jaky 2litr na sprinty

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

vykchaná vectra A Turbo :wink: by mněla byt na sprinty dostačujcí :D
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ilegaltuner píše:vykchaná vectra A Turbo :wink: by mněla byt na sprinty dostačujcí :D
Ano, když vykucháš vectru A s turbem, dostaneš se na hmotnost mé Nexie :D

Autor příspěvku by si skutečně mel uvědomit, zda hledá auto, se kterým chce být konkurenceschopný v nějaké vymyšlené kategorii nebo chce mít skutečně výkonné auto i na běžný provoz bez ohledu na kategorie.

Uživatelský avatar
H-Vtec
Příspěvky: 681
Registrován: 25 pro 2004 02:24
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od H-Vtec »

blázen píše:
Johnik píše:
blázen píše: to souvisí stím co psal taboo: prdítkovej pohárek a ostuda na křižovatce :roll:
Jak něco co jede na 400m kolem 14sec může dostat klepec na každý křižovatce???? Moc tohle nechápu. Křižovatka je jen o startu. To mi připomíná, když jsem jel z práglu. Předjel mě kadett a na benzínce mi pak vnucoval jak jsme spolu závodili a jak mě pojel či co. Pro vysvětlenou jsem jel s plně naloženym fáčkem.´



Mě by zajímalo kolik těch 13letejch, který tady píšou kecy o prdítkách jezdí běžně pravidelně přes 200km/h na neuzavřený/uzavřený komunikaci a kolika autum natíraj denně prdel?

Ze seriozního tématu je zase sračka.
Máte někdo zkušenosti s escortem RS 2000? V serii to má mýt něco mezi 150-160k. Předpokládám, že ten kadett 2.0 16V bude víkonově obdobnej. Váhově si nejsem jistej.

Na kolik vycházej ty fiati 1.4T?

netuším..já si snima vytíral prdel na každé křižovatce a můžu se pořád zahrnout mezi poloprdítko.. prostě stím nikdy nemůžeš honit větší a silnější stroje ktere začínají časama tam,kde tyhle poladěné prdítka končí.. to je celé...co tim myslel každej ,kdo trošku přemýšlí...pokud chcci 400m káru..koupím si třeba Sti.. ne fiata 1,4t kterej se zbídou dohrabe na 13,7s .. Třeba Sti bude schopna 11-12s když ji dobře poladíš..možná 10s..9s.. tohle budo úspěšné časy.. ne 14s, které zajede každé poorozpadlé turbo,když se mu zrovna povede start a mrtě neprohrabe
je vidět že tady píše někdo kdo o sprintech vubec nic neví :snooty:
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

blázen píše:
Johnik píše:
blázen píše: to souvisí stím co psal taboo: prdítkovej pohárek a ostuda na křižovatce :roll:
Jak něco co jede na 400m kolem 14sec může dostat klepec na každý křižovatce???? Moc tohle nechápu. Křižovatka je jen o startu. To mi připomíná, když jsem jel z práglu. Předjel mě kadett a na benzínce mi pak vnucoval jak jsme spolu závodili a jak mě pojel či co. Pro vysvětlenou jsem jel s plně naloženym fáčkem.´



Mě by zajímalo kolik těch 13letejch, který tady píšou kecy o prdítkách jezdí běžně pravidelně přes 200km/h na neuzavřený/uzavřený komunikaci a kolika autum natíraj denně prdel?

Ze seriozního tématu je zase sračka.
Máte někdo zkušenosti s escortem RS 2000? V serii to má mýt něco mezi 150-160k. Předpokládám, že ten kadett 2.0 16V bude víkonově obdobnej. Váhově si nejsem jistej.

