Wesly´s GtTi uphill Race Car

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Libor12 píše:Pokud nechceš aby ti shořelo auto tak tam ten čínský regulátor tlaku paliva nedávej. Je vůbec pro použití AFPR nějaký důvod? Ten OCC si též vystav na poličku a investuj peníze do smysluplných věcí.
nevidím důvod proč by ty věci neměly fungovat :? , kupoval jsem dle doporučení že to funguje skvěle a několik let v autech, navíc si nemyslím, že by performance shopy mohly prodávat věci co ti zapálí auto, ikdyž je u nás vše možné. Potřebuji zregulovat tlak kvůli větším vstřikům a ethanolu, jinak bych se s tou směsí nedomluvil, měl by se stáhnout tlak z cca 2.5 na 2.0-2.2bar. Protože to bude zatím jediná možnost jak se s těma přestavbama poprat, pigyback zatím řeším, ale nikomu se do toho nechce, hold daihatsu :D , takže zatím na prasáka takto a s pouhým boostem 1.0 bar :wink:
Naposledy upravil(a) wesly.TDI dne 26 dub 2014 10:23, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

nemuzes jit s tlakem na hight injectors pod 2.5bar!!!

2.5 bar je stejne jen na volnobeh... naprosta vetsina vstriku ma pracovni rozdah 3-5bar.

pod 2.5 bar vstrik ukapava a rozstrik neni takovy jaky by mel byt.

prihazuju nejake udaje (pouze ilustrativne vytazene)
Přílohy
vstriky.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Fakt? Hm tak to se s tím asi nedomluvím :(, tak se nahodí asi stock setup a počká se až se najde odvážná duše na piggyback jednotku a ladění, zatím mě už 3 lidi poslali do píííí :D

Uživatelský avatar
rallik
Příspěvky: 1594
Registrován: 14 črc 2005 15:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od rallik »

Já tomu teda hovno rozumim, ale nebylo by lepší místo piggyback oblbovátka rovnou zainvestovat do nějaký plnohodnotný programovatelný ecu a nechat si to někde pořádně naladit? Přecijenom to auto už mí do serie hodně daleko, a když už se to dělá, tak ať je to pořádně...
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

samozdrejme ze bylo :-) ale na to musi prijit sam... :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Tak plně programovatelná jedntoka by byla uplně nej ideál, jenže se toho každý bojí, a jak slyší Daihatsu, zatím mi 3 "ladiči" řekli že do toho nejdou, a co znám z fór i FB co se týka GTti, tak 90% z nich co si udělali své GTti přes 200HP tak řešili piggybac od Greddy a jeden ten Megasquirit nebo jak se tomu nadává :D. Hold to není honda, kde kupíš na ebay krabičku, přehodíš konektor a ladíš si jak chceš :( . Náměty a reference na odvážné ladiče můžete klidně poslat :lol: , (mimo ecutek,tdifun a digitun.pl :D )

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Něco ne zimní večery :lol: :lol: :lol: , místnímu Starterovi moc děkuji za dovoz až před dveře, lafeťák za super peníze 8) 8) 8)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
v interiéru najdete další charade :lol: :lol: :lol:
Obrázek
Naposledy upravil(a) wesly.TDI dne 27 dub 2014 09:15, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od FilipGTti »

aneb dílů není nikdy dost 8)
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

Chceš být hloupa opice nebo chceš znát odpovědi? Proč to prodávají? Prodává se nesmyslnych věcí :) těm
čínským regulatorum praskají rády membrány, proto když bude v motor prostoru hrozí i požár. Navíc vezmi ještě jeden manometr a zkus opakovaně měřit tlak že budeš vypínat a zapínat čerpadlo a necháš tlakovat okruh. Když budou dvě měření stejná z deseti tak osobně napíšu omluvu prodejci i výrobci. OCT ? napsali jsme toho tady o něm málo? K použiti E85 se raději vyjadřovat nebudu. Mým názorem je, že to je berlička neschopnosti ladiče naladit motor. Všichni se ohani detonačni odolnosti. Ano má ji, ale je to jedna jediná pozitivní věc,ten zbytek samá negativa. Na tomto příkladu je vidět síla medialni masáže. :) Zde na toto palivo neexistuje norma tak jako v jiných státech a tak co stanice to jiné palivo. Proste pokládej si otázky proč a chtěj na ně znát odpovědi. Ale ne typu "je to tu zvykem, nebo prodává se, nebo dělali to tak. " mohl by jsi dopadnout jak kolega s fiatem.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
r0mik
Příspěvky: 355
Registrován: 04 bře 2008 10:57
Bydliště: Ostrava

