se olej zahreje a zvetsi svuj objem a proto musi byt v nadobce i misto navic?! další

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
tak naleju o drobet méně (furt je tam reserva) navíc ve víčku je odvzdušnovací dirka, když nabude moc má možnost odtéctJuraj píše:vsiml jsis ze bych mluvil o objemu kapaliny v nadobce? uz me neser![]()
nenapadlo te ze se olej zahreje a zvetsi svuj objem a proto musi byt v nadobce i misto navic?! další
Co? To že se to turbo ani neohřeje?Lordík píše:ještě že to někdo za mě napsal, já už na takovéhle nemám sílu![]()
ne to že máš malý čůroVenca Brody píše:Co? To že se to turbo ani neohřeje?Lordík píše:ještě že to někdo za mě napsal, já už na takovéhle nemám sílu![]()
Muzu na nej prasknout i adresuVenca Brody píše:Kurňa kde sídlíš? Jsi přímo z ČB?
Ale kdeze, myslim ze bych trefilLordík píše:tak tak![]()
Aleši však ty už ani nevíš kudy se sem jede mohl by jsi přivést ukázat kupéčko a vyvést mě![]()
no doufám že máš pravdu,... já použil tenkrát 70mm2 kabel,takže nemůžu soudit, nemám s 35mm2 zkušenost. stejně si ale myslím, že na tu délku kabelu to bude docela na hraně. nejde ani tak o zahřívání kabelu (to bude jen chvilku při startování) ,ale o úbytku napětí které pak starteru bude chybět k jeho plnému výkonu ...Lordík píše:miras - viděl jsem i užší kabely (20mm) a fungovalo jim to normálně bylo mi řečeno že 25mm a pohoda vzal jsem raději 35mm a ty mi řekneš že je to málov zimě mi vektra nejezdí takže neřeším.