nevidím důvod proč by ty věci neměly fungovatLibor12 píše:Pokud nechceš aby ti shořelo auto tak tam ten čínský regulátor tlaku paliva nedávej. Je vůbec pro použití AFPR nějaký důvod? Ten OCC si též vystav na poličku a investuj peníze do smysluplných věcí.
Wesly´s GtTi uphill Race Car
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Naposledy upravil(a) wesly.TDI dne 26 dub 2014 10:23, celkem upraveno 1 x.
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
nemuzes jit s tlakem na hight injectors pod 2.5bar!!!
2.5 bar je stejne jen na volnobeh... naprosta vetsina vstriku ma pracovni rozdah 3-5bar.
pod 2.5 bar vstrik ukapava a rozstrik neni takovy jaky by mel byt.
prihazuju nejake udaje (pouze ilustrativne vytazene)
2.5 bar je stejne jen na volnobeh... naprosta vetsina vstriku ma pracovni rozdah 3-5bar.
pod 2.5 bar vstrik ukapava a rozstrik neni takovy jaky by mel byt.
prihazuju nejake udaje (pouze ilustrativne vytazene)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Fakt? Hm tak to se s tím asi nedomluvím
, tak se nahodí asi stock setup a počká se až se najde odvážná duše na piggyback jednotku a ladění, zatím mě už 3 lidi poslali do píííí 
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Já tomu teda hovno rozumim, ale nebylo by lepší místo piggyback oblbovátka rovnou zainvestovat do nějaký plnohodnotný programovatelný ecu a nechat si to někde pořádně naladit? Přecijenom to auto už mí do serie hodně daleko, a když už se to dělá, tak ať je to pořádně...
KEHO rennsport
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
samozdrejme ze bylo
ale na to musi prijit sam... 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Tak plně programovatelná jedntoka by byla uplně nej ideál, jenže se toho každý bojí, a jak slyší Daihatsu, zatím mi 3 "ladiči" řekli že do toho nejdou, a co znám z fór i FB co se týka GTti, tak 90% z nich co si udělali své GTti přes 200HP tak řešili piggybac od Greddy a jeden ten Megasquirit nebo jak se tomu nadává
. Hold to není honda, kde kupíš na ebay krabičku, přehodíš konektor a ladíš si jak chceš
. Náměty a reference na odvážné ladiče můžete klidně poslat
, (mimo ecutek,tdifun a digitun.pl
)
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Něco ne zimní večery
, místnímu Starterovi moc děkuji za dovoz až před dveře, lafeťák za super peníze