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od r0mik »

kamos z Petrvaldu u Orlove je do toho zazrany, nejake megasquirty uz rozchodil (1kus v Escortu se 4klapkou, ted koupil novejsi verzi a bude ji ladit s oturbenym motorem z focuse rs opet v Escortu, a v brzke dobe budem davat megasqiurta do meho daily focuse ST170 kde chci taky 4klapku). Verim ze by to zvladnul
Focus RS r.v.2002, 2.0 Turbo 200kW+ =lámač hnátů
Focus ST225 r.v.2006, 2.5 Turbo 166kW+ =na rozstřel
..a ty další Fordi hnoje
www.focus-garaz.cz

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Libor12 píše:Chceš být hloupa opice nebo chceš znát odpovědi? Proč to prodávají? Prodává se nesmyslnych věcí :) těm
čínským regulatorum praskají rády membrány, proto když bude v motor prostoru hrozí i požár. Navíc vezmi ještě jeden manometr a zkus opakovaně měřit tlak že budeš vypínat a zapínat čerpadlo a necháš tlakovat okruh. Když budou dvě měření stejná z deseti tak osobně napíšu omluvu prodejci i výrobci. OCT ? napsali jsme toho tady o něm málo? K použiti E85 se raději vyjadřovat nebudu. Mým názorem je, že to je berlička neschopnosti ladiče naladit motor. Všichni se ohani detonačni odolnosti. Ano má ji, ale je to jedna jediná pozitivní věc,ten zbytek samá negativa. Na tomto příkladu je vidět síla medialni masáže. :) Zde na toto palivo neexistuje norma tak jako v jiných státech a tak co stanice to jiné palivo. Proste pokládej si otázky proč a chtěj na ně znát odpovědi. Ale ne typu "je to tu zvykem, nebo prodává se, nebo dělali to tak. " mohl by jsi dopadnout jak kolega s fiatem.
Marne, člověk se učí celý život :wink:

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od JRD McLAREN »

wesly.TDI píše:Tak plně programovatelná jedntoka by byla uplně nej ideál, jenže se toho každý bojí, a jak slyší Daihatsu, zatím mi 3 "ladiči" řekli že do toho nejdou, a co znám z fór i FB co se týka GTti, tak 90% z nich co si udělali své GTti přes 200HP tak řešili piggybac od Greddy a jeden ten Megasquirit nebo jak se tomu nadává :D. Hold to není honda, kde kupíš na ebay krabičku, přehodíš konektor a ladíš si jak chceš :( . Náměty a reference na odvážné ladiče můžete klidně poslat :lol: , (mimo ecutek,tdifun a digitun.pl :D )
ja bych si to trufnul s cimsik nastartovat..
a spravit to tak aby to dokazalo jazdit kolem baraku...
ale nemam brzdu alebo tak, abych to "naladil"..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Stanley
Příspěvky: 890
Registrován: 05 bře 2010 17:58

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Stanley »

Libor: ja pouzivam napr. fpr od d1spec 1:1 rising rate, je to taky jakysi taiwan a kvalita je ok.. mam ho v aute pres 2 roky, meril jsem tlak na dvou mistech uz parkrat manometrem a vysledky taky ok.. jednou jsem jen resil mensi netesnost ale to nebylo samotnym fpr.

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Tom_ »

r0mik : jaké verze od MS převážně používá?S VEMSem nemá zkušenosti?Díky
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Taiwan není Čína, na to pozor :nono:
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

to máš dneska fuk, dělal jsem ve 2 výrobních závodech a vše stejně dělala china s razítkem vrobeno v EU :lol: :lol: :lol: , není čína jako čína :D

