to už jsem četl
K autu bych se samozřejmě choval slušně a nechal bych ho zahřát,než bych mu naložil ,ale i tak se toho disel bojím .
Jinak auto s prasklou hlavou bych určitě nekoupil, to snad ani nejde
Zítra jede kámoš do prahy tak na ní mrkne
Moderátor: T-O-M
Kdyz 320 tak jedine M52 jako ma Spajky...GReddy píše:tak s 328 to nebude o moc vicupirveliky píše:m3 je pro pracháče,natankujes za 200 a 3krat objedes kruhac driftem...GReddy píše: se divim ze uz ne rovnou M3
me se jako ideani kompromis jevi E36 320 se sestivalcem..na normalni jezdeni ideal si myslim...
jakej je rozdil mezi M50 a M52? docetl jsem se jen o rozdilnych letech montovani do E36tek....Slavisimo píše:Kdyz 320 tak jedine M52 jako ma Spajky...GReddy píše:tak s 328 to nebude o moc vicupirveliky píše: m3 je pro pracháče,natankujes za 200 a 3krat objedes kruhac driftem...
me se jako ideani kompromis jevi E36 320 se sestivalcem..na normalni jezdeni ideal si myslim...
Montovali se pozdejc a mensi spotrebaGReddy píše:jakej je rozdil mezi M50 a M52? docetl jsem se jen o rozdilnych letech montovani do E36tek....Slavisimo píše:Kdyz 320 tak jedine M52 jako ma Spajky...GReddy píše: tak s 328 to nebude o moc vic
me se jako ideani kompromis jevi E36 320 se sestivalcem..na normalni jezdeni ideal si myslim...
a jake tam jsou inovace? vanos maji oba dva co jsems e docetl a vykon taktez...Slavisimo píše:Montovali se pozdejc a mensi spotrebaGReddy píše:jakej je rozdil mezi M50 a M52? docetl jsem se jen o rozdilnych letech montovani do E36tek....Slavisimo píše: Kdyz 320 tak jedine M52 jako ma Spajky...
Tam jde spis o to ze M50 bez vanosu zere jako 325i a jede hur :-p ale Spajky s M52 jezdi za mnohem lepsi love...Jinak s IS jezdime i za 16GReddy píše:a jake tam jsou inovace? vanos maji oba dva co jsems e docetl a vykon taktez...Slavisimo píše:Montovali se pozdejc a mensi spotrebaGReddy píše: jakej je rozdil mezi M50 a M52? docetl jsem se jen o rozdilnych letech montovani do E36tek....
vsude ctu jak jsou ty motory skutecne povedeny a ze neni dvoulitr jako dvoulitr..vazne jsou ty motory tak setrny ke spotrebe? jezdim ve ctyrvalcovy dvoulitrovy celice a kdyz se chci projet razantne jednak musim tocit a pak momentalni spotreba je pres dvacet litru (
takze M50 vanos nema a M52 ano? chapu to dobre?Slavisimo píše:Tam jde spis o to ze M50 bez vanosu zere jako 325i a jede hur :-p ale Spajky s M52 jezdi za mnohem lepsi love...Jinak s IS jezdime i za 16GReddy píše:a jake tam jsou inovace? vanos maji oba dva co jsems e docetl a vykon taktez...Slavisimo píše:Montovali se pozdejc a mensi spotreba
vsude ctu jak jsou ty motory skutecne povedeny a ze neni dvoulitr jako dvoulitr..vazne jsou ty motory tak setrny ke spotrebe? jezdim ve ctyrvalcovy dvoulitrovy celice a kdyz se chci projet razantne jednak musim tocit a pak momentalni spotreba je pres dvacet litru (
M52 se se davala do poslednich modelu (95-98 ) a mela lepsi spotrebu Ale spis se ptej nekoho kdo ma tu 320iGReddy píše:tak posledni dotaz..jakej je rozdil mezi M50 Vanos a M52 Vanos... po technicke strance i po strance v praxi...diky moc bez vanosu urcite nechci.jen nevim proc volit misto M50V M52V respektive v cem je ten zasadni rozdil/inovace
to si mi rek zase to samy ja se ptam jakej je v nich technickej rozdil ze ma mensi spotrebu..(to je vse?) upravenou ECU, lepsi vacky sani nebo co? ) protoze ty modely budou zakonite drazsi tak jestli ej to zasadni duvod kupovat M52 a nestacila by proste M50 s vanosem...Slavisimo píše:M52 se se davala do poslednich modelu (95-98 ) a mela lepsi spotrebu Ale spis se ptej nekoho kdo ma tu 320iGReddy píše:tak posledni dotaz..jakej je rozdil mezi M50 Vanos a M52 Vanos... po technicke strance i po strance v praxi...diky moc bez vanosu urcite nechci.jen nevim proc volit misto M50V M52V respektive v cem je ten zasadni rozdil/inovace