Na kolik vycházej ty fiati 1.4T?

netuším..já si snima vytíral prdel na každé křižovatce a můžu se pořád zahrnout mezi poloprdítko.. prostě stím nikdy nemůžeš honit větší a silnější stroje ktere začínají časama tam,kde tyhle poladěné prdítka končí.. to je celé...co tim myslel každej ,kdo trošku přemýšlí...pokud chcci 400m káru..koupím si třeba Sti.. ne fiata 1,4t kterej se zbídou dohrabe na 13,7s .. Třeba Sti bude schopna 11-12s když ji dobře poladíš..možná 10s..9s.. tohle budo úspěšné časy.. ne 14s, které zajede každé poorozpadlé turbo,když se mu zrovna povede start a mrtě neprohrabe
ty seš blázen :D v serii jezdí 200sx kolem 15,5s a s upravama ktery ja mam na gt se ani na těch 14s nedostane. mluvíme tady o autech kolem 100kkč ne kolem pul mega nebo víc. v FWD s klukama kromě sannycars nemáme v čr konkurenci. JInáč jestli si si s nima vytíral prdel to bylo asi tím, že nikdo neměl dřív výkon, jako mají kluci s italama teď. Třeba iceman by si s tebou s unem 1,4T vytřel prdel kdykoliv a v jakýkoliv rychlosti :) 5,něco s na kilo je ti k ničemu, když pak kolem tebe proletí jako střela. Nemluv o něčem co nevíš a neznáš. Kdyby byl sprint na kilák, tak se časy astmatiků hondařů nedají porovnávat s turbařema.

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

blázen píše:
netuším..já si snima vytíral prdel na každé křižovatce a můžu se pořád zahrnout mezi poloprdítko.. prostě stím nikdy nemůžeš honit větší a silnější stroje ktere začínají časama tam,kde tyhle poladěné prdítka končí.. to je celé...co tim myslel každej ,kdo trošku přemýšlí...pokud chcci 400m káru..koupím si třeba Sti.. ne fiata 1,4t kterej se zbídou dohrabe na 13,7s .. Třeba Sti bude schopna 11-12s když ji dobře poladíš..možná 10s..9s.. tohle budo úspěšné časy.. ne 14s, které zajede každé poorozpadlé turbo,když se mu zrovna povede start a mrtě neprohrabe
jinač když to vemu polopatě, sti udělá v serii kolem 13s, možná něco málo pod. Postav ho vedle mě a dáme závod od kila :) kravina porovnávat fwd s awd nebo rwd.

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

Matt: tady mas nejaky foto 8)
Jinak ted tam pujde KW podvozek a bow HKS kopie od Rajdlose.Auto ma MTM výfuk(stred+koncak,bez katu),upravenou jednotku,odblokovan omezovac rychlosti.Jinak na ceste to jede asi jak yamaha r1 99r.Kdyz se nebavime o startu z nuly tak si na ceste neujedem 8)
Přílohy
ABCD0009.JPG
ABCD0009.JPG (58.43 KiB) Zobrazeno 1279 x
ABCD0011.JPG
ABCD0011.JPG (64.57 KiB) Zobrazeno 1278 x
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

mikevr6 píše:Matt: tady mas nejaky foto 8)
Jinak ted tam pujde KW podvozek a bow HKS kopie od Rajdlose.Auto ma MTM výfuk(stred+koncak,bez katu),upravenou jednotku,odblokovan omezovac rychlosti.Jinak na ceste to jede asi jak yamaha r1 99r.Kdyz se nebavime o startu z nuly tak si na ceste neujedem 8)
Jak to souvisí s tématem? Jestli chceš veřejnosti představit svoje auto, od toho jsou tady jiné thready...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

to mikevr6: hele osobně jsem se vezl v kámošove rs4 mtm... brzdy a podvozek porsche motor kompletně od MTM má to 460klisen a řeknu ti jedno na zatáčky by se motorka nechytala ale co jízdy pružnosti zrychlení apd tak na R1 ku to prostě nemá... jak chceš chytit něco co má 180koní a 190kilo s něčím co má cca 400koní a 1500kilo :twisted: nechci tím nikterak tvou audi zhazovat urči jede jako píchlá vosa ale motorky mají prostě dynamiku velmi brutální a jen velmi brutální auta mají dynamiku srovnatelnou zvláště jedná-li se o sotré litrové stroje jako je r1
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od Dolph »