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

Stanley píše:Libor: ja pouzivam napr. fpr od d1spec 1:1 rising rate, je to taky jakysi taiwan a kvalita je ok.. mam ho v aute pres 2 roky, meril jsem tlak na dvou mistech uz parkrat manometrem a vysledky taky ok.. jednou jsem jen resil mensi netesnost ale to nebylo samotnym fpr.
Já ti to neberu,d1 je ta lepší volba,ale na trhu je strašně no name s.aček za 10usd u nás v eshopech prodávaných za pětinásobek a tečou sotva do nich pustíš palivo. Když mi tohle někdo přinese odmítám to montovat. Připojení na hadičník tam kde je běžně tlak 3bar je též "jistota". Já tam musím mít závit,a tuším ani technická pravidla to nedovolují na hadičník. OCT? Řešení nikdy neexistujícího problému,je to řešení důsledku,ne příčiny. Pokud je těch výpar moc,je něco špatně. Bud má motor v prdeli kroužky nebo nevhodná volba oleje a ty kroužky půjdou časem taky. Argumentace jak to zanáší sání... :lol: většina fotek je pořízena na motorech s 300000km a víc. To ten weslyho už nenajede ani ve snu. Jeho životnost v tom co plánuje odhaduji na desítky ,možná stovku hodin. Spousta lidí ty afpr používá,ale nechají sériový tlak. Nevidím poté žádný důvod k jeho použití. Palivové pumpy se tu mění jak na běžícím pásu,ale nikdo nevyzkoušel co umí ta tovární. :lol: 98% uživatelů tohoto fóra si není ani schopno ani spočítat kolik toho paliva budou vlastně potřebovat. :( prostě Franta z horní dolní dával čerpadlo a oct a afpr tak já ho tam dám taky. A když Franta z horní dolní nasere pod víko ventilů,protože je to skvělé aditivum a potom nemusím měnit olej po 15k ale 30k tak tam naseru taky.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

jen na obranu fabriky Daihatsu, třeba místní filipGTti má na svém Charade hooodně přes 200tkm, a to to nešetří a stále jezdí na seriovém motoru 8) , když měníš aspoň 10W60 co 5.000km (jak je předepsáno výrobcem) a nekotlíš tomu za studena, ten motor nezničíš :wink:

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

Mě nepovídej kolik daihatsu motor vydrží. :wink: Foukal jsem do něj 2.2 bar než klika řekla dost.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

2.2 :shock: , ty jsi vrah, každopádně jestli byla ta klika už broušená nedivím se, brousit se nesmí :wink:

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

Ne,to byl původem tuším ten elviiisuv. Jemu zaklepal,a tak tam před prodejem dal motor z auta trefeného na komoru B sloupek. Měl najeto cca 70k km. Nicméně těch 2.2 bylo na benzín ba 95 s trochou vody od 1.8bar. :wink: Rád na to vzpomínám,byl to takový ošklivy pekáč a ty výrazy v obličejích majitelů S8 a vočipovaných TDI se nedají zapomenout. :lol:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

elvisové ex-charade mám já :lol: :lol: :lol: , a jak jsem to kupoval tak mělo najete 140tkm a klika pápá, jen by mě zajímal ten zázrak jak si to tam natlačil, protože ta jednotka tě nepustí přes 1.01 bar :? :? :?

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Čím se to jenom Libor živí ? :?:
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

proto pišu - tuším. To auto bylo bílé po výměně motoru (starý klepal) a pamatuji si že nový majitel říkal že ho kupoval v Jeseniku, tak jsem si to spojil s elviiisem. Jinak se tam dával jety v44 vi-pec a gt30. A při druhém měření výkonu se převodovka vysypala pod auto.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

JJ to je elvisovo, pak to změnilo pár majitelů až to skončilo zrezlé, klepající v garáži v Kopřivnici, odkud jsem to vzal já, a už se s tím jebu skoro 3 roky a házím do toho peněz jak do studny :lol: . Převodovek mám 6, tak to su klidný :lol:

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od FilipGTti »

2,2 bary :shock: jednotky od DRS byly mapovaný do 3 Baru ale videl jsem vzdy max 1,8bar... je treba si uvedomit kde je zivotnost daných komponentu...
na ty 2,2 bary s dobrými komponenty tam muselo byt 350-400koní...
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Poslední "conection" test, jutro šup do výroby :D
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od FilipGTti »

bordelu si nevšímejte...
Obrázek
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Marab »

8) :P
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Dnes jsem výtáh a umyl "dárce" :lol: .....5 let stání na poli ho zabilo :cry:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

najde se nějaký odvážný karosářřřř? :lol: :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) wesly.TDI dne 30 dub 2014 18:49, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Projekty“