nenapadlo te ze se olej zahreje a zvetsi svuj objem a proto musi byt v nadobce i misto navic?! další
"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
vsiml jsis ze bych mluvil o objemu kapaliny v nadobce? uz me neser
nenapadlo te ze se olej zahreje a zvetsi svuj objem a proto musi byt v nadobce i misto navic?! další
nenapadlo te ze se olej zahreje a zvetsi svuj objem a proto musi byt v nadobce i misto navic?! další
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
tak naleju o drobet méně (furt je tam reserva) navíc ve víčku je odvzdušnovací dirka, když nabude moc má možnost odtéctJuraj píše:vsiml jsis ze bych mluvil o objemu kapaliny v nadobce? uz me neser![]()
nenapadlo te ze se olej zahreje a zvetsi svuj objem a proto musi byt v nadobce i misto navic?! další
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Já bych to vyřešil čerpadlem bez nádobky třeba z Astry a nádobku umístil jinde 
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Ona mu ta odvzdušňovací dírka případně poblije celej motorák. 
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Psal jsi, že jsi ji zmenšoval, kvůli tomu, že tam zavází turbo ? Co to udělá, až se turbo rozpálí do oranžova ?
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
S tím podvozkem se to turbo moc nezahřeje 
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
podle fotky prekazi jen saci housing a ten orpavdu do ruda nikdy nebude

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
ještě že to někdo za mě napsal, já už na takovéhle nemám sílu

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Ritchma: Aha, když poletí po dálnici, tak to turbo vůbec horké nebude, že ?
Nj, na fotky jsem nekoukal
Nj, na fotky jsem nekoukal
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Co? To že se to turbo ani neohřeje?Lordík píše:ještě že to někdo za mě napsal, já už na takovéhle nemám sílu![]()
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
ne to že máš malý čůroVenca Brody píše:Co? To že se to turbo ani neohřeje?Lordík píše:ještě že to někdo za mě napsal, já už na takovéhle nemám sílu![]()
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Vždyť já to psal v žertu. 
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
však já také 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
a to se zase pletes... ta hadice vydrzi vetsi teplotu nez ten plast nadobky vedle
ale ten saci housing je permanentne chlazen vzduchem kteremu predava teplo... takze nijak extrémě horký není.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
kdo si hraje nezlobí
vytažená palubka úprava elektriky trochu jí uzpůsobit + natažení kabelu na baterku je to 35mm průřezu (8metrů délky) tak snad to bude stačit. nastavená elektrika ke světlům a všelijaké drobnosti co nejvíce zaberou čas a nebudou ani vidět 
Naposledy upravil(a) Lordík dne 30 srp 2013 22:00, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Kurňa kde sídlíš? Jsi přímo z ČB?
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Muzu na nej prasknout i adresuVenca Brody píše:Kurňa kde sídlíš? Jsi přímo z ČB?
už nemám hnujdaj...
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Už není třeba

EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
tak tak
Aleši však ty už ani nevíš kudy se sem jede mohl by jsi přivést ukázat kupéčko a vyvést mě