Do dvou litru bych koupil Golfa 1 a dal do něho motor 2,0 16V ABF. Ten bych upravil na nějakých 180 ps a karoserii na 700-750 kg. Cele to vyjde na nějakých 70 tis...auto pojede pod 14s. Což v kategorii do 2 litru je dostačující,až na esovou integru a možná na nějaký hodně upravený civic TyperR
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
matt
Příspěvky: 1931
Registrován: 17 črc 2007 15:20
Bydliště: Plzeň

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od matt »

dolphe uz si jel nekdy proti sotymu? dsot by mi zajimalo kdo je rychlejsi.
Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: jaky 2litr na sprinty

Příspěvek od Dolph »

Jel,ale tehdy auto ještě nebylo v takové formě v jaké je ted. Bylo to ještě s G3.
Dostal jsem o hodně
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

Ivan:nemusim tady predstavovat svoje auto-nejsem malej kluk.Fotky sem tu dal na prani matta :P
Elviis:Ta R1 ma 150ps a 200kg a to co jsem napsal je pouze moje vlastni skusenost,co jsme se projizdeli s kamaradem co ma tu r1.Nerikam ze na nejakej ranveji tam ty rozdily nebudou vetsi ale na normalnich cestach jsme +- nastejno.300 to jede aji jemu :D
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Caterham..... by mě zajímalo co na něj v týhle kategorii vozidel do dvou litru má... csr260......

meerecheck
Příspěvky: 273
Registrován: 05 pro 2006 18:53
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od meerecheck »

mikevr6 píše:Matt: tady mas nejaky foto 8)
Jinak ted tam pujde KW podvozek a bow HKS kopie od Rajdlose.Auto ma MTM výfuk(stred+koncak,bez katu),upravenou jednotku,odblokovan omezovac rychlosti.Jinak na ceste to jede asi jak yamaha r1 99r.Kdyz se nebavime o startu z nuly tak si na ceste neujedem 8)

Hezke to je a vim, ze je to rychle auto ... ale jen me zaujaly posledni 2 vety. Typek tu motorku asi moc dobre ridit neumi, ze ? btw R1 neni nic extra. Ani motor, ani podvozek ...
Fiat Uno Turbo i.e. @ T28 fen :)

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Krosmen píše:Caterham..... by mě zajímalo co na něj v týhle kategorii vozidel do dvou litru má... csr260......
dobrej nápad (levnější řešení Locost 7)..už mam doma plánky na kostru tak přemejšlím kde seženu matroš a místo, kde bych si hrál...motorizace libovolná -prostě co snese hnací ústrojí... 8)

MComb
Příspěvky: 2590
Registrován: 05 říj 2004 12:25

Příspěvek od MComb »

meerecheck píše:
mikevr6 píše:Matt: tady mas nejaky foto 8)
Jinak ted tam pujde KW podvozek a bow HKS kopie od Rajdlose.Auto ma MTM výfuk(stred+koncak,bez katu),upravenou jednotku,odblokovan omezovac rychlosti.Jinak na ceste to jede asi jak yamaha r1 99r.Kdyz se nebavime o startu z nuly tak si na ceste neujedem 8)

Hezke to je a vim, ze je to rychle auto ... ale jen me zaujaly posledni 2 vety. Typek tu motorku asi moc dobre ridit neumi, ze ? btw R1 neni nic extra. Ani motor, ani podvozek ...
Když bude dobrej řidič ujede ti i na 6tikilu...