v interiéru najdete další charade




v interiéru najdete další charade

Naposledy upravil(a) wesly.TDI dne 27 dub 2014 09:15, celkem upraveno 1 x.
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
aneb dílů není nikdy dost 
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Chceš být hloupa opice nebo chceš znát odpovědi? Proč to prodávají? Prodává se nesmyslnych věcí
těm
čínským regulatorum praskají rády membrány, proto když bude v motor prostoru hrozí i požár. Navíc vezmi ještě jeden manometr a zkus opakovaně měřit tlak že budeš vypínat a zapínat čerpadlo a necháš tlakovat okruh. Když budou dvě měření stejná z deseti tak osobně napíšu omluvu prodejci i výrobci. OCT ? napsali jsme toho tady o něm málo? K použiti E85 se raději vyjadřovat nebudu. Mým názorem je, že to je berlička neschopnosti ladiče naladit motor. Všichni se ohani detonačni odolnosti. Ano má ji, ale je to jedna jediná pozitivní věc,ten zbytek samá negativa. Na tomto příkladu je vidět síla medialni masáže.
Zde na toto palivo neexistuje norma tak jako v jiných státech a tak co stanice to jiné palivo. Proste pokládej si otázky proč a chtěj na ně znát odpovědi. Ale ne typu "je to tu zvykem, nebo prodává se, nebo dělali to tak. " mohl by jsi dopadnout jak kolega s fiatem.
čínským regulatorum praskají rády membrány, proto když bude v motor prostoru hrozí i požár. Navíc vezmi ještě jeden manometr a zkus opakovaně měřit tlak že budeš vypínat a zapínat čerpadlo a necháš tlakovat okruh. Když budou dvě měření stejná z deseti tak osobně napíšu omluvu prodejci i výrobci. OCT ? napsali jsme toho tady o něm málo? K použiti E85 se raději vyjadřovat nebudu. Mým názorem je, že to je berlička neschopnosti ladiče naladit motor. Všichni se ohani detonačni odolnosti. Ano má ji, ale je to jedna jediná pozitivní věc,ten zbytek samá negativa. Na tomto příkladu je vidět síla medialni masáže.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
kamos z Petrvaldu u Orlove je do toho zazrany, nejake megasquirty uz rozchodil (1kus v Escortu se 4klapkou, ted koupil novejsi verzi a bude ji ladit s oturbenym motorem z focuse rs opet v Escortu, a v brzke dobe budem davat megasqiurta do meho daily focuse ST170 kde chci taky 4klapku). Verim ze by to zvladnul
Focus RS r.v.2002, 2.0 Turbo 200kW+ =lámač hnátů
Focus ST225 r.v.2006, 2.5 Turbo 166kW+ =na rozstřel
..a ty další Fordi hnoje
www.focus-garaz.cz
Focus ST225 r.v.2006, 2.5 Turbo 166kW+ =na rozstřel
..a ty další Fordi hnoje
www.focus-garaz.cz
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Marne, člověk se učí celý životLibor12 píše:Chceš být hloupa opice nebo chceš znát odpovědi? Proč to prodávají? Prodává se nesmyslnych věcítěm
čínským regulatorum praskají rády membrány, proto když bude v motor prostoru hrozí i požár. Navíc vezmi ještě jeden manometr a zkus opakovaně měřit tlak že budeš vypínat a zapínat čerpadlo a necháš tlakovat okruh. Když budou dvě měření stejná z deseti tak osobně napíšu omluvu prodejci i výrobci. OCT ? napsali jsme toho tady o něm málo? K použiti E85 se raději vyjadřovat nebudu. Mým názorem je, že to je berlička neschopnosti ladiče naladit motor. Všichni se ohani detonačni odolnosti. Ano má ji, ale je to jedna jediná pozitivní věc,ten zbytek samá negativa. Na tomto příkladu je vidět síla medialni masáže.Zde na toto palivo neexistuje norma tak jako v jiných státech a tak co stanice to jiné palivo. Proste pokládej si otázky proč a chtěj na ně znát odpovědi. Ale ne typu "je to tu zvykem, nebo prodává se, nebo dělali to tak. " mohl by jsi dopadnout jak kolega s fiatem.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
ja bych si to trufnul s cimsik nastartovat..wesly.TDI píše:Tak plně programovatelná jedntoka by byla uplně nej ideál, jenže se toho každý bojí, a jak slyší Daihatsu, zatím mi 3 "ladiči" řekli že do toho nejdou, a co znám z fór i FB co se týka GTti, tak 90% z nich co si udělali své GTti přes 200HP tak řešili piggybac od Greddy a jeden ten Megasquirit nebo jak se tomu nadává. Hold to není honda, kde kupíš na ebay krabičku, přehodíš konektor a ladíš si jak chceš
. Náměty a reference na odvážné ladiče můžete klidně poslat
, (mimo ecutek,tdifun a digitun.pl
)
a spravit to tak aby to dokazalo jazdit kolem baraku...
ale nemam brzdu alebo tak, abych to "naladil"..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Libor: ja pouzivam napr. fpr od d1spec 1:1 rising rate, je to taky jakysi taiwan a kvalita je ok.. mam ho v aute pres 2 roky, meril jsem tlak na dvou mistech uz parkrat manometrem a vysledky taky ok.. jednou jsem jen resil mensi netesnost ale to nebylo samotnym fpr.
-
Tom_
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
r0mik : jaké verze od MS převážně používá?S VEMSem nemá zkušenosti?Díky
Audi Coupe Quattro
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Taiwan není Čína, na to pozor 
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
to máš dneska fuk, dělal jsem ve 2 výrobních závodech a vše stejně dělala china s razítkem vrobeno v EU
, není čína jako čína 
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Já ti to neberu,d1 je ta lepší volba,ale na trhu je strašně no name s.aček za 10usd u nás v eshopech prodávaných za pětinásobek a tečou sotva do nich pustíš palivo. Když mi tohle někdo přinese odmítám to montovat. Připojení na hadičník tam kde je běžně tlak 3bar je též "jistota". Já tam musím mít závit,a tuším ani technická pravidla to nedovolují na hadičník. OCT? Řešení nikdy neexistujícího problému,je to řešení důsledku,ne příčiny. Pokud je těch výpar moc,je něco špatně. Bud má motor v prdeli kroužky nebo nevhodná volba oleje a ty kroužky půjdou časem taky. Argumentace jak to zanáší sání...Stanley píše:Libor: ja pouzivam napr. fpr od d1spec 1:1 rising rate, je to taky jakysi taiwan a kvalita je ok.. mam ho v aute pres 2 roky, meril jsem tlak na dvou mistech uz parkrat manometrem a vysledky taky ok.. jednou jsem jen resil mensi netesnost ale to nebylo samotnym fpr.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
jen na obranu fabriky Daihatsu, třeba místní filipGTti má na svém Charade hooodně přes 200tkm, a to to nešetří a stále jezdí na seriovém motoru
, když měníš aspoň 10W60 co 5.000km (jak je předepsáno výrobcem) a nekotlíš tomu za studena, ten motor nezničíš 
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Mě nepovídej kolik daihatsu motor vydrží.
Foukal jsem do něj 2.2 bar než klika řekla dost.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
2.2
, ty jsi vrah, každopádně jestli byla ta klika už broušená nedivím se, brousit se nesmí 
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Ne,to byl původem tuším ten elviiisuv. Jemu zaklepal,a tak tam před prodejem dal motor z auta trefeného na komoru B sloupek. Měl najeto cca 70k km. Nicméně těch 2.2 bylo na benzín ba 95 s trochou vody od 1.8bar.
Rád na to vzpomínám,byl to takový ošklivy pekáč a ty výrazy v obličejích majitelů S8 a vočipovaných TDI se nedají zapomenout. 
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
elvisové ex-charade mám já
, a jak jsem to kupoval tak mělo najete 140tkm a klika pápá, jen by mě zajímal ten zázrak jak si to tam natlačil, protože ta jednotka tě nepustí přes 1.01 bar

- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Čím se to jenom Libor živí ? 
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
proto pišu - tuším. To auto bylo bílé po výměně motoru (starý klepal) a pamatuji si že nový majitel říkal že ho kupoval v Jeseniku, tak jsem si to spojil s elviiisem. Jinak se tam dával jety v44 vi-pec a gt30. A při druhém měření výkonu se převodovka vysypala pod auto.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
JJ to je elvisovo, pak to změnilo pár majitelů až to skončilo zrezlé, klepající v garáži v Kopřivnici, odkud jsem to vzal já, a už se s tím jebu skoro 3 roky a házím do toho peněz jak do studny
. Převodovek mám 6, tak to su klidný 
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
2,2 bary
jednotky od DRS byly mapovaný do 3 Baru ale videl jsem vzdy max 1,8bar... je treba si uvedomit kde je zivotnost daných komponentu...
na ty 2,2 bary s dobrými komponenty tam muselo byt 350-400koní...
na ty 2,2 bary s dobrými komponenty tam muselo byt 350-400koní...
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Poslední "conection" test, jutro šup do výroby 




Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
bordelu si nevšímejte...


DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car
Dnes jsem výtáh a umyl "dárce"
.....5 let stání na poli ho zabilo




najde se nějaký odvážný karosářřřř?





najde se nějaký odvážný karosářřřř?
Naposledy upravil(a) wesly.TDI dne 30 dub 2014 18:49, celkem upraveno 1 x.