Aleši však ty už ani nevíš kudy se sem jede mohl by jsi přivést ukázat kupéčko a vyvést mě
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re:
Lordik radši si počkej, až bude mít aji brzdy 
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Ale kdeze, myslim ze bych trefilLordík píše:tak tak![]()
Aleši však ty už ani nevíš kudy se sem jede mohl by jsi přivést ukázat kupéčko a vyvést mě![]()
už nemám hnujdaj...
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Lordík už to tu tenkrát řešil LM, nevím jak dobře bude 35mm2 kabel na cca 5m délky živit starter a ostatní spotřebiče, nejspíš tam bude velký pokles napětí ,a ta izolace ...
tady jsem něco našel na peugeot clubu ohledně baterie do kufru...
.....Trochu jsme to nakousli s umístěním baterky do kufru.Tak tedy výkon startéru je u coupé 1500W. To znamená že na prázdno poteče startérem při 12,5V cca 120 Ampér. Během startování a to už nemluvím v zimě je proud násobně vyšší. Já v zimě naměřil při záběru až 260 Ampérů!! No a jednoduchá tabulka vodičů v mm2 pro trvalé zatížení v A :
16mm2 = 104A
25mm2 = 137A
35mm2 = 168A
50mm2 = 210A
70mm2 = 260A
95mm2 = 310A
vzhledem k tomu že startér je nejvetší spotřebič ale zatížení je krátkodobé tak není nutno dimenzovat vysoko. Na druhou stranu však pokud poddimenzujeme průřez tak ovlivníme výkon startéru. Osobně bych volil 50mm2:papa:papa
Tolik k tématu ohledně baterky v kufru......
tady celá debata o tom ... http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... =printable" onclick="window.open(this.href);return false;
originál starter pro C20LET má 1,4kW...
takže tyhle 35mm2 kabely dva vedle sebe jen pro "+" a kostru na kastli (nebo pro jistotu to samý jako s "+" kabelem), zabalit do nějaký molitanový,nebo jiný chráničky proti oděru a pořádnou pojistku , která Ti udrží i ten startovací proud
tady jsem něco našel na peugeot clubu ohledně baterie do kufru...
.....Trochu jsme to nakousli s umístěním baterky do kufru.Tak tedy výkon startéru je u coupé 1500W. To znamená že na prázdno poteče startérem při 12,5V cca 120 Ampér. Během startování a to už nemluvím v zimě je proud násobně vyšší. Já v zimě naměřil při záběru až 260 Ampérů!! No a jednoduchá tabulka vodičů v mm2 pro trvalé zatížení v A :
16mm2 = 104A
25mm2 = 137A
35mm2 = 168A
50mm2 = 210A
70mm2 = 260A
95mm2 = 310A
vzhledem k tomu že startér je nejvetší spotřebič ale zatížení je krátkodobé tak není nutno dimenzovat vysoko. Na druhou stranu však pokud poddimenzujeme průřez tak ovlivníme výkon startéru. Osobně bych volil 50mm2:papa:papa
Tolik k tématu ohledně baterky v kufru......
tady celá debata o tom ... http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... =printable" onclick="window.open(this.href);return false;
originál starter pro C20LET má 1,4kW...
takže tyhle 35mm2 kabely dva vedle sebe jen pro "+" a kostru na kastli (nebo pro jistotu to samý jako s "+" kabelem), zabalit do nějaký molitanový,nebo jiný chráničky proti oděru a pořádnou pojistku , která Ti udrží i ten startovací proud
Opel Astra F C20XE
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Já mám 50mm2, počítal mi to eletrikář a je to "tak akorát" na 5m délky(ve skutečnosti jsem nakonec kousek kabelu střihnul, takže cca 4,7m). Jistič na baterce v kufru mám na 120A(ale to se může samozřejmě u Opla lišit) 
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
miras - viděl jsem i užší kabely (20mm) a fungovalo jim to normálně bylo mi řečeno že 25mm a pohoda vzal jsem raději 35mm a ty mi řekneš že je to málo
v zimě mi vektra nejezdí takže neřeším.
* baterka s kabelem namontovaná a usilovně pracujeme abych si aspoň před zimou brobet pojezdil
* jednoho rána jsem se probudil a z čista jasna vyhrkl z motoráku toho musím více vyházet - jak jsem řekl tak se stalo. vše na co vede šipiška skončilo v popelnici první je/byl pozůstatek ke klimatizaci u druhé fotky tento hadicovej spletenec též vyhozen nahradí se hadicema na přímo. všechny hadičky zmizely prostor přibývá - u mě dobrý
* poslední foto před menčí čistkou
* baterka s kabelem namontovaná a usilovně pracujeme abych si aspoň před zimou brobet pojezdil
* jednoho rána jsem se probudil a z čista jasna vyhrkl z motoráku toho musím více vyházet - jak jsem řekl tak se stalo. vše na co vede šipiška skončilo v popelnici první je/byl pozůstatek ke klimatizaci u druhé fotky tento hadicovej spletenec též vyhozen nahradí se hadicema na přímo. všechny hadičky zmizely prostor přibývá - u mě dobrý
* poslední foto před menčí čistkou
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
teda takto na přímo
tohle jsem vše vyhodil už není třeba - ABS komplet zrušeno čidla od kola zahozeny krabička abs též pryč posilovač přijde jiný se 4 vývody + omezovače na zadky. jak už bordel pěkně mizí a začíná se dělat prostor kolem motoru. zavařená první díra kudy vedly tehdá hlavní svazky na vše (abs měl největší svazek spleti drátů, nádobky, světla atd..) držáky přijdou odřezat zavařit nějaké dírky aby bylo hlaďoučko a čisto, nádobka na vodu přojde též změnou a schová se pod plast
ano už i mě samotnému přijde že je to asi uchylka nebo co, stejně jako límce a sesekat to k zemi a velký brzdy 
tohle jsem vše vyhodil už není třeba - ABS komplet zrušeno čidla od kola zahozeny krabička abs též pryč posilovač přijde jiný se 4 vývody + omezovače na zadky. jak už bordel pěkně mizí a začíná se dělat prostor kolem motoru. zavařená první díra kudy vedly tehdá hlavní svazky na vše (abs měl největší svazek spleti drátů, nádobky, světla atd..) držáky přijdou odřezat zavařit nějaké dírky aby bylo hlaďoučko a čisto, nádobka na vodu přojde též změnou a schová se pod plast
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
no doufám že máš pravdu,... já použil tenkrát 70mm2 kabel,takže nemůžu soudit, nemám s 35mm2 zkušenost. stejně si ale myslím, že na tu délku kabelu to bude docela na hraně. nejde ani tak o zahřívání kabelu (to bude jen chvilku při startování) ,ale o úbytku napětí které pak starteru bude chybět k jeho plnému výkonu ...Lordík píše:miras - viděl jsem i užší kabely (20mm) a fungovalo jim to normálně bylo mi řečeno že 25mm a pohoda vzal jsem raději 35mm a ty mi řekneš že je to málov zimě mi vektra nejezdí takže neřeším.
myslíš , že to stihneš do Habru složit a zpojízdnit? bych si vzal normálně dovolenou ...
Opel Astra F C20XE
- LordMMX
- Příspěvky: 263
- Registrován: 26 úno 2012 01:19
- Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
čo mieniš urobiť s tým starým hlavným brzdovým valcom?
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
v pátek přišel brzdový posilovač s válcem od Kuby a.k.a GSI22 tím díky
hned jsem se dal do práce původní držáky k posilovači se 4 vývody jsou k ničemu proto vyzkoušen původní z vektry a sedí to dokonale bez úprav, tedy na půl vyhráno
z každého posilovače s válcem na obrázku je použita jedna věc, z jednoho tyčka k pedálu z druhého nádobka ze třetího půl nádobky tedy část na hadičku spojky. nebyl bych to já, kdyby nepřišla náhlá změna plánu. na původní držák sice sice vše padlo, ale posilovač byl moc předsunut od příčky což na půl komplikuje budoucí plány z úpravou motoru, tedy držák se seříznul o 4,5cm a opětovně svařil (na sváry se nekoukat už jsou opravené barvu nechápu dopadla jak dopadla i když to není vidět vím o tom)
*foto před úpravou origo držáku
*foto před úpravou origo držáku
Naposledy upravil(a) Lordík dne 07 zář 2013 22:39, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
ty to auto nikdy nedoskládáš
nic ve zlém