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

Hezke to je a vim, ze je to rychle auto ... ale jen me zaujaly posledni 2 vety. Typek tu motorku asi moc dobre ridit neumi, ze ? btw R1 neni nic extra. Ani motor, ani podvozek ...[/quote]

Jo bez mu rict ze na tom neumi jezdit :D ,ja bych rek ze bys krapet cumel jak to umi ale to je jedno,stejne urcite vis jak zrychluje rs4 vic jak ja a on ma tu r1 nejakou mrtvou ze:)).A 600kilo me spraska raz dva :idea:
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

reproboy píše:
blázen píše:
Johnik píše: Jak něco co jede na 400m kolem 14sec může dostat klepec na každý křižovatce???? Moc tohle nechápu. Křižovatka je jen o startu. To mi připomíná, když jsem jel z práglu. Předjel mě kadett a na benzínce mi pak vnucoval jak jsme spolu závodili a jak mě pojel či co. Pro vysvětlenou jsem jel s plně naloženym fáčkem.´



Mě by zajímalo kolik těch 13letejch, který tady píšou kecy o prdítkách jezdí běžně pravidelně přes 200km/h na neuzavřený/uzavřený komunikaci a kolika autum natíraj denně prdel?

Ze seriozního tématu je zase sračka.
Máte někdo zkušenosti s escortem RS 2000? V serii to má mýt něco mezi 150-160k. Předpokládám, že ten kadett 2.0 16V bude víkonově obdobnej. Váhově si nejsem jistej.

Na kolik vycházej ty fiati 1.4T?

netuším..já si snima vytíral prdel na každé křižovatce a můžu se pořád zahrnout mezi poloprdítko.. prostě stím nikdy nemůžeš honit větší a silnější stroje ktere začínají časama tam,kde tyhle poladěné prdítka končí.. to je celé...co tim myslel každej ,kdo trošku přemýšlí...pokud chcci 400m káru..koupím si třeba Sti.. ne fiata 1,4t kterej se zbídou dohrabe na 13,7s .. Třeba Sti bude schopna 11-12s když ji dobře poladíš..možná 10s..9s.. tohle budo úspěšné časy.. ne 14s, které zajede každé poorozpadlé turbo,když se mu zrovna povede start a mrtě neprohrabe
ty seš blázen :D v serii jezdí 200sx kolem 15,5s a s upravama ktery ja mam na gt se ani na těch 14s nedostane. mluvíme tady o autech kolem 100kkč ne kolem pul mega nebo víc. v FWD s klukama kromě sannycars nemáme v čr konkurenci. JInáč jestli si si s nima vytíral prdel to bylo asi tím, že nikdo neměl dřív výkon, jako mají kluci s italama teď. Třeba iceman by si s tebou s unem 1,4T vytřel prdel kdykoliv a v jakýkoliv rychlosti :) 5,něco s na kilo je ti k ničemu, když pak kolem tebe proletí jako střela. Nemluv o něčem co nevíš a neznáš. Kdyby byl sprint na kilák, tak se časy astmatiků hondařů nedají porovnávat s turbařema.
hmm zvláštní GTECHem na 400m sem se pohyboval okolo 13,2-13,4s to byly nejlepší časy které sem si zajel,..na 200km/h to trvalo méně než 17s a na max to zmákla za 30s.. nevím musel by stím zázračným italem jezdit pod 13s :roll: a to sem měl hodně malé turbo, žádné slick, ani kg z auta dolů.. :roll: určitě je FWD ve vyšší rychlosti výhodou.. ale markantní rozdíl v tom není :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

blazen:slysel jsem ze ti to jelo fest,skoda ze jsem nemel tu cest :wink:
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

mikevr6 píše:blazen:slysel jsem ze ti to jelo fest,skoda ze jsem nemel tu cest :wink:
nejelo to vůbec špatně,ale je to taky poměrně malej motor,ikdyž byl vrtanej na 1,9l, bohužel sem byl nucen jej prodat, dnes by disponovalo úplně jiným výkonem.. když už se někdo ohání tímto časovým rozmezím.. věřim,že by šlo dávno pod 13s,kdyby mě stálo u domu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

14,1s namereno na normos gumach a normos silnici, zadnej poradnej asfalt a slick... iceman mel nejslepsi 13,44 a to se rozjel jak babička od kauflandu a pak to porad jenom hrabalo.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Já bych volil auto co mám v podpisu. :?:

