jojo a zvlaste kdyz clovek asi 3krat zdurazni ze jsou vnitrsnoti vyyyrazne lehci
Mno nejlepsi zpusob vyvazovani by bylo simulovat celou sestavu klikoveho mechanismu pri celem spektru otacek v jemz se bude provozovat... Rekl bych ze proste automobilky jen nasimuluji v nejakem softvare proces spalovani s co mozna nejpodobnejsimi parametry vcetne predzapalu a softvare jim ukaze jestli to zvladne nebo ne... pak daji na nejvice namahane komponenty nejky kvocient pevnosti navic napriklad X2 a az testy jim ukazi zdali to vydrzi...
Tak nejak si myslim ze tento proces probiha...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Kdyz jsme u toho ja ma na svedomi dve turba jednu prevodovku par poloos ale kliku zadnou mno snad ani zadna nepribude
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
tak mám doma zpět kliky které jsem nechával vyvážit. Jedna se musela odlehčit o 11gramu původní sestava pist,čep,ojnice,kroužky v průměru 652gramů nová sestava 510gramu. Druhá klika o 26gramů původní sestava v průměru 704gramu nová sestava 506gramu. Kliky jsou dovážené v toleranci do 0.25gramu. Je změřena i odchylka na hlavních čepech při 10000 otáček. 1čep- 0.002 2.-0.001 3.-0.001 4.-0.001 5.-0.002 měřeno laserem. Tak to snad bude fungovat.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
mno dobre kamikaze... to bude vyvazene jak lucni kviti A celkove vzhledem k prinosu odlehceneho setrvaku bych s tim vubec neztracel cas a venoval usili necemu co ma nejaky opravdovy prinos...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
..len skoda ze sa nikomu znich nepodarilo zaradit 2ku..
EDITED:
niekde boli aj fotky aj video "z druhej strany barikady" ..
--------------
ach so, ich mussen suche auf deutche sprache... http://www.youtube.com/watch?v=VyOyWEBNqNY
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
me když se roztrhl setrvak tak to nebylo v takovejch otačkach a da se řict že jej nejvic podržel přitlačak ale motor od převodovky se skoro taky oddelil
ja nerikal, ze to je moje prace:) jen vim, ze si to ted nekdo dava do auta, a kdyz jsem se ho ptal, jeslti nema s toho strach, tak napsal, ze to dela podle fotky nejakeho setrvaku, ktery takhle uz je v nejakym motore...
podle fotky?? tak to je vtip týdne! A já debil dal za setrvačník od toda racing 600dolarů. To jsem mohl dat nějakému Frantovi do místní fabriky můj sériový a ukázat mu fotku co má na stránkách toda. ne asi takhle není to jen o těch dírách je to i o tom materiálu a jeho pevnosti v tahu. Pár stránek zpět tohoto téma jsem nabízel zakladateli tohoto tématu že mu setrvačník nakreslím a on si ho vyrobí. A já udělám totéž. Když jsem konečně vybral vhodný materiál nakreslil v proengineeru a spustil simulaci zátěže těch mých der které jsem tam udělal od oka tak pokaždé nad 5000 to skočilo fail over. Ale to jen v počítači,už vidím Jolika jak mu do konce života platím jeho amputované nohy v nejhorším případě. Edit: teď jsem si vzpomel že Beaver někde psal jak si nějaký tuner vyrobil kotouče s chlazením "ala zimmerman" ze sériových 5mm vrtakem
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
radši se zeptám a budu chvíli za blba, ale chci v tom mít jasno. pokud se tedy použijí uplně jiné písty - jiná (pravděpodobně nižší) hmotnost a malinko větší vrtání, tak pochopil jsem správně, že se úměrně k tomu musí vyvážit klika? tedy celá sestava klika - ojnice - písty se musí vyvážit..?
0,5 mm nebo 1 mm
samozřejmě budou všechny písty stejného vrtání
vyvážení pístů mezi sebou neřešim, to se rozumí samo sebou. jde mi ale o to vyvážení s klikou
moc nechápu.... řeším to, že místo sériových pístů přijdou písty uplně jiné, téměř jistě o jiné hmostnosti než písty původní a řeším tedy, jestli se tedy musí převážit s klikou