no ja voll pac ja sem za deště E36 320i ujel.... na 1 me dostal ale 2 k nemu a 3 pred nej(problem trakce u me za deště na 2 to hrabe....tak do 80)Trhyy píše:320 je skoro mrtvá, na 150koní je to těžký autoGReddy píše:me staci 320 s pomerem vykon spotreba...na kraveni a na to abych nekoukal na spotrebu mam jiny auto s lepsim potencialem lazeni...T-O-M píše:Nechci nikomu mluvit do svědomí, ale vážně je ta spotřeba pro vás tak důležitá, vždyť je to údaj (tabulkovej), kterej je jenom ,a toto slovo bych rád zdůraznil, orientační.
Už vidim jak v praxi jezdíte za ty nejnižší hodnoty. Knedlik za 15L tomu taky nebudete dávat pořád, takže nakonec budete jezdit za těch 8-10.
Navíc každej jezdíme jinak a jinde - někdo víc dálnice, někdo město atd. Takže výsledkem je že se tady sejde 50 názorů ohledně spotřeby, s nulovou výpovídací hodnotu pro nového zájemce o E36.
Spíše bych řešil motory ze strany výkonu/objemu.
Co se týče otázky vanos - nevanos - často jsem slyšel, že se motor ladí lépe bez vanosu, a např. u závodních M-motorů se vanosy odpojují. Ale to jsme už trochu jinde a né u normálního užívání. Vanosový motory jsou samožřejmě novější, s lepším krouťákem a i spotřebou Stejně je to otázka peněz, 328i z posledního roku výroby by chtěl asi každej že, ale né každej si ji koupí.
proto chci cruisera pro kazdy den s primerenou pojistou spotrebou a vykonem
--KUPUJEME E36--
Moderátor: T-O-M
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi
Go HARD or Go Home!!!
Go HARD or Go Home!!!
Květoslávek píše:no ja voll pac ja sem za deště E36 320i ujel.... na 1 me dostal ale 2 k nemu a 3 pred nej(problem trakce u me za deště na 2 to hrabe....tak do 80)Trhyy píše:320 je skoro mrtvá, na 150koní je to těžký autoGReddy píše: me staci 320 s pomerem vykon spotreba...na kraveni a na to abych nekoukal na spotrebu mam jiny auto s lepsim potencialem lazeni...
proto chci cruisera pro kazdy den s primerenou pojistou spotrebou a vykonem
A s jakým autem?
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
- EU_CZE_KILLER
- Příspěvky: 478
- Registrován: 08 led 2005 22:01
- Bydliště: Prague 5
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby nekdo chtel neco vedet
Mam 318IS M44 Ameriku rok 96 coupe se špérou s omezovacem rychlosti na 190km/h a objemem 1895ccm, proste je to 1,9 16ti ventil,,,
ISo ma celkem slusnej tah na normalniho cloveka, kroutak 180nm plne dostacujici, na petku to tahne kdykoli a kdekoli od 1500 az 2000 otacek, ale samozrejme musi se tocit aby se s tim dal predjet clovek, ktery zrychluje. krom toho pri nasazeni lepsiho filtru lepe tahne odspoda, nahore uz nic moc extra. Se spotrebou- jeden den sem to honil na zkousku, trasa 150km, ale dost pod plynem a podle vypoctu spotreba 10,3... Kolik to zere kdyz se s tim jezdi slusne, jsem nemeril, ale troufam si rict, ze pod 7 litru se s tim jede urcite, ale musi se to opravdu šolíchat a do kopcu to i na stejnej plyn hodne spomali a stoupa spotreba na 8 litru. (stejnej plyn=prvni EKO poloha pedalu plynu)
Mel sem moznost vyzkouset Spajkyho 320 m52 sestival bez spery a musim rict ze je to lepsi kvuli, dle meho, lepsimu prolozeni toho kroutaku, u ISa to kope na urcitych otackach ale u 320 je to tak trochu plynulejsi,i kdyz rozdil 10 koni a 10 nm nic moc, uz kvuli tomu (super 6ti val) zvuku a opravdu i trochu nizsi spotrebe bych ho chtel, i kdyz ISu moc neujede (mozna vubec neujede ale to jsme jeste nezkouseli)
U toho IS je aj problem ze jeto 1,9 takze pro cloveka je uz vyhodnejsi i pro pojisteni ta 320 m52
Mam 318IS M44 Ameriku rok 96 coupe se špérou s omezovacem rychlosti na 190km/h a objemem 1895ccm, proste je to 1,9 16ti ventil,,,
ISo ma celkem slusnej tah na normalniho cloveka, kroutak 180nm plne dostacujici, na petku to tahne kdykoli a kdekoli od 1500 az 2000 otacek, ale samozrejme musi se tocit aby se s tim dal predjet clovek, ktery zrychluje. krom toho pri nasazeni lepsiho filtru lepe tahne odspoda, nahore uz nic moc extra. Se spotrebou- jeden den sem to honil na zkousku, trasa 150km, ale dost pod plynem a podle vypoctu spotreba 10,3... Kolik to zere kdyz se s tim jezdi slusne, jsem nemeril, ale troufam si rict, ze pod 7 litru se s tim jede urcite, ale musi se to opravdu šolíchat a do kopcu to i na stejnej plyn hodne spomali a stoupa spotreba na 8 litru. (stejnej plyn=prvni EKO poloha pedalu plynu)
Mel sem moznost vyzkouset Spajkyho 320 m52 sestival bez spery a musim rict ze je to lepsi kvuli, dle meho, lepsimu prolozeni toho kroutaku, u ISa to kope na urcitych otackach ale u 320 je to tak trochu plynulejsi,i kdyz rozdil 10 koni a 10 nm nic moc, uz kvuli tomu (super 6ti val) zvuku a opravdu i trochu nizsi spotrebe bych ho chtel, i kdyz ISu moc neujede (mozna vubec neujede ale to jsme jeste nezkouseli)
U toho IS je aj problem ze jeto 1,9 takze pro cloveka je uz vyhodnejsi i pro pojisteni ta 320 m52
323ci
ondrais píše:320 M52??? neni to M50 s Vanosem?
buď to máš špatně a nebo mi něco uniklo
je fakt že Vanosovej 2.0i má dost slušnou spotřebu, ženský s tim umí okresky za 7,1 - uplně normální jízdou. Jinak tam těch 8-9 je jak nic, ale i to je hezký...
Nene,320i M52 s Vanosem,sám jí mám a M52jka s Vanosem jede ještě tak o půl litru-litr míň než M50 s Vanosem,kurva furt se hádáme vo půl litry
Tak uz se blizi jaro a vymena auta klepe na dvere, po doporuceni 320ky E36 Coupe s M52 jsem myslel ze do ni pujdu ale vsude ctu ze 325ka je lepsi volba, 190HP, stejna pojistka jako na dvoulitr (vlastnim ted), stejny pocet valcu takze vse asi hovori pro 325 ne? nebo tam jsou nejake nevyhody oproti 320?
Kazdy mi rika ze 325 bude zrat podobne jako 320, jelikoz je to povedeny motor da se s tim jezdit usporne, spotrebu nebudu nijak extra resit ale je dobry vedet na cem clovek je (pro predstavu), jezdim z 80% mesto tak me zajima kolik si 2,5l vezme na 100km ciste mesto.
Kazdy mi rika ze 325 bude zrat podobne jako 320, jelikoz je to povedeny motor da se s tim jezdit usporne, spotrebu nebudu nijak extra resit ale je dobry vedet na cem clovek je (pro predstavu), jezdim z 80% mesto tak me zajima kolik si 2,5l vezme na 100km ciste mesto.
tady z toho si můžeš udělat obrázek o spotřebě
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=143
i když tisíckrát opakovaná pravda zní: Vybrat zachové udržované auto je důležitější než nějakej litr spotřeby sem tam
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=143
i když tisíckrát opakovaná pravda zní: Vybrat zachové udržované auto je důležitější než nějakej litr spotřeby sem tam
skvela stranka, dekuji pekne
zna nekde tenhle kus? respektive jak se vam zda na prvni pohled?
me az moc dobre za ty penize a vybavu...az je to podezrele
http://www.cars.cz/xchanger/uni/carDeta ... =undefined
zna nekde tenhle kus? respektive jak se vam zda na prvni pohled?
me az moc dobre za ty penize a vybavu...az je to podezrele
http://www.cars.cz/xchanger/uni/carDeta ... =undefined
GO přední nápravy, pod tím hledej cokoli, klidně velkou ránu, ale nemusí bejt pravda, 325vanos počítej 9l, ale to jezděj běžný 1.6-1.8čky když se kuckaj a chtěj jet rychle Město 12-13...Cena je řek bych průměrná, takže to nemusí bejt špatnej kauf, ale já bych u nás asi auto nekoupil, pokud by to nebyl známej člověk o kterym se ví, co s tim autem dělá
proc?? z nemecka jde sehnat levneji a v lepsim stavu?
dobre za kolik je mozno sem dostat napriklad (hodne cca)
BMW E36 325 COUPE! M50 Vanos, z vybavy podminkou klima,palubni pc a pokud mozno co nejvice veci v elektrice (hlavne okna)
samosvor se asi spatne shani takze klidne i bez nej
a stav...no aby to nebyl vrak, rekneme lepsi prumer (2) tzn klidne male oderky laku, hlavne aby motor prevodovka a napravy byly ok...pokud bude vylitany podvozek atd nevadi, spotrebni dily, s tim tak nejak pocitam..
dobre za kolik je mozno sem dostat napriklad (hodne cca)
BMW E36 325 COUPE! M50 Vanos, z vybavy podminkou klima,palubni pc a pokud mozno co nejvice veci v elektrice (hlavne okna)
samosvor se asi spatne shani takze klidne i bez nej
a stav...no aby to nebyl vrak, rekneme lepsi prumer (2) tzn klidne male oderky laku, hlavne aby motor prevodovka a napravy byly ok...pokud bude vylitany podvozek atd nevadi, spotrebni dily, s tim tak nejak pocitam..
TOM: Je mi jasne ze podle fotky se toho moc nepozna, ja jen jestli nekdo nezna minulost pripadne nevidi to co ja ne, jsem trosku barvoslepy na odstiny laku a podobne
Volba dotahnuti BMW z nemecka bude urcite lepsi. Vy jste v tom urcite sbehli, znate nejakeho clena co vozi predevsim BMW? Vi na co dat bacha a podobne. Nejakeho specialistu.
Volba dotahnuti BMW z nemecka bude urcite lepsi. Vy jste v tom urcite sbehli, znate nejakeho clena co vozi predevsim BMW? Vi na co dat bacha a podobne. Nejakeho specialistu.
M52 se davala jen do 323 (moc jsem jich nevidel) a 328 ne? a 328 uz je zbytecne moc, co sem se tady a na bmw foru docetl tak je lepsi kroutici moment a stejna spotreba jako u 2,5/2,0 ale nic vic jsem se nedocetl, proto si rad vyslechnu zbytek...
omlouvam se ze vypadam a ptam se jako debil ale prechazim z japoncu a snazim se o BMW dozvedet co nejvice...
omlouvam se ze vypadam a ptam se jako debil ale prechazim z japoncu a snazim se o BMW dozvedet co nejvice...
Re: --KUPUJEME E36--
co ta M3 od 1996, na co si u ojetýho dát hlavně pozor?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
ja tedka vim o jedne 2,3 ve slusne vybave. prave dovoz a spis bych rekl, ze se pohybuji pres 6000e. vybava slusna,cupino.urcite pres 6000e, pac ten clovek nakupuje rad levne a umi dobre smlouvat.... a kdyby byly za 4000,- tak ten by si ji za 4000,- privezl a to tak asi nebylo
je to ho*no informace, ale pro me to proste ukazuje cenu a verim tomu.
je to ho*no informace, ale pro me to proste ukazuje cenu a verim tomu.
v REichu se pěkný 96+ pohybujou tak 10.000+biker píše:ja tedka vim o jedne 2,3 ve slusne vybave. prave dovoz a spis bych rekl, ze se pohybuji pres 6000e. vybava slusna,cupino.urcite pres 6000e, pac ten clovek nakupuje rad levne a umi dobre smlouvat.... a kdyby byly za 4000,- tak ten by si ji za 4000,- privezl a to tak asi nebylo
je to ho*no informace, ale pro me to proste ukazuje cenu a verim tomu.
cetl jsem ze u E36 (325) neni problem najit klicky na ovladani oken, to doopravdy? vse v el. ,klima(manual) a palubni PC patri do jakeho stadia vybavy? je to beznejsi nebo spise tezke najit ? jde o to ze me to prekvapilo jelikoz moje nynejsi auto z roku 90. ma toto vsechno v zakladu a ze by to byla luxusni lod plna vymozenosti se rici neda proto bych si nechtel pohorsit...