A není to Felicia ani Megane ani Trafic. :lol:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Jinak každý tady radí něco jiného. :wink:

První otázka spíše zní. Kolik je do toho ochotnej narvat peněz. :wink: Je úplně něco jiného jestli na to má 100tis a nebo 10 mil. :wink:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Kury
Příspěvky: 70
Registrován: 14 srp 2006 23:57
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kury »

Já bych volil něco jako má třeba Pája Klásek :?: :D Nebo co taková Toyota Celica GT Four? :D
Škoda 120 1400

meerecheck
Příspěvky: 273
Registrován: 05 pro 2006 18:53
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od meerecheck »

mikevr6 píše:Hezke to je a vim, ze je to rychle auto ... ale jen me zaujaly posledni 2 vety. Typek tu motorku asi moc dobre ridit neumi, ze ? btw R1 neni nic extra. Ani motor, ani podvozek ...
Jo bez mu rict ze na tom neumi jezdit :D ,ja bych rek ze bys krapet cumel jak to umi ale to je jedno,stejne urcite vis jak zrychluje rs4 vic jak ja a on ma tu r1 nejakou mrtvou ze:)).A 600kilo me spraska raz dva :idea:[/quote]
OT, ale zacal jsem, no :) Je to fajn auto, ale ne na sprint, to mi prijde jako skoda auta.
A ver mi, ze bych rozhodne necumel, jak jezdi ...

Jinak dost stranek skoro o nicem. Aby mel co nejlepsi mozny cas, Eclipse gsx, 200sx ... jestli do 2.5l tak foukanou malorazku. Ale i tak to prijde na dost a dost penez a jeste vic casu.
Fiat Uno Turbo i.e. @ T28 fen :)

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

reproboy píše:
blázen píše:
netuším..já si snima vytíral prdel na každé křižovatce a můžu se pořád zahrnout mezi poloprdítko.. prostě stím nikdy nemůžeš honit větší a silnější stroje ktere začínají časama tam,kde tyhle poladěné prdítka končí.. to je celé...co tim myslel každej ,kdo trošku přemýšlí...pokud chcci 400m káru..koupím si třeba Sti.. ne fiata 1,4t kterej se zbídou dohrabe na 13,7s .. Třeba Sti bude schopna 11-12s když ji dobře poladíš..možná 10s..9s.. tohle budo úspěšné časy.. ne 14s, které zajede každé poorozpadlé turbo,když se mu zrovna povede start a mrtě neprohrabe
jinač když to vemu polopatě, sti udělá v serii kolem 13s, možná něco málo pod. Postav ho vedle mě a dáme závod od kila :) kravina porovnávat fwd s awd nebo rwd.
určitě je nejde porovnávat,..realita je taková,že kde FWD končí RWD začíná... prostě je sním možno se dostat dál a to je neoddiskutovatelný fakt.. :wink:
myslím,že v tomhle tématu to nemá cenu,mám obavy,že tazatel nebude ochoten investovat do auta,tak,aby pojel aspon 14s
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Příspěvek od tsin »

audi 1,8T quattro-> jasna volba s odlehcenim

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

tsin píše:audi 1,8T quattro-> jasna volba s odlehcenim
no to teda nevím co bys s tím chytnul :lol: ale eclipse 4x4 , gtfour , evo , sti no nevim aspoň by mohli jet na spotřebu :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

elviiis píše:
tsin píše:audi 1,8T quattro-> jasna volba s odlehcenim
no to teda nevím co bys s tím chytnul :lol: ale eclipse 4x4 , gtfour , evo , sti no nevim aspoň by mohli jet na spotřebu :lol:
tak quattro s 1,8T a třeba 350-400k toho chytne dost.. je otázkou ,co ten motor vydrží..v serii stím nechytne ani staré TDi :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

no audi nejsou moc na sprint,ale 1.8t v g2 a trebas syncro by mohlo ject good
